Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Up and beond service 😁"
Klassisk bil
Limousine
Sportsvogn
Transport
Alle bryllups bil behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Up and beond service 😁"
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
Roskilde
"Emilie og hendes veninde hjalp med servering til min 30 års og det gjorde de bare til punkt og prikke!"
Herlev
"Karina var en kæmpe hjælp til vores konfirmationsfest. Hun arbejdede effektivt, selvstændig og med et kæmpe overblik. Vi kunne læne os tilbage og nyde dagen uden at skænke alt det praktiske en tanke. Vi er fuldt ud tilfredse🙏"
Ishøj
"Perfekt til anretning, servering, afrydning og opvask. Medbragte egne knive."
Birkerød
"Super god oplevelse at få hjælp af Lotte. Der har været god kommunikation hele vejen igennem, selvstændig og sød og smilende. Varm anbefaling herfra."
København N
"Det er super"
København S
"Matteo og Marlena udført opgaven til punkt og prikke :)"
Heidi var super at hbe med på vores store dag! Vi havde en god samtale optil, for at være sikker på at forventningerne til arrangementet var afstemt. Hun og hendes kolega var smilende og fra de trådte ind ad døren, var der ingen bekymringer. Vi slappede totalt af og kunne nyde dagen. Der var bare styr på det!
Servering/afrydning bryllup
6,250,-
Hej
Hjælp til servering
2,500,-
Når jeg normalt skal anmelde, efterlader jeg normalt altid 1 stjerne til det ekstraordinære. Det gør jeg ikke denne gang. Den hyggelige finurlige og ekstrem søde kvinde vi fik ind af døren ku sku sit kram. Hold op en byrde der forsvandt fra vores skuldre, til vores bryllups reception. Vi ses helt klart igen. ❤️
Hjælp til fest
1,600,-
Det var en fornøjelse at have Christine ude og hjælpe til vores julefrokost.
Servering og afrydning
1,300,-
Really good job taking lovely photos at our birthday party.
Fotografering ved en fødselsdagsfest
650,-
Sød, imødekommende, effektiv og selvstændig. Kæmpe anbefaling herfra!
Hjælp til at stille mad frem (buffet ikke servering), rydde af og vaske op (industriopvaskemaskine)
2,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Multihandicappet søns havefest
2,000 kr
Kirke Hyllinge
Overraskelse til vores multihandicappede søn på hans 30 års fødselsdag, som afholdes som havefest
Konfirmationskage med mousse
1,500 kr
Kirke Hyllinge
Flot pyntet kage til en konfirmation med 55 gæster. I stil med de vedhæftede billeder. Og måske med hindbær- og chokolademousse i.
Fotografer til 2x40 års fødselsdagsfest
3,000 kr
Kirke Hyllinge
Gerne stemnings-/ og familiebilleder i 2-3 timer
Servering og anretning til 2 arrangementer
Kirke Hyllinge
Vi vil meget gerne have hjælp til servering anretning af maden og afrydning til arrangement ti julearrangement og nytårs arrangement. 1. Julearrangement skal vi bruge 1 person i tiden (17-23)2. Nytårs arrangementet skal vi bruge 2 personer. (1 fra 17 til 23 og 1 fra 17 til 02) Da sidste skal også sørgefor drinks og champagne.
Nytårs arrangement - hjælp til servering og anretning.
Kirke Hyllinge
Vi skal i forbindelse med vores nytårs arrangement bruge 2 personer som hjælpe til servering og anretning af maden.
Julearrangement - Hjælp til servering og anretning.
Kirke Hyllinge
Vi vil meget gerne have hjælp en person til at hjælpe os med vores jule arrangement med at anretning og servering af maden.
Nytårs arrangement - hjælp til servering og anretning.
Kirke Hyllinge
Vi skal i forbindelse med vores nytårs arrangement bruge 2 personer som hjælpe til servering og anretning af maden. Vi vil meget gerne have hjælp til servering anretning af maden og afrydning til vores julearrangement skal vi bruge 2 personer. (1 fra 17 til 23 og 1 fra 17 til 02) Da sidste skal også sørgefor drinks og champagne. Dato 31.12
Julearrangement - Hjælp til servering og anretning.
Kirke Hyllinge
Vi vil meget gerne have hjælp en person til at hjælpe os med vores jule arrangement med at anretning og servering af maden. Vi vil meget gerne have hjælp til servering anretning af maden og afrydning til vores julearrangement skal vi bruge en person i tiden fra kl. 17 til ca. 23.00. Dato 24.12.
Servering og anretning til 2 arrangementer
Kirke Hyllinge
Vi vil meget gerne have hjælp til servering anretning af maden og afrydning til arrangement ti julearrangement og nytårs arrangement. 1. Julearrangement skal vi bruge 1 person i tiden (17-23) 2. Nytårs arrangementet skal vi bruge 2 personer. (1 fra 17 til 23 og 1 fra 17 til 02) Da sidste skal også sørgefor drinks og champagne. 1. Arrangement den 24.12.21 (fra 17 - 23) 1 person 2. Arrangement den 31.12.21. En person(fra 17 - 23) og En person fra 17 til 02) Da sidste også skal sørgefor drinks og champagne.
Tilbyder hjælp til servering og madlavning 25års erfaring er uddannet .
