Chauffør åbner dør til klassisk bryllupsbil klar til udlejning.

Bryllupsbiludlejning i Sorø

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Sorø

Bil Udlejere til alle dine behov

Klassisk bil

Limousine

Sportsvogn

Transport

Alle bryllups bil behov

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste bil udlejere i Sorø

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Sacha Engel N..

Sorø

5,0
3 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Super Service, god kommunikation fra start til slut og opgaven blev løst med smil og gå på mod. Jeg kan på det varmeste anbefale Sacha som vil bære mit første valg fremadrettet. Der var tale om rund fødselsdag 20 personer."

Verifikationer

Info

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Christine J..

Brøndby

5,0
36 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lisa N..

København S

5,0
20 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Karina O..

Herlev

5,0
24 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Sød og perfekt hjælp udover alle grænser. Vil helt klart bruge Karina igen og kan kun give hende de bedste anbefalinger."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Ken M..

Ishøj

4,9
62 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Ankom til tiden, arbejdede effektivt og godt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Heidi H..

Køge

5,0
9 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Heidi er fantastisk - kan varmt anbefales. Heidi har et godt overblik, smuk anretning og altid med et smil på læben. Alt kørte på skinner og perfekt oprydning."

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lotte H..

Birkerød

4,9
17 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Sandra S..

Glostrup

4,6
11 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."

Verifikationer

Info

anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Andreas er et rart menneske, som gør et godt stykke arbejde, han mangler dog mere erfaring.

Køkken hjælp til fest

750,-

comment.user?.profileImg

Emilie og Jasmin svarede aldrig tilbage, så ingen bedømmelse herfra.

Køkkenhjælp til fest

1.600,-

Gennemsnitlig anmeldelser af bil udlejere

Baseret på 610 Anmeldelser

4.87
577
14
4
2
13

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Sorø

servering og køkkenhjælp

3.000 kr

Servering til tyroler/afterski/oktoberfest som er 2 x 50 års fødselsdag i forsamlingshus. Servering af mad lavet på forhånd og servering af øl som tappes på fadølsanlæg og servering af shots fra kl. 17 til 23 til ca. 120 mennesker Udklædning og godt humør er meget velkommen

vegansk fødselsdagskage og grove boller

1 vegansk Fødselsdagskage til 7 personer, med frugt, nødder og/ eller chokolade og 12 blandede veganske grove boller med kerner/ nødder ønskes, til at tage med videre. Jeg Eline kommer med toget Sorø station kl 12.19 om alt går vel. Min mor Vivi er på stationen i forvejen og henter os. Vi kan evt hente på et aftalt sted, vi kører i retning mod Dianalund.

Tarotkort/ clairvoyant til lille selvskab

2.500 kr

Jeg skal holde halloween aften med 5-6 af mine venner ( vi er alle mellem 40-50 år) og i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at finde en tarot læser eller clairvoyant. Det drejer sig om den 25 oktober efter kl 18.00

Fadølsanlæg

1.850 kr

Fryser til is i kølekassen

Fadølsanlæg

1.500 kr

Fryser til is i kølekassen

Servering Fælles Fødselsdag

1.500 kr

Der skal serveres mad til stor fødselsdagsfest. Kl: ca. 16.00 - 20.00 I Sorø.

Kok til 3 retters menu til ca 80 personer.

10.000 kr

Vi skal bruge en 2 retters menu til ca. 80 gæster. Helst til under 10.000kr i alt. Vi skal holde stor rund fødselsdag 40 og 35 år og har lejet et lokale med stort industrikøkken og plads til ca. 120 gæster. Menu For det ikke skal være for besværligt, så tænker vi en 80 anrettede forretter med jomfruhummerhaler stegt i smør, på ærtepure og ærteskud, med lidt citron over. Hovedret Sous Vide kalvetykstegsfileter og brasede eller flødekartofler på fade, der kommer ind på bordene. Tænker ikke anretninger her. Evt bønner med hvidløg salt og smør. Der skal også være en vegetar version, som kunne være champignon og Karl Johan svampe i æg, bagt i fade. Det skal siges at hvis man har andre ideer er jeg mere en villig til at lytte. Er ikke selv uddannet kok, men elsker at lave mad. Det gør vi begge😊 Lokalet har alt bestik og service en kok kan ønske sig! Hvad koster ovenstående, hvis du selv levere råvarer og hvis vi levere råvarer?

Køkkenhjælp til fest

800 kr

Jeg søger 2 til hjælp i køkken (fuldt udstyret køkken i forsamlingshus) 1 fra 14.30 - 20.00 og 1 fra 17.00 - 22.30 ca. (Festen varer fra 15-22 ) Kaffebord kl. 15 og buffet kl. 18.30 Skal have prøvet det før.

