Chauffør åbner dør til klassisk bryllupsbil klar til udlejning.

Bryllupsbiludlejning i Ringsted

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Ringsted

Bil Udlejere til alle dine behov

Klassisk bil

Limousine

Sportsvogn

Transport

Alle bryllups bil behov

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste bil udlejere i Ringsted

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Kristian K..

Ringsted

5,0
6 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Vi kan på det varmeste anbefale Kristian! Lidt i desperation, kontaktede vi Kristian via Handyhand 3-4 dage før vores bryllup, da vores oprindelige fotograf sprang fra. Kristian sprang til med meget kort varsel og var super nem at kommunikere med, meget punktlig og ordentlig, meget professionel og sidst - men ikke mindst - så tager han nogle helt fantastiske billeder, hvor han virkelig indfangede sjælen og ånden omkring os og hele vores familie og venner til vores vielse i kirken! Af hjertet TAK Kristian for at være med til at gøre dagen helt speciel for os med dine fantastiske billeder<3!"

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Henrik S..

Ringsted

5,0
25 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Henrik fjernede skabet effektivt, ordentligt og hurtigt. Han virkede vidende og erfarinen, så jeg var helt tryg ved at lade ham fuldføre opgaven. Alt blev som aftalt og jeg er meget tilfreds. Det eneste minus var, at han sov over sig, men han informerede mig med det samme, og jeg var fleksibel, så det var ikke et stort problem."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Christine J..

Brøndby

5,0
36 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Ken M..

Ishøj

4,9
65 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Alt var 100% perfekt! Ungerne elskede det hele 😃"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lisa N..

København S

5,0
20 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Heidi H..

Køge

5,0
9 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Heidi er fantastisk - kan varmt anbefales. Heidi har et godt overblik, smuk anretning og altid med et smil på læben. Alt kørte på skinner og perfekt oprydning."

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Karina O..

Herlev

5,0
24 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Sød og perfekt hjælp udover alle grænser. Vil helt klart bruge Karina igen og kan kun give hende de bedste anbefalinger."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Kaan T..

Brøndby

4,9
34 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Super oplevelse præcis som vi ønskede os!!!"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Vi havde den store fornøjelse at have Maria og hendes veninde, Elvira, som personale til vores bryllup 6.9 2025. Fra etableringen af kontakten på Handyhand til udførelsen af opgaven har der bare været styr på det. Hurtig svartid på både platformen og sms, da dagen nærmede sig og jeg ville bekræfte vores aftale. Maria og Elvira var på dagen så professionelle og selvkørende og tager selv initiativ til opgaver, der løfter og gør at detaljerne bliver lige i øjet. Vi var så imponerede fra start til slut over hvordan de nemt indgik i samarbejdet med øvrigt personale og havde blik for hvor de kunne hjælpe bedst muligt. Vi var meget trygge ved dem, de har let til smil og er ikke bange for at tage fat! Den største ros og anbefaling til at booke disse to til dit arrangement - vi kunne ikke være mere begejstrede og kommer til at anbefale dem til alle, der har brug for hjælp med servering.

Servering, afrydning, gå til hånde til bryllup

3.500,-

comment.user?.profileImg

Kristian var nem at kommunikere med, punktlig, venlig, og så tog han nogen fantastisk billeder til mine forældres guldbryllup. De største anbefalinger her fra!

Fotograf til guldgryllupsfest

1.800,-

Gennemsnitlig anmeldelser af bil udlejere

Baseret på 668 Anmeldelser

4.85
625
21
4
3
15

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Ringsted

sushi kok

3.000 kr.

sushi til 10 personer intermediate blandet sushi

Servering

1.500 kr.

Søger to der kan hjælpe med at opvarme buffet mad og servere dette til en barnedåb. Der kommer 50 mennesker, og maden skal blot serveres buffet stil. Forventelig arbejdstid ca. kl. 11-16.

Sushi kok hjemme hos dig

6.810 kr.

Venligst tilbud på sushikok til tilberedning af sushi i privat hjem til studenter gilde 2026. Ca 30 personer.

Fotograf til guldgryllupsfest

2.000 kr.

Mine forældre holder guldbryllup og vil gerne have taget nogen billeder i løbet af eftermiddagen/aftenen. De vil gerne først have taget nogen familie-portrætter inden festen går i gang. Når festen går i gang kl. 18. vil de gerne have taget nogen stemningsbilleder og gæster osv. måske frem til kl. 21. Festen foregår på Sørup Herregård. Du behøver ikke selv have kamera. Det vil være en stor fordel, hvis du selv kan transportere dig frem og tilbage fra Sørup Herregård. Vh Diana

Servering, afrydning, gå til hånde til bryllup

2.600 kr.

