Kristina K.
Vejby
Seneste Anmeldelse
"Super god"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Vejby
"Super god"
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Ishøj
"Fik en fantastisk jule aften, alt var helt i top tak til Ken"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Slangerup
"Ida og veninde var meget nemme at samarbejde med. Al mulig ros til dem😊"
Godt og tilfredstillende hjælp i forhold til arbejdsopgave
Serveringshjælp, afrydning og opvaks
1,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Kolde øl og vand til havefest
1,474 kr
Vejby
hej vi skal holde et surprise lørdag den 21. september fra kl. 11.00 til 15.00. det er i et sommerhus. vi bliver mellem 40 - 50 mennekser. for det første kan vi ikke købe det hele inden festen og stille i sommerhuset, da surprisebarnet på 60 år så opdager de mange drikkevarer. så vi kunne godt bruge hjælp til at købe ca. 150 dåseøl + 150 dåsesodavand ind (****** og ****** classic + forskellige typer sodavand + danskvand - vi er på udkig efter rammer på tilbud). der er ikke plads til drikkevarer i køleskabet. vi skal bruge ***** store baljer (hjælp til at leje, afhentning ved køb eller lign.), en masse isterninger (hjælp til afhentning af is + påfyldning i baljer) og det hele skal sættes op i haven. start kl. 11.00. det må ikke påbegyndes før surprisegæsten er overrasket (gæster kommer kl. 11.00). hjælp undervejs og indtil ca. kl. 13.00. der skal holdes øje om der skal nyt is i baljer, opfyldning af drikkevarer m.m. er det en opgave i kan løse?
Servering oprydning og opvaskServering eller anden hjælp til fest
1,500 kr
Vejby
Hej Vi skal holde bryllupsfest d 22/6, og kunne bruge en ekstra hjælper til servering,, oprydning og opvask
Serveringshjælp, afrydning og opvaks
1,000 kr
Vejby
Køkken og serveringshjælp til 40 års fødselsdag for ca. 25 personer. Mad er fra catering firma. Der er brug for hjælp til: Tallerken anretning af forret Buffet anretning Tallerken anretning af dessert. Afrydning og opvask Festen er meget uformel og vi vil hjælpe med at sætte forret og dessert på bordet. Estimeret time antal: 3 1/2timer (kl 17-20.30)
Servering,afrydning fødslesdag
800 kr
Vejby
Lørdag 8/10 - Vi har brug for ekstra hænder til at stille service op, servers fade, fylde vand og drikke varer, afrydning + sætte i opvaskemaskine
Have bryllup
Vejby
Servering af velkomstdrinks mad vin kaffe te og kage samt afrydning og let opvask (skylle lejeservice af) 4 personer med erfaring ønskes 20. august
Servering til bryllup
Vejby
Vi vil have følgende opgaver i løbet af vielse+receptionen til vores bryllup som vi har brug for hjælp til og vi tænker vi nok har brug for 2 personer: - Opfyldning af drikkevarer (dåser i de baljer vi stiller op + opfyldning af vand i tappehaner når de løber tør). - Udsæt mad (muligvis opvarmning) + snacks på buffet bordet. - Skæring af bryllupskage til gæster (efter vi som brudepar har skåret det første stykke). - Løbende oprydning af skrald/brugt service (det er engangsservice vi bruger så det er mest at smide i skraldeposer hvis folk ikke har gjort det selv). - Hjælp til lidt opsætning inden de fleste gæster ankommer. - Hjælp til afsluttende oprydning efter receptionen. Brylluppet foregår den 16. April og vi forventer vi har brug for hjælp i tidsrummet fra kl. 10:30 til kl. ca. 15:30.
Servering, opvask og oprydning evt bartendering
Vejen
Vi fejrer en 60 års fødselsdag i forsamlingshus.Vi forventer at vi har en "kogekone" det laver sydamerikansk mad.Vi søger 1 til 2 personer, der har erfaring. Du/I skal servere, vaske op og rydde af og op.Har du erfaring med at lave drinks kunne det være fint.
Køkkenhjælp konfirmation
Vejby
Vi søger 2 køkkenhjælpere ingen køkkenfaglig uddannelse nødvendig. Opvarmning af mad opfyldning af drikkevare og buffet samt opvask. Maden bliver leveret udefra. Selskab på 35 personer. I 3210 Vejby. Lørdag 19/6 tidsrum 1430 - 2100 ca.
Når du leder efter hjælp til planlægning af et event eller arrangement, kan det være rart at få overblik, hvad servicen inkluderer. Her vil vi dykke ned i, hvilke typer services der almindeligvis tilbydes inden for kategorien ‘planlægger af event’. Vi vil se nærmere på, hvilke opgaver eventarrangøren plejer at udføre. Og vi vil blandt andet komme ind på, hvordan prisen fastsættes. Vi anbefaler, at du læser med her og bliver klædt godt på til at træffe de bedste valg forud for dit arrangement.
Eventplanlæggerens arbejde bør tilpasses det konkrete event, men omfatter ofte grundlæggende disse punkter:
Som kunde bør du gøre det klart, hvad dine ønsker og krav til opgaven er, allerede når du opretter opgaven.
Der findes forskellige typer af services, som eventplanlæggere kan tage sig af. Det drejer sig ofte om:
Tøv ikke med at oprette en opgave på Handyhand-platformen, selv hvis dit arrangement er et andet.
De aktører, der typisk tager sig af opgaver med eventplanlægning, er:
Det er godt at gøre sig nogle overvejelser på forhånd om, hvad du forventer af servicen fra handyhanderen. Tænk på følgende punkter:
Husk altid at være præcis, når du beskriver i opgaven, hvad du leder efter for en type hjælp.
Prisen for en eventplanlæggers arbejde afhænger af flere faktorer såsom størrelsen og varigheden af eventet, eventuelle specielle krav samt eventplanlæggerens erfaring på området. Som kunde er det dig, der indleder med at sætte et budget, når du opretter opgaven. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved at anvende prisberegneren. Forskellige handyhandere byder på opgaven, og deres bud svarer til faste priser – ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem. Har din eventplanlægger udgifter til indkøbte materialer, anbefales det at afregne disse udgifter uafhængigt af Handyhand-prisen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En eventplanlægger kan hjælpe mange forskellige mennesker og i mange forskellige situationer. Her er nogle af de mest almindelige:
Ja, ‘planlægger til event’ kaldes også:
Nej, det behøver man ikke. Når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste eventplanlægger, tager Handyhand sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring. Således undgår du som kunde det administrative besvær og kan nøjes med at fokusere på selve dit event.
Det er generelt en god idé at sørge for god og klar kommunikation mellem de forskellige parter, hvis der er flere der er inde over planlægningen af et arrangement. Vi giver et par forslag til, hvordan man opnår det smidigste samarbejde her:
Nej, det kræver ikke nødvendigvis en uddannelse at være eventplanlægger. Dog kan det være en stor fordel at have erfaring inden for området, hvis man skal planlægge et event.
Når du finder din næste eventplanlægger gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i vejby til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i vejby, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 770.00,- til 1,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!