Lotte H.
Birkerød
Seneste Anmeldelse
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Kokkedal
"Super indsats!"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
Både før og under festen fungerede alt som aftalt, vi var glade for at få hjælp af Ken.
Servering, afrydning, anretning, drikkevarer.
2,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Madanretning og afrydning
1,000 kr
Hørsholm
Jeg får 20 mand til spisning. Jeg har handlet ind og tilbereder maden, men anretter det ikke. Her har jeg brug for hjælp/hænder så jeg selv kan nyde mine gæster og fest. Der skal portion/tallerken anrettes til 20 personer. Der er kun en enkelt servering. Ligeledes skal hjælperen/hjælperne rydde af bordet og stille opvask til side. Jeg har alle redskaber der skal benyttes, og en stor køkkenø hvor der er plads til anretning.
selskab 25 afrydning og supplering af buffet
1,500 kr
Hørsholm
servering og afrydning buffet m. 25 gæster
Servering v koldt bird
1,000 kr
Hørsholm
Servering af velkomstdrink. Anretning af kolde anretninger på bord og opfyldning. Opsætning af sodavand etc. på bord, samt kaffekrus. Lave kaffe og te. Oprydning, vask af fade og og isætning i opvaskemaskine. Man skal her fra Kl 12-16
Madlavning i dit hjem
275 kr
Hørsholm
Madlavning i eget hjem tilbydes👩🏽🍳🍛 Jeg tilbyder madlavning af ønskede retter, i eget hjem🤗 Du har måske en travl hverdag og trænger til en velfortjent pause fra køkkenet. Jeg sørger for at maden er smagsfuld og velanrettet, derudover sørger jeg selvfølgelig for at køkkenet fremstår rent og ryddeligt når jeg forlader dit hjem. Jeg tilbyder også madlavning ved større og mindre begivenheder såsom fødselsdage, familiefester mm. Send mig hjertensgerne en pb for yderligere info.🤗
Sommerfest serveringshjælp
3,500 kr
Hørsholm
Vi skal afholde sommerfest for 35 medarbejdere. Der kommer en kok og tilbereder maden. Vi søger to personer der kan hjælpe med at anrette buffeten, rydde af bordene, vaske op(der er også opvaskemaskine), lave kaffe og te, rydde så meget som muligt op i løbet af festen.
Servering, afrydning, anretning, drikkevarer.
2,000 kr
Hørsholm
Hjælp til afrydning, let anretning, drikkevarer, mm. 50 års fødselsdag i festlokale, mad arrangeres separat af slagter, der også griller og sørger for buffet. Cirka 40 gæster inviteres til kl 17.30, cirka 5-6 timers arbejde.
Kok til fest 15. Juni 2022
Hørsholm
Søger en kok der vil grille og anrette street food - evt sliders eller andet. Ideer er velkommen. Må også meget gerne forberede maden og hjælpe med menu men dette kan aftales nærmere. Hjælp søges til den 25. juni 2022 fra kl 17 til grill i haven til 50 personer
Severingshjælp den 11 juni i Hørsholm fra kl. 17:30
Hørsholm
Severing til fest. Det bliver primært drikkevare og opvask da maden serveres fra Food truck. Ser frem til at høre fra dig. 11 juni 2022
Hjælp til fest
HØRSHOLM
Vi skal holde min mands 50 års fødselsdag hjemme. Vi har en stor stue og en havestue hvor vi dækker op til gæsterne. Vi bliver 33 gæster. Vi dækker selv op til kaffebord så når vores hjælp kommer kan de rydde ad og sætte i opvaskemaskinen. Bagefter skal der dækkes borde og når maden kommer skal den sættes på buffeten på fade og gøres pænt. Under middagen må I gerne gå rundt og checke om nogen mangler vand eller lignende. Når vi har spist skal der ryddes op og igen sættes i opvaskemaskinen. Mad til overs skal pakkes ned og på køl. Så skal der laves kaffe på kaffemaskine og sætte kopper og glas frem på buffeten. Slik/chokolade hældes på skåle og sættes frem. Alm.oprydning/opvask indtil vi synes det er fint. Kom meget gerne 2 😚 Vi er en meget afslappet familie. Lørdag d.14.maj Vi aftaler tidspunkt - men regn med ca fra kl 16-21
Hjælp til dåb
Humlebæk
Vi søger hjælp til en barnedåb d. 26/6-2021 i Humlebæk.Det er fra tidlig eftermiddag til aften-Ish og arbejdsopgaven består i afrydning af service (der er buffet) samt opfyldning af drikkelse/kaffe og diverse serviceopgaver.