Kirke Hyllinge
Tilbyder hjælp til servering Jeg har mere end 25 års erfaring fra restaurations branchen er uddannet. Sætter en ære i og udføre små som store opgaver til selskaber. 2021-2022
Konfirmation holdes i Ejby (4070) - hjælp søges
Kirke Hyllinge
Vi skal holde konfirmation hjemme lørdag den 12/9. Der kommer mellem 30-40 gæster til buffet. Opgaverne er: * gøre buffeten klar (sammen med mor og far) * skære kød og anrette på fade * varme brød * varme sauce * fylde op af vin og isvand på bordene * rydde af efter buffeten skylle af og sætte i opvasker * sætte kaffe/the over * gøre klar til dessertbuffet (is/kage) * rydde af efter dessert Vi forestiller os at du/I har erfaring fra lignende opgaver og glæder os til at høre fra dig 😊 Vi glæder os til en dejlig dag ☀️ Lørdag den §§§§§ptember 2020
Hjælp til servering/oprydning på fredag d.13/3-15 kl.11:30 - ca 15
Kirke Hyllinge
Der skal stå champangeglas fremme når vi kommer fra kirken ca. 13:45 . Maden kommer udefra men skal sættes på bordet mens vi er i kirke (13 - ca.13:30)! Det er lunch/brunch - ingen varme retter men noget brød skal varmes i ovnen! Der skal laves kaffe og te! Det er ta' selv bord så du skal ikke servere blot sørge for at der er fyldt op med brød og glas og bestik! Opvasken efter kl.15! Vi bliver ca.11 personer - det er efter min mors bisættelse! Fredag d. 13/3 -15 kl.11:30 - ca.15
Servering konfirmation lørdag d. 9. maj
Kirke Hyllinge
Vores yngste datter skal konfirmeres og vi vil gerne nyde middagen. Maden er bestilt udefra kødet skal blot skæres for - ellers er resten anrettet på fade. Det vi har brug for er en praktisk gris der kan sørge for at der er drikkevarer og mad på bordet de tomme fade skylles og stables kaffen bliver brygget og sat på bordet. Forventet tidsrum: ca. 11 - 16 (senest 17). Lørdag 09.05.15 - ca. 11 - 16
Servering til bryllup
Online
Vi ønsker 2 der har erfaring med at servere. Det er til et selskab på 50 personer og det er et bryllup. Vi får leveret maden så opgaven går ud på at servere pynte tallerkner inden servering og rydde af vaske op og gøre klar. Vh. Tenna
Når man lejer en bil til brylluppet, så er det typisk fordi man gerne vil have en flot og elegant bil, som kan køre foran brudens far og bruden selv. Dette er dog ikke det eneste man kan bruge bryllupsbilen til. Bryllupsbilen kan også bruges til at køre gæsterne fra festlokalet til hotellet efter festen, hvis I har booket et hotelværelse til overnatning. På den måde slipper I for at skulle tage jeres egne biler, og I kan i stedet nyde jeres aften sammen med familie og venner. Ofte vil der være mulighed for at få chaufføren med i bryllupsbilen, så I slipper helt for at skulle tænke på transporten.
En limousine er et langt og stort luksusbil, der typisk har plads til seks personer. Limousinerne bliver ofte brugt af virksomheder eller store familier, da de har plads til mange personer. Limousinerne er også ofte udstyret med en chauffør, så man ikke skal køre selv. Chaufføren tager sig typisk af alt det praktiske, mens man kan sidde i ro og mag i bagenden af bilen og nyde turen. En limousine er dog ikke for alle, da de er meget dyre at anskaffe sig - både i indkøb og vedligeholdelse. Derudover kræver det også en speciel kørekorttype at få lov at køre en limousine, hvilket ikke alle har.
Sportsvogn er en type bil, der ofte bruges til lange køreture. Sportsvognen har typisk en stor motor, og den er bygget til at kunne køre hurtigt. Sportsvognen er ofte dyrere end andre biler, fordi den er så speciel.
Når man skal holde bryllup, så er der mange ting, man skal have styr på. Det er ikke kun selve dagen og festen, der skal planlægges, men også alle de andre ting omkring brylluppet. Dette kan eksempelvis være transporten til og fra brylluppet. Hvis I har et stort budget til jeres bryllup, så kan I overveje at leje en luksusbil som f.eks. en Rolls Royce eller en Bentley til at køre jer rundt i på dagen. På den måde er I sikret en flot ankomst og afgang fra jeres eget bryllup. Men det behøver ikke at være så dyrt, hvis I gerne vil have transport til jeres bryllup. I kan for eksempel leje en personbil med chauffør til at køre jer rundt i på dagen - dette behøver ikke nødvendigvis at være dyrere end offentlig transport, da I typisk kan finde gode priser online. Endelig kan I overveje selv at køre rundt i jeres egne biler - dette er især praktisk hvis I har et mindre budget til transporten, men det er dog ikke altid lige sikkert med parkering mv., hvorfor det ofte kan være mere stressende end noget andet.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Når man skal holde bryllup, er der mange ting, der skal planlægges. Dette kan være alt fra selve bryllupsfesten, til hvilken type transport man ønsker at have til og fra festen. Ofte vil det være sådan, at man gerne vil have en fin bil til at køre sig selv og sin udkårne i. Dog kan dette være svært at finde rundt i, hvis man ikke har kendskab til markedet for biler - især hvis man ikke har behov for en bil i dagligdagen. Derfor kan det være en god idé at booke hjælp til bryllups biludlejning, da de typisk har et stort udvalg af forskellige biler, som du kan leje. Herudover vil de også kunne give dig gode råd om valget af bil, så du får den helt rigtige model til dit bryllup. Endelig er det også ofte sådan, at når man lejer en bil igennem et firma, så slipper man for selv at skulle stå med alt det praktiske - altså tankning osv. - da dette typisk er inkluderet i prisen på lejen af bilen.
Handyhand gør det nemt at finde en bil udlejer i kirke hyllinge til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bil udlejer.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bil udlejere i kirke hyllinge, i post nr: 4000 til 4632.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllups biludlejning kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 210.00,- til 1,940.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!