Emilie L.
Roskilde
Seneste Anmeldelse
"Emilie og hendes veninde hjalp med servering til min 30 års og det gjorde de bare til punkt og prikke!"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Roskilde
"Emilie og hendes veninde hjalp med servering til min 30 års og det gjorde de bare til punkt og prikke!"
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Ishøj
"Kompetent og behagelig."
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Hedehusene
"Super effektiv og dygtig!"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Frisk pige og pligtopfyldende. Kan anbefales.
Tjenere eller serverings M/K med erfaring ønskes til konfirmation fra ca 14 - 19.
2,200,-
Intet negativt, fin service og opgaven blev udført 👍
Serveringshjælp til bryllup
3,000,-
Hej
Hjælp til servering
2,500,-
Vi havde en oplevelse og fik både kompetent og venlig hjælp til vores datters barnedåb. Tak for det :-)
Hjælp i køkken til barnedåb
700,-
Havde en fantastisk oplevelse med Christine til min datters konfirmation. Der var styr på det hele, og jeg kunne bruge dagen på at være sammen med gæsterne og at nyde dem om min datter. Vi havde bestilt mad udefra, og hun styrede bare opsætning, udskiftning, afrydning af både mad og borde, samtidig med at køkkenet var nydeligt og ryddet. De største anbefalinger herfra, og klart en tanke om at bruge hende gang vores yngste datter skal konfirmeres eller i anden tilsvarende sammenhæng.
Hjælp i køkkenet til konfirmation
2,400,-
Super dejlig hjælp! Kan kun anbefale Christine 😊
Servering barnedåb
1,600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Hjælp i køkken til barnedåb
700 kr
Roskilde
Vi har brug for hjælp i køkkenet til barnedåb i vores eget hjem/have. Det er et uformelt arrangement. Vi bliver 30 voksne og 10 børn. Den primære opgave vil være at rydde af og vaske op løbende. Der er en almindelig opvaskemaskine, men der skal også vaske nogle fade mm. i hånden. Der udover skal der hjælpes med at sætte mad frem, fylde op løbende samt lune pølsehorn mv. Det er i tidsrummet fra kl. 12 til ca. kl. 17/18.
Fotografing barnedåb
700 kr
Roskilde
Skal bruge en til at tage billeder til vores søns barnedåb. Stemningsbilleder når folk ankommer samt i kirken. Evt en time eller to til festen an på prisen. Der skal bare klikkes en masse billeder. De skal ikke redigeres efterfølgende. Men blot sendes pr mail eller lignende. Så hvis det kun er i kirken 1,5 times tid - pris på dette samt pris hvis det er efter. Så det i alt er ca 3 timer. Det foregår i Roskilde. Der er 3,2 km fra kirke til festlokale. Dåben starter kl 12
Hjælp til servering
1,500 kr
Roskilde
Servering af velkomst drinks, opsætning af mad, fjerne mad, lave kaffe, stille drikkelse + kage frem. Vi bliver 50 i tidsrummet 12-17. Vi har bestilt tapas udefra så skal blot sættes op på et anretter bord, sammen med drikkelse etc. Folk henter selv det de skal bruge. Kaffen laves og hældes på termokander, og sættes over på kage bordet (folk henter selv).
Mavedanser til fest 17.12.2024
3,000 kr
Roskilde
Hej, Jeg vil rigtig gerne booke en smuk og god Mavedanser til min fest som er d17.12. 2024 Max en time. Festen er til 200 mennesker Begivenheden ligger i ***
Serveringshjælp og oprydning til fest
1,200 kr
Roskilde
Serveringshjælp og forefaldende opgaver (afrydning og opvask mv) ifm lille 40-års fest i privat hjem med 30-35 deltagere. Vi har to små børn og kunne derfor godt bruge en hånd til: Hjælp til at stille frokost an og rydde af. Hjælp til at lave kaffe og stille is-bord an og rydde af. Hjælp til at stille an til aftensmad og rydde af Hjælp til opvask og holde lidt ryddeligt igennem dagen. Der skal ikke laves mad :) Det har vi selv står på. Lørdag 15. Juni kl 12-18
Personale til privat fest
1,200 kr
Roskilde
Søger: Personale til privat fest Antal gæster: 53 voksne og 12 børn Varighed: kl. 14 til 21 - 7 timer Opgaver: servering, oprydning og bartending Servering: Der kommer mad udefra som skal anrettes som buffet, løbende opfyldning. Snacks ved velkomst og efter maden. Oprydning: Fjerne beskidt service, afskylning og sættes i kasser Bartending: Vi har en bar så det kræver mere at der er is/glas og god stemning Lokale: Privat med stort telt og have Tidspunkt: Lørdag d. 15 juni fra kl. 14 og gæsterne kommer først fra kl. 15.
