Emilie L.
Roskilde
Seneste Anmeldelse
"Emilie og hendes veninde hjalp med servering til min 30 års og det gjorde de bare til punkt og prikke!"
Styring af event
Planlægning
Organisering
Event eksperter
Alle bryllups behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Roskilde
"Emilie og hendes veninde hjalp med servering til min 30 års og det gjorde de bare til punkt og prikke!"
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Ishøj
"Fik en fantastisk jule aften, alt var helt i top tak til Ken"
Roskilde
"Kan varmt anbefale Line og hendes hjælper Julie. Smilende og imødekommende og har styr på hvad der skal laves. De var og hjælpe med servering mm. til min 50 års fødselsdag. Skønt når man bare kan nyde sin fest."
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Hedehusene
"Rigtig god service"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Intet negativt, fin service og opgaven blev udført 👍
Serveringshjælp til bryllup
3,000,-
Rare, imødekommende og opgaven blev udført som forventet, dog en lille misforståelse med tidspunktet for opgaven.
Rengøring efter bryllupsfest
3,000,-
Frisk pige og pligtopfyldende. Kan anbefales.
Tjenere eller serverings M/K med erfaring ønskes til konfirmation fra ca 14 - 19.
2,200,-
Hej
Hjælp til servering
2,500,-
Vi havde en oplevelse og fik både kompetent og venlig hjælp til vores datters barnedåb. Tak for det :-)
Hjælp i køkken til barnedåb
700,-
Havde en fantastisk oplevelse med Christine til min datters konfirmation. Der var styr på det hele, og jeg kunne bruge dagen på at være sammen med gæsterne og at nyde dem om min datter. Vi havde bestilt mad udefra, og hun styrede bare opsætning, udskiftning, afrydning af både mad og borde, samtidig med at køkkenet var nydeligt og ryddet. De største anbefalinger herfra, og klart en tanke om at bruge hende gang vores yngste datter skal konfirmeres eller i anden tilsvarende sammenhæng.
Hjælp i køkkenet til konfirmation
2,400,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Servering til 18 års fødselsdag.
2,000 kr
Roskilde
Søger 2 personer til servering af buffet eller 3 retters (ikke besluttet endnu), løbende opfyldning/afrydning af mad og drikke. Fra ca kl 17 til 22.00
Hjælp i køkken til barnedåb
700 kr
Roskilde
Vi har brug for hjælp i køkkenet til barnedåb i vores eget hjem/have. Det er et uformelt arrangement. Vi bliver 30 voksne og 10 børn. Den primære opgave vil være at rydde af og vaske op løbende. Der er en almindelig opvaskemaskine, men der skal også vaske nogle fade mm. i hånden. Der udover skal der hjælpes med at sætte mad frem, fylde op løbende samt lune pølsehorn mv. Det er i tidsrummet fra kl. 12 til ca. kl. 17/18.
Fotografing barnedåb
700 kr
Roskilde
Skal bruge en til at tage billeder til vores søns barnedåb. Stemningsbilleder når folk ankommer samt i kirken. Evt en time eller to til festen an på prisen. Der skal bare klikkes en masse billeder. De skal ikke redigeres efterfølgende. Men blot sendes pr mail eller lignende. Så hvis det kun er i kirken 1,5 times tid - pris på dette samt pris hvis det er efter. Så det i alt er ca 3 timer. Det foregår i Roskilde. Der er 3,2 km fra kirke til festlokale. Dåben starter kl 12
Hjælp til servering
1,500 kr
Roskilde
Servering af velkomst drinks, opsætning af mad, fjerne mad, lave kaffe, stille drikkelse + kage frem. Vi bliver 50 i tidsrummet 12-17. Vi har bestilt tapas udefra så skal blot sættes op på et anretter bord, sammen med drikkelse etc. Folk henter selv det de skal bruge. Kaffen laves og hældes på termokander, og sættes over på kage bordet (folk henter selv).
Mavedanser til fest 17.12.2024
3,000 kr
Roskilde
Hej, Jeg vil rigtig gerne booke en smuk og god Mavedanser til min fest som er d17.12. 2024 Max en time. Festen er til 200 mennesker Begivenheden ligger i ***
Serveringshjælp og oprydning til fest
1,200 kr
Roskilde
Serveringshjælp og forefaldende opgaver (afrydning og opvask mv) ifm lille 40-års fest i privat hjem med 30-35 deltagere. Vi har to små børn og kunne derfor godt bruge en hånd til: Hjælp til at stille frokost an og rydde af. Hjælp til at lave kaffe og stille is-bord an og rydde af. Hjælp til at stille an til aftensmad og rydde af Hjælp til opvask og holde lidt ryddeligt igennem dagen. Der skal ikke laves mad :) Det har vi selv står på. Lørdag 15. Juni kl 12-18
Personale til privat fest
1,200 kr
Roskilde
Søger: Personale til privat fest Antal gæster: 53 voksne og 12 børn Varighed: kl. 14 til 21 - 7 timer Opgaver: servering, oprydning og bartending Servering: Der kommer mad udefra som skal anrettes som buffet, løbende opfyldning. Snacks ved velkomst og efter maden. Oprydning: Fjerne beskidt service, afskylning og sættes i kasser Bartending: Vi har en bar så det kræver mere at der er is/glas og god stemning Lokale: Privat med stort telt og have Tidspunkt: Lørdag d. 15 juni fra kl. 14 og gæsterne kommer først fra kl. 15.
