Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Slangerup
"Ida og veninde var meget nemme at samarbejde med. Al mulig ros til dem😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Ishøj
"Fik en fantastisk jule aften, alt var helt i top tak til Ken"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Roskilde
"Emilie og hendes veninde hjalp med servering til min 30 års og det gjorde de bare til punkt og prikke!"
Hvis jeg kunne have givet 10 stjerner, hvade jeg gjort det! Christopher var en fantastisk hjælp: selvtænkende og selvkørende med den ypperste service for øje! Kan kun anbefale ham på det varmeste!
Hjælp til mit cocktail party med 30 gæster: fylde mad på buffeten, fjerne tomme fade og tallerkener.
1,250,-
"Det var en kæmpe fornøjelse at have Frederik og Sandra til at hjælpe til min søns konfirmation.\nAlt blev udført perfekt og i højt humør.\nTAK :-)"
Hjælp til konfoirmationsfest
2,500,-
Lotte var en rigtig god hjælp til vores barnedåb, hun fik alt det praktiske til at køre og klarede alle opgaver med et smil. Tak for hjælpen!
Byd igen Hjælp til barnedåb i Farum
1,400,-
Super god oplevelse at få hjælp af Lotte. Der har været god kommunikation hele vejen igennem, selvstændig og sød og smilende. Varm anbefaling herfra.
Køkkenhjælp til konfirmation
1,500,-
Super søde og hjælpsome unge mænd.
Serveringshjælp til 50-års fødselsdag
3,200,-
God kommunikation med Lotte
Serveringshjælp til fødselsdag
5,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
120 års havefest i Ølstykke
3,000 kr
Ølstykke
Min mor og far holder 120 års fødselsdag d. 20/7 kl. 13 I ølstykke De bliver begge 60 år i år. Og holder en lille havefest
Grillfest
5,000 kr
Ølstykke
Jeg skal holde 50 års fødselsdag, lørdag den 8. Juni 2024. Det skal holdes som et uformelt åbent hus arrangement i haven. Jeg har brug for en der kan komme med maden og også grille kødet imens gæsterne er der. Jeg tænker at der skal grilles nogle pølser, kyllingefileter og/eller svinemørbrad. Så skal der være 2 x kartofler, 2 x salat, flutes og måske en eller anden slags sovs. Jeg tænker vi bliver 35-40 personer.
Hjælp til 70 års fødselsdag
1,400 kr
Ølstykke
Forberedelse af buffet. Kødet skæres ud og anrettes på buffetbord. Drikkevarer under spisning. Forberedelse af kaffe og kage som sættes på et bort. Oprydning og sættes i opvaskemaskine.
Hjælpende hænder til servering ved bryllup
Ølstykke
Vi er så heldige at vi skal giftes! I den forbindelse holder vi en reception for ca. 35-40 personer hvor vi ønsker 2 hjælpere til sætte kaffe over tage kopper frem / og ud stille talleknernesnacks drikkelse o.ligne frem samt tage ud/sætte i opvaskemaskinen. Der kommer nok også spisning. Dette bliver enten food-truck eller tag-selv - så intet tilberedning. Finder sted d.20/10/21 ca kl.12.00-20.30 I Ølstykke (tæt på egedal st.)
Servering konfirmation
Ølstykke
Vi har brug for 2 maks tre serveringsdamer til vores søns konfirmation. Vi plejer at have eget fast personale på men de kunne denne gang ikke. Vi får mad udefra der blot skal anrettes eventuelt opvarmes lidt og bæres ind til buffeten. Derudover skal der ryddes af skylles af og ryddes op. Fade skal ind og ud. Der skal brygges kaffe karafler med vine skal på bordene fyldes op. Der vil være rosé hvidvin og rødvin. Øl og vand skal der også undervejs suppleres med. Vi forventer at gæsterne ankommer kl. 14 og at vi senest klokken 20 har fået kaffe og kage samt softice. Konfirmationen i Ølstykke lørdag 25 september.
