Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Holbæk
"Frisk pige og pligtopfyldende. Kan anbefales."
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Roskilde
"Emilie og hendes veninde hjalp med servering til min 30 års og det gjorde de bare til punkt og prikke!"
Jonas og hans hjælper var tjenere ved en 40 års fødselsdag med 55 deltagere. De modtog gæster med velkomstdrinks, klargjorde indkøbt buffet med anretning og opvarmning af mad og gik ikke, før alt var pakket ned efter natmaden. AAA++++
2 tjenere til hjælp ved fødselsdag
4,800,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
2 tjenere til hjælp ved fødselsdag
5,000 kr
Holbæk
Vi holder 40 års fødselsdag med 60+ gæster, herunder ca. 15 børn. gæsterne kommer kl. 17 og får velkomstdrinks. Kl 19 starter maden, som er buffet. Kl. 21 lukker maden ned og baren åbner. Der er musik fra 21.30 til midnat (minus en pause). Derefter natmad. Maden er bestilt catering hvor lidt af det skal varmes. Festen holdes i et 150 m2 telt fra Luksustelte. Opsætning er sket inden festen starter. Vi har brug for to tjenere fra 16.30 til at hjælpe med: - servering af velkomstdrinks og øl/vin/sodavand - opvarmning af mad fra catering - servering af buffet i forret, hovedretter og desserter - servering og assistance under middag med softdrinks m.v. - Afrydning efter middag Aflevering af service er uafklaret p.t. evt. en tjener bliver til efter natmad. Vi har køkken med to ovne, komfur til opvarmning.
To tjenere til reception
2,400 kr
Holbæk
Vi søger to tjenere til oprydning, opfyldning af glas, sætte mad på bordet osv. til en reception i Holbæk. I skal være tilgængelige i tidsrummet 11:30-17:3
konfirmationssang
700 kr
Holbæk
en sang på 6-7 vers. Har flere punkter so omhandler konfirmanden.
Servering til dåb
600 kr
Holbæk
Servering, opfyldning af kaffe og vand. Sætte mad og tallerkner frem på ta selv bord, fyld vaskemaskine og sæt service på plads.
Hjælp til servering til havebryllup (timepris)
Holbæk
Vi skal giftes d. 26. august 2023 og mangler hjælp til servering osv. under reception og middag. Vi skal som udgangspunkt bruge 2-3 personer fra kl. 14 til middagen er slut (senest kl. 24). Der er 60 personer, men vi forestiller os at det vil være forholdsvist afslappet. Planen er: - gæster ankommer 14:30, hvor der skal serveres bobler - Kl. 15 bliver vi viet i haven mens der skal gøres klar til kage og champagne - 15:30-18 er der reception i haven. Der vil bære barområder, så det er der der vil være fokus på at skulle fylde op samt rydde af efter kage 18-? Er der middag. Vi har hyret en kok som anretter 4 retter, som skal serveres og ryddes af. Vi leder efter nogen der er selvstændige, har erfaring og kan tage styring på dagen :) Timeprisen per person er 200 kr. Dato: Skal udføres den: 26. aug. 2023
Hjælp til servering til havebryllup
5,000 kr
Holbæk
Vi skal giftes d. 26. august 2023 og mangler hjælp til servering osv under reception og middag. Vi skal som udgangspunkt bruge 2-3 personer fra 14 - middagen er slut (senest kl. 24). Der er 60 personer, men vi forestiller os at det vil være forholdsvist afslappet. Planen er: - gæster ankommer 14:30, hvor der skal serveres bobler - kl 15 bliver vi viet i haven mens der skal gøres klar til kage og champagne - 15:30-18 er der reception i haven. Der vil bære barområder, så det er der der vil være fokus på at skulle fylde op samt rydde af efter kage 18-? Er der middag. Vi har hyret en kok som anretter 4 retter, som skal serveres og ryddes af. Vi leder efter nogen der er selvstændige, har erfaring og kan tage styring på dagen :)
Professionelle bryllupsudbydere hjælper med at fjerne de stressende elementer i forbindelse med planlægningen af dit perfekte bryllup. Du kan finde bryllupsleverandører til at hjælpe med planlægning og dekorering af dit bryllup, catering til dagen, fotografering af begivenheden og en lang række andre opgaver deriblandt.
