Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Klassisk bil
Limousine
Sportsvogn
Transport
Alle bryllups bil behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Sorø
"Super Service, god kommunikation fra start til slut og opgaven blev løst med smil og gå på mod. Jeg kan på det varmeste anbefale Sacha som vil bære mit første valg fremadrettet. Der var tale om rund fødselsdag 20 personer."
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Ishøj
"Fik en fantastisk jule aften, alt var helt i top tak til Ken"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Intet negativt, fin service og opgaven blev udført 👍
Serveringshjælp til bryllup
3,000,-
Heidi var super at hbe med på vores store dag! Vi havde en god samtale optil, for at være sikker på at forventningerne til arrangementet var afstemt. Hun og hendes kolega var smilende og fra de trådte ind ad døren, var der ingen bekymringer. Vi slappede totalt af og kunne nyde dagen. Der var bare styr på det!
Servering/afrydning bryllup
6,250,-
Rare, imødekommende og opgaven blev udført som forventet, dog en lille misforståelse med tidspunktet for opgaven.
Rengøring efter bryllupsfest
3,000,-
Frisk pige og pligtopfyldende. Kan anbefales.
Tjenere eller serverings M/K med erfaring ønskes til konfirmation fra ca 14 - 19.
2,200,-
Hej
Hjælp til servering
2,500,-
Når jeg normalt skal anmelde, efterlader jeg normalt altid 1 stjerne til det ekstraordinære. Det gør jeg ikke denne gang. Den hyggelige finurlige og ekstrem søde kvinde vi fik ind af døren ku sku sit kram. Hold op en byrde der forsvandt fra vores skuldre, til vores bryllups reception. Vi ses helt klart igen. ❤️
Hjælp til fest
1,600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Navngivningsfest
1,400 kr
Slagelse
To personer søges til serveringshjælp til en navngivningsfest fra kl. 11.30 til 16.00 der afholdes i et forsamlingshus med industrikøkken. Opgaver: Stille smørrebrød (købt ude fra) frem på bordet og fjerne tomme bakker. Fylde vand i kander og stille frem. Stille kage frem. Brygge kaffe og koge vand til te. Stille kopper og desserttallerkner frem. Fjerne service og vaske op (opvaskemaskine) efter hvert måltid.
Servering og afrydning til 30 års fødselsdag
2,750 kr
Slagelse
Servering af mad og drikkevarer buffet stil. Afrydning af borde og oprydning under arrangementet Begivenheden finder sted den 19. april 2025 fra kl. 15.30. Sluttidspunktet er endnu ikke fastlagt, og vi forventer omkring 92 gæster, inklusive børn. Det hele forgår i et fest lokale Søger minimum 2 stk.
Køkken- og serveringshjælp til fest
1,000 kr
Slagelse
Køkken og serveringshjælp ifm. festmiddag for 20 personer. Alt fra servering af velkomstdrink, buffet anretning og opfyldning (maden leveres af catering) service ind og ud, sørge for drikkelse, afrydning og opvask. Opvaskemaskine forefindes. Konkret er det til en 70 års fødselsdag i sommerhus og telt, tirsdag d. 27 aug. 24 fra kl. 12.00 til ca. 18.00 Indhold aftales nærmere.
Partybus
2,000 kr
Slagelse
Fødselsdagsfest med besøg af partybus: Vi bliver 10-30 mennesker til en 25 års fødselsdag, og fødselaren ønsker sig en tur i partybus. Festen bliver afholdt i et telt i haven, og vi skal være her hele aftenen. Derfor vil turen med partybus være et sjovt lille indslag, hvor vi gerne vil køre omtrent en times tid. Det vil altså derfor bare være en god køretur ude på landet. Folk er inviteret til kl 13, og vi tænkte bussen omkring 17-20 tiden, altså enten inden mad eller efter mad. Vi er interesseret i at høre hvad det vil komme til at koste og så nærmere info om alt det andet.