Servering ved 70 års fødselsdag
1,868 kr
Roskilde
servering ved 70 års fødselsdag
Det er vigtigt at kunne planlægge i god tid (nogle gange op til 12 måneder i forvejen), især ved større arrangementer. Din eventplanlægger fra Handyhands platform kan holde alt på sporet og bevæge dit event fremad ved at trække på sin kreative vision og sine organisatoriske evner på hvert trin. De fleste eventplanlæggere klarer regelmæssigt events som:
Eventplanlægning handler ikke kun om glitter og glamour - de kan også sørge for, at dit firmaarrangement fremstår poleret og professionelt. Firmaarrangementer omfatter konferencer, seminarer, produktlanceringer, prisuddelinger og endda reklamestunts. Uanset hvad din begivenhed er, kan din planlægger få enhver virksomheds- eller brancheevent til at føles mere speciel og mindre som arbejde. For det første mødes de med dig for at diskutere din vision, dit budget og dine forventninger til eventen. Dernæst udvikler de en strategi, der hjælper med at bringe dit tema til live. Derfra finder de passende leverandører, der kan levere alt, hvad du har brug for til arrangementet. Nogle planlæggere af firmaarrangementer kan også hjælpe med destinationskonferencer, så du kan være sikker på, at alt er klar, når du ankommer.
En bryllupsplanlægger kan hjælpe med at gøre din drømmedag til virkelighed. De mødes med dig for at tale om, hvordan du vil have din bryllupsdag til at se ud og føles, og så finder de en måde at gøre din drøm til virkelighed. De tænker på alt, så du ikke behøver at gøre det, såsom at lave et bryllupsbudget, finde leverandører, arrangere transport og pynte de valgte festlokaler. De holder dig informeret hele vejen igennem og holder sig til en tidslinje for at sikre, at det hele sker på den rigtige måde. Ved at engagere en eventplanlægger får du fuld kontrol uden stress og jag. Mange eventplanlæggere tilbyder også event management-tjenester for at hjælpe alt med at køre glat på dagen, så du kan være involveret så meget eller så lidt, som du vil.
Uanset om det er dit barns temafødselsdag eller en sofistikeret soiree for voksne, kan din eventplanlægger hjælpe med at koordinere og organisere en fødselsdagsfest, der vil blive husket i årevis. Din eventplanner hjælper dig med at finde lokaler, catering, balloner, underholdning og fødselsdagskage til din begivenhed. Nyd en særlig begivenhed med venner og familie, velvidende at der er taget hånd om selv de mindste detaljer. Fra opsætning til oprydning vil din eventplanlægger sørge for, at din fest forløber uden problemer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en eventplanlægger til at organisere dit bryllup, forretningskonference eller milepælsfødselsdag? Uanset om du har brug for hjælp til en lille sammenkomst eller en virksomhedsomspændende konference, er det vigtigt at finde en eventplanlægger, der vil forstå og gennemføre din vision for begivenheden. Outsource din eventplanlægning og fjern stress og overvældelse fra din næste fest, så du kan gå ind til en storslået begivenhed, hvor intet detalje er blevet glemt.
Handyhand kan sætte dig i forbindelse med de bedste eventplanlæggere i nærheden af dig, som vil omsætte din vision til en mindeværdig begivenhed, der vil få dine gæster til at tale. Ansæt din eventplanlægger, og så er alt, der er tilbage at gøre, at slappe af og nyde festen.
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i roskilde til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i roskilde, i post nr: 4000 til 4632.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,100.00,- til 1,940.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!