Person koordinerer bryllupsdetaljer med smilende brudepar i baggrunden.

Bryllups planlægger i Allerød

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Allerød

Bryllups Planlæggere til alle dine behov

Styring af event

Planlægning

Organisering

Event eksperter

Alle bryllups behov

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste bryllups planlæggere i Allerød

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lotte H..

Birkerød

4,9
17 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Karina O..

Herlev

5,0
24 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Sød og perfekt hjælp udover alle grænser. Vil helt klart bruge Karina igen og kan kun give hende de bedste anbefalinger."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Christine J..

Brøndby

5,0
36 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lisa N..

København S

5,0
20 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Ken M..

Ishøj

4,9
62 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Ankom til tiden, arbejdede effektivt og godt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Hannah G..

København N

5,0
11 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Sandra S..

Glostrup

4,6
11 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Ida C..

Slangerup

5,0
1 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Ida og veninde var meget nemme at samarbejde med. Al mulig ros til dem😊"

Verifikationer

Info

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

10/10 - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Det kan være ret intimiderende at sidde og kigge rundt på Handyhand og forsøge at vælge den rigtige person til at hjælpe med en af de vigtigste dage i ens liv – især når det gælder mad til 45 gæster til ens søns konfirmation. Kan jeg stole på det? Er det pengene værd? Lad mig sige det helt tydeligt: Ja, du kan stole på Heidi! Allerede fra første kontakt var kommunikationen med Heidi helt fantastisk. Hun var punktlig, velforberedt og stillede præcise spørgsmål, som viste, at hun har øje for detaljen og forstår, hvad det kræver at få en stor dag til at fungere. Hun spurgte ind til både mængder, ønsker og praktiske detaljer – og hun var både fleksibel og professionel hele vejen igennem. Selvom jeg selv havde forberedt noget, købt ind og lavet en plan, ændrede jeg faktisk en hel del dagen før på grund af udfordringer på min side. Heidi og hendes bror rullede bare med det uden det mindste besvær. De improviserede med overskud, ro og godt humør – og fik det hele til at glide. Jeg har ikke andet end hænderne over hovedet og kan på det varmeste anbefale Heidi. Hvis du overvejer at booke hende, så gør det. Du vil opleve en kæmpe lettelse og få en samarbejdspartner, der virkelig kan sit håndværk og samtidig har hjerte og nærvær med i alt, hun gør.

Kok/Kogekone/Madtosse

2.500,-

comment.user?.profileImg

En lidt anden form for anbefaling - for jeg måtte desværre aflyse vores aftale. Sådan er det når planer noglegange ændre sig. Jeg har før oplevet det har været gjort til en kæmpe sag, men med Marcel tog han det så fint og venligt. Han var høflig og professionel- og det gør jeg altid ville vælge ham en anden gang!

Hjælp til opsætning af partytelt og praktiske opgaver

950,-

comment.user?.profileImg

Fantatisk. Det var en kæmpe hjælp og Lisa var perfekt i hele processen. Virkelig en stor oplevelse.

Hjælp til havefest

2.000,-

comment.user?.profileImg

Kristina og hendes datter hjalp stod for servering til min 30 års, der var 60 mennesker og Kristina og hendes datter var en kæmpe hjælp. De var meget punktlige og sørgede for at der ikke var nogen der manglede noget på noget tidspunkt. Vi er meget tilfredse.

Serveringshjælp, buffet og drikkevare

3.000,-

comment.user?.profileImg

Matteo og Marlena udført opgaven til punkt og prikke :)

Servering og oprydning efter måltider

1.700,-

comment.user?.profileImg

Godt

Kok / slagter

2.000,-

Gennemsnitlig anmeldelser af bryllups planlæggere

Baseret på 610 Anmeldelser

4.87
577
14
4
2
13

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Allerød

Besøg af julemand juleaften

1.500 kr

Jeg kun godt tænke mig og få besøg af en julemand juleaften, som kunne dele fem små gaver ud til fem børn og gå rundt om juletræet og synge nogen sange.

Konfirmation

300 kr

Vi søger en kok, som kan tilberede en 3- retters menu vi selv har sammensat til vores datter konfirmation. Vi bliver ca.38 personer plus minus.

