Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Køge
"Heidi var super at hbe med på vores store dag! Vi havde en god samtale optil, for at være sikker på at forventningerne til arrangementet var afstemt. Hun og hendes kolega var smilende og fra de trådte ind ad døren, var der ingen bekymringer. Vi slappede totalt af og kunne nyde dagen. Der var bare styr på det!"
Christine var effektiv, professionel og en kæmpe hjælp til vores sommerfest. Stor anbefaling herfra! Hende vil jeg gerne hyre igen.
Praktisk hjælp til sommerfest
3,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Servering afrydning lave kaffe og opvask
1,000 kr
Nykøbing F
Servering, afrydning, opvask, lave kaffe oprydning Det er fødselsdag 75 år. Ca 20 Pers. Fade sættes på bordet Tid: fra 17:30 til caa. 23:00 Lave kaffe Oprydning efter middagen: opvask klaret mad ryddet væk
Oppyntning at balloner
500 kr
Nakskov
Jeg har brug for en ballon dekoratør som kan pyntet op med balloner til min 18-års. Vi har selv en stor ballon ring.
Hjælp
600 kr
Haslev
Jeg er professionel konditor.** Skriv til mig, hvis I vil bestille kager hos mig, på Facebook: Ludmila Gabrelyan.🍰🍰
Gourmetmiddag og brunch 2 Pers privat (prisforslag modtages)
2,500 kr
Næstved
Appetizer Borddækning Forret med rimmet torsk Forret med panerede risottokugler Hjemmebagt brød og hjemmelavet pesto Hovedret med pighvar på grøntsager Dessert marengsbund, karamelliserede æbler, noget kefir evt og hvid chokolade Hjemmelavede flødeboller til kaffen Servering, opvask mm
Madlavning
1,900 kr
Sakskøbing
Vikar til køkkenvagt på bosted Jeg er vagtplanlægger på et bosted for voksne (i Sakskøbing) og søger en vikar, der kan tage en køkkenvagt en gang imellem. Du vil blive grundigt introduceret til opgaverne af vores køkkenpersonale, og du vil aldrig være alene om arbejdet. Vi tilbyder et forholdsvis stressfrit miljø, hvor samarbejde er i fokus. Dine opgaver vil inkludere: - Tilberedning af måltider til 26 beboere ud fra indkøbte råvarer - Smøring af smørrebrød - Oprydning i køkkenet Praktiske oplysninger: - Den næste ledige vagt er d. 7. november. - Du vil få tilbudt en introvagt før din første rigtige vagt. - Vagterne ligger fra kl. 6.30 til 14.30 og kan være både på hverdage og i weekenden. - Lønnen er i henhold til kommunens vikarsatser. Jeg ser frem til at høre fra dig!
Morgenmad, bacon æg boller med ost
350 kr
Haslev
Bacon æg og boller med smør og ost Til Ca 2 personer og 2 børn på 3 og 1.5 år
Klovn/tryllekunstner til børnefødselsdag
Herfølge
9 års børnefødselsdag, underholdning i en time til 15 tøser
Hjælp til buffet og opvask
1,240 kr
Næstved
Fødselsdag med ca 70 deltagere..Sørge for kaffe/the. Sætte drikke varer op.. varme evt mad i ovn..Opvask i maskine. Sætte buffet og fylde op. Oprydning og opvask. Fra kl ca 13 - 22
Anretning, Afrydning og Opvask til barnedåb
1,400 kr
Stubbekøbing
Cirka 5 timer fra kl 10 (plus/minus en time). Anrette velkomstdrinks og snacks. Hjælpe med at opvarme og stille tag-selv-mad frem. Sørge for at der bliver ryddet af efter mad, hjælpe med anretning af kage og drikkevarer, herefter afrydning, aftørring af borde og opvask. Der er tale om 37 gæster hvoraf 11 er børn. Ca 40 tallerkener, tilhørende bestik samt 37 glas samt 26 vinglas. Et antal diverse fade og skåle til snacks. Der vil samtidig værre større bradepander, fade og lign der skal vaskes op.
Lav 3 retters middag til ca 8 kuverter
3,000 kr
Stege
Vi er 7-9 personer som skal have en hyggelig aften i sommerhus. I den forbindelse søger vi en kok der kan lave en 3 retters middag. Noget fisk/suppe eller lign til forret. Gerne noget bøf med kartofler og sauce til hovedret. Is til dessert.
Anretning, Afrydning og Opvask til barnedåb
1,200 kr
Stubbekøbing
Cirka 5 timer fra kl 11 (plus/minus en time). Anrette velkomstdrinks og snacks. Hjælpe med at opvarme og stille mad frem. Sørge for at der bliver ryddet af efter mad, hjælpe med anretning af dessert og drikkevarer, herefter afrydning, aftørring af borde og opvask. Der er tale om 22-26 gæster hvoraf 8 er børn. 44-52 tallerkener, tilhørende bestik samt 26 glas samt 18 vinglas. Et antal diverse tallerkener og skåle til snacks. Der vil samtidig værre større bradepander, fade og lign der skal vaskes op.
