Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Up and beond service 😁"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Up and beond service 😁"
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
Herlev
"Karina var en kæmpe hjælp til vores konfirmationsfest. Hun arbejdede effektivt, selvstændig og med et kæmpe overblik. Vi kunne læne os tilbage og nyde dagen uden at skænke alt det praktiske en tanke. Vi er fuldt ud tilfredse🙏"
Birkerød
"Super god oplevelse at få hjælp af Lotte. Der har været god kommunikation hele vejen igennem, selvstændig og sød og smilende. Varm anbefaling herfra."
Ishøj
"Perfekt til anretning, servering, afrydning og opvask. Medbragte egne knive."
Roskilde
"Emilie og hendes veninde hjalp med servering til min 30 års og det gjorde de bare til punkt og prikke!"
København N
"Det er super"
Værløse
"Solvej tog bare styringen i køkkenet 😊 Super eksekveret. Vi fik vores mad leveret ret meget for sent og var lidt urolige, men Solvej havde overblikket og håndterede det hele for os 🥳 De bedste anbefalinger herfra 👍"
Hvis jeg kunne have givet 10 stjerner, hvade jeg gjort det! Christopher var en fantastisk hjælp: selvtænkende og selvkørende med den ypperste service for øje! Kan kun anbefale ham på det varmeste!
Hjælp til mit cocktail party med 30 gæster: fylde mad på buffeten, fjerne tomme fade og tallerkener.
1,250,-
"Det var en kæmpe fornøjelse at have Frederik og Sandra til at hjælpe til min søns konfirmation.\nAlt blev udført perfekt og i højt humør.\nTAK :-)"
Hjælp til konfoirmationsfest
2,500,-
Super god oplevelse at få hjælp af Lotte. Der har været god kommunikation hele vejen igennem, selvstændig og sød og smilende. Varm anbefaling herfra.
Køkkenhjælp til konfirmation
1,500,-
"Solveig hjalp os i køkkenet til vores datters konfirmation. Hun er sød og smilende, og har styr på det hele. De bedste anbefalinger herfra!"
Køkkenhjælp til konfirmation
2,000,-
Hjælpsom, flink og god til at bevare roen.
Hjælper til fest (60 mennesker)
1,350,-
Hjælp med alt det praktiske til min runde fødselsdagsfest. Virkelig god oplevelse hele vejen rundt. Rigtig søde og dygtige hjælpere. Får mine varmeste anbefalinger. 🌞
Klargøring af buffet og drikkevarer samt afrydning ved fest
2,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Grillfest
5,000 kr
Ølstykke
Jeg skal holde 50 års fødselsdag, lørdag den 8. Juni 2024. Det skal holdes som et uformelt åbent hus arrangement i haven. Jeg har brug for en der kan komme med maden og også grille kødet imens gæsterne er der. Jeg tænker at der skal grilles nogle pølser, kyllingefileter og/eller svinemørbrad. Så skal der være 2 x kartofler, 2 x salat, flutes og måske en eller anden slags sovs. Jeg tænker vi bliver 35-40 personer.
Hjælp til 70 års fødselsdag
1,400 kr
Ølstykke
Forberedelse af buffet. Kødet skæres ud og anrettes på buffetbord. Drikkevarer under spisning. Forberedelse af kaffe og kage som sættes på et bort. Oprydning og sættes i opvaskemaskine.
Hjælpende hænder til servering ved bryllup
Ølstykke
Vi er så heldige at vi skal giftes! I den forbindelse holder vi en reception for ca. 35-40 personer hvor vi ønsker 2 hjælpere til sætte kaffe over tage kopper frem / og ud stille talleknernesnacks drikkelse o.ligne frem samt tage ud/sætte i opvaskemaskinen. Der kommer nok også spisning. Dette bliver enten food-truck eller tag-selv - så intet tilberedning. Finder sted d.20/10/21 ca kl.12.00-20.30 I Ølstykke (tæt på egedal st.)
Servering konfirmation
Ølstykke
Vi har brug for 2 maks tre serveringsdamer til vores søns konfirmation. Vi plejer at have eget fast personale på men de kunne denne gang ikke. Vi får mad udefra der blot skal anrettes eventuelt opvarmes lidt og bæres ind til buffeten. Derudover skal der ryddes af skylles af og ryddes op. Fade skal ind og ud. Der skal brygges kaffe karafler med vine skal på bordene fyldes op. Der vil være rosé hvidvin og rødvin. Øl og vand skal der også undervejs suppleres med. Vi forventer at gæsterne ankommer kl. 14 og at vi senest klokken 20 har fået kaffe og kage samt softice. Konfirmationen i Ølstykke lørdag 25 september.