Vi søger 2 serveringspersonaler til at hjælpe til vores bryllup d. 6.9 2025 - Personalet skal ankomme kl 13.30 og gøre klar til champagne og bryllupskage udenfor efter den udendørs vielse (som foregår 14.30). - Vi bliver i alt 52 - Festen foregår udendørs indtil kl 17.30, hvor vi går til bords - Til receptionen skal der sættes glas op på borde, sættes bobler, øl og sodavand op i spande/trillebøre med masser af isterninger i og sættes vanddispensere op. Vielsen foregår kl *********** ca. Der skal serveres champagne i glassene og hjælpes med at skære kagen ud så alle får et stykke. Opfyldning af glas og flere øl/sodavand på køl løbende. - Der er personale til middagen, men vi ønsker at I bliver og hjælper til med at fylde op på borde med vand. Der skal brygges kaffe til senere på aftenen. - Efter middagen skal der ryddes nogle borde ud til siden for at gøre mere plads på gulvet og buffetbordet skal ryddes for at gøre klar til kaffe og chokolade (ca. kl 23). Natmaden skal serveres kl 00 ca, men det bliver overskueligt i form af vand der skal koges til kopnudler i termokander. Vi håber at det giver mening - vi søger 2 smilende hjælpende hånde, der selv tager initiativ og ser, hvor der kunne være brug for hjælp. Bedste hilsner, Karoline og Mikkel

Bartender til fødselsdag i Ringsted, ca 40 gæster

2.500 kr.

Vi stiller al nødvendig materiale/drikkevarer til rådighed, så vi skal "bare" bruge din arbejdskraft. Du får også en hjælper du kan koste rundt med :-)

Spillemand til lokal lille julefrokost

2.000 kr.

Søger en spillemand til lokal venne julefrokost 20/25 mennesker I november. 2-4 timers varighed

Bryllups-Kørsel

5.000 kr.

Vi søger en fed lækker bil (gerne af ældre slags) til at køre os fra Sct. Bendts Kirke i Ringsted, til festen. Kørerturen er ca. 40 min lang. Kom gerne med flere idéer hvis du/i har nogle. Håber at der er nogle som vil hjælpe et kommende brudepar😁

Tallerken servering til bryllup mm.

6.000 kr.

Servering til bryllup, opvarmning sf catering samt tallerken anretning, servering, borddækning, vin opskænkning, opvask, generel servicering mm. Til 50-60 gæster opvarming af hovedret, forret og desert er kold. 3 glas Per gæst. Ca 30-50 flasker vin samt 2 dispensere drinks der skal holdes ved lige opvask: 3 tallerkner pr gæst der er alm opvaskemaskine.

Hvad tilbyder bil udlejere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • For at booke og leje en bil til dit bryllup via Handyhand, skal du følge disse trin:

    1. Opret opgave: Opret allerførst din opgave på Handyhand-platformen. Her beskriver du nøjagtigt, hvad du efterspørger, f.eks. at leje en veteranbil eller selv køre bilen til brylluppet, og hvornår du gerne vil have servicen udført. 
    2. Angiv budget: Angiv, hvad du er villig til at betale for bryllupsbiludlejningen, så handyhanderne bedre kan tilpasse deres bud til dine prismæssige forventninger.
    3. Modtag tilbud: Når din opgave er slået op på platformen, vil bryllupsbiludlejere fra dit lokalområde sende dig tilbud.
    4. Tag imod et tilbud: Sammenlign de tilbud, du har fået, og vurdér, hvem der tilbyder den rette service i forbindelse med lige netop dit bryllup.
    5. Acceptér og kør afsted: Når du har accepteret et tilbud, kan bryllupskørslen finde sted.
  • Betalingen af bryllupsbiludlejeren, du hyrer, foregår sådan her:

    • Reservation: Efter at have accepteret og bekræftet et bud fra en handyhander trækkes det pågældende beløb fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når udlejningen er overstået, og opgaven er markeret som udført, overføres beløbet direkte til handyhanderen.

    I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til ejeren af opgaven, altså til dig, som en kredit, du kan vælge at få udbetalt. Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Da du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der tilbyder deres hjælp, har tid og mulighed for at tage sig af transporten til brylluppet på det tidspunkt, som du har ønsket.

