Opsætning og oprydning af event i Ringsted

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Ringsted

Event Opsættere til alle dine behov

Opsætning af event

Nedtagning af event

Udskiftning af event

Rådgivning om event

Alle oprydningeventopgaver

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste event opsættere i Ringsted

Opgaveejer for løst opgaver online

Henrik S.

Ringsted

5.0
(14)

Seneste Anmeldelse

"Super professionelt arbejde, finder løsninger når der opstår problemer, alle aftaler overholdt. Jeg vil ikke tøve med at bruge Henrik igen."

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(33)

Seneste Anmeldelse

"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"

Opgaveejer for løst opgaver online

Lotte H.

Birkerød

4.9
(17)

Seneste Anmeldelse

"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"

Opgaveejer for løst opgaver online

Karina O.

Herlev

5.0
(17)

Seneste Anmeldelse

"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"

Opgaveejer for løst opgaver online

Sacha Engel N.

Sorø

5.0
(3)

Seneste Anmeldelse

"Super Service, god kommunikation fra start til slut og opgaven blev løst med smil og gå på mod. Jeg kan på det varmeste anbefale Sacha som vil bære mit første valg fremadrettet. Der var tale om rund fødselsdag 20 personer."

Opgaveejer for løst opgaver online

Ken M.

Ishøj

4.9
(34)

Seneste Anmeldelse

"Kompetent og behagelig."

Opgaveejer for løst opgaver online

Sandra S.

Glostrup

4.6
(11)

Seneste Anmeldelse

"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."

Opgaveejer for løst opgaver online

Heidi H.

Køge

5.0
(4)

Seneste Anmeldelse

"Heidi var super at hbe med på vores store dag! Vi havde en god samtale optil, for at være sikker på at forventningerne til arrangementet var afstemt. Hun og hendes kolega var smilende og fra de trådte ind ad døren, var der ingen bekymringer. Vi slappede totalt af og kunne nyde dagen. Der var bare styr på det!"

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

God oplevelse.

Servering og oprydning til fest

3,000,-

comment.user?.profileImg

Når jeg normalt skal anmelde, efterlader jeg normalt altid 1 stjerne til det ekstraordinære. Det gør jeg ikke denne gang. Den hyggelige finurlige og ekstrem søde kvinde vi fik ind af døren ku sku sit kram. Hold op en byrde der forsvandt fra vores skuldre, til vores bryllups reception. Vi ses helt klart igen. ❤️

Hjælp til fest

1,600,-

comment.user?.profileImg

Really good job taking lovely photos at our birthday party.

Fotografering ved en fødselsdagsfest

650,-

comment.user?.profileImg

Rare, imødekommende og opgaven blev udført som forventet, dog en lille misforståelse med tidspunktet for opgaven.

Rengøring efter bryllupsfest

3,000,-

comment.user?.profileImg

Andreas er et rart menneske, som gør et godt stykke arbejde, han mangler dog mere erfaring.

Køkken hjælp til fest

750,-

comment.user?.profileImg

Emilie og Jasmin svarede aldrig tilbage, så ingen bedømmelse herfra.

Køkkenhjælp til fest

1,600,-

Gennemsnitslig anmeldelser af event opsættere

Baseret på 320 Anmeldelser

4.88
301
10
3
2
4

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I Ringsted

Opsætning af pull up bar

1,378 kr

Ringsted

Jeg skal have sat en pullup bar op i mit lille træningsrum. Pullup baren er beregnet til at skulle monteres på en væg over dørkarmen. Som det er nu er pladsen mellem dørkarm og loftet for lille med ca. 1,5 cm så måske dørkarmen kan tilpasses? Jeg er i tvivl om hvad væggen er lavet af og om den er stærk nok til at kunne holde til pull up baren når den tages i brug. Jeg tror måske det er Leca blokke som så er blevet fuld spartlet

Bartender til 50 års fødselsdag

3,000 kr

Ringsted

Bartender søges til privat 50 års fødselsdag, skal kunne lave gode cocktails. Antal gæster 50, 6-7 forskellige cocktails på menuen. Vi sørger for al indkøb og udstyr hvis nødvendigt.