hjælp til konfirmationsfest søndag den 1. august i Humlebæk
Humlebæk
anretning, afrydning, opfyldning af buffet, fylde og tømme opvaskemaskine osv, buffeten er leveret udefra
Hjælp til barnedåb
Hørsholm
Vi har brug for en hjælpende hånd til vores barnedåb så vi selv kan nyde dagen. Opgaver: - afrydning af service efter frokosten (45 voksne/25 børn) - opvask (der er industriopvasker). - opfyldning og afrydning af buffet (både mad og drikke) Ift. buffet så er der en kok som sørger for buffeten. Måske en hjælpende hånd til opfyldning hvis nødvendigt. Vi søger kun én person til opgaven da vi forestiller os at afrydning foregår på ‘højskole maner’ efter frokost. Forventet tidsplan 11.00 - 13.00: Opfyldning af drikkevarer på buffet og evt. mad 12:00: Maden forventes serveret 14:00: Kokken serverer kage 13:00-15:00: Løbende afrydning i takt med at folk bliver færdige med at spise og løbende opvask 15:00: Gæster begynder at tage hjem og herefter sørger vi selv for den resterende oprydning 13 november ca. 11.00-15.00 Hørsholm Sognegård
Det er vigtigt at kunne planlægge i god tid (nogle gange op til 12 måneder i forvejen), især ved større arrangementer. Din eventplanlægger fra Handyhands platform kan holde alt på sporet og bevæge dit event fremad ved at trække på sin kreative vision og sine organisatoriske evner på hvert trin. De fleste eventplanlæggere klarer regelmæssigt events som:
Eventplanlægning handler ikke kun om glitter og glamour - de kan også sørge for, at dit firmaarrangement fremstår poleret og professionelt. Firmaarrangementer omfatter konferencer, seminarer, produktlanceringer, prisuddelinger og endda reklamestunts. Uanset hvad din begivenhed er, kan din planlægger få enhver virksomheds- eller brancheevent til at føles mere speciel og mindre som arbejde. For det første mødes de med dig for at diskutere din vision, dit budget og dine forventninger til eventen. Dernæst udvikler de en strategi, der hjælper med at bringe dit tema til live. Derfra finder de passende leverandører, der kan levere alt, hvad du har brug for til arrangementet. Nogle planlæggere af firmaarrangementer kan også hjælpe med destinationskonferencer, så du kan være sikker på, at alt er klar, når du ankommer.
En bryllupsplanlægger kan hjælpe med at gøre din drømmedag til virkelighed. De mødes med dig for at tale om, hvordan du vil have din bryllupsdag til at se ud og føles, og så finder de en måde at gøre din drøm til virkelighed. De tænker på alt, så du ikke behøver at gøre det, såsom at lave et bryllupsbudget, finde leverandører, arrangere transport og pynte de valgte festlokaler. De holder dig informeret hele vejen igennem og holder sig til en tidslinje for at sikre, at det hele sker på den rigtige måde. Ved at engagere en eventplanlægger får du fuld kontrol uden stress og jag. Mange eventplanlæggere tilbyder også event management-tjenester for at hjælpe alt med at køre glat på dagen, så du kan være involveret så meget eller så lidt, som du vil.
Uanset om det er dit barns temafødselsdag eller en sofistikeret soiree for voksne, kan din eventplanlægger hjælpe med at koordinere og organisere en fødselsdagsfest, der vil blive husket i årevis. Din eventplanner hjælper dig med at finde lokaler, catering, balloner, underholdning og fødselsdagskage til din begivenhed. Nyd en særlig begivenhed med venner og familie, velvidende at der er taget hånd om selv de mindste detaljer. Fra opsætning til oprydning vil din eventplanlægger sørge for, at din fest forløber uden problemer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en eventplanlægger til at organisere dit bryllup, forretningskonference eller milepælsfødselsdag? Uanset om du har brug for hjælp til en lille sammenkomst eller en virksomhedsomspændende konference, er det vigtigt at finde en eventplanlægger, der vil forstå og gennemføre din vision for begivenheden. Outsource din eventplanlægning og fjern stress og overvældelse fra din næste fest, så du kan gå ind til en storslået begivenhed, hvor intet detalje er blevet glemt.
Handyhand kan sætte dig i forbindelse med de bedste eventplanlæggere i nærheden af dig, som vil omsætte din vision til en mindeværdig begivenhed, der vil få dine gæster til at tale. Ansæt din eventplanlægger, og så er alt, der er tilbage at gøre, at slappe af og nyde festen.
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i hørsholm til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i hørsholm, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 2,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!