Hjælp i køkken til fest
Ølstykke
Hjælp i køkken til fest. Sørge for pasning af buffet opvask efterhånden som service kommer ud. Sørge og at fylde op med vand i karafler drikkevarer på buffetbord Tomme flasker og dåser ryddes op og bæres ud m.v 11.9.2021
Servering og oprydning ved konfirmation
Ølstykke
Vi står og skal holde vores datters konfirmation lørdag d. 26 juni. Det vil foregå i egen have i 3650 Ølstykke. Det vil være ca. fra kl. 15.00 med lidt forberedelser. Gæsterne kommer kl. 16.00. Der kommer en og laver stegt gris med tilbehør. Så det er buffet. Det vil være opgaver som at sørge for drikkevare i køleskabet til gæsterne. Rydde af efter maden vaske op ( i opvaskemaskine ) sætte frem til desert og kaffe. Så vi søger hjælp af 1 person fra kl.15.00 til ca. kl. 20.00. lørdag d. 26 juni. 2021 ca. kl. 15.00-20.00
Søvbryllup
Ølstykke
Søvbryllup d. 21/3.2020. mellem 50-60 gæster til buffet eller 3 retters menu. Lokale er ikke valgt endnu med bliver på Sjælland. Anretning og/eller servering opfyldning sørge for drikkevarer på bordene oprydning opvask
Hjælper til fester
Ølstykke
Hej Vi skal have 2 fester i løbet af efteråret som jeg gerne vil have en hjælper til. Den første fest er den 20. august et Surpriseparty hvor jeg skal bruge en til at rydde af og hjælpe med lidt madlavning og opvask. Den 2. Er vores Sølvbryllup hvor jeg forventer ca. 100 gæster og har brug for hjælp til at rydde op og servere kaffe samt forefaldende arbejde idet vi forventer gæster hele dagen. Du skal være klar til at hjælpe fra Kl. 6 denne dag. 20 august og 9. November
Det er vigtigt at kunne planlægge i god tid (nogle gange op til 12 måneder i forvejen), især ved større arrangementer. Din eventplanlægger fra Handyhands platform kan holde alt på sporet og bevæge dit event fremad ved at trække på sin kreative vision og sine organisatoriske evner på hvert trin. De fleste eventplanlæggere klarer regelmæssigt events som:
Eventplanlægning handler ikke kun om glitter og glamour - de kan også sørge for, at dit firmaarrangement fremstår poleret og professionelt. Firmaarrangementer omfatter konferencer, seminarer, produktlanceringer, prisuddelinger og endda reklamestunts. Uanset hvad din begivenhed er, kan din planlægger få enhver virksomheds- eller brancheevent til at føles mere speciel og mindre som arbejde. For det første mødes de med dig for at diskutere din vision, dit budget og dine forventninger til eventen. Dernæst udvikler de en strategi, der hjælper med at bringe dit tema til live. Derfra finder de passende leverandører, der kan levere alt, hvad du har brug for til arrangementet. Nogle planlæggere af firmaarrangementer kan også hjælpe med destinationskonferencer, så du kan være sikker på, at alt er klar, når du ankommer.
En bryllupsplanlægger kan hjælpe med at gøre din drømmedag til virkelighed. De mødes med dig for at tale om, hvordan du vil have din bryllupsdag til at se ud og føles, og så finder de en måde at gøre din drøm til virkelighed. De tænker på alt, så du ikke behøver at gøre det, såsom at lave et bryllupsbudget, finde leverandører, arrangere transport og pynte de valgte festlokaler. De holder dig informeret hele vejen igennem og holder sig til en tidslinje for at sikre, at det hele sker på den rigtige måde. Ved at engagere en eventplanlægger får du fuld kontrol uden stress og jag. Mange eventplanlæggere tilbyder også event management-tjenester for at hjælpe alt med at køre glat på dagen, så du kan være involveret så meget eller så lidt, som du vil.
Uanset om det er dit barns temafødselsdag eller en sofistikeret soiree for voksne, kan din eventplanlægger hjælpe med at koordinere og organisere en fødselsdagsfest, der vil blive husket i årevis. Din eventplanner hjælper dig med at finde lokaler, catering, balloner, underholdning og fødselsdagskage til din begivenhed. Nyd en særlig begivenhed med venner og familie, velvidende at der er taget hånd om selv de mindste detaljer. Fra opsætning til oprydning vil din eventplanlægger sørge for, at din fest forløber uden problemer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Har brug for en eventplanlægger til at organisere dit bryllup, forretningskonference eller milepælsfødselsdag? Uanset om du har brug for hjælp til en lille sammenkomst eller en virksomhedsomspændende konference, er det vigtigt at finde en eventplanlægger, der vil forstå og gennemføre din vision for begivenheden. Outsource din eventplanlægning og fjern stress og overvældelse fra din næste fest, så du kan gå ind til en storslået begivenhed, hvor intet detalje er blevet glemt.
Handyhand kan sætte dig i forbindelse med de bedste eventplanlæggere i nærheden af dig, som vil omsætte din vision til en mindeværdig begivenhed, der vil få dine gæster til at tale. Ansæt din eventplanlægger, og så er alt, der er tilbage at gøre, at slappe af og nyde festen.
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i ølstykke til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i ølstykke, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 210.00,- til 1,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!