Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Up and beond service 😁"
Ægteskabs celebrant
Humanistisk bryllup
Vielse i det frie
Vielse i hjemmet
Alle celebrant behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Up and beond service 😁"
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
Roskilde
"Emilie og hendes veninde hjalp med servering til min 30 års og det gjorde de bare til punkt og prikke!"
Herlev
"Karina var en kæmpe hjælp til vores konfirmationsfest. Hun arbejdede effektivt, selvstændig og med et kæmpe overblik. Vi kunne læne os tilbage og nyde dagen uden at skænke alt det praktiske en tanke. Vi er fuldt ud tilfredse🙏"
Ishøj
"Perfekt til anretning, servering, afrydning og opvask. Medbragte egne knive."
Birkerød
"Super god oplevelse at få hjælp af Lotte. Der har været god kommunikation hele vejen igennem, selvstændig og sød og smilende. Varm anbefaling herfra."
København N
"Det er super"
København S
"Matteo og Marlena udført opgaven til punkt og prikke :)"
Hej
Hjælp til servering
2,500,-
Når jeg normalt skal anmelde, efterlader jeg normalt altid 1 stjerne til det ekstraordinære. Det gør jeg ikke denne gang. Den hyggelige finurlige og ekstrem søde kvinde vi fik ind af døren ku sku sit kram. Hold op en byrde der forsvandt fra vores skuldre, til vores bryllups reception. Vi ses helt klart igen. ❤️
Hjælp til fest
1,600,-
Det var en fornøjelse at have Christine ude og hjælpe til vores julefrokost.
Servering og afrydning
1,300,-
Heidi var super at hbe med på vores store dag! Vi havde en god samtale optil, for at være sikker på at forventningerne til arrangementet var afstemt. Hun og hendes kolega var smilende og fra de trådte ind ad døren, var der ingen bekymringer. Vi slappede totalt af og kunne nyde dagen. Der var bare styr på det!
Servering/afrydning bryllup
6,250,-
Really good job taking lovely photos at our birthday party.
Fotografering ved en fødselsdagsfest
650,-
Sød, imødekommende, effektiv og selvstændig. Kæmpe anbefaling herfra!
Hjælp til at stille mad frem (buffet ikke servering), rydde af og vaske op (industriopvaskemaskine)
2,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Multihandicappet søns havefest
2,000 kr
Kirke Hyllinge
Overraskelse til vores multihandicappede søn på hans 30 års fødselsdag, som afholdes som havefest
Konfirmationskage med mousse
1,500 kr
Kirke Hyllinge
Flot pyntet kage til en konfirmation med 55 gæster. I stil med de vedhæftede billeder. Og måske med hindbær- og chokolademousse i.
Fotografer til 2x40 års fødselsdagsfest
3,000 kr
Kirke Hyllinge
Gerne stemnings-/ og familiebilleder i 2-3 timer
Servering og anretning til 2 arrangementer
Kirke Hyllinge
Vi vil meget gerne have hjælp til servering anretning af maden og afrydning til arrangement ti julearrangement og nytårs arrangement. 1. Julearrangement skal vi bruge 1 person i tiden (17-23)2. Nytårs arrangementet skal vi bruge 2 personer. (1 fra 17 til 23 og 1 fra 17 til 02) Da sidste skal også sørgefor drinks og champagne.
Nytårs arrangement - hjælp til servering og anretning.
Kirke Hyllinge
Vi skal i forbindelse med vores nytårs arrangement bruge 2 personer som hjælpe til servering og anretning af maden.
Julearrangement - Hjælp til servering og anretning.
Kirke Hyllinge
Vi vil meget gerne have hjælp en person til at hjælpe os med vores jule arrangement med at anretning og servering af maden.
Nytårs arrangement - hjælp til servering og anretning.
Kirke Hyllinge
Vi skal i forbindelse med vores nytårs arrangement bruge 2 personer som hjælpe til servering og anretning af maden. Vi vil meget gerne have hjælp til servering anretning af maden og afrydning til vores julearrangement skal vi bruge 2 personer. (1 fra 17 til 23 og 1 fra 17 til 02) Da sidste skal også sørgefor drinks og champagne. Dato 31.12
Julearrangement - Hjælp til servering og anretning.
