Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Køge
"Heidi var super at hbe med på vores store dag! Vi havde en god samtale optil, for at være sikker på at forventningerne til arrangementet var afstemt. Hun og hendes kolega var smilende og fra de trådte ind ad døren, var der ingen bekymringer. Vi slappede totalt af og kunne nyde dagen. Der var bare styr på det!"
Ishøj
"Fik en fantastisk jule aften, alt var helt i top tak til Ken"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
København S
"Malena gjorde sit arbejde, men glemte et enkelt skab, og der var edderkoppespind i stuen."
Christine var effektiv, professionel og en kæmpe hjælp til vores sommerfest. Stor anbefaling herfra! Hende vil jeg gerne hyre igen.
Praktisk hjælp til sommerfest
3,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Hjælp i køkkenet til begravelse
1,000 kr
Faxe
Køkkenhjælp til begravelse. Du skal tage imod catering, stille det frem, løbende sørge for kaffe og the, rydde af borde, stille kage frem og til sidst vaske bestik op i en opvaskemaskine, smide engangsservice ud og tørre borde af, feje og lave generel oprydning. Prisen er alt inkl - dvs. vi betaler ikke for transport. Vi har brug for, du kommer ca. kl 12 eller 12.30
Energetisk person søges til speciel rolle på Faxe Crazy Night!
500 kr
Faxe
🚨Akut!!!!🚨 Vi søger igen en hjælpende hånd🤝, da den oprindelige person alligevel ikke kunne hjælpe🤷♂️. Solsikken Privat Pasningsordning🌻 søger en m/k, som kan hjælpe os (mod betaling💰) den 11 August, til en begivenhed til Crazy Night🎉 i Faxe. Tidspunkt er mellem 16:00⏰ og 18:00⏰ (2 timer i alt⏳). Selve begivenheden tager kun 1 time⌛, men der skal tilrednes ca 1 forberedelses tid⏲️. Ud over honorering, sørger vi også for mad🍕 og drikkevarer🥤. Hvem er du? ✅ Du er mindst 15 år gammel? 🎂 ✅ Høj på energi og udholdenhed. 🏋️♂️💨 ✅ I god fysisk form – klar til bevægelse og aktion? 🏃♀️🎽 ✅ Kreativ og hurtigt tænkende – kan du finde på nye måder at engagere og underholde på? 🎭🎨 ✅ Elsker rampelyset – trives du i centrum for opmærksomheden? 🌟🔦 ✅ Mellem 1,65 m og 1,85 m høj? 📏🦒 Hvis dette lyder som dig, så har vi brug for din hjælp! 🙏🏼💖 🤔💡Opgaven💡🤔: Opgaven er ikke relateret til børnepasning👶 eller rengørning🧽. Din rolle vil være at skabe en energisk og underholdende atmosfære🎊, der inspirerer og engagerer både børn👦👧 og voksne🧑🧓. Du vil være ansvarlig for at hilse på folk med et stort smil😁 og en varm velkomst👋, og du vil hjælpe med at skabe en sjov og mindeværdig oplevelse for alle🎈. Opgaven går ud på at deltage i Faxe Crazy Night 🌙 d§§§§§§§§§§§§§, klædt i en kaninmaskot 🐰. Holdet, der vil gå sammen rundt hele tiden, består af min kone, mig, vores tre børn 👧👦👶, og potentielt dig i kaninkostumet. Min kone og jeg vil stå for al kommunikation med børnene og deres forældre 👨👩👧👦. Dette kan for eksempel involvere at introducere kaninmaskotten 🐰 for børnene, at diskutere vores pasningsordning med forældrene eller at instruere kaninmaskotten om, hvor den skal bevæge sig hen 🚶♀️. Det vil også være vores ansvar at hjælpe og vejlede kaninmaskotten med hvert enkelt skridt 👣. Kaninmaskottens opgave vil være at hilse på børnene 👋 og tage eventuelle billeder sammen med dem 📸. Der vil ikke være verbal kommunikation mellem børnene og kaninmaskotten. Men det er vigtigt at kaninmaskotten kommunikerer non-verbalt, for eksempel ved at vinke til børnene og engagere både børn og voksne. Din primære opgave er at vinke til og interagere med de børn, du møder, kun ved hjælp af kropssprog – ingen tale. Vi laver ikke shows, så der er ikke behov for dans eller anden form for optræden. Vi går stil og roligt sammen gennem byen, hvor vi uddeler balloner og flyers. Jeg vil guider kaninmaskot(dig) til hver trin og begrænse sig til “Skal vi tage et billede?”, “Skal vi gå videre?”, “Skal vi vinke?”. Når vi skal gå nogen steder, vil jeg eller min kone holder dig i hånden. Kort sagt: vink, giv kram og poser for billeder. Varigheden af opgaven er 2 time ⏰, hvilket inkluderer kørslen 🚗 fra vores adresse til Faxe Crazy Night, den tid vi bruger på stedet, samt returkørslen og afslutningen hjemme hos os igen. Vi sørger for forplejning 🍕 før og efter begivenheden (muligvis pizza) samt drikkevarer 🥤 under hele begivenheden. Vi ser frem til at høre fra dig💌. Bh Benjamin og Oksana Solsikken Privat Pasningsordning
Serveringshjælp søges.
