Person koordinerer bryllupsdetaljer med smilende brudepar i baggrunden.

Bryllups planlægger i Sorø

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Sorø

Bryllups Planlæggere til alle dine behov

Styring af event

Planlægning

Organisering

Event eksperter

Alle bryllups behov

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste bryllups planlæggere i Sorø

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Sacha Engel N..

Sorø

5,0
3 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Super Service, god kommunikation fra start til slut og opgaven blev løst med smil og gå på mod. Jeg kan på det varmeste anbefale Sacha som vil bære mit første valg fremadrettet. Der var tale om rund fødselsdag 20 personer."

Verifikationer

Info

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Christine J..

Brøndby

5,0
36 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lisa N..

København S

5,0
20 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Karina O..

Herlev

5,0
24 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Sød og perfekt hjælp udover alle grænser. Vil helt klart bruge Karina igen og kan kun give hende de bedste anbefalinger."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Ken M..

Ishøj

4,9
62 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Ankom til tiden, arbejdede effektivt og godt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Heidi H..

Køge

5,0
9 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Heidi er fantastisk - kan varmt anbefales. Heidi har et godt overblik, smuk anretning og altid med et smil på læben. Alt kørte på skinner og perfekt oprydning."

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lotte H..

Birkerød

4,9
17 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Sandra S..

Glostrup

4,6
11 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."

Verifikationer

Info

anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Andreas er et rart menneske, som gør et godt stykke arbejde, han mangler dog mere erfaring.

Køkken hjælp til fest

750,-

comment.user?.profileImg

Emilie og Jasmin svarede aldrig tilbage, så ingen bedømmelse herfra.

Køkkenhjælp til fest

1.600,-

Gennemsnitlig anmeldelser af bryllups planlæggere

Baseret på 610 Anmeldelser

4.87
577
14
4
2
13

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Sorø

servering og køkkenhjælp

3.000 kr

Servering til tyroler/afterski/oktoberfest som er 2 x 50 års fødselsdag i forsamlingshus. Servering af mad lavet på forhånd og servering af øl som tappes på fadølsanlæg og servering af shots fra kl. 17 til 23 til ca. 120 mennesker Udklædning og godt humør er meget velkommen

vegansk fødselsdagskage og grove boller

1 vegansk Fødselsdagskage til 7 personer, med frugt, nødder og/ eller chokolade og 12 blandede veganske grove boller med kerner/ nødder ønskes, til at tage med videre. Jeg Eline kommer med toget Sorø station kl 12.19 om alt går vel. Min mor Vivi er på stationen i forvejen og henter os. Vi kan evt hente på et aftalt sted, vi kører i retning mod Dianalund.

Tarotkort/ clairvoyant til lille selvskab

2.500 kr

Jeg skal holde halloween aften med 5-6 af mine venner ( vi er alle mellem 40-50 år) og i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at finde en tarot læser eller clairvoyant. Det drejer sig om den 25 oktober efter kl 18.00

Fadølsanlæg

1.850 kr

Fryser til is i kølekassen

Fadølsanlæg

1.500 kr

Fryser til is i kølekassen

Servering Fælles Fødselsdag

1.500 kr

Der skal serveres mad til stor fødselsdagsfest. Kl: ca. 16.00 - 20.00 I Sorø.

Kok til 3 retters menu til ca 80 personer.

10.000 kr

Vi skal bruge en 2 retters menu til ca. 80 gæster. Helst til under 10.000kr i alt. Vi skal holde stor rund fødselsdag 40 og 35 år og har lejet et lokale med stort industrikøkken og plads til ca. 120 gæster. Menu For det ikke skal være for besværligt, så tænker vi en 80 anrettede forretter med jomfruhummerhaler stegt i smør, på ærtepure og ærteskud, med lidt citron over. Hovedret Sous Vide kalvetykstegsfileter og brasede eller flødekartofler på fade, der kommer ind på bordene. Tænker ikke anretninger her. Evt bønner med hvidløg salt og smør. Der skal også være en vegetar version, som kunne være champignon og Karl Johan svampe i æg, bagt i fade. Det skal siges at hvis man har andre ideer er jeg mere en villig til at lytte. Er ikke selv uddannet kok, men elsker at lave mad. Det gør vi begge😊 Lokalet har alt bestik og service en kok kan ønske sig! Hvad koster ovenstående, hvis du selv levere råvarer og hvis vi levere råvarer?

