Lotte H.
Birkerød
Seneste Anmeldelse
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Slangerup
"Ida og veninde var meget nemme at samarbejde med. Al mulig ros til dem😊"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Ishøj
"Fik en fantastisk jule aften, alt var helt i top tak til Ken"
København S
"Malena gjorde sit arbejde, men glemte et enkelt skab, og der var edderkoppespind i stuen."
Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊
Hjælp til servering og oprydning til 60 års fødselsdag
1,500,-
Ida og veninde var meget nemme at samarbejde med. Al mulig ros til dem😊
Hjælp til fest med 75 deltagere kl. 14-22
3,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Hjælp til servering og oprydning til 60 års fødselsdag
1,000 kr
Hillerød
Oprydning af servicer, der skal i opvaskmaskinen og tages ud igen. Efter kagerne og boller. Middag: Hjælp med at sætte maden ud på bordet til en buffet og rydde op bagefter: servicer og mad. Lave kaffe og te. Stille kopperne ud, chokolade osv. Oprydning til sidst. Ca 5 timer i alt. Fra kl. 16:30. Ca. 40 gæster i Hillerød.
Køkkenhjælp
1,000 kr
Hillerød
Bagekartofler tilberedes i ovn ifølge anvisninger til 25 personer (ovnen kan rumme 25 bagekartofler af gangen). Bagte kartofler, tilbehør og andet mad sættes frem på buffet til gæsternes selvbetjening. Der skal ikke medbringes noget af hjælperen.
Eventfotograf til navngivningsfest
1,870 kr
Hillerød
Vi afholder navngivningsfest for vores søn d. 27/7 i Hillerød og søger en eventfotograf, der kan tage stemningsbilleder i løbet af dagen samt familiebilleder lige inden festen går igang. Fotograferingen ventes at være fra 10.30 og ca. 4-5 timer frem. Der forventes som minimum 100 billeder, gerne udvalgt og hvis relevant redigeret af fotografen. Billederne ønskes leveret digitalt i høj opløsning.
Hjælp til fest med 75 deltagere kl. 14-22
2,000 kr
Hillerød
Brygning af kaffe og the, tærter på fade og anrettes med flourmelis og flødeskum Oprydning af champagneglas, og af kaffebord Modtage sommerbuffet fra Smageriet Dække bord til spisning Stille buffet klar til kl. 18.30 Rydde buffet op og evt. sikre madvare der kan gemmes Rydde borde af og vaske op
Grillmester
2,000 kr
Hillerød
Vi søger en grillmester til en bryllupsfest i haven med stort telt. Vi sørger for kød og gasgrill men mangler mesteren. Vi ønsker at der skal grilles diverse udskæringer. Gæster kommer kl 15, men vi skal først spise grillmad ca. kl 18.30. Der vil komme personale til at servere salat buffet, rydde af borde mm. Vi regner med ca. 40 personer. Gode ideer er velkommen.
Køkkenhjælp til fest
1,590 kr
Hillerød
Opvask (der er opvaskemaskine), afrydning, brygge kaffe og te til fest med ca. 50 gæster. Regner med at hjælen skal være fra 17.00 - 21.00
Hjælpe med at få lavet kopier af festlige julesange til Dame julefrokost+50
Hillerød
Hej jeg søger hjælp til at udskrive nogle festlige julesange en 4 stykker til en Dame julefrokost+50 Jeg skal bruge 14 stk til den 30.November. Håber der nogen der kan hjælpe med det. På forhånd tak.
Brunch buffet til barnedåb 1. oktober 2023
7,500 kr
Hillerød
Vi søger et tilbud på levering af brunch buffet til barnedåb d. 1/10-23, maden skal leveres i foliebakker klar til at blive lunet og serveret. Her er hvad vi påtænker os som muligheder i buffeten, buffeten skal være til 40 mennesker Pandekager (amerikanske og almindelige) Røræg Bacon Krydrede brunch pølser Frugtfad Ost og kiksefad med vindruer Pålægsfad Melon og parmaskinke Franskbrød, rugbrød og rundstykker Kom gerne med forslag til ekstra retter som kunne være en god ide. Det er vigtigt at tænke realistisk i forhold til maden, da mange i familien kan spise rigtig godt ☺️ Der er ikke behov for serveringspersonale, da maden blot skal leveres.
Når du leder efter hjælp til planlægning af et event eller arrangement, kan det være rart at få overblik, hvad servicen inkluderer. Her vil vi dykke ned i, hvilke typer services der almindeligvis tilbydes inden for kategorien ‘planlægger af event’. Vi vil se nærmere på, hvilke opgaver eventarrangøren plejer at udføre. Og vi vil blandt andet komme ind på, hvordan prisen fastsættes. Vi anbefaler, at du læser med her og bliver klædt godt på til at træffe de bedste valg forud for dit arrangement.
Eventplanlæggerens arbejde bør tilpasses det konkrete event, men omfatter ofte grundlæggende disse punkter:
Som kunde bør du gøre det klart, hvad dine ønsker og krav til opgaven er, allerede når du opretter opgaven.
Der findes forskellige typer af services, som eventplanlæggere kan tage sig af. Det drejer sig ofte om:
Tøv ikke med at oprette en opgave på Handyhand-platformen, selv hvis dit arrangement er et andet.
De aktører, der typisk tager sig af opgaver med eventplanlægning, er:
Det er godt at gøre sig nogle overvejelser på forhånd om, hvad du forventer af servicen fra handyhanderen. Tænk på følgende punkter:
Husk altid at være præcis, når du beskriver i opgaven, hvad du leder efter for en type hjælp.
Prisen for en eventplanlæggers arbejde afhænger af flere faktorer såsom størrelsen og varigheden af eventet, eventuelle specielle krav samt eventplanlæggerens erfaring på området. Som kunde er det dig, der indleder med at sætte et budget, når du opretter opgaven. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved at anvende prisberegneren. Forskellige handyhandere byder på opgaven, og deres bud svarer til faste priser – ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem. Har din eventplanlægger udgifter til indkøbte materialer, anbefales det at afregne disse udgifter uafhængigt af Handyhand-prisen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En eventplanlægger kan hjælpe mange forskellige mennesker og i mange forskellige situationer. Her er nogle af de mest almindelige:
Ja, ‘planlægger til event’ kaldes også:
Nej, det behøver man ikke. Når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste eventplanlægger, tager Handyhand sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring. Således undgår du som kunde det administrative besvær og kan nøjes med at fokusere på selve dit event.
Det er generelt en god idé at sørge for god og klar kommunikation mellem de forskellige parter, hvis der er flere der er inde over planlægningen af et arrangement. Vi giver et par forslag til, hvordan man opnår det smidigste samarbejde her:
Nej, det kræver ikke nødvendigvis en uddannelse at være eventplanlægger. Dog kan det være en stor fordel at have erfaring inden for området, hvis man skal planlægge et event.
Når du finder din næste eventplanlægger gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i hillerød til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i hillerød, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,480.00,- til 2,250.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!