Hjælp i køkken til fest
Ølstykke
Hjælp i køkken til fest. Sørge for pasning af buffet opvask efterhånden som service kommer ud. Sørge og at fylde op med vand i karafler drikkevarer på buffetbord Tomme flasker og dåser ryddes op og bæres ud m.v 11.9.2021
Servering og oprydning ved konfirmation
Ølstykke
Vi står og skal holde vores datters konfirmation lørdag d. 26 juni. Det vil foregå i egen have i 3650 Ølstykke. Det vil være ca. fra kl. 15.00 med lidt forberedelser. Gæsterne kommer kl. 16.00. Der kommer en og laver stegt gris med tilbehør. Så det er buffet. Det vil være opgaver som at sørge for drikkevare i køleskabet til gæsterne. Rydde af efter maden vaske op ( i opvaskemaskine ) sætte frem til desert og kaffe. Så vi søger hjælp af 1 person fra kl.15.00 til ca. kl. 20.00. lørdag d. 26 juni. 2021 ca. kl. 15.00-20.00
Søvbryllup
Ølstykke
Søvbryllup d. 21/3.2020. mellem 50-60 gæster til buffet eller 3 retters menu. Lokale er ikke valgt endnu med bliver på Sjælland. Anretning og/eller servering opfyldning sørge for drikkevarer på bordene oprydning opvask
Hjælper til fester
Ølstykke
Hej Vi skal have 2 fester i løbet af efteråret som jeg gerne vil have en hjælper til. Den første fest er den 20. august et Surpriseparty hvor jeg skal bruge en til at rydde af og hjælpe med lidt madlavning og opvask. Den 2. Er vores Sølvbryllup hvor jeg forventer ca. 100 gæster og har brug for hjælp til at rydde op og servere kaffe samt forefaldende arbejde idet vi forventer gæster hele dagen. Du skal være klar til at hjælpe fra Kl. 6 denne dag. 20 august og 9. November
Når du leder efter hjælp til planlægning af et event eller arrangement, kan det være rart at få overblik, hvad servicen inkluderer. Her vil vi dykke ned i, hvilke typer services der almindeligvis tilbydes inden for kategorien ‘planlægger af event’. Vi vil se nærmere på, hvilke opgaver eventarrangøren plejer at udføre. Og vi vil blandt andet komme ind på, hvordan prisen fastsættes. Vi anbefaler, at du læser med her og bliver klædt godt på til at træffe de bedste valg forud for dit arrangement.
Eventplanlæggerens arbejde bør tilpasses det konkrete event, men omfatter ofte grundlæggende disse punkter:
Som kunde bør du gøre det klart, hvad dine ønsker og krav til opgaven er, allerede når du opretter opgaven.
Der findes forskellige typer af services, som eventplanlæggere kan tage sig af. Det drejer sig ofte om:
Tøv ikke med at oprette en opgave på Handyhand-platformen, selv hvis dit arrangement er et andet.
De aktører, der typisk tager sig af opgaver med eventplanlægning, er:
Det er godt at gøre sig nogle overvejelser på forhånd om, hvad du forventer af servicen fra handyhanderen. Tænk på følgende punkter:
Husk altid at være præcis, når du beskriver i opgaven, hvad du leder efter for en type hjælp.
Prisen for en eventplanlæggers arbejde afhænger af flere faktorer såsom størrelsen og varigheden af eventet, eventuelle specielle krav samt eventplanlæggerens erfaring på området. Som kunde er det dig, der indleder med at sætte et budget, når du opretter opgaven. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved at anvende prisberegneren. Forskellige handyhandere byder på opgaven, og deres bud svarer til faste priser – ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem. Har din eventplanlægger udgifter til indkøbte materialer, anbefales det at afregne disse udgifter uafhængigt af Handyhand-prisen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En eventplanlægger kan hjælpe mange forskellige mennesker og i mange forskellige situationer. Her er nogle af de mest almindelige:
Ja, ‘planlægger til event’ kaldes også:
Nej, det behøver man ikke. Når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste eventplanlægger, tager Handyhand sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring. Således undgår du som kunde det administrative besvær og kan nøjes med at fokusere på selve dit event.
Det er generelt en god idé at sørge for god og klar kommunikation mellem de forskellige parter, hvis der er flere der er inde over planlægningen af et arrangement. Vi giver et par forslag til, hvordan man opnår det smidigste samarbejde her:
Nej, det kræver ikke nødvendigvis en uddannelse at være eventplanlægger. Dog kan det være en stor fordel at have erfaring inden for området, hvis man skal planlægge et event.
Når du finder din næste eventplanlægger gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i ølstykke til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i ølstykke, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 210.00,- til 1,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!