Hjælp til opsætning af partytelt og praktiske opgaver

950 kr

Jeg søger én til to personer til at hjælpe med opsætning af et partytelt og praktiske opgaver i forbindelse med en konfirmationsfest. Opgaven finder sted onsdag den 27. maj. Opgaverne vil inkludere: • Opsætning af partytelt i haven • Indretning med borde og stole i teltet • Klargøring af carport til slush-maskiner og andre festaktiviteter • Generel hjælp til at få alt på plads og klar til festen Hvem søger jeg? Du behøver ikke have erfaring, men det er en fordel, hvis du er praktisk anlagt, kan tage fat og har mod på at hjælpe med det, der skal gøres. Det er fint, hvis du kender en anden, som du kan tage med, men det er også helt okay at arbejde sammen med mig. Praktisk info: • vi aftaler præcis starttidspunkt sammen. • Adressen er i Allerød (mere info gives ved kontakt). • God energi og godt humør er det vigtigste! Er du interesseret, så skriv endelig – jeg glæder mig til at høre fra dig!

Bryllups reception

600 kr

Vi holder en reception i vores have fra 1400 - 1630 for omkring 60-70 gæster. Der skal stilles drikkevarer (omkring 20 flasker bobler og 3-6 rammer sodavand/øl) og service (primært plastik/pap) klar, før gæsterne møder op. Det skal stilles på bordet så folk selv henter, da det er stående reception. Ligeledes skal der stilles bryllupskage, bobler og sandwiches ud. Derudover vil der være en smule opsætning undervejs af yderligere drikkevarer. Efter 1630 ville vi ønske let oprydning, i form af udsmidning af skrald, minimal opvask og at sørge for aflåsning af huset.

1 Køkkenhjælp til anretning om varmeovn af catering og tjenere

3.089 kr

En køkkenpersonale der skal varme og anrette catering (buffet) til 50-60 mennesker i privat hjem. Festen holdes i festtelt i haven. Desuden også to tjenere, så skal stå for servering. Der skal både anrettes: velkomstdrink/snacks, middagsbuffes samt dessert/kaffe/kage buffet.

DJ til 40 års fødselsdag

5.000 kr

DJ ønskes med solid erfaring fra private arrangementer. Festen er en 40 års fødselsdag, så DJ’en skal kunne favne en bred række af musikønsker fra slut 90’erne og frem mod i dag. Dj’en skal selv medbringe udstyr. Der kommer ca 60 gæster. Festen finder sted i Allerød

Hjælp til havefest

2.000 kr

Vi skal holde en havefest, hvor vi søger en til at hjælpe med at løbende at rydde af bordene og sikre at folk har noget at drikke og der er kolde drikkevare. Maden kommer udefra, så der er ikke nogen form for severing eller forberedelse af mad.

Hjælp til dekoration af partytelt til konfirmation

1.000 kr

Jeg søger én person til at hjælpe med at dekorere et partytelt til en konfirmationsfest. Opgaven finder sted onsdag den 28. maj i Allerød. Opgaverne vil inkludere: • Opsætning af balloner, lyskæder og pynt, som jeg allerede har købt ind. • Kreativ indretning af teltet, så det ser festligt og indbydende ud. • Eventuel hjælp til at placere blomster og bordpynt. • Generel sans for at få det til at se smukt og hyggeligt ud. Om teltet: • Teltet er stort og rummeligt, med plads til ca. 30–40 personer. Hvem søger jeg? Du behøver ikke være professionel dekoratør, men det er en fordel, hvis du har sans for detaljer og kan arbejde med hænderne. God energi og godt humør er meget værdsat. Praktisk info: • Opgaven foregår onsdag den 28. maj i Allerød. • Starttidspunkt aftales nærmere. • Løn eller fast pris efter aftale, alt efter hvad du foretrækker. Hvis du har lyst til at være med til at skabe en rigtig flot ramme for festen, så skriv endelig – jeg glæder mig til at høre fra dig! — Iben

Hjælp til opsætning af partytelt og praktiske opgaver

950 kr

Jeg søger én til to personer til at hjælpe med opsætning af et partytelt og praktiske opgaver i forbindelse med en konfirmationsfest. Opgaven finder sted onsdag den 27. maj. Opgaverne vil inkludere: • Opsætning af partytelt i haven • Indretning med borde og stole i teltet • Klargøring af carport til slush-maskiner og andre festaktiviteter • Generel hjælp til at få alt på plads og klar til festen Hvem søger jeg? Du behøver ikke have erfaring, men det er en fordel, hvis du er praktisk anlagt, kan tage fat og har mod på at hjælpe med det, der skal gøres. Det er fint, hvis du kender en anden, som du kan tage med, men det er også helt okay at arbejde sammen med mig. Praktisk info: • vi aftaler præcis starttidspunkt sammen. • Adressen er i Allerød (mere info gives ved kontakt). • God energi og godt humør er det vigtigste! Er du interesseret, så skriv endelig – jeg glæder mig til at høre fra dig!

