Opsætning og oprydning af event i Lynge

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Lynge

Event Opsættere til alle dine behov

Opsætning af event

Nedtagning af event

Udskiftning af event

Rådgivning om event

Alle oprydningeventopgaver

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste event opsættere i Lynge

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(30)

Seneste Anmeldelse

"Up and beond service 😁"

Opgaveejer for løst opgaver online

Lotte H.

Birkerød

5.0
(7)

Seneste Anmeldelse

"Super god oplevelse at få hjælp af Lotte. Der har været god kommunikation hele vejen igennem, selvstændig og sød og smilende. Varm anbefaling herfra."

Opgaveejer for løst opgaver online

Karina O.

Herlev

5.0
(14)

Seneste Anmeldelse

"Karina var fantastisk og gjorde at vi kunne nyde vores fest i fulde drag. Vi kan 100% anbefale Karina."

Opgaveejer for løst opgaver online

Sandra S.

Glostrup

4.9
(10)

Seneste Anmeldelse

"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."

Opgaveejer for løst opgaver online

Solvej H.

Værløse

5.0
(3)

Seneste Anmeldelse

"Solvej tog bare styringen i køkkenet 😊 Super eksekveret. Vi fik vores mad leveret ret meget for sent og var lidt urolige, men Solvej havde overblikket og håndterede det hele for os 🥳 De bedste anbefalinger herfra 👍"

Opgaveejer for løst opgaver online

Hannah G.

København N

5.0
(8)

Seneste Anmeldelse

"Det er super"

Opgaveejer for løst opgaver online

Ken M.

Ishøj

Seneste Anmeldelse

"Perfekt til anretning, servering, afrydning og opvask. Medbragte egne knive."

Opgaveejer for løst opgaver online

Mateo y Malena P.

København S

4.9
(26)

Seneste Anmeldelse

"Meget udførlig rengøring. Det bedste valg vi længe har taget!"

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

"Solveig hjalp os i køkkenet til vores datters konfirmation. Hun er sød og smilende, og har styr på det hele. De bedste anbefalinger herfra!"

Køkkenhjælp til konfirmation

2,000,-

Gennemsnitslig anmeldelser af event opsættere

Baseret på 208 Anmeldelser

4.88
195
6
3
2
2

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I Lynge

Køkkenhjælp til konfirmation

2,000 kr

Lynge

Hjælp til anretning af buffet. Udskæring af stege. Opfyldning af mad og drikkevarer. Afrydning og opvask. Lave kaffe og anrette kaffebord. Afrydning og opvask. Varme og anrette suppe og brød som afslutning på fest. Afrydning og opvask. Dato: Skal udføres den: 5. maj 2023

Køkkenhjælp til Konfirmation

2,000 kr

Lynge

Hjælp til anretning af buffet. Udskæring af stege. Opfyldning af mad og drikkevarer. Afrydning og opvask. Lave kaffe og anrette kaffebord. Varme og anrette suppe og brød som afslutning på fest. Afrydning og opvask.

Fotografering af kager og desserter

500 kr

Lynge

Søger en mad fotograf med gode vinkler. Ser frem til å utdele andre oppgaver også, et fremtidig samarbeid. Dermed er det ønskelig med en iniativ person innen fotografering.

Hjælp til konfirmationsfest

Lynge

Jeg søger 1-2 personer der har lyst til at hjælpe ved min søns konfirmationsfest fredag d. 13. maj 2022 (st. bededag). Festen afholdes i en spejderhytte i Lynge. Tidsrummet er ca. kl. 17 - 20 men der er mulighed for at vi aftaler lidt længere tid. Der er brug for div. hjælp til kokken som medbringer en treretters menu herunder kan der være tale om servering af forret (de øvrige retter er buffet) afrydning opvask (der er industriopvaskemaskine) evt. servering kaffebrygning og øvrigt på dagen - særligt i forbindelse med måltid og drikkelse. Fredag d. 13. maj (st. bededag)

Hjælp til fest 24/3 12:00-16:00

Lynge

Hej Jeg holder fødselsdagsfest i Lynge lørdag den 24/3. Vi bliver 24 heraf 4 børn. Gæsterne er inviteret til 12:30 og starter med nogle lune frokostretter herefter kaffe og lagkage. Maden er lavet på forhånd men frosset ned. Det ville være fint hvis du kunne hjælpe til med lidt opvarming/anretning af mad og flutes servering afrydning kaffebrygning opvask stille service på plads mm. Lørdag den 24/3 12:00-16:00

15 års fødselsdag 40 m. 15 km nord for KBH.

Online

VI har lejet en koloni myretuen ved lynge på sjælland. og holder en 15 års fest med ca 40 spisende gæster.

Hvad tilbyder event opsættere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om

Hvorfor hyre en event opsætter med Handyhand?

Der er mange grunde til, hvorfor det kan være en god idé at booke professionel hjælp til opsætning og oprydning af ens event. For det første så slipper man for selv at skulle stå med al den praktiske arbejde, der er forbundet med at afholde et event - uanset om det er et mindre arrangement som fødselsdag eller konfirmation, eller om det er et stort arrangement som firmafest eller bryllup. Dette giver dig mulighed for i stedet at kunne fokusere på de andre aspekter af dit event, og på at nyde tiden sammen med dine gæster. Derudover kan det også være en stor fordel, hvis man ikke har den store erfaring med at afholde events. Her kan de professionelle give dig gode råd og vejledning til, hvordan du bedst muligt kan afholde netop dit event - lige fra opsætningen af lokalet til selve afviklingen af eventet. Endelig kan det også være en fordel, hvis man ønsker at leje et lokale udefra til sit event. Her vil de fleste udlejere typisk kræve, at man selv sørger for opsætning og oprydning - og her kan det altså være en rigtig god idé at booke professionel hjælp. På den måde undgår man nemlig stress og jag i forbindelse med eventet, og man kan i stedet fokusere på de positive aspekter ved arrangementet.

Handyhand gør det nemt at finde en event opsætter i lynge til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event opsætter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event opsættere i lynge, i post nr: 2942 til 3670.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Opsætning og oprydning af event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 2,000.00,- kr.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!