Hjælp til 40 års fødselsdag

1,300 kr

Ringsted

Vi skal holde dobbelt 40 års fødselsdag i egen have. Temaet er så afslappet som muligt, med kage om eftermiddagen, “grill selv” med tilbehørsbuffet som aftensmad og isvafler som dessert. Vi har brug for en som kan holde styr på det praktiske… sætte mad (typisk fade som allerede er klar) frem og tage af. Tage service væk og løbende holde opvasken nede. Sørge for at sætte drikkevarer frem og fylde op i køleskabet. Vi tænker at have brug for hjælpen mellem kl. 13 - 20

Serveringshjælp til bryllup

5,000 kr

Ringsted

Jeg søger 2 serverings personer til et bryllup den 31 august fra kl 11 til nat maden er serveret tænker ikke senere end kl 21 . Der skal være buffet så de skal hjælpe led at sætte det klart og rydde af og opvask samt lave klar til kaffe og klar til natmad til sidst . Der vil være 36 i alt hvor de 10 er børn . Er det noget i gør jer i?

Serverings personale til bryllup

4,500 kr

Ringsted

Servering af velkomst drink og bryllupskage, anretning og servering af 3 retters buffet, servering af drikkevarer, afrydning mellem retter, servering af kaffe, løbende opvask og oprydning under festen. Cirka 60 gæster og køkken med industriopvasker på stedet. Forventet arbejdstid er 13:00 til 23:00. Skal bruge 2-3 personer.

Ballon dekoration og rød løber

2,000 kr

Ringsted

ballon dekoration til facaden åbnings reception, og lån af en røde løber. balloner hele vejen kun omkring indgang. mit direkte nr. ********.

Buffet og opvask til bryllup

3,500 kr

Ringsted

Klargøring/Severing til buffetbord, samt opvask til 100 mennesker, bryllup

Privat middag med kok

3,000 kr

Ringsted

Vi ønsker private dining med kok der kommer og tilbereder og anretter maden på adressen. Middag omkring kl. 18-18.30. Vi er 5 personer.

Hvis du mangler telt til konfirmation, bryllup, fødselsdage osv. Så gå ind og book hos **** *** ***

5,000 kr

Ringsted

MANGLER DU TELT I ÅR, TIL BRYLLUP, FØDSELSDAG, BOOK HOS **** *** ***, VI HAR ALT TIL AT GØRE DIN FEST GOD!!

Hvad tilbyder event opsættere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.

Hvorfor hyre en event opsætter med Handyhand?

Der er mange grunde til, hvorfor det kan være en god idé at booke professionel hjælp til opsætning og oprydning af ens event. For det første så slipper man for selv at skulle stå med al den praktiske arbejde, der er forbundet med at afholde et event - uanset om det er et mindre arrangement som fødselsdag eller konfirmation, eller om det er et stort arrangement som firmafest eller bryllup. Dette giver dig mulighed for i stedet at kunne fokusere på de andre aspekter af dit event, og på at nyde tiden sammen med dine gæster. Derudover kan det også være en stor fordel, hvis man ikke har den store erfaring med at afholde events. Her kan de professionelle give dig gode råd og vejledning til, hvordan du bedst muligt kan afholde netop dit event - lige fra opsætningen af lokalet til selve afviklingen af eventet. Endelig kan det også være en fordel, hvis man ønsker at leje et lokale udefra til sit event. Her vil de fleste udlejere typisk kræve, at man selv sørger for opsætning og oprydning - og her kan det altså være en rigtig god idé at booke professionel hjælp. På den måde undgår man nemlig stress og jag i forbindelse med eventet, og man kan i stedet fokusere på de positive aspekter ved arrangementet.

Handyhand gør det nemt at finde en event opsætter i ringsted til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event opsætter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event opsættere i ringsted, i post nr: 4000 til 4632.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Opsætning og oprydning af event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,500.00,- til 3,750.00,- kr.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!