Kirke Hyllinge
Vi vil meget gerne have hjælp en person til at hjælpe os med vores jule arrangement med at anretning og servering af maden. Vi vil meget gerne have hjælp til servering anretning af maden og afrydning til vores julearrangement skal vi bruge en person i tiden fra kl. 17 til ca. 23.00. Dato 24.12.
Servering og anretning til 2 arrangementer
Kirke Hyllinge
Vi vil meget gerne have hjælp til servering anretning af maden og afrydning til arrangement ti julearrangement og nytårs arrangement. 1. Julearrangement skal vi bruge 1 person i tiden (17-23) 2. Nytårs arrangementet skal vi bruge 2 personer. (1 fra 17 til 23 og 1 fra 17 til 02) Da sidste skal også sørgefor drinks og champagne. 1. Arrangement den 24.12.21 (fra 17 - 23) 1 person 2. Arrangement den 31.12.21. En person(fra 17 - 23) og En person fra 17 til 02) Da sidste også skal sørgefor drinks og champagne.
Tilbyder hjælp til servering og madlavning 25års erfaring er uddannet .
Kirke Hyllinge
Tilbyder hjælp til servering Jeg har mere end 25 års erfaring fra restaurations branchen er uddannet. Sætter en ære i og udføre små som store opgaver til selskaber. 2021-2022
Konfirmation holdes i Ejby (4070) - hjælp søges
Kirke Hyllinge
Vi skal holde konfirmation hjemme lørdag den 12/9. Der kommer mellem 30-40 gæster til buffet. Opgaverne er: * gøre buffeten klar (sammen med mor og far) * skære kød og anrette på fade * varme brød * varme sauce * fylde op af vin og isvand på bordene * rydde af efter buffeten skylle af og sætte i opvasker * sætte kaffe/the over * gøre klar til dessertbuffet (is/kage) * rydde af efter dessert Vi forestiller os at du/I har erfaring fra lignende opgaver og glæder os til at høre fra dig 😊 Vi glæder os til en dejlig dag ☀️ Lørdag den §§§§§ptember 2020
Hjælp til servering/oprydning på fredag d.13/3-15 kl.11:30 - ca 15
Kirke Hyllinge
Der skal stå champangeglas fremme når vi kommer fra kirken ca. 13:45 . Maden kommer udefra men skal sættes på bordet mens vi er i kirke (13 - ca.13:30)! Det er lunch/brunch - ingen varme retter men noget brød skal varmes i ovnen! Der skal laves kaffe og te! Det er ta' selv bord så du skal ikke servere blot sørge for at der er fyldt op med brød og glas og bestik! Opvasken efter kl.15! Vi bliver ca.11 personer - det er efter min mors bisættelse! Fredag d. 13/3 -15 kl.11:30 - ca.15
Servering konfirmation lørdag d. 9. maj
Kirke Hyllinge
Vores yngste datter skal konfirmeres og vi vil gerne nyde middagen. Maden er bestilt udefra kødet skal blot skæres for - ellers er resten anrettet på fade. Det vi har brug for er en praktisk gris der kan sørge for at der er drikkevarer og mad på bordet de tomme fade skylles og stables kaffen bliver brygget og sat på bordet. Forventet tidsrum: ca. 11 - 16 (senest 17). Lørdag 09.05.15 - ca. 11 - 16
Servering til bryllup
Online
Vi ønsker 2 der har erfaring med at servere. Det er til et selskab på 50 personer og det er et bryllup. Vi får leveret maden så opgaven går ud på at servere pynte tallerkner inden servering og rydde af vaske op og gøre klar. Vh. Tenna
Det er ikke kun spisebordet, der er vigtigt i en spisestue. Stolene omkring bordet er lige så vigtige, da det er her man sidder og hygger sig med familien og vennerne. Derfor kan det være en god idé at overveje at skifte stolene ud, hvis man gerne vil have et nyt udtryk i sin spisestue. Man kan eksempelvis overveje at skifte de klassiske spisestuestole ud med nogle moderne stole, eller måske er et helt hvidt bord mere ens stil. Det kan også være du har en stor spisestue, så der kan være plads til at rundt bord, som kan samle personerne om bordet på en helt anden måde, fordi man alle sammen sidder med front mod hinanden. Dette leder typisk op til en samlet samtale for hele selskabet. Lige meget hvad, så er det vigtigt at have behagelige stole i sin spisestue, da man jo gerne skal kunne sidde der i flere timer ad gangen - især når der er gæster på besøg.
