Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Up and beond service 😁"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Up and beond service 😁"
Sorø
"Super Service, god kommunikation fra start til slut og opgaven blev løst med smil og gå på mod. Jeg kan på det varmeste anbefale Sacha som vil bære mit første valg fremadrettet. Der var tale om rund fødselsdag 20 personer."
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
Ishøj
"Perfekt til anretning, servering, afrydning og opvask. Medbragte egne knive."
Køge
"Heidi var super at hbe med på vores store dag! Vi havde en god samtale optil, for at være sikker på at forventningerne til arrangementet var afstemt. Hun og hendes kolega var smilende og fra de trådte ind ad døren, var der ingen bekymringer. Vi slappede totalt af og kunne nyde dagen. Der var bare styr på det!"
Herlev
"Karina var fantastisk og gjorde at vi kunne nyde vores fest i fulde drag. Vi kan 100% anbefale Karina."
Silkeborg
"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"
København N
"Det er super"
Hej
Hjælp til servering
2,500,-
Når jeg normalt skal anmelde, efterlader jeg normalt altid 1 stjerne til det ekstraordinære. Det gør jeg ikke denne gang. Den hyggelige finurlige og ekstrem søde kvinde vi fik ind af døren ku sku sit kram. Hold op en byrde der forsvandt fra vores skuldre, til vores bryllups reception. Vi ses helt klart igen. ❤️
Hjælp til fest
1,600,-
Det var en fornøjelse at have Christine ude og hjælpe til vores julefrokost.
Servering og afrydning
1,300,-
Heidi var super at hbe med på vores store dag! Vi havde en god samtale optil, for at være sikker på at forventningerne til arrangementet var afstemt. Hun og hendes kolega var smilende og fra de trådte ind ad døren, var der ingen bekymringer. Vi slappede totalt af og kunne nyde dagen. Der var bare styr på det!
Servering/afrydning bryllup
6,250,-
Really good job taking lovely photos at our birthday party.
Fotografering ved en fødselsdagsfest
650,-
Sød, imødekommende, effektiv og selvstændig. Kæmpe anbefaling herfra!
Hjælp til at stille mad frem (buffet ikke servering), rydde af og vaske op (industriopvaskemaskine)
2,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Partybus
2,000 kr
Slagelse
Fødselsdagsfest med besøg af partybus: Vi bliver 10-30 mennesker til en 25 års fødselsdag, og fødselaren ønsker sig en tur i partybus. Festen bliver afholdt i et telt i haven, og vi skal være her hele aftenen. Derfor vil turen med partybus være et sjovt lille indslag, hvor vi gerne vil køre omtrent en times tid. Det vil altså derfor bare være en god køretur ude på landet. Folk er inviteret til kl 13, og vi tænkte bussen omkring 17-20 tiden, altså enten inden mad eller efter mad. Vi er interesseret i at høre hvad det vil komme til at koste og så nærmere info om alt det andet.
Opsætning af festtelt
Slagelse
Jeg har akut brug for hjælp til at sætte et partyteltet op på 6x12 meter! Gerne d. 3 maj efter kl 14 eller lørdagd. 4 om formiddagen
Festhjælp: servering og oprydning
1,500 kr
Slagelse
Festhjælpere til kaffebrygning, servere, rydde af og sætte i opvaskemaskine
Hjælp til at lave mad
500 kr
Slagelse
Jeg skal holde barndåb men da jeg gerne vil være en del af festen mangler jeg en til at stå for maden og til den er klar til lidt efter vi kommer fra kirke så sørger jeg selv for at købe alt ind, og rydde op så bare en der skal lave maden klar på fade og tellerkerne
Aftensmad
300 kr
Slagelse
Aftensmad til min fødselsdag idag. 2x voksen 1 lille på 2 år. Skal laves idag og kan selv hente maden i slagelse el omegn. Færdiglavede eller mad der kun kræver kort tilberedning.
Fondant kage
300 kr
Slagelse
Jeg har brug for en fondant kage til 10-12 person, men Vanilje cream og jordbærmousse/crem og med frugt.
Fest
5,000 kr
Slagelse
Jeg er færdig udlært til oktober og er eud så vi får ingen bus så derfor ville jeg bestille min egen bus til den tid
Partybus
2,000 kr
Slagelse
Vi er 10 sygeplejerskestuderende der skal holde polterabend for vores veninde. Vi ønsker at køre fra adressen til Næstved Bowl N' Fun hvor vi skal være i ca 2 timer. Vi ønsker en god pris for turen derned og hjem igen da vi alle er på SU :-D OBS vi står ikke for køretøjet Hilsen Emilie
Tjenere/afryddere/hjælp bag bar
1,000 kr
Slagelse
Vi har brug for hjælp til en sommerfest for ca. 40 gæster. Vi har brug for hjælp til opfyldning af drinks, mad til buffet, afrydning, oprydning og servere cocktail bag baren om aftenen efter maden. Alt i alt en hjælpende hånd til sommerfesten. Vi søger 1-2 personer
Servering/afrydning til konfirmation
Slagelse
Hej. Vores søn skal konfirmeres St. Bededag i år, og jeg mangler noget effektiv hjælp til opfyldning, afrydning opvask kaffelavning etc. Det vi være i tidsrummet ca. kl. 12-20, tænker jeg. Vi bor i Slagelse. Bliver ca. 40 voksne i telt i haven med gulv. Hej fra Mette 05.05.23
Servering/afrydning til konfirmation
Slagelse
Hej. Vores søn skal konfirmeres St. Bededag i år, og jeg mangler noget effektiv hjælp til opfyldning afrydning opvask kaffelavning etc. Det vi være i tidsrummet ca. kl. 12-19-20 stykker tænker jeg. Er der nogle der gør sig i dette, og i så fald hvad er prisen? Vi bor i Slagelse. Bliver ca. 40 voksne i telt i haven med gulv. Hej fra Mette 05.05.23
Servering
Slagelse
Jeg sørger et par stykker til at servere, lave mad og Ryde af til mit Svendegilde. Det vil forgå i forsamlingshus med køkken. Det er i februar. I må meget gerne bare skrive hvad det koster i kommentaren?