Hvad tilbyder bryllups planlæggere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • Der er ikke noget fast svar på, hvad en bryllupsplanlægger koster. Det afhænger helt af, hvor meget arbejde der skal lægges i planlægningen, og hvor mange timer der skal bruges på det. Derudover kan det også være forskelligt fra planlægger til planlægger, hvor meget de tager for deres arbejde. Nogle planlæggere vil have et fast beløb for deres arbejde, mens andre vil have en timepris. Hvis man gerne vil have et overblik over, hvad det koster at få fat i en bryllupsplanlægger, kan man starte med at undersøge markedet for bryllupsplanlæggere. På den måde kan man se, hvilken type planlægger der findes på markedet, og hvad de typisk tager for deres arbejde. Derefter kan man gå videre til at kontakte nogle af planlæggerne for at få et uforpligtende tilbud på deres ydelser. På den måde kan man sammenligne priserne på bryllupsplanlægning fra forskellige planlæggere, og vurdere om det er det værd for ens budget.

  • Der er mange ting, man skal være opmærksom på, når man skal have en bryllups planlægger. For det første, så er det vigtigt at have en planlægger, der har erfaring med at arrangere bryllupper. Dette betyder ikke nødvendigvis, at planlæggeren skal have arrangeret et utal af bryllupper, men det er vigtigt at de har et godt kendskab til de forskellige aspekter af brylluppet - lige fra budgettering og økonomi til selve dagen og aftenens forløb. Yderligere er det også vigtigt, at planlæggeren har et godt netværk i branchen. Dette kan vise sig at være guld værd, når man står og skal finde de helt rigtige leverandører til ens bryllup - lige fra fotograf til catering. Endelig er det også vigtigt at have en planlægger, der kan tage ansvar for hele processen - fra start til slut. Dette betyder ikke nødvendigvis, at planlæggeren skal stå for alt selv - men det er vigtigt, at de kan tage ansvar for den samlede koordinering af alle de forskellige aktiviteter og personer involveret i brylluppet.

  • Der er ikke noget klart svar på, hvor lang tid en bryllupsplanlægger typisk bruger på at planlægge et bryllup. Det afhænger helt af, hvor stort og omfattende brylluppet skal være. Er det et lille intimt bryllup med få gæster, kan det godt tage mindre tid at planlægge end et stort bryllup med mange gæster. Derudover er der også forskel på, hvor meget du som brudepar selv vil have med i planlægningen. Hvis I ønsker at have indflydelse på alle de små detaljer, kan det godt tage lidt længere tid at planlægge end hvis I overlader alt arbejdet til jeres bryllupsplanlægger.

Hvorfor hyre en bryllups planlægger med Handyhand?

At planlægge dit bryllup bør føles som en drøm, der går i opfyldelse, men det kan være mere stressende end du tror. Fra at konceptualisere dit tema til at underholde dine gæster kan hele processen være udmattende og overvældende. Heldigvis kan du og din ægtefælle ansætte en bryllupsarrangør til at hjælpe jer med at forberede jer til den store dag.


Takket være Handyhand har det aldrig været så nemt at ansætte bryllupsplanlægningstjenester. Du skal blot indsende din opgave på vores platform og forvente dusinvis af tilbud fra bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Du kan også se anmeldelser fra andre nygifte par, så du kan finde den professionelle, der matcher dine drømme, din vision og dit budget.


Mange bryllupsprofessionelle kan være overprissat, men ikke på Handyhand. Når du opretter din opgave på Handyhand, kan du angive den pris, som du og din ægtefælle har råd til. Vores platform kan forbinde dig til pålidelige og troværdige tjenester fra erfarne bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Book i dag, og du kan se frem til et stressfrit bryllup med kærligheden i dit liv!

Handyhand gør det nemt at finde en bryllups planlægger i allerød til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllups planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllups planlæggere i allerød, i post nr: 2962 til 3646.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupsplanlægger kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.000,00,- til 2.000,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!