Lotte H.
Birkerød
Seneste Anmeldelse
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Styring af event
Planlægning
Organisering
Event eksperter
Alle bryllups behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Slangerup
"Ida og veninde var meget nemme at samarbejde med. Al mulig ros til dem😊"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Ishøj
"Fik en fantastisk jule aften, alt var helt i top tak til Ken"
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Ida og veninde var meget nemme at samarbejde med. Al mulig ros til dem😊
Hjælp til fest med 75 deltagere kl. 14-22
3,000,-
Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊
Hjælp til servering og oprydning til 60 års fødselsdag
1,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Hjælp til servering og oprydning til 60 års fødselsdag
1,000 kr
Hillerød
Oprydning af servicer, der skal i opvaskmaskinen og tages ud igen. Efter kagerne og boller. Middag: Hjælp med at sætte maden ud på bordet til en buffet og rydde op bagefter: servicer og mad. Lave kaffe og te. Stille kopperne ud, chokolade osv. Oprydning til sidst. Ca 5 timer i alt. Fra kl. 16:30. Ca. 40 gæster i Hillerød.
Køkkenhjælp
1,000 kr
Hillerød
Bagekartofler tilberedes i ovn ifølge anvisninger til 25 personer (ovnen kan rumme 25 bagekartofler af gangen). Bagte kartofler, tilbehør og andet mad sættes frem på buffet til gæsternes selvbetjening. Der skal ikke medbringes noget af hjælperen.
Eventfotograf til navngivningsfest
1,870 kr
Hillerød
Vi afholder navngivningsfest for vores søn d. 27/7 i Hillerød og søger en eventfotograf, der kan tage stemningsbilleder i løbet af dagen samt familiebilleder lige inden festen går igang. Fotograferingen ventes at være fra 10.30 og ca. 4-5 timer frem. Der forventes som minimum 100 billeder, gerne udvalgt og hvis relevant redigeret af fotografen. Billederne ønskes leveret digitalt i høj opløsning.
Hjælp til fest med 75 deltagere kl. 14-22
2,000 kr
Hillerød
Brygning af kaffe og the, tærter på fade og anrettes med flourmelis og flødeskum Oprydning af champagneglas, og af kaffebord Modtage sommerbuffet fra Smageriet Dække bord til spisning Stille buffet klar til kl. 18.30 Rydde buffet op og evt. sikre madvare der kan gemmes Rydde borde af og vaske op
Grillmester
2,000 kr
Hillerød
Vi søger en grillmester til en bryllupsfest i haven med stort telt. Vi sørger for kød og gasgrill men mangler mesteren. Vi ønsker at der skal grilles diverse udskæringer. Gæster kommer kl 15, men vi skal først spise grillmad ca. kl 18.30. Der vil komme personale til at servere salat buffet, rydde af borde mm. Vi regner med ca. 40 personer. Gode ideer er velkommen.
Køkkenhjælp til fest
1,590 kr
Hillerød
Opvask (der er opvaskemaskine), afrydning, brygge kaffe og te til fest med ca. 50 gæster. Regner med at hjælen skal være fra 17.00 - 21.00
Hjælpe med at få lavet kopier af festlige julesange til Dame julefrokost+50
Hillerød
Hej jeg søger hjælp til at udskrive nogle festlige julesange en 4 stykker til en Dame julefrokost+50 Jeg skal bruge 14 stk til den 30.November. Håber der nogen der kan hjælpe med det. På forhånd tak.
Brunch buffet til barnedåb 1. oktober 2023
7,500 kr
Hillerød
Vi søger et tilbud på levering af brunch buffet til barnedåb d. 1/10-23, maden skal leveres i foliebakker klar til at blive lunet og serveret. Her er hvad vi påtænker os som muligheder i buffeten, buffeten skal være til 40 mennesker Pandekager (amerikanske og almindelige) Røræg Bacon Krydrede brunch pølser Frugtfad Ost og kiksefad med vindruer Pålægsfad Melon og parmaskinke Franskbrød, rugbrød og rundstykker Kom gerne med forslag til ekstra retter som kunne være en god ide. Det er vigtigt at tænke realistisk i forhold til maden, da mange i familien kan spise rigtig godt ☺️ Der er ikke behov for serveringspersonale, da maden blot skal leveres.