Afrydning, anretning af buffet og opvask til konfirmation den 29-08-2021
Slangerup
Vi skal bruge hjælp til afrydning, anretning af buffet og opvask til konfirmation. Vi dækker selv bord, maden er buffet og der er høflig selvbetjening af drikkevarer, så det er et spørgsmål om at rydde af, vaske op og sætte frem til buffet, samt kage og kaffe lidt senere. Der kommer ca. 50 personer til kl.13.
30 års fødselsdagsfest
Slagelse
Det drejer sig om opfyldning af buffe drikkevarer lave te og kaffe til desserten. Også opvask imellem hovedret og desserten Jeg holder min fest d 28 august så der skal jeg bruge 2-3 personer til opgaven beskrevet under feltet beskrivelse
Det er vigtigt at kunne planlægge i god tid (nogle gange op til 12 måneder i forvejen), især ved større arrangementer. Din eventplanlægger fra Handyhands platform kan holde alt på sporet og bevæge dit event fremad ved at trække på sin kreative vision og sine organisatoriske evner på hvert trin. De fleste eventplanlæggere klarer regelmæssigt events som:
Eventplanlægning handler ikke kun om glitter og glamour - de kan også sørge for, at dit firmaarrangement fremstår poleret og professionelt. Firmaarrangementer omfatter konferencer, seminarer, produktlanceringer, prisuddelinger og endda reklamestunts. Uanset hvad din begivenhed er, kan din planlægger få enhver virksomheds- eller brancheevent til at føles mere speciel og mindre som arbejde. For det første mødes de med dig for at diskutere din vision, dit budget og dine forventninger til eventen. Dernæst udvikler de en strategi, der hjælper med at bringe dit tema til live. Derfra finder de passende leverandører, der kan levere alt, hvad du har brug for til arrangementet. Nogle planlæggere af firmaarrangementer kan også hjælpe med destinationskonferencer, så du kan være sikker på, at alt er klar, når du ankommer.
En bryllupsplanlægger kan hjælpe med at gøre din drømmedag til virkelighed. De mødes med dig for at tale om, hvordan du vil have din bryllupsdag til at se ud og føles, og så finder de en måde at gøre din drøm til virkelighed. De tænker på alt, så du ikke behøver at gøre det, såsom at lave et bryllupsbudget, finde leverandører, arrangere transport og pynte de valgte festlokaler. De holder dig informeret hele vejen igennem og holder sig til en tidslinje for at sikre, at det hele sker på den rigtige måde. Ved at engagere en eventplanlægger får du fuld kontrol uden stress og jag. Mange eventplanlæggere tilbyder også event management-tjenester for at hjælpe alt med at køre glat på dagen, så du kan være involveret så meget eller så lidt, som du vil.
Uanset om det er dit barns temafødselsdag eller en sofistikeret soiree for voksne, kan din eventplanlægger hjælpe med at koordinere og organisere en fødselsdagsfest, der vil blive husket i årevis. Din eventplanner hjælper dig med at finde lokaler, catering, balloner, underholdning og fødselsdagskage til din begivenhed. Nyd en særlig begivenhed med venner og familie, velvidende at der er taget hånd om selv de mindste detaljer. Fra opsætning til oprydning vil din eventplanlægger sørge for, at din fest forløber uden problemer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Har brug for en eventplanlægger til at organisere dit bryllup, forretningskonference eller milepælsfødselsdag? Uanset om du har brug for hjælp til en lille sammenkomst eller en virksomhedsomspændende konference, er det vigtigt at finde en eventplanlægger, der vil forstå og gennemføre din vision for begivenheden. Outsource din eventplanlægning og fjern stress og overvældelse fra din næste fest, så du kan gå ind til en storslået begivenhed, hvor intet detalje er blevet glemt.
Handyhand kan sætte dig i forbindelse med de bedste eventplanlæggere i nærheden af dig, som vil omsætte din vision til en mindeværdig begivenhed, der vil få dine gæster til at tale. Ansæt din eventplanlægger, og så er alt, der er tilbage at gøre, at slappe af og nyde festen.
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i slagelse til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i slagelse, i post nr: 4000 til 4632.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,300.00,- til 1,800.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!