Køkken hjælp til fest

800 kr

Festen starter kl. 15 - du skal være der kl. 14.30 og hjælpe med at lave kaffe (stor kaffemaskine)Jeg har dækket kaffeborde ( vi bliver ca. 45) Der skal ryddes ud og vaskes op (maskine) bagefter. Kl. ca. 17.45 kommer der mad fra Kokken og Jomfruen ( buffet) Der skal stilles an til buffeten og sørges for at varme det der skal varmes - sauce, flute m.m. resten kommer varmt. Kl. 18.30 ca. spises der. Der skal vaskes op, ryddes op. Der er fri bar, så der bliver også en del glas. Festen slutter kl. 22.00. Jeg søger 2. den ene fra kl. 14.30 - 20.30 - den anden fra kl. 17.00 - til ca. 22.30 Køkkenet er stort og fuldt udstyret ( Lynge forsamlingshus) I skal have prøvet det før - jeg søger ikke begyndere.

Servering (buffet) mm. 2x 50 års 1x 18 års fødselsdag.

Vi er et nyt kærestepar og Christinas søn der vil holde fest sammen der er ca. halvt at hver familie til festen og de kender ikke hindanden og har aldrig mødtes så det er en stor dag der betyder langt mere en fødselsdag. hHåber at finde en glad frisk og sød pige/mand der kan hjælpe os med at få en rigtig god og dejlig fest. Plan ( hvis en anden plan giver mere mening er vi åbne for ændring også muligt at vi ændre lidt inden dagen) o Kl. 16:00 sørger for at alle få velkomstdrink – give lidt ud og ellers sætte på velkomstdriks bord. o Kl. 16:30 anrette maden ( på allerede pynte og klart bord) og begynde at forberede opvarmningen af maden. ( varme tidsplan med maden fra Kokken og jomfruen) o Kl. 17:40 Begynde at sætte mad kold som varm på borderes ( der spises ca. 18:00) o Løbende sætte ekstra mad ind på serveringsborderet. o Lave kaffe og te + anrette kage og en stærk til kaffen. o Når alle har spist færdigt tage af borderet o Anrette madborderet til Kaffebord. o vaske op. o Pakke mad der er tilovers ind i køleskabet så det er nemt at tage ud til natmad. o Gøre drinksbordet færdigt.( det er dækket og klart) - kolde sodavand - kolde øl - Is klumper - slik skåle sidste oprydning og opvask i køkkenet og slut. Evt. tjekke op på toiletter. Lørdag den 20/11 2021 start kl. 15:30 ( personer til festen ca. 48 pers. ) kommer kl. 16.00) Sted: Pedersborghytten §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§ Hilsen Daniel Kenny og Christina §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

Frokost med mad udefra der skal holdes varm og skæres ud.

Mad udefra skal holdes varm og skæres ud. Start ca 12.30 og slut ca 16.00. Kun 15 gæster. 29. Februar 2020. Start ca 12.30.

Hvad tilbyder bil udlejere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • For at booke og leje en bil til dit bryllup via Handyhand, skal du følge disse trin:

    1. Opret opgave: Opret allerførst din opgave på Handyhand-platformen. Her beskriver du nøjagtigt, hvad du efterspørger, f.eks. at leje en veteranbil eller selv køre bilen til brylluppet, og hvornår du gerne vil have servicen udført. 
    2. Angiv budget: Angiv, hvad du er villig til at betale for bryllupsbiludlejningen, så handyhanderne bedre kan tilpasse deres bud til dine prismæssige forventninger.
    3. Modtag tilbud: Når din opgave er slået op på platformen, vil bryllupsbiludlejere fra dit lokalområde sende dig tilbud.
    4. Tag imod et tilbud: Sammenlign de tilbud, du har fået, og vurdér, hvem der tilbyder den rette service i forbindelse med lige netop dit bryllup.
    5. Acceptér og kør afsted: Når du har accepteret et tilbud, kan bryllupskørslen finde sted.
  • Betalingen af bryllupsbiludlejeren, du hyrer, foregår sådan her:

    • Reservation: Efter at have accepteret og bekræftet et bud fra en handyhander trækkes det pågældende beløb fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når udlejningen er overstået, og opgaven er markeret som udført, overføres beløbet direkte til handyhanderen.

    I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til ejeren af opgaven, altså til dig, som en kredit, du kan vælge at få udbetalt. Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Da du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der tilbyder deres hjælp, har tid og mulighed for at tage sig af transporten til brylluppet på det tidspunkt, som du har ønsket.

