Katja S.
Helsingør
Seneste Anmeldelse
"Hun bare til at regne med"
Styring af event
Planlægning
Organisering
Event eksperter
Alle bryllups behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Helsingør
"Hun bare til at regne med"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Ishøj
"Fik en fantastisk jule aften, alt var helt i top tak til Ken"
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb.
Bryllupshjælp
3,000,-
Hvis jeg kunne have givet 10 stjerner, hvade jeg gjort det! Christopher var en fantastisk hjælp: selvtænkende og selvkørende med den ypperste service for øje! Kan kun anbefale ham på det varmeste!
Hjælp til mit cocktail party med 30 gæster: fylde mad på buffeten, fjerne tomme fade og tallerkener.
1,250,-
"Det var en kæmpe fornøjelse at have Frederik og Sandra til at hjælpe til min søns konfirmation.\nAlt blev udført perfekt og i højt humør.\nTAK :-)"
Hjælp til konfoirmationsfest
2,500,-
Lotte var en rigtig god hjælp til vores barnedåb, hun fik alt det praktiske til at køre og klarede alle opgaver med et smil. Tak for hjælpen!
Byd igen Hjælp til barnedåb i Farum
1,400,-
Super god oplevelse at få hjælp af Lotte. Der har været god kommunikation hele vejen igennem, selvstændig og sød og smilende. Varm anbefaling herfra.
Køkkenhjælp til konfirmation
1,500,-
God kommunikation med Lotte
Serveringshjælp til fødselsdag
5,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Teltleje inkl. borde og stole
5,000 kr
Helsingør
Vi skal holde en havefest for ca. 20 personer, og har i den forbindelse brug for et telt med gulv, borde og stole. Eventet finder sted 31/8, så det skal sættes op et par dage før, samt tages ned søndagen eller mandagen efter. Du/i skal levere telt, gulv, borde og stole. Vi er åbne for selv at leje fx via Lavpristelte, så skal du/i blot hente/aflevere samt op og nedtage.
Bryllup
Helsingør
Til at servere velkomstdrink og maden vi skal have forret og en buffe og så skal og gøres klar til kaffe og selvfølgelig orden køkkenet vi bliver 25 personer og omkring ca 4-5 timer
Hjælp til din fest
Herfølge
Jeg tilbyder hjælp i form af servering, til div forskellige arrangementer. Både ang mad, servering, oprydning, hjælp i baren osv, alt der kunne tænkes at gøre jeres fest perfekt, og i kan få lov at nyde den. Jeg har efterhånden mange års erfaringer. Derudover hvis i skal bruge flere end en person, har jeg et team med mig på 3 ud over mig. Hvor vi kender hinanden, hinandens styrker og arbejdesgang. Vi er et perfekt team sammen. Og skal man kun bruge, 1 eller 2 så er dette selvfølgelig muligt. Igen, det vigtigste er du/i får den fest i drømmer om.
Servering ved “finere” bryllup
Helsingør
Vi står stadig og mangler en enkelt dygtig person til servering og havde håbet det kunne være dig! Vi giver attraktiv løn samt kørepenge men du må meget gerne skrive hvad du ønsker. Hele konceptet er simpel servering det vil både inkludere servering afrydning opfyldning (af vand/sodavand) og starte opvask (industriopvasker). Det er et bryllup der afholdes i Toldkammeret i Helsingør og kunne være fedt hvis du kunne møde ved en 1630-tiden 😊. Alt arbejdstøj leveres du skal blot have skiftetøj med. Tidsplan og personaleguide udleveres også på dagen og jeg vil personligt være til stede gennem hele eventet. Menuen er 14 retter i et social dining/sharefood koncept hvor 4 personer tager fra samme tallerken over på deres egen. Er det noget du kunne være frisk på? Så skriv til EVEX Events på §§§§§§§§ her på HandyHand eller skriv/ring på §§§§§§§§. / Mikkel Lørdag 15/8
Hjælpere til anretning af mad servering og til at tage opvasken til fest
Helsingør
Min datter bliver 18 år så familie og venner skal samles og feje hende. Vi skal bespise ca. 40 personer. Der skal anrettes forret på tallerkener. Der skal anrettes salater varmes flødekartofler skæres og anrettes kød og sættes på buffetbord. Der skal laves kaffe og desserter skal på buffetbord. Og så skal der ryddes ud og vaskes af under vejs. Jeg forestiller mig at det kræver mindst to personer så hvis du har ne næven eller veninde der er interesseret så er det nok bedst. Lørdag d. 17. august. I helsingør. Gæsterne kommer kl. 14.00 så jeg tænker at det vil være passende hvis opgaven starter kl. 13.00.
