Person opsætter og rydder op efter event for effektiv afvikling.

Opsætning og oprydning af event i Bogø By

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Bogø By

Event Opsættere til alle dine behov

Opsætning af event

Nedtagning af event

Udskiftning af event

Rådgivning om event

Alle oprydningeventopgaver

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste event opsættere i Bogø By

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(33)

Seneste Anmeldelse

"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"

Opgaveejer for løst opgaver online

Lotte H.

Birkerød

4.9
(17)

Seneste Anmeldelse

"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"

Opgaveejer for løst opgaver online

Karina O.

Herlev

5.0
(17)

Seneste Anmeldelse

"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"

Opgaveejer for løst opgaver online

Ken M.

Ishøj

4.9
(35)

Seneste Anmeldelse

"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."

Opgaveejer for løst opgaver online

Sandra S.

Glostrup

4.6
(11)

Seneste Anmeldelse

"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."

Opgaveejer for løst opgaver online

Hannah G.

København N

5.0
(11)

Seneste Anmeldelse

"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"

Opgaveejer for løst opgaver online

Malena M.

København S

4.8
(43)

Seneste Anmeldelse

"Malena var punktlig og grundig."

Opgaveejer for løst opgaver online

Heidi H.

Køge

5.0
(4)

Seneste Anmeldelse

"Heidi var super at hbe med på vores store dag! Vi havde en god samtale optil, for at være sikker på at forventningerne til arrangementet var afstemt. Hun og hendes kolega var smilende og fra de trådte ind ad døren, var der ingen bekymringer. Vi slappede totalt af og kunne nyde dagen. Der var bare styr på det!"

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Christine var effektiv, professionel og en kæmpe hjælp til vores sommerfest. Stor anbefaling herfra! Hende vil jeg gerne hyre igen.

Praktisk hjælp til sommerfest

3,000,-

Gennemsnitslig anmeldelser af event opsættere

Baseret på 322 Anmeldelser

4.88
303
10
3
2
4

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I Bogø By

Hjælp

600 kr

Haslev

Jeg er professionel konditor.** Skriv til mig, hvis I vil bestille kager hos mig, på Facebook: Ludmila Gabrelyan.🍰🍰

Gourmetmiddag og brunch 2 Pers privat (prisforslag modtages)

2,500 kr

Næstved

Appetizer Borddækning Forret med rimmet torsk Forret med panerede risottokugler Hjemmebagt brød og hjemmelavet pesto Hovedret med pighvar på grøntsager Dessert marengsbund, karamelliserede æbler, noget kefir evt og hvid chokolade Hjemmelavede flødeboller til kaffen Servering, opvask mm

Madlavning

1,900 kr

Sakskøbing

Vikar til køkkenvagt på bosted Jeg er vagtplanlægger på et bosted for voksne (i Sakskøbing) og søger en vikar, der kan tage en køkkenvagt en gang imellem. Du vil blive grundigt introduceret til opgaverne af vores køkkenpersonale, og du vil aldrig være alene om arbejdet. Vi tilbyder et forholdsvis stressfrit miljø, hvor samarbejde er i fokus. Dine opgaver vil inkludere: - Tilberedning af måltider til 26 beboere ud fra indkøbte råvarer - Smøring af smørrebrød - Oprydning i køkkenet Praktiske oplysninger: - Den næste ledige vagt er d. 7. november. - Du vil få tilbudt en introvagt før din første rigtige vagt. - Vagterne ligger fra kl. 6.30 til 14.30 og kan være både på hverdage og i weekenden. - Lønnen er i henhold til kommunens vikarsatser. Jeg ser frem til at høre fra dig!

Morgenmad, bacon æg boller med ost

350 kr

Haslev

Bacon æg og boller med smør og ost Til Ca 2 personer og 2 børn på 3 og 1.5 år

Klovn/tryllekunstner til børnefødselsdag

Herfølge

9 års børnefødselsdag, underholdning i en time til 15 tøser

Hjælp til buffet og opvask

1,240 kr

Næstved

Fødselsdag med ca 70 deltagere..Sørge for kaffe/the. Sætte drikke varer op.. varme evt mad i ovn..Opvask i maskine. Sætte buffet og fylde op. Oprydning og opvask. Fra kl ca 13 - 22

Anretning, Afrydning og Opvask til barnedåb

1,400 kr

Stubbekøbing

Cirka 5 timer fra kl 10 (plus/minus en time). Anrette velkomstdrinks og snacks. Hjælpe med at opvarme og stille tag-selv-mad frem. Sørge for at der bliver ryddet af efter mad, hjælpe med anretning af kage og drikkevarer, herefter afrydning, aftørring af borde og opvask. Der er tale om 37 gæster hvoraf 11 er børn. Ca 40 tallerkener, tilhørende bestik samt 37 glas samt 26 vinglas. Et antal diverse fade og skåle til snacks. Der vil samtidig værre større bradepander, fade og lign der skal vaskes op.