Opsætning af festtelt
Slagelse
Jeg har akut brug for hjælp til at sætte et partyteltet op på 6x12 meter! Gerne d. 3 maj efter kl 14 eller lørdagd. 4 om formiddagen
Festhjælp: servering og oprydning
1,500 kr
Slagelse
Festhjælpere til kaffebrygning, servere, rydde af og sætte i opvaskemaskine
Hjælp til at lave mad
500 kr
Slagelse
Jeg skal holde barndåb men da jeg gerne vil være en del af festen mangler jeg en til at stå for maden og til den er klar til lidt efter vi kommer fra kirke så sørger jeg selv for at købe alt ind, og rydde op så bare en der skal lave maden klar på fade og tellerkerne
Aftensmad
300 kr
Slagelse
Aftensmad til min fødselsdag idag. 2x voksen 1 lille på 2 år. Skal laves idag og kan selv hente maden i slagelse el omegn. Færdiglavede eller mad der kun kræver kort tilberedning.
Fondant kage
300 kr
Slagelse
Jeg har brug for en fondant kage til 10-12 person, men Vanilje cream og jordbærmousse/crem og med frugt.
Fest
5,000 kr
Slagelse
Jeg er færdig udlært til oktober og er eud så vi får ingen bus så derfor ville jeg bestille min egen bus til den tid
Når du er på udkig efter en bryllupsbil og ønsker at leje sådan en, kan det være rart at vide lidt om servicen på forhånd. I forbindelse med et bryllup kan der også være nok at holde styr på i forvejen. Derfor prøver vi her at give et overblik over forskellige typer services inden for bryllupsbiludlejning samt vigtige overvejelser, du bør have. Således bliver du klædt bedst muligt på til at træffe de rette valg.
Blandt de services, en bryllupsbiludlejer som oftest tilbyder, er:
Ja, denne og lignende service kan også kaldes:
Der findes flere forskellige former for bryllupsbiludlejning:
Forskellige aktører kan tilbyde udlejning af bil i forbindelse med bryllup:
Når du hyrer en bryllupsbil, vil vi her nævne et par ting, som er værd at være særligt opmærksom på:
Det kan være forskelligt og være alt efter aftale, hvad der indgår af udstyr. Når man tænker på bryllupsbiludlejning, så er det normalt selve bilen, man mener. Derudover kan der som en del af servicen for eksempel stå en GPS eller et musikanlæg til rådighed. Men dette bør aftales eller afklares med udlejeren på forhånd, så begge parter kender til bilens udrustning. Tag derfor en snak med hinanden om, hvordan bilen udrustes bedst muligt til lejligheden, og konkret hvem der sørger for hvad.
Hvor lang tid man har brug for at leje bryllupsbilen varierer efter brudeparrets behov. Tit og ofte begynder udlejningen om morgenen, hvor bilen afleveres til brudeparret, og slutter sent om aftenen efter bryllupsfesten. Andre vælger at lade lejen af bilen strække sig over flere dage, mens andre igen kun ønsker at have bilen i forbindelse med ceremonien.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen afhænger overordnet af, hvilket køretøj man ønsker, og hvor lang tid man gerne vil leje det til lejligheden. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. Biludlejerne byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Man kan som udgangspunkt ikke få fradrag for udgifter til bryllupsbiludlejning gennem Skats servicefradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En bryllupsbiludlejer kan hjælpe forskellige kunder i forbindelse med et bryllup:
Ved udlejning af en bryllupsbil kan det være, man efterspørger nogle særlige services, for eksempel:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste bryllupsbiludlejer, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med udlejeren. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring, så du undgår det administrative bøvl og kan fokusere på selve opgaven.
Ja, den primære mulighed for at foretage et klima- og miljøbevidst valg, når man skal hyre en bryllupsbil, er at gå efter en miljørigtig bil. En god idé er at gøre opmærksom på eventuelle “grønne” præferencer allerede i opgavebeskrivelsen.
Det kræver ikke nødvendigvis en specifik uddannelse at udleje selve bilen. Men mange biludlejere har en erhvervsmæssig baggrund inden for salgs-, service- eller transportbranchen.
Der følger en lang række fordele med, når man booker en bryllupsbiludlejer gennem Handyhand:
Handyhand gør det nemt at finde en bil udlejer i slagelse til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bil udlejer.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bil udlejere i slagelse, i post nr: 4000 til 4632.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllups biludlejning kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,400.00,- til 1,900.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!