Faxe
Hej! Vi skal bruge 2 friske piger m/k til at dække op/rydde af til en konfirmationsfest 1/6 i Faxe fra 16 til ca. 24. Vi bliver 42 gæster til buffet maden leveres udefra. Mvh Suzan & Lars Brandt Lørdag 1/6 16-24
Professionelle bryllupsudbydere hjælper med at fjerne de stressende elementer i forbindelse med planlægningen af dit perfekte bryllup. Du kan finde bryllupsleverandører til at hjælpe med planlægning og dekorering af dit bryllup, catering til dagen, fotografering af begivenheden og en lang række andre opgaver deriblandt.
Hvis du er overvældet ved tanken om at skulle planlægge dit eget bryllup, hvorfor så ikke søge en hjælpende hånd hos en ekspert? Bryllupsplanlæggere kan hjælpe dig med at planlægge alle detaljer fra start af. Du kan også vælge blot at hente hjælp i de sidste par uger op til brylluppet, til at koordinere alt samt sikre, at det hele kører problemfrit. Din bryllupsplanlægger vil stille mange spørgsmål for at finde frem til din vision for brylluppet. De hjælper med at sammensætte en tidsplan og planlægge en liste over ting der skal gøres, og hvornår de skal gøres. De holder kontakten med andre leverandører og administrerer alle detaljer, der fører op til dit bryllup og på selve dagen.
Uanset om du vil have nogen til at organisere dine dekorationer eller bare oprette dine DIY-detaljer på dagen, kan et ekstra par hænder virkelig hjælpe med at få det til at lykkes. Hvis du forsøger at reducere omkostningerne eller elsker tanken om et DIY-bryllup, kan du ansætte nogen til at hjælpe med at opsætte alt (og pakke det ned) på din store dag. Du kan også booke en professionel bryllupsdekoratør til at organisere, oprette og købe alt der passer til dit tema - fra smukke lys og slikstationer, til 'tag-med-hjem' bryllupsgaver og blomster. Din bryllupsdekoratør vil bruge deres skarpe øje til detaljer og kreative sind, for at give din bryllupsdag det specielle præg, uden at gå over budgettet.
Efter ceremonien er mad muligvis den vigtigste del af dit bryllup. Du kan leje bryllupsfirmaer til at tilberede lækker mad til dine gæster, samt en bartender, der serverer dine yndlingsdrikke. De serverer mad og drikkevarer på den ønskede lokation og leverer endda alt porcelæn og serveringsmateriale, så der ikke er nogen opvask senere. Derudover kan du ansætte tjenere og servitricer til at servicere dine gæster til et 5-stjernet restaurantmåltid. Uanset om du serverer øl og vin, eller cocktails og mocktails, kan din bartender være dine øjne og øre bag baren for at sikre, at alle forbliver hydreret og har det godt.
Den bedste måde til at få din bryllupskage på plads, er at finde en god professionel bager, der kan bage dig en specialdesignet bryllupskage. De vil notere antallet af gæster og eventuelle præferencer for smag og dekoration på forhånd. Derefter leverer de din perfekte bryllupskage til receptionen, klar til at skære den foran dine gæster.
Ansæt en bryllupsfotograf til professionelt at fange alle de bedste øjeblikke ved dit bryllup (og endda på forhånd, når du gør dig klar). Din bryllupsfotograf vil medbringe alt deres eget udstyr til din bryllupsceremoni og reception, samt medbringe et backupkamera, som kan hjælpe med at fange forskellige vinkler og grupper på samme tid. Når brylluppet er afsluttet, bruger de mange timer på at udvælge de bedste fotos, hvorefter disse redigeres. Herefter får du billederne tilsendt på en USB eller via 'skyen' på internettet.
Lej en bryllupsbil som kan transportere dig og din bryllupsfest mellem destinationer/events, og som også kan indgå i dine bryllupsbilleder. Book en bil med en chauffør for at fjerne al stressen ved at rejse på din store dag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Den dag du har drømt om hele dit liv nærmer sig med hastige skridt. Dog behøver du ikke at sætte hele dit liv på pause, bare fordi du har et bryllup at planlægge. Har du brug for hjælp til din bryllupsplanlægning? Vil du sikre dig at dit bryllup forløber sig som planlagt? Hvis ja, så er det en rigtig god idé at købe sig til hjælp. Ved at booke en bryllupsleverandør gennem Handyhand undgår du stress i forbindelse med bryllupsplanlægningen. Uanset om du vil have nogen til at planlægge det hele for dig, eller blot ønsker hjælp til at varetage enkelte opgaver, såsom at stå for bryllupskagen eller lave DIY-dekorationer, er Handyhand det perfekte sted til at finde en dygtig bryllupsleverandør.
Handyhand gør det nemt at finde en bryllupshjælp i faxe til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllupshjælp.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllupshjælpere i faxe, i post nr: 4633 til 4990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllups hjælp kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 880.00,- til 980.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!