Hvis du er overvældet ved tanken om at skulle planlægge dit eget bryllup, hvorfor så ikke søge en hjælpende hånd hos en ekspert? Bryllupsplanlæggere kan hjælpe dig med at planlægge alle detaljer fra start af. Du kan også vælge blot at hente hjælp i de sidste par uger op til brylluppet, til at koordinere alt samt sikre, at det hele kører problemfrit. Din bryllupsplanlægger vil stille mange spørgsmål for at finde frem til din vision for brylluppet. De hjælper med at sammensætte en tidsplan og planlægge en liste over ting der skal gøres, og hvornår de skal gøres. De holder kontakten med andre leverandører og administrerer alle detaljer, der fører op til dit bryllup og på selve dagen.
Uanset om du vil have nogen til at organisere dine dekorationer eller bare oprette dine DIY-detaljer på dagen, kan et ekstra par hænder virkelig hjælpe med at få det til at lykkes. Hvis du forsøger at reducere omkostningerne eller elsker tanken om et DIY-bryllup, kan du ansætte nogen til at hjælpe med at opsætte alt (og pakke det ned) på din store dag. Du kan også booke en professionel bryllupsdekoratør til at organisere, oprette og købe alt der passer til dit tema - fra smukke lys og slikstationer, til 'tag-med-hjem' bryllupsgaver og blomster. Din bryllupsdekoratør vil bruge deres skarpe øje til detaljer og kreative sind, for at give din bryllupsdag det specielle præg, uden at gå over budgettet.
Efter ceremonien er mad muligvis den vigtigste del af dit bryllup. Du kan leje bryllupsfirmaer til at tilberede lækker mad til dine gæster, samt en bartender, der serverer dine yndlingsdrikke. De serverer mad og drikkevarer på den ønskede lokation og leverer endda alt porcelæn og serveringsmateriale, så der ikke er nogen opvask senere. Derudover kan du ansætte tjenere og servitricer til at servicere dine gæster til et 5-stjernet restaurantmåltid. Uanset om du serverer øl og vin, eller cocktails og mocktails, kan din bartender være dine øjne og øre bag baren for at sikre, at alle forbliver hydreret og har det godt.
Den bedste måde til at få din bryllupskage på plads, er at finde en god professionel bager, der kan bage dig en specialdesignet bryllupskage. De vil notere antallet af gæster og eventuelle præferencer for smag og dekoration på forhånd. Derefter leverer de din perfekte bryllupskage til receptionen, klar til at skære den foran dine gæster.
Ansæt en bryllupsfotograf til professionelt at fange alle de bedste øjeblikke ved dit bryllup (og endda på forhånd, når du gør dig klar). Din bryllupsfotograf vil medbringe alt deres eget udstyr til din bryllupsceremoni og reception, samt medbringe et backupkamera, som kan hjælpe med at fange forskellige vinkler og grupper på samme tid. Når brylluppet er afsluttet, bruger de mange timer på at udvælge de bedste fotos, hvorefter disse redigeres. Herefter får du billederne tilsendt på en USB eller via 'skyen' på internettet.
Lej en bryllupsbil som kan transportere dig og din bryllupsfest mellem destinationer/events, og som også kan indgå i dine bryllupsbilleder. Book en bil med en chauffør for at fjerne al stressen ved at rejse på din store dag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Den dag du har drømt om hele dit liv nærmer sig med hastige skridt. Dog behøver du ikke at sætte hele dit liv på pause, bare fordi du har et bryllup at planlægge. Har du brug for hjælp til din bryllupsplanlægning? Vil du sikre dig at dit bryllup forløber sig som planlagt? Hvis ja, så er det en rigtig god idé at købe sig til hjælp. Ved at booke en bryllupsleverandør gennem Handyhand undgår du stress i forbindelse med bryllupsplanlægningen. Uanset om du vil have nogen til at planlægge det hele for dig, eller blot ønsker hjælp til at varetage enkelte opgaver, såsom at stå for bryllupskagen eller lave DIY-dekorationer, er Handyhand det perfekte sted til at finde en dygtig bryllupsleverandør.
Handyhand gør det nemt at finde en bryllupshjælp i holbæk til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllupshjælp.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllupshjælpere i holbæk, i post nr: 4000 til 4632.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllups hjælp kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 400.00,- til 3,630.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!