Opsætning og oprydning af event i Holbæk

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Holbæk

Event Opsættere til alle dine behov

Opsætning af event

Nedtagning af event

Udskiftning af event

Rådgivning om event

Alle oprydningeventopgaver

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste event opsættere i Holbæk

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(29)

Seneste Anmeldelse

"Havde en fantastisk oplevelse med Christine til min datters konfirmation. Der var styr på det hele, og jeg kunne bruge dagen på at være sammen med gæsterne og at nyde dem om min datter. Vi havde bestilt mad udefra, og hun styrede bare opsætning, udskiftning, afrydning af både mad og borde, samtidig med at køkkenet var nydeligt og ryddet. De største anbefalinger herfra, og klart en tanke om at bruge hende gang vores yngste datter skal konfirmeres eller i anden tilsvarende sammenhæng."

Opgaveejer for løst opgaver online

Sandra S.

Glostrup

4.9
(10)

Seneste Anmeldelse

"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."

Opgaveejer for løst opgaver online

Emilie L.

Roskilde

4.8
(5)

Seneste Anmeldelse

"Emilie og hendes veninde hjalp med servering til min 30 års og det gjorde de bare til punkt og prikke!"

Opgaveejer for løst opgaver online

Ken M.

Ishøj

Seneste Anmeldelse

"Perfekt til anretning, servering, afrydning og opvask. Medbragte egne knive."

Opgaveejer for løst opgaver online

Karina O.

Herlev

5.0
(14)

Seneste Anmeldelse

"Karina var fantastisk og gjorde at vi kunne nyde vores fest i fulde drag. Vi kan 100% anbefale Karina."

Opgaveejer for løst opgaver online

Lotte H.

Birkerød

5.0
(7)

Seneste Anmeldelse

"Super god oplevelse at få hjælp af Lotte. Der har været god kommunikation hele vejen igennem, selvstændig og sød og smilende. Varm anbefaling herfra."

Opgaveejer for løst opgaver online

Hannah G.

København N

5.0
(8)

Seneste Anmeldelse

"Det er super"

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Når jeg normalt skal anmelde, efterlader jeg normalt altid 1 stjerne til det ekstraordinære. Det gør jeg ikke denne gang. Den hyggelige finurlige og ekstrem søde kvinde vi fik ind af døren ku sku sit kram. Hold op en byrde der forsvandt fra vores skuldre, til vores bryllups reception. Vi ses helt klart igen. ❤️

Hjælp til fest

1,600,-

comment.user?.profileImg

Really good job taking lovely photos at our birthday party.

Fotografering ved en fødselsdagsfest

650,-

comment.user?.profileImg

Andreas er et rart menneske, som gør et godt stykke arbejde, han mangler dog mere erfaring.

Køkken hjælp til fest

750,-

comment.user?.profileImg

Emilie og Jasmin svarede aldrig tilbage, så ingen bedømmelse herfra.

Køkkenhjælp til fest

1,600,-

comment.user?.profileImg

Hej

Hjælp til servering

2,500,-

comment.user?.profileImg

Det var en fornøjelse at have Christine ude og hjælpe til vores julefrokost.

Servering og afrydning

1,300,-

Gennemsnitslig anmeldelser af event opsættere

Baseret på 208 Anmeldelser

4.88
195
6
3
2
2

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I Holbæk

konfirmationssang

700 kr

Holbæk

en sang på 6-7 vers. Har flere punkter so omhandler konfirmanden.

Servering til dåb

600 kr

Holbæk

Servering, opfyldning af kaffe og vand. Sætte mad og tallerkner frem på ta selv bord, fyld vaskemaskine og sæt service på plads.

Hjælp til servering til havebryllup (timepris)

Holbæk

Vi skal giftes d. 26. august 2023 og mangler hjælp til servering osv. under reception og middag. Vi skal som udgangspunkt bruge 2-3 personer fra kl. 14 til middagen er slut (senest kl. 24). Der er 60 personer, men vi forestiller os at det vil være forholdsvist afslappet. Planen er: - gæster ankommer 14:30, hvor der skal serveres bobler - Kl. 15 bliver vi viet i haven mens der skal gøres klar til kage og champagne - 15:30-18 er der reception i haven. Der vil bære barområder, så det er der der vil være fokus på at skulle fylde op samt rydde af efter kage 18-? Er der middag. Vi har hyret en kok som anretter 4 retter, som skal serveres og ryddes af. Vi leder efter nogen der er selvstændige, har erfaring og kan tage styring på dagen :) Timeprisen per person er 200 kr. Dato: Skal udføres den: 26. aug. 2023

Hjælp til servering til havebryllup

5,000 kr

Holbæk

Vi skal giftes d. 26. august 2023 og mangler hjælp til servering osv under reception og middag. Vi skal som udgangspunkt bruge 2-3 personer fra 14 - middagen er slut (senest kl. 24). Der er 60 personer, men vi forestiller os at det vil være forholdsvist afslappet. Planen er: - gæster ankommer 14:30, hvor der skal serveres bobler - kl 15 bliver vi viet i haven mens der skal gøres klar til kage og champagne - 15:30-18 er der reception i haven. Der vil bære barområder, så det er der der vil være fokus på at skulle fylde op samt rydde af efter kage 18-? Er der middag. Vi har hyret en kok som anretter 4 retter, som skal serveres og ryddes af. Vi leder efter nogen der er selvstændige, har erfaring og kan tage styring på dagen :)

Anretning, diverse og oprydning

Holbæk

Vi skal holde barnedåb og ønsker hjælp til anretning på buffet bord, oprydning, opvask, nedpakning af mad, kaffebrygning og lignende forefaldende arbejde. Har ikke prøvet lignede før så ved ikke hvad budgetet er

Hvad tilbyder event opsættere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om

Hvorfor hyre en event opsætter med Handyhand?

Der er mange grunde til, hvorfor det kan være en god idé at booke professionel hjælp til opsætning og oprydning af ens event. For det første så slipper man for selv at skulle stå med al den praktiske arbejde, der er forbundet med at afholde et event - uanset om det er et mindre arrangement som fødselsdag eller konfirmation, eller om det er et stort arrangement som firmafest eller bryllup. Dette giver dig mulighed for i stedet at kunne fokusere på de andre aspekter af dit event, og på at nyde tiden sammen med dine gæster. Derudover kan det også være en stor fordel, hvis man ikke har den store erfaring med at afholde events. Her kan de professionelle give dig gode råd og vejledning til, hvordan du bedst muligt kan afholde netop dit event - lige fra opsætningen af lokalet til selve afviklingen af eventet. Endelig kan det også være en fordel, hvis man ønsker at leje et lokale udefra til sit event. Her vil de fleste udlejere typisk kræve, at man selv sørger for opsætning og oprydning - og her kan det altså være en rigtig god idé at booke professionel hjælp. På den måde undgår man nemlig stress og jag i forbindelse med eventet, og man kan i stedet fokusere på de positive aspekter ved arrangementet.

Handyhand gør det nemt at finde en event opsætter i holbæk til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event opsætter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event opsættere i holbæk, i post nr: 4000 til 4632.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Opsætning og oprydning af event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 400.00,- til 3,880.00,- kr.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!