Køkkenhjælp til fest

800 kr

Jeg søger 2 til hjælp i køkken (fuldt udstyret køkken i forsamlingshus) 1 fra 14.30 - 20.00 og 1 fra 17.00 - 22.30 ca. (Festen varer fra 15-22 ) Kaffebord kl. 15 og buffet kl. 18.30 Skal have prøvet det før.

Køkken hjælp til fest

800 kr

Festen starter kl. 15 - du skal være der kl. 14.30 og hjælpe med at lave kaffe (stor kaffemaskine)Jeg har dækket kaffeborde ( vi bliver ca. 45) Der skal ryddes ud og vaskes op (maskine) bagefter. Kl. ca. 17.45 kommer der mad fra Kokken og Jomfruen ( buffet) Der skal stilles an til buffeten og sørges for at varme det der skal varmes - sauce, flute m.m. resten kommer varmt. Kl. 18.30 ca. spises der. Der skal vaskes op, ryddes op. Der er fri bar, så der bliver også en del glas. Festen slutter kl. 22.00. Jeg søger 2. den ene fra kl. 14.30 - 20.30 - den anden fra kl. 17.00 - til ca. 22.30 Køkkenet er stort og fuldt udstyret ( Lynge forsamlingshus) I skal have prøvet det før - jeg søger ikke begyndere.

Servering (buffet) mm. 2x 50 års 1x 18 års fødselsdag.

Vi er et nyt kærestepar og Christinas søn der vil holde fest sammen der er ca. halvt at hver familie til festen og de kender ikke hindanden og har aldrig mødtes så det er en stor dag der betyder langt mere en fødselsdag. hHåber at finde en glad frisk og sød pige/mand der kan hjælpe os med at få en rigtig god og dejlig fest. Plan ( hvis en anden plan giver mere mening er vi åbne for ændring også muligt at vi ændre lidt inden dagen) o Kl. 16:00 sørger for at alle få velkomstdrink – give lidt ud og ellers sætte på velkomstdriks bord. o Kl. 16:30 anrette maden ( på allerede pynte og klart bord) og begynde at forberede opvarmningen af maden. ( varme tidsplan med maden fra Kokken og jomfruen) o Kl. 17:40 Begynde at sætte mad kold som varm på borderes ( der spises ca. 18:00) o Løbende sætte ekstra mad ind på serveringsborderet. o Lave kaffe og te + anrette kage og en stærk til kaffen. o Når alle har spist færdigt tage af borderet o Anrette madborderet til Kaffebord. o vaske op. o Pakke mad der er tilovers ind i køleskabet så det er nemt at tage ud til natmad. o Gøre drinksbordet færdigt.( det er dækket og klart) - kolde sodavand - kolde øl - Is klumper - slik skåle sidste oprydning og opvask i køkkenet og slut. Evt. tjekke op på toiletter. Lørdag den 20/11 2021 start kl. 15:30 ( personer til festen ca. 48 pers. ) kommer kl. 16.00) Sted: Pedersborghytten §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§ Hilsen Daniel Kenny og Christina §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

Frokost med mad udefra der skal holdes varm og skæres ud.

Mad udefra skal holdes varm og skæres ud. Start ca 12.30 og slut ca 16.00. Kun 15 gæster. 29. Februar 2020. Start ca 12.30.

