Opsætning og oprydning af event i Værløse

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Værløse

Event Opsættere til alle dine behov

Opsætning af event

Nedtagning af event

Udskiftning af event

Rådgivning om event

Alle oprydningeventopgaver

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste event opsættere i Værløse

Opgaveejer for løst opgaver online

Solvej H.

Værløse

5.0
(3)

Seneste Anmeldelse

"Solvej tog bare styringen i køkkenet 😊 Super eksekveret. Vi fik vores mad leveret ret meget for sent og var lidt urolige, men Solvej havde overblikket og håndterede det hele for os 🥳 De bedste anbefalinger herfra 👍"

Opgaveejer for løst opgaver online

Karina O.

Herlev

5.0
(16)

Seneste Anmeldelse

"Professionel, venlig, smilende og effektiv køkkenhjælp, servering og oprydning - dejlig oplevelse"

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(33)

Seneste Anmeldelse

"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"

Opgaveejer for løst opgaver online

Lotte H.

Birkerød

5.0
(14)

Seneste Anmeldelse

"Fremragende hjælp. Med Lotte i køkkenet kunne vi koncentrere os om bare at nyde vores dag. Med super godt overblik sørgede hun for, at det hele spillede for os og vores 60 gæster og efterlod køkkenet så pænt. Hun har vores varmeste anbefaling."

Opgaveejer for løst opgaver online

Sandra S.

Glostrup

4.6
(11)

Seneste Anmeldelse

"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."

Opgaveejer for løst opgaver online

Hannah G.

København N

5.0
(11)

Seneste Anmeldelse

"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"

Opgaveejer for løst opgaver online

Malena and team M.

København S

4.8
(40)

Seneste Anmeldelse

"Malena made a great job preparing the house for airbnb rental. She had the eye for details and made it very good looking. She took time to come and see the place beforehand. I do recommend her"

Opgaveejer for løst opgaver online

Ken M.

Ishøj

5.0
(30)

Seneste Anmeldelse

"Godt arbejde"

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

"Det var en kæmpe fornøjelse at have Frederik og Sandra til at hjælpe til min søns konfirmation.\nAlt blev udført perfekt og i højt humør.\nTAK :-)"

Hjælp til konfoirmationsfest

2,500,-

comment.user?.profileImg

Hjælpsom, flink og god til at bevare roen.

Hjælper til fest (60 mennesker)

1,350,-

comment.user?.profileImg

Hjælp med alt det praktiske til min runde fødselsdagsfest. Virkelig god oplevelse hele vejen rundt. Rigtig søde og dygtige hjælpere. Får mine varmeste anbefalinger. 🌞

Klargøring af buffet og drikkevarer samt afrydning ved fest

2,500,-

comment.user?.profileImg

Matteo og Marlena udført opgaven til punkt og prikke :)

Servering og oprydning efter måltider

1,700,-

comment.user?.profileImg

Perfekt til anretning, servering, afrydning og opvask. Medbragte egne knive.

Servering, oprydning og opvask

1,300,-

comment.user?.profileImg

alt fint - tusind tak

Hjælp til fest

1,700,-

Gennemsnitslig anmeldelser af event opsættere

Baseret på 294 Anmeldelser

4.87
276
9
3
2
4

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I Værløse

Servering og oprydning til fest

2,000 kr

Værløse

producere og servere velkomstdrink, 42 glas 7,5 cl Champagne, Pol Guyot Brut, Sélection 1-2 cl Solbærlikør fra Radius Distillery (blot et eksempel, kan ændres til anden lignende drink på et senere tidspunkt) udpakke og servere buffet, 3 retter plus kage. Mad leveres udefra. servere vin og drikke under middag. 20 flasker rød, 8 flasker hvid, og sodavand/vand opfyldning af buffet efter behov og udskiftning af buffet imellem retter opvask og rengøring af køkken efter 42 gæster med op til 3 tallerkener og 4 glas hver. 1 sæt bestik, plus serverings service. gæster: 42 opfyldning og tømning af opvaskemaskine, oprydning i køkken efter buffet, kage, kaffe og diverse. brygning og servering af kaffe plus sødt forventet tidsrum: 16.00 - 23.00 Det er vigtigt at personale er nærværende under middagen, til eventuelle ønsker fra gæster til drikke eller service.

Havefest hjælper: oprydning og servering

2,000 kr

Værløse

Jeg skal holde en 40 års havefest. Der kommer en slater og griller, og service er biodegradable (og skal slides ud after brug), men jeg har brug for en person som kan rydde op, vaske lidt op, stille lidt småting på bordene, varme natmad osv.?

Hjælp ved gravøl - modtage mad og anrette buffet samt oprydning

800 kr

Værløse

Vi skal begrave vores far. Vi ønsker hjælp fra 2 personer til at modtage maden fra cateringfirma, lune og anrette det og gå lidt hånde. Tidsrum ca. 10-14.

Jeg skal have hjælp til serverig, anretning, opvask og oprydning til en familie fødselsdag med 30

800 kr

Værløse

Jeg skal have køkkenhjælp til anretning, oprydning, klargøring af buffet og kaffebord, udtagning af tallerkner og service, opvask og rengøring i køkken i forbindelse med en familie fødselsdag på lørdag. Jeg har brug for at du ankommer klokken 14.30 (1,5 time før gæsterne ankommer) og afslutter når kaffe og kage er serveret (omkring 19).

Madlavning frokost til kontor og aftensmad privat

16,000 kr

Værløse

Vi bor i Værløse, hvor vi også har et firma med 8 ansatte. Vi mangler hjælp til madlavning til frokost på kontoret (8 pers) og aftensmad derhjemme (2 pers) (primært vegetar privat og økologiske råvarer). Maden kan enten laves i eget køkken eller i vores private og skal så dagligt leveres til kontor til frokost. Ring gerne for mere info hvis det har interesse.

Hvad tilbyder event opsættere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.

Hvorfor hyre en event opsætter med Handyhand?

Der er mange grunde til, hvorfor det kan være en god idé at booke professionel hjælp til opsætning og oprydning af ens event. For det første så slipper man for selv at skulle stå med al den praktiske arbejde, der er forbundet med at afholde et event - uanset om det er et mindre arrangement som fødselsdag eller konfirmation, eller om det er et stort arrangement som firmafest eller bryllup. Dette giver dig mulighed for i stedet at kunne fokusere på de andre aspekter af dit event, og på at nyde tiden sammen med dine gæster. Derudover kan det også være en stor fordel, hvis man ikke har den store erfaring med at afholde events. Her kan de professionelle give dig gode råd og vejledning til, hvordan du bedst muligt kan afholde netop dit event - lige fra opsætningen af lokalet til selve afviklingen af eventet. Endelig kan det også være en fordel, hvis man ønsker at leje et lokale udefra til sit event. Her vil de fleste udlejere typisk kræve, at man selv sørger for opsætning og oprydning - og her kan det altså være en rigtig god idé at booke professionel hjælp. På den måde undgår man nemlig stress og jag i forbindelse med eventet, og man kan i stedet fokusere på de positive aspekter ved arrangementet.

Handyhand gør det nemt at finde en event opsætter i værløse til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event opsætter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event opsættere i værløse, i post nr: 2942 til 3670.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Opsætning og oprydning af event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,350.00,- til 2,000.00,- kr.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!