Lav 3 retters middag til ca 8 kuverter

3,000 kr

Stege

Vi er 7-9 personer som skal have en hyggelig aften i sommerhus. I den forbindelse søger vi en kok der kan lave en 3 retters middag. Noget fisk/suppe eller lign til forret. Gerne noget bøf med kartofler og sauce til hovedret. Is til dessert.

Anretning, Afrydning og Opvask til barnedåb

1,200 kr

Stubbekøbing

Cirka 5 timer fra kl 11 (plus/minus en time). Anrette velkomstdrinks og snacks. Hjælpe med at opvarme og stille mad frem. Sørge for at der bliver ryddet af efter mad, hjælpe med anretning af dessert og drikkevarer, herefter afrydning, aftørring af borde og opvask. Der er tale om 22-26 gæster hvoraf 8 er børn. 44-52 tallerkener, tilhørende bestik samt 26 glas samt 18 vinglas. Et antal diverse tallerkener og skåle til snacks. Der vil samtidig værre større bradepander, fade og lign der skal vaskes op.

Servering og hjælp ved fest

2,000 kr

Næstved

Servering og hjælp ved sølvbryllup i eget hjem inkl.oprydning og opvask Ca. 25 personer Buffet fra Smageriet Opsætning af drikkevarer Varighed fra 12 til 18

Søger mavedanser til underholdning

1,000 kr

Haslev

Mavedanser søges til underholdning for 60 gæster til 30 års fødselsdag. Må meget gerne involvere gæsterne, så vi alle danser sammen og du lærer os en dans ca 30 min mellem 17-20 hvad der passer dig.

Grillning af hele lam til fest

1,700 kr

Vordingborg

Vi skal holde 50 års fødselsdagsfest i egen have d. 10. Aug 2024. Vi har 2 lam af ca 25 kg/stk, der skal grilles til 65 personer. Vi søger en person der har erfaring med at grille hele lam og som har en grill med til formålet. Alt andet tilbehør sørger vi selv for Opgaven forventes at tage 5-6 timer.

Underholdning til 60 års fødselsdag

3,000 kr

Næstved

30 min. Underholdning jokes, tryl eller andet. 29.6. Mellem kl. 19-23. 60 års føsda med 50 gæster Budget kr. 2000 - 3000 + mad og drikke

Klovn til børnefødselsdag i Næstved

1,000 kr

Næstved

Klovn til 5 års børnefødselsdag lørdag d*********** i Næstved

Hvad tilbyder event opsættere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.

Hvorfor hyre en event opsætter med Handyhand?

Der er mange grunde til, hvorfor det kan være en god idé at booke professionel hjælp til opsætning og oprydning af ens event. For det første så slipper man for selv at skulle stå med al den praktiske arbejde, der er forbundet med at afholde et event - uanset om det er et mindre arrangement som fødselsdag eller konfirmation, eller om det er et stort arrangement som firmafest eller bryllup. Dette giver dig mulighed for i stedet at kunne fokusere på de andre aspekter af dit event, og på at nyde tiden sammen med dine gæster. Derudover kan det også være en stor fordel, hvis man ikke har den store erfaring med at afholde events. Her kan de professionelle give dig gode råd og vejledning til, hvordan du bedst muligt kan afholde netop dit event - lige fra opsætningen af lokalet til selve afviklingen af eventet. Endelig kan det også være en fordel, hvis man ønsker at leje et lokale udefra til sit event. Her vil de fleste udlejere typisk kræve, at man selv sørger for opsætning og oprydning - og her kan det altså være en rigtig god idé at booke professionel hjælp. På den måde undgår man nemlig stress og jag i forbindelse med eventet, og man kan i stedet fokusere på de positive aspekter ved arrangementet.

Handyhand gør det nemt at finde en event opsætter i bogø by til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event opsætter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event opsættere i bogø by, i post nr: 4633 til 4990.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Opsætning og oprydning af event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,200.00,- til 2,000.00,- kr.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!