En vielse i det frie er en fantastisk måde at holde sin bryllupsceremoni på. Det giver jer mulighed for at være kreative med jeres bryllup, og I kan have det lige så unikt, som I ønsker det. En vielse i det frie kan foregå på mange forskellige steder - lige fra stranden til parken eller haven. Uanset hvor I holder jeres vielse, så er der nogle ting, I skal huske på. For det første skal I sørge for at have en god PA-anlæg, så alle kan høre præsten eller taleren. Dernæst skal I have taget hensyn til vejret - især hvis I holder jeres vielse udenfor. Sørg for at have noget telt eller pavillon, som kan give jer skygge og beskyttelse mod regnen, hvis den begynder at pisse ned. Endeligt skal I huske at informere jeres gæster om, hvorvidt de skal medbringe stole eller ej. På den måde undgår I, at folk står op under hele ceremonien.
En af de store beslutninger man tager i sit liv, er når man vælger at blive gift. Der er mange overvejelser der skal tages, og det kan være en stor mundfuld for nogle par. For det første skal I have fundet ud af hvor I gerne vil holde jeres bryllup. Skal det være et kirkebryllup eller måske et bryllup i naturen? Eller har I måske allerede en idé om hvor I gerne vil holde jeres reception? Uanset hvad så er der nogle ting I skal have styr på inden I kan gå videre med planlægningen. ..For det første skal I have fundet ud af hvilken type bryllup I ønsker jer. Vil I have et kirkebryllup eller måske et bryllup i naturen? Eller har I måske allerede en idé om hvor I gerne vil holde jeres reception? Uanset hvad så er der nogle ting I skal have styr på inden I kan gå videre med planlægningen. ..Dernæst skal i finde ud af budgettet for jeres bryllupsfest. Her er det vigtigt at have realistiske forventninger, og ikke lade sig rive med af de mange muligheder der findes. Husk på at jo mere simpelt og elegant festen er, jo mindre koster den typisk også - og sommetider kan det være mere smukt end de dyreste festligheder. Noget andet man skal huske på, er at invitere venner og familie til festen - her gælder det samme som med budgettet, at man ikke behøver at invitere alle man kender
En ægteskabs celebrant er en person, der officielt kan vie jer som par. De fleste vælger at bruge en præst eller pastor til dette formål, men i dag er der også mange, der vælger at bruge en ægteskabs celebrant. En ægteskabs celebrant har typisk ikke de samme religiøse forpligtelser som en præst eller pastor, og derfor kan de ofte tilpasse vielsen mere individuelt til jer som par. Det betyder også, at I har mulighed for at vælge jeres egne ceremoni- og bryllupsritualer, hvilket ikke er muligt, hvis I bruger en præst eller pastor. Derudover kan I også selv vælge, hvor vielsen skal foregå - uanset om det er i et kirkerum, på stranden eller måske i jeres have. En anden fordel ved at bruge en ægteskabs celebrant er, at I typisk vil have mere tid til at forberede jer på vielsen sammen med ham eller hende. Dette giver jer mulighed for at få lavet et mere personligt bryllup, da I har haft mulighed for at snakke om jeres forventninger og drømme til dagen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Hvorfor booke en ægteskabscelebrant med Handyhand? Fordi Handyhand tilbyder erfarne og professionelle celebranter, der skaber personlige og unikke ceremonier, som passer til jeres ønsker og behov. Spar tid og stress - book en ægteskabscelebrant med Handyhand i dag!
Med Handyhand kan du nemt og bekvemt bestille en ægteskabscelebrant til din store dag. Platformen tilbyder et bredt udvalg af kvalificerede celebranter, der passer til dine behov og præferencer. Du kan nemt sammenligne priser, læse anmeldelser og vælge den perfekte celebrant til at skabe en personlig og mindeværdig ceremoni. Spar tid og stress ved at bruge Handyhand til at finde den rette ægteskabscelebrant, der vil gøre jeres bryllup til en uforglemmelig oplevelse.
Handyhand gør det nemt at finde en ægteskabs celebrant i kirke hyllinge til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien ægteskabs celebrant.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige ægteskabs celebranter i kirke hyllinge, i post nr: 4000 til 4632.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Ægteskabs celebrant kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 210.00,- til 1,940.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!