Opsætning og oprydning af event i Sandved

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Sandved

Event Opsættere til alle dine behov

Opsætning af event

Nedtagning af event

Udskiftning af event

Rådgivning om event

Alle oprydningeventopgaver

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste event opsættere i Sandved

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(33)

Seneste Anmeldelse

"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"

Opgaveejer for løst opgaver online

Lotte H.

Birkerød

4.9
(17)

Seneste Anmeldelse

"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"

Opgaveejer for løst opgaver online

Sacha Engel N.

Sorø

5.0
(3)

Seneste Anmeldelse

"Super Service, god kommunikation fra start til slut og opgaven blev løst med smil og gå på mod. Jeg kan på det varmeste anbefale Sacha som vil bære mit første valg fremadrettet. Der var tale om rund fødselsdag 20 personer."

Opgaveejer for løst opgaver online

Karina O.

Herlev

5.0
(17)

Seneste Anmeldelse

"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"

Opgaveejer for løst opgaver online

Sandra S.

Glostrup

4.6
(11)

Seneste Anmeldelse

"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."

Opgaveejer for løst opgaver online

Ken M.

Ishøj

4.9
(34)

Seneste Anmeldelse

"Kompetent og behagelig."

Opgaveejer for løst opgaver online

Hannah G.

København N

5.0
(11)

Seneste Anmeldelse

"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"

Opgaveejer for løst opgaver online

Heidi H.

Køge

5.0
(4)

Seneste Anmeldelse

"Heidi var super at hbe med på vores store dag! Vi havde en god samtale optil, for at være sikker på at forventningerne til arrangementet var afstemt. Hun og hendes kolega var smilende og fra de trådte ind ad døren, var der ingen bekymringer. Vi slappede totalt af og kunne nyde dagen. Der var bare styr på det!"

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

God oplevelse.

Servering og oprydning til fest

3,000,-

comment.user?.profileImg

Når jeg normalt skal anmelde, efterlader jeg normalt altid 1 stjerne til det ekstraordinære. Det gør jeg ikke denne gang. Den hyggelige finurlige og ekstrem søde kvinde vi fik ind af døren ku sku sit kram. Hold op en byrde der forsvandt fra vores skuldre, til vores bryllups reception. Vi ses helt klart igen. ❤️

Hjælp til fest

1,600,-

comment.user?.profileImg

Really good job taking lovely photos at our birthday party.

Fotografering ved en fødselsdagsfest

650,-

comment.user?.profileImg

Rare, imødekommende og opgaven blev udført som forventet, dog en lille misforståelse med tidspunktet for opgaven.

Rengøring efter bryllupsfest

3,000,-

comment.user?.profileImg

Andreas er et rart menneske, som gør et godt stykke arbejde, han mangler dog mere erfaring.

Køkken hjælp til fest

750,-

comment.user?.profileImg

Emilie og Jasmin svarede aldrig tilbage, så ingen bedømmelse herfra.

Køkkenhjælp til fest

1,600,-

Gennemsnitslig anmeldelser af event opsættere

Baseret på 320 Anmeldelser

4.88
301
10
3
2
4

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I Sandved

Servering til nytårsbryllup

5,711 kr

Hvalsø

bryllup holdes på ************ for omkring 100 gæster. mangler 3 dygtige folk der kan servere fra eftermiddag og til sent. transport dækkes.

Hjælp i køkkenet 17 til 21

1,000 kr

Regstrup

Hjælp i køkkenet til julefest Christine Jensen

Opsætning af pull up bar

1,378 kr

Ringsted

Jeg skal have sat en pullup bar op i mit lille træningsrum. Pullup baren er beregnet til at skulle monteres på en væg over dørkarmen. Som det er nu er pladsen mellem dørkarm og loftet for lille med ca. 1,5 cm så måske dørkarmen kan tilpasses? Jeg er i tvivl om hvad væggen er lavet af og om den er stærk nok til at kunne holde til pull up baren når den tages i brug. Jeg tror måske det er Leca blokke som så er blevet fuld spartlet

Hjælp med severing og anretning

700 kr

Kirke Hyllinge

Hjælp med servering og anretning til et middagsselskab 6 personer. Den 12. oktober har jeg et middagsselskab hvor jeg har brug for en tjener/serveringsperson der kan løse flg. opgaver mens vi nyder maden og selskaber. Velkomstdrink Anretning af maden samt servering. Tage service ud og sætte opvask Rydde op løbende Fylde vin i glassene mv. Den tale om 4 – 5 timer fra kl. 17.30 til kl. 22.30 ca. Grundet at den jeg havde valgt er blevet forhindret sætter jeg opgaven op igen vedr. i morgen mit budget for 4 timer er 700 (175 pr. time) Det kan blive tale om 1 time ekstra. Det vigtigt at personen har erfaring og er klædt på til lejligheden.