Din bryllupsdag kan være lige så fortryllende, som du forestiller dig, men kun en dygtig og erfaren bryllupsplanlægger kan gøre det muligt. Og selvom omfanget af færdigheder og tjenester kan variere fra Handyhand til Handyhand, er her hvad din professionelle bryllupsplanlægger kan få gjort, når du hyrer dem gennem Handyhand:
Planlægger du et charmerende lille havebryllup? Hvad med et boho-chic et? Uanset hvilket tema du og din ægtefælle har i tankerne, kan din bryllupsarrangør hjælpe dig med at videreudvikle det. Din Handyhand kan komme med et stemningsbræt eller en digital præsentation med foreslåede farvepaletter, dekorationer og buketstilarter, der bringer din idé til live. Derefter kan de hjælpe dig med at finde de nødvendige materialer og kontakte andre professionelle for at hjælpe med at bygge, designe og installere eventuelle specialfremstillede indretninger og arrangementer.
Mange par kæmper med at oprette og holde sig til et budget. Heldigvis kan din Handyhand hjælpe med at oprette et budget, så du og din kommende ægtefælle ikke kommer ud af kurs. Desuden kan de også hjælpe med at spore og dokumentere omkostninger, opsummere forventede og faktiske udgifter og oprette detaljerede rapporter. På denne måde kan du se frem til rene og organiserede økonomi før og efter brylluppet.
Efter at have fundet dit tema og udarbejdet dit budget, kan din Handyhand hjælpe dig med at finde det perfekte sted. Uanset om du drømmer om et kirkebryllup eller en ceremoni ved stranden, kan din bryllupsplanlægger hjælpe dig med at søge efter og booke dine ceremoni- og receptionsområder. En bryllupsplanlægger til destinationer kan også hjælpe dig med at undersøge resorts, booke hotelværelser og arbejde sammen med en rejseagent om alt andet, du måtte have brug for til turen.
Bag hver bryllup er der et omfattende team bestående af blomsterhandlere, kokke, entertainere, fotografer og designere. Og for par, der vælger at klare deres bryllup selv, kan det være stressende og overvældende at forhandle med og koordinere alle disse professionelle. En certificeret bryllupsplanlægger kan hjælpe med at udarbejde kontrakter, forhandle med og afslutte aftaler med alle slags bryllupsleverandører. De kan endda arbejde sammen med din bryllupsdagskoordinator under din prøvemiddag.
Dagen er kommet, og hvis der er nogen, der kan hjælpe dig ned ad kirkegulvet, så er det din bryllupsplanlægger. Din luksus bryllupsplanlægger kan hjælpe med at styre din gæsteliste, overvåge gaver og personlige ejendele, og arrangere transport af eventuelle materialer eller udstyr, der skal flyttes fra et sted til et andet. Din Handyhand kan også hjælpe dig med at komme op med og udføre aktiviteter for dine gæster og andre rejseplan detaljer for destination bryllupper.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
At planlægge dit bryllup bør føles som en drøm, der går i opfyldelse, men det kan være mere stressende end du tror. Fra at konceptualisere dit tema til at underholde dine gæster kan hele processen være udmattende og overvældende. Heldigvis kan du og din ægtefælle ansætte en bryllupsarrangør til at hjælpe jer med at forberede jer til den store dag.
Takket være Handyhand har det aldrig været så nemt at ansætte bryllupsplanlægningstjenester. Du skal blot indsende din opgave på vores platform og forvente dusinvis af tilbud fra bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Du kan også se anmeldelser fra andre nygifte par, så du kan finde den professionelle, der matcher dine drømme, din vision og dit budget.
Mange bryllupsprofessionelle kan være overprissat, men ikke på Handyhand. Når du opretter din opgave på Handyhand, kan du angive den pris, som du og din ægtefælle har råd til. Vores platform kan forbinde dig til pålidelige og troværdige tjenester fra erfarne bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Book i dag, og du kan se frem til et stressfrit bryllup med kærligheden i dit liv!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllups planlægger i hillerød til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllups planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllups planlæggere i hillerød, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupsplanlægger kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,480.00,- til 2,250.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!