Servering og Venligs kompetencer
Helsingør
Jeg har nogle erfaring som tjerne og som køkken assistente. fyldt buffet og forberede mad grønsager og bager afdeling. Jeg meget gerne har en arbejdestide fra kl: 8:30 til kl: 14:30.
Din bryllupsdag kan være lige så fortryllende, som du forestiller dig, men kun en dygtig og erfaren bryllupsplanlægger kan gøre det muligt. Og selvom omfanget af færdigheder og tjenester kan variere fra Handyhand til Handyhand, er her hvad din professionelle bryllupsplanlægger kan få gjort, når du hyrer dem gennem Handyhand:
Planlægger du et charmerende lille havebryllup? Hvad med et boho-chic et? Uanset hvilket tema du og din ægtefælle har i tankerne, kan din bryllupsarrangør hjælpe dig med at videreudvikle det. Din Handyhand kan komme med et stemningsbræt eller en digital præsentation med foreslåede farvepaletter, dekorationer og buketstilarter, der bringer din idé til live. Derefter kan de hjælpe dig med at finde de nødvendige materialer og kontakte andre professionelle for at hjælpe med at bygge, designe og installere eventuelle specialfremstillede indretninger og arrangementer.
Mange par kæmper med at oprette og holde sig til et budget. Heldigvis kan din Handyhand hjælpe med at oprette et budget, så du og din kommende ægtefælle ikke kommer ud af kurs. Desuden kan de også hjælpe med at spore og dokumentere omkostninger, opsummere forventede og faktiske udgifter og oprette detaljerede rapporter. På denne måde kan du se frem til rene og organiserede økonomi før og efter brylluppet.
Efter at have fundet dit tema og udarbejdet dit budget, kan din Handyhand hjælpe dig med at finde det perfekte sted. Uanset om du drømmer om et kirkebryllup eller en ceremoni ved stranden, kan din bryllupsplanlægger hjælpe dig med at søge efter og booke dine ceremoni- og receptionsområder. En bryllupsplanlægger til destinationer kan også hjælpe dig med at undersøge resorts, booke hotelværelser og arbejde sammen med en rejseagent om alt andet, du måtte have brug for til turen.
Bag hver bryllup er der et omfattende team bestående af blomsterhandlere, kokke, entertainere, fotografer og designere. Og for par, der vælger at klare deres bryllup selv, kan det være stressende og overvældende at forhandle med og koordinere alle disse professionelle. En certificeret bryllupsplanlægger kan hjælpe med at udarbejde kontrakter, forhandle med og afslutte aftaler med alle slags bryllupsleverandører. De kan endda arbejde sammen med din bryllupsdagskoordinator under din prøvemiddag.
Dagen er kommet, og hvis der er nogen, der kan hjælpe dig ned ad kirkegulvet, så er det din bryllupsplanlægger. Din luksus bryllupsplanlægger kan hjælpe med at styre din gæsteliste, overvåge gaver og personlige ejendele, og arrangere transport af eventuelle materialer eller udstyr, der skal flyttes fra et sted til et andet. Din Handyhand kan også hjælpe dig med at komme op med og udføre aktiviteter for dine gæster og andre rejseplan detaljer for destination bryllupper.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
At planlægge dit bryllup bør føles som en drøm, der går i opfyldelse, men det kan være mere stressende end du tror. Fra at konceptualisere dit tema til at underholde dine gæster kan hele processen være udmattende og overvældende. Heldigvis kan du og din ægtefælle ansætte en bryllupsarrangør til at hjælpe jer med at forberede jer til den store dag.
Takket være Handyhand har det aldrig været så nemt at ansætte bryllupsplanlægningstjenester. Du skal blot indsende din opgave på vores platform og forvente dusinvis af tilbud fra bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Du kan også se anmeldelser fra andre nygifte par, så du kan finde den professionelle, der matcher dine drømme, din vision og dit budget.
Mange bryllupsprofessionelle kan være overprissat, men ikke på Handyhand. Når du opretter din opgave på Handyhand, kan du angive den pris, som du og din ægtefælle har råd til. Vores platform kan forbinde dig til pålidelige og troværdige tjenester fra erfarne bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Book i dag, og du kan se frem til et stressfrit bryllup med kærligheden i dit liv!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllups planlægger i helsingør til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllups planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllups planlæggere i helsingør, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupsplanlægger kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 210.00,- til 1,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!