Hvad tilbyder bryllups planlæggere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • Der er ikke noget fast svar på, hvad en bryllupsplanlægger koster. Det afhænger helt af, hvor meget arbejde der skal lægges i planlægningen, og hvor mange timer der skal bruges på det. Derudover kan det også være forskelligt fra planlægger til planlægger, hvor meget de tager for deres arbejde. Nogle planlæggere vil have et fast beløb for deres arbejde, mens andre vil have en timepris. Hvis man gerne vil have et overblik over, hvad det koster at få fat i en bryllupsplanlægger, kan man starte med at undersøge markedet for bryllupsplanlæggere. På den måde kan man se, hvilken type planlægger der findes på markedet, og hvad de typisk tager for deres arbejde. Derefter kan man gå videre til at kontakte nogle af planlæggerne for at få et uforpligtende tilbud på deres ydelser. På den måde kan man sammenligne priserne på bryllupsplanlægning fra forskellige planlæggere, og vurdere om det er det værd for ens budget.

  • Der er mange ting, man skal være opmærksom på, når man skal have en bryllups planlægger. For det første, så er det vigtigt at have en planlægger, der har erfaring med at arrangere bryllupper. Dette betyder ikke nødvendigvis, at planlæggeren skal have arrangeret et utal af bryllupper, men det er vigtigt at de har et godt kendskab til de forskellige aspekter af brylluppet - lige fra budgettering og økonomi til selve dagen og aftenens forløb. Yderligere er det også vigtigt, at planlæggeren har et godt netværk i branchen. Dette kan vise sig at være guld værd, når man står og skal finde de helt rigtige leverandører til ens bryllup - lige fra fotograf til catering. Endelig er det også vigtigt at have en planlægger, der kan tage ansvar for hele processen - fra start til slut. Dette betyder ikke nødvendigvis, at planlæggeren skal stå for alt selv - men det er vigtigt, at de kan tage ansvar for den samlede koordinering af alle de forskellige aktiviteter og personer involveret i brylluppet.

  • Der er ikke noget klart svar på, hvor lang tid en bryllupsplanlægger typisk bruger på at planlægge et bryllup. Det afhænger helt af, hvor stort og omfattende brylluppet skal være. Er det et lille intimt bryllup med få gæster, kan det godt tage mindre tid at planlægge end et stort bryllup med mange gæster. Derudover er der også forskel på, hvor meget du som brudepar selv vil have med i planlægningen. Hvis I ønsker at have indflydelse på alle de små detaljer, kan det godt tage lidt længere tid at planlægge end hvis I overlader alt arbejdet til jeres bryllupsplanlægger.

Hvorfor hyre en bryllups planlægger med Handyhand?

At planlægge dit bryllup bør føles som en drøm, der går i opfyldelse, men det kan være mere stressende end du tror. Fra at konceptualisere dit tema til at underholde dine gæster kan hele processen være udmattende og overvældende. Heldigvis kan du og din ægtefælle ansætte en bryllupsarrangør til at hjælpe jer med at forberede jer til den store dag.


Takket være Handyhand har det aldrig været så nemt at ansætte bryllupsplanlægningstjenester. Du skal blot indsende din opgave på vores platform og forvente dusinvis af tilbud fra bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Du kan også se anmeldelser fra andre nygifte par, så du kan finde den professionelle, der matcher dine drømme, din vision og dit budget.


Mange bryllupsprofessionelle kan være overprissat, men ikke på Handyhand. Når du opretter din opgave på Handyhand, kan du angive den pris, som du og din ægtefælle har råd til. Vores platform kan forbinde dig til pålidelige og troværdige tjenester fra erfarne bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Book i dag, og du kan se frem til et stressfrit bryllup med kærligheden i dit liv!

Handyhand gør det nemt at finde en bryllups planlægger i sorø til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllups planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllups planlæggere i sorø, i post nr: 4054 til 4388.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupsplanlægger kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 950,00,- til 3.000,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!