  • Hvis du fortryder eller ønske at annullere en Handyhand-opgave, der drejer sig om udlejning af en bryllupsbil, så afhænger proceduren af, om det er før eller efter, at du har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:

    Før du har accepteret et bud:

    1. Log ind på Handyhand.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg den pågældende opgave.
    4. Vælg “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.

    Efter du har accepteret et bud:

    1. Log ind på Handyhand.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg den pågældende opgave.
    4. Vælg “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.
    6. Udfyld formularen og forklar, hvorfor opgaven skal annulleres.
    7. Send anmodningen afsted.
    8. Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen inden for 48 timer.

    Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer, og afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos os. Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din Handyhand-profil. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager også en mail herom. Du er altid velkommen til at genopslå opgaven på platformen, hvis du igen får brug for hjælp.
    Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales først at følge vejledningen ovenfor. Man kan også se en video om, hvordan man annullerer henholdsvis på hjemmesiden eller på mobilen, efter at man har accepteret et bud.

  • Ja, Handyhand sørger for, at du kan blive dækket af vores skadegodtgørelse i tilfælde af uforudsete hændelser eller skader opstået under arbejdets udførelse. For at se den fulde beskrivelse af dækningen anbefaler vi, at du læser mere om Handyhands skadegodtgørelse.

  • Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i andre kunders erfaringer og oplevelser med de enkelte biludlejere. Derudover kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver der er blevet udført. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte bryllupsbiludlejer på platformen, når man vil leje en bryllupsbil.

  • Vil du i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at komme det på:

    • Kontaktformular: Besøg os online og send os en besked.
    • Telefon: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail: Send os en detaljeret e-mail, og vi vender tilbage hurtigst muligt.

    Vi står klar til at hjælpe med spørgsmål om alt fra tekniske forhold på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.

  • Du kommunikerer nemt og sikkert med biludlejeren, du hyrer, gennem Handyhands interne beskedsystem. Beskedsystemet giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift og dermed have god adgang til oplysningerne om opgaven. Dette er en stor fordel, hvis I får brug for at lave ændringer i aftalen, eller hvis I får brug for support hos Handyhand. Det anbefales derfor at holde kommunikationen mellem dig og handyhanderen inden for dette beskedsystem.

  • Ja, når bryllupsbiludlejningen er overstået, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret, inde på Handyhands platform. På den måde er du med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal leje en bil eller veteranbil til bryllupskørsel.

  • Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige bryllupsbiludlejere komme med deres bud på opgaven, og disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du nu vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud imødekommer det, du har efterspurgt, allerbedst. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.

  • På baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere, som man finder inde på profilerne på platformen, har du mulighed for at vurdere, hvem der vil være den bedste til at løse lige netop din opgave. Træf på den måde en velovervejet beslutning, når du skal finde en bil eller anden transport at leje til et bryllup.

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en bil udlejer med Handyhand?

Der følger en lang række fordele med, når man booker en bryllupsbiludlejer gennem Handyhand:

  • Effektivt: Du kan nemt og hurtigt oprette din opgave og straks modtage tilbud fra handyhandere.
  • Sammenlign: Du kan hurtigt sammenligne tilbuddene fra bryllupsbiludlejerne, så du frit kan vælge det tilbud, der passer dig.
  • Billigt: Med vores budsystem kan du finde konkurrencedygtige priser, der er op til 70 % billigere end hos traditionelle udbydere.
  • Online estimat: Få hjælp til at lave et prisskøn med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside.
  • Fleksibelt: Handyhand er indrettet til at imødekomme mange forskellige typer behov – uanset om du stiller særlige krav.
  • Gennemsigtigt: Du får bred indsigt i, hvad biludlejerne eller chaufførerne tidligere har lavet, i anmeldelserne, som du finder på platformen. 
  • Kundesupport: Vi står klar til at hjælpe fra start til slut for at sikre et gnidningsfrit forløb fra booking til betaling.
  • Skadegodtgørelse: For at give ekstra tryghed kan alle opgaver, der udføres via Handyhand, blive dækket af en skadegodtgørelse, såfremt man har en skadeforsikring, f.eks. en indboforsikring.
  • Sikker betaling: Overfør trygt penge gennem Handyhands sikre betalingssystem.
  • Lokalt fokus: Vores netværk af lokale handyhandere er afsæt for en service tilpasset lige netop dine ønsker og behov. 

Handyhand gør det nemt at finde en bil udlejer i ringsted til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bil udlejer.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bil udlejere i ringsted, i post nr: 4054 til 4388.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllups biludlejning kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.730,00,- til 4.080,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!