Din bryllupsdag kan være lige så fortryllende, som du forestiller dig, men kun en dygtig og erfaren bryllupsplanlægger kan gøre det muligt. Og selvom omfanget af færdigheder og tjenester kan variere fra Handyhand til Handyhand, er her hvad din professionelle bryllupsplanlægger kan få gjort, når du hyrer dem gennem Handyhand:
Planlægger du et charmerende lille havebryllup? Hvad med et boho-chic et? Uanset hvilket tema du og din ægtefælle har i tankerne, kan din bryllupsarrangør hjælpe dig med at videreudvikle det. Din Handyhand kan komme med et stemningsbræt eller en digital præsentation med foreslåede farvepaletter, dekorationer og buketstilarter, der bringer din idé til live. Derefter kan de hjælpe dig med at finde de nødvendige materialer og kontakte andre professionelle for at hjælpe med at bygge, designe og installere eventuelle specialfremstillede indretninger og arrangementer.
Mange par kæmper med at oprette og holde sig til et budget. Heldigvis kan din Handyhand hjælpe med at oprette et budget, så du og din kommende ægtefælle ikke kommer ud af kurs. Desuden kan de også hjælpe med at spore og dokumentere omkostninger, opsummere forventede og faktiske udgifter og oprette detaljerede rapporter. På denne måde kan du se frem til rene og organiserede økonomi før og efter brylluppet.
Efter at have fundet dit tema og udarbejdet dit budget, kan din Handyhand hjælpe dig med at finde det perfekte sted. Uanset om du drømmer om et kirkebryllup eller en ceremoni ved stranden, kan din bryllupsplanlægger hjælpe dig med at søge efter og booke dine ceremoni- og receptionsområder. En bryllupsplanlægger til destinationer kan også hjælpe dig med at undersøge resorts, booke hotelværelser og arbejde sammen med en rejseagent om alt andet, du måtte have brug for til turen.
Bag hver bryllup er der et omfattende team bestående af blomsterhandlere, kokke, entertainere, fotografer og designere. Og for par, der vælger at klare deres bryllup selv, kan det være stressende og overvældende at forhandle med og koordinere alle disse professionelle. En certificeret bryllupsplanlægger kan hjælpe med at udarbejde kontrakter, forhandle med og afslutte aftaler med alle slags bryllupsleverandører. De kan endda arbejde sammen med din bryllupsdagskoordinator under din prøvemiddag.
Dagen er kommet, og hvis der er nogen, der kan hjælpe dig ned ad kirkegulvet, så er det din bryllupsplanlægger. Din luksus bryllupsplanlægger kan hjælpe med at styre din gæsteliste, overvåge gaver og personlige ejendele, og arrangere transport af eventuelle materialer eller udstyr, der skal flyttes fra et sted til et andet. Din Handyhand kan også hjælpe dig med at komme op med og udføre aktiviteter for dine gæster og andre rejseplan detaljer for destination bryllupper.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
At planlægge dit bryllup bør føles som en drøm, der går i opfyldelse, men det kan være mere stressende end du tror. Fra at konceptualisere dit tema til at underholde dine gæster kan hele processen være udmattende og overvældende. Heldigvis kan du og din ægtefælle ansætte en bryllupsarrangør til at hjælpe jer med at forberede jer til den store dag.
Takket være Handyhand har det aldrig været så nemt at ansætte bryllupsplanlægningstjenester. Du skal blot indsende din opgave på vores platform og forvente dusinvis af tilbud fra bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Du kan også se anmeldelser fra andre nygifte par, så du kan finde den professionelle, der matcher dine drømme, din vision og dit budget.
Mange bryllupsprofessionelle kan være overprissat, men ikke på Handyhand. Når du opretter din opgave på Handyhand, kan du angive den pris, som du og din ægtefælle har råd til. Vores platform kan forbinde dig til pålidelige og troværdige tjenester fra erfarne bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Book i dag, og du kan se frem til et stressfrit bryllup med kærligheden i dit liv!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllups planlægger i roskilde til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllups planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllups planlæggere i roskilde, i post nr: 4000 til 4632.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupsplanlægger kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,100.00,- til 2,250.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!