  • Hvis du fortryder eller ønske at annullere en Handyhand-opgave, der drejer sig om udlejning af en bryllupsbil, så afhænger proceduren af, om det er før eller efter, at du har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:

    Før du har accepteret et bud:

    1. Log ind på Handyhand.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg den pågældende opgave.
    4. Vælg “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.

    Efter du har accepteret et bud:

    1. Log ind på Handyhand.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg den pågældende opgave.
    4. Vælg “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.
    6. Udfyld formularen og forklar, hvorfor opgaven skal annulleres.
    7. Send anmodningen afsted.
    8. Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen inden for 48 timer.

    Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer, og afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos os. Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din Handyhand-profil. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager også en mail herom. Du er altid velkommen til at genopslå opgaven på platformen, hvis du igen får brug for hjælp.
    Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales først at følge vejledningen ovenfor. Man kan også se en video om, hvordan man annullerer henholdsvis på hjemmesiden eller på mobilen, efter at man har accepteret et bud.

  • Ja, Handyhand sørger for, at du kan blive dækket af vores skadegodtgørelse i tilfælde af uforudsete hændelser eller skader opstået under arbejdets udførelse. For at se den fulde beskrivelse af dækningen anbefaler vi, at du læser mere om Handyhands skadegodtgørelse.

  • Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i andre kunders erfaringer og oplevelser med de enkelte biludlejere. Derudover kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver der er blevet udført. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte bryllupsbiludlejer på platformen, når man vil leje en bryllupsbil.

  • Vil du i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at komme det på:

    • Kontaktformular: Besøg os online og send os en besked.
    • Telefon: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail: Send os en detaljeret e-mail, og vi vender tilbage hurtigst muligt.

    Vi står klar til at hjælpe med spørgsmål om alt fra tekniske forhold på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.

  • Du kommunikerer nemt og sikkert med biludlejeren, du hyrer, gennem Handyhands interne beskedsystem. Beskedsystemet giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift og dermed have god adgang til oplysningerne om opgaven. Dette er en stor fordel, hvis I får brug for at lave ændringer i aftalen, eller hvis I får brug for support hos Handyhand. Det anbefales derfor at holde kommunikationen mellem dig og handyhanderen inden for dette beskedsystem.

  • Ja, når bryllupsbiludlejningen er overstået, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret, inde på Handyhands platform. På den måde er du med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal leje en bil eller veteranbil til bryllupskørsel.

  • Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige bryllupsbiludlejere komme med deres bud på opgaven, og disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du nu vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud imødekommer det, du har efterspurgt, allerbedst. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.

  • På baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere, som man finder inde på profilerne på platformen, har du mulighed for at vurdere, hvem der vil være den bedste til at løse lige netop din opgave. Træf på den måde en velovervejet beslutning, når du skal finde en bil eller anden transport at leje til et bryllup.

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en bil udlejer med Handyhand?

Der følger en lang række fordele med, når man booker en bryllupsbiludlejer gennem Handyhand:

  • Effektivt: Du kan nemt og hurtigt oprette din opgave og straks modtage tilbud fra handyhandere.
  • Sammenlign: Du kan hurtigt sammenligne tilbuddene fra bryllupsbiludlejerne, så du frit kan vælge det tilbud, der passer dig.
  • Billigt: Med vores budsystem kan du finde konkurrencedygtige priser, der er op til 70 % billigere end hos traditionelle udbydere.
  • Online estimat: Få hjælp til at lave et prisskøn med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside.
  • Fleksibelt: Handyhand er indrettet til at imødekomme mange forskellige typer behov – uanset om du stiller særlige krav.
  • Gennemsigtigt: Du får bred indsigt i, hvad biludlejerne eller chaufførerne tidligere har lavet, i anmeldelserne, som du finder på platformen. 
  • Kundesupport: Vi står klar til at hjælpe fra start til slut for at sikre et gnidningsfrit forløb fra booking til betaling.
  • Skadegodtgørelse: For at give ekstra tryghed kan alle opgaver, der udføres via Handyhand, blive dækket af en skadegodtgørelse, såfremt man har en skadeforsikring, f.eks. en indboforsikring.
  • Sikker betaling: Overfør trygt penge gennem Handyhands sikre betalingssystem.
  • Lokalt fokus: Vores netværk af lokale handyhandere er afsæt for en service tilpasset lige netop dine ønsker og behov. 

Handyhand gør det nemt at finde en bil udlejer i sorø til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bil udlejer.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bil udlejere i sorø, i post nr: 4054 til 4388.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllups biludlejning kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 950,00,- til 3.000,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!