Servering og hjælp ved fest
2,000 kr
Næstved
Servering og hjælp ved sølvbryllup i eget hjem inkl.oprydning og opvask Ca. 25 personer Buffet fra Smageriet Opsætning af drikkevarer Varighed fra 12 til 18
Søger mavedanser til underholdning
1,000 kr
Haslev
Mavedanser søges til underholdning for 60 gæster til 30 års fødselsdag. Må meget gerne involvere gæsterne, så vi alle danser sammen og du lærer os en dans ca 30 min mellem 17-20 hvad der passer dig.
Grillning af hele lam til fest
1,700 kr
Vordingborg
Vi skal holde 50 års fødselsdagsfest i egen have d. 10. Aug 2024. Vi har 2 lam af ca 25 kg/stk, der skal grilles til 65 personer. Vi søger en person der har erfaring med at grille hele lam og som har en grill med til formålet. Alt andet tilbehør sørger vi selv for Opgaven forventes at tage 5-6 timer.
Professionelle bryllupsudbydere hjælper med at fjerne de stressende elementer i forbindelse med planlægningen af dit perfekte bryllup. Du kan finde bryllupsleverandører til at hjælpe med planlægning og dekorering af dit bryllup, catering til dagen, fotografering af begivenheden og en lang række andre opgaver deriblandt.
Hvis du er overvældet ved tanken om at skulle planlægge dit eget bryllup, hvorfor så ikke søge en hjælpende hånd hos en ekspert? Bryllupsplanlæggere kan hjælpe dig med at planlægge alle detaljer fra start af. Du kan også vælge blot at hente hjælp i de sidste par uger op til brylluppet, til at koordinere alt samt sikre, at det hele kører problemfrit. Din bryllupsplanlægger vil stille mange spørgsmål for at finde frem til din vision for brylluppet. De hjælper med at sammensætte en tidsplan og planlægge en liste over ting der skal gøres, og hvornår de skal gøres. De holder kontakten med andre leverandører og administrerer alle detaljer, der fører op til dit bryllup og på selve dagen.
Uanset om du vil have nogen til at organisere dine dekorationer eller bare oprette dine DIY-detaljer på dagen, kan et ekstra par hænder virkelig hjælpe med at få det til at lykkes. Hvis du forsøger at reducere omkostningerne eller elsker tanken om et DIY-bryllup, kan du ansætte nogen til at hjælpe med at opsætte alt (og pakke det ned) på din store dag. Du kan også booke en professionel bryllupsdekoratør til at organisere, oprette og købe alt der passer til dit tema - fra smukke lys og slikstationer, til 'tag-med-hjem' bryllupsgaver og blomster. Din bryllupsdekoratør vil bruge deres skarpe øje til detaljer og kreative sind, for at give din bryllupsdag det specielle præg, uden at gå over budgettet.
Efter ceremonien er mad muligvis den vigtigste del af dit bryllup. Du kan leje bryllupsfirmaer til at tilberede lækker mad til dine gæster, samt en bartender, der serverer dine yndlingsdrikke. De serverer mad og drikkevarer på den ønskede lokation og leverer endda alt porcelæn og serveringsmateriale, så der ikke er nogen opvask senere. Derudover kan du ansætte tjenere og servitricer til at servicere dine gæster til et 5-stjernet restaurantmåltid. Uanset om du serverer øl og vin, eller cocktails og mocktails, kan din bartender være dine øjne og øre bag baren for at sikre, at alle forbliver hydreret og har det godt.
Den bedste måde til at få din bryllupskage på plads, er at finde en god professionel bager, der kan bage dig en specialdesignet bryllupskage. De vil notere antallet af gæster og eventuelle præferencer for smag og dekoration på forhånd. Derefter leverer de din perfekte bryllupskage til receptionen, klar til at skære den foran dine gæster.
Ansæt en bryllupsfotograf til professionelt at fange alle de bedste øjeblikke ved dit bryllup (og endda på forhånd, når du gør dig klar). Din bryllupsfotograf vil medbringe alt deres eget udstyr til din bryllupsceremoni og reception, samt medbringe et backupkamera, som kan hjælpe med at fange forskellige vinkler og grupper på samme tid. Når brylluppet er afsluttet, bruger de mange timer på at udvælge de bedste fotos, hvorefter disse redigeres. Herefter får du billederne tilsendt på en USB eller via 'skyen' på internettet.
Lej en bryllupsbil som kan transportere dig og din bryllupsfest mellem destinationer/events, og som også kan indgå i dine bryllupsbilleder. Book en bil med en chauffør for at fjerne al stressen ved at rejse på din store dag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Den dag du har drømt om hele dit liv nærmer sig med hastige skridt. Dog behøver du ikke at sætte hele dit liv på pause, bare fordi du har et bryllup at planlægge. Har du brug for hjælp til din bryllupsplanlægning? Vil du sikre dig at dit bryllup forløber sig som planlagt? Hvis ja, så er det en rigtig god idé at købe sig til hjælp. Ved at booke en bryllupsleverandør gennem Handyhand undgår du stress i forbindelse med bryllupsplanlægningen. Uanset om du vil have nogen til at planlægge det hele for dig, eller blot ønsker hjælp til at varetage enkelte opgaver, såsom at stå for bryllupskagen eller lave DIY-dekorationer, er Handyhand det perfekte sted til at finde en dygtig bryllupsleverandør.
Handyhand gør det nemt at finde en bryllupshjælp i bogø by til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllupshjælp.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllupshjælpere i bogø by, i post nr: 4633 til 4990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllups hjælp kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,050.00,- til 2,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!