Mad klargøring og afrydning

1,000 kr

Kirke Såby

hej, vi søger hjælp til klargøring af mad fra udefra og afrydning til 2x50 års fødselsdag d. ********** ************. gerne 2 personale. der er selvfølgelig mulighed for at spise med. vi bliver 22 + personale. pro køkken med alt. håber der er nogen der kan denne dag.

Hjælp med severing og anretning

700 kr

Kirke Hyllinge

Hjælp med servering og anretning til et middagsselskab 6 personer. Den 12. oktober har jeg et middagsselskab hvor jeg har brug for en tjener/serveringsperson der kan løse flg. opgaver mens vi nyder maden og selskaber. Velkomstdrink Anretning af maden samt servering. Tage service ud og sætte opvask Rydde op løbende Fylde vin i glassene mv. Den tale om 4 – 5 timer fra kl. 17.30 til kl. 22.30 ca. mit budget for 4 timer er 700 (175 pr. time) Det kan blive tale om 1 time ekstra. Det vigtigt at personen har erfaring og er klædt på til lejligheden.

Pynt af lokale til bryllup, med meget højt til loftet, lift til rådighed. Sonnerupgård gods

10,000 kr

Hvalsø

Jeg vil gerne have pyntet en lade der er indrettet til afholdelse af fester op. Jeg vil gerne have vinter wonder bryllup. Der skal hænges tyl og lyskæder op med lift der er til rådighed. Derudover dækkes borde, pyntes i resten af lokalet med bl.a. hvide juletræer også er jeg åben for kreative ideer for at få det til at ligne vinter wonderland mest muligt. Tænker måske 10 juletræer af et par meters højde,tyl til 8 bjælker og lyskæder til at dække et loft på 18 meter ca. Der skal nok sættes ca 10 runde borde op.

Hjælp med severing og anretning

700 kr

Kirke Hyllinge

Hjælp med servering og anretning til et middagsselskab. Den 12. oktober har jeg et middagsselskab hvor jeg har brug for en tjener/serveringsperson der kan løse flg. opgaver mens vi nyder maden og selskaber. Velkomstdrink Anretning af maden samt servering. Tage service ud og sætte opvask Rydde op løbende Fylde vin i glassene mv. Den tale om 4 – 5 timer fra kl. 17.30 til kl. 22.30 ca. mit budget for 4 timer er 700 (175 pr. time). Det vigtigt at personen har erfaring og er klædt på til lejligheden.

Hjælp i køkken til barnedåb

700 kr

Roskilde

Vi har brug for hjælp i køkkenet til barnedåb i vores eget hjem/have. Det er et uformelt arrangement. Vi bliver 30 voksne og 10 børn. Den primære opgave vil være at rydde af og vaske op løbende. Der er en almindelig opvaskemaskine, men der skal også vaske nogle fade mm. i hånden. Der udover skal der hjælpes med at sætte mad frem, fylde op løbende samt lune pølsehorn mv. Det er i tidsrummet fra kl. 12 til ca. kl. 17/18.

Dj til julefrokost

2,000 kr

Viby Sjælland

Dj til firmajulefrokost med ca 30-40 deltagende. Der skal spilles varieret musik fra ca kl 22 og nogle timer frem. Vi har højtaler men ikke yderligere udstyr

Hvad tilbyder event opsættere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.

Hvorfor hyre en event opsætter med Handyhand?

Der er mange grunde til, hvorfor det kan være en god idé at booke professionel hjælp til opsætning og oprydning af ens event. For det første så slipper man for selv at skulle stå med al den praktiske arbejde, der er forbundet med at afholde et event - uanset om det er et mindre arrangement som fødselsdag eller konfirmation, eller om det er et stort arrangement som firmafest eller bryllup. Dette giver dig mulighed for i stedet at kunne fokusere på de andre aspekter af dit event, og på at nyde tiden sammen med dine gæster. Derudover kan det også være en stor fordel, hvis man ikke har den store erfaring med at afholde events. Her kan de professionelle give dig gode råd og vejledning til, hvordan du bedst muligt kan afholde netop dit event - lige fra opsætningen af lokalet til selve afviklingen af eventet. Endelig kan det også være en fordel, hvis man ønsker at leje et lokale udefra til sit event. Her vil de fleste udlejere typisk kræve, at man selv sørger for opsætning og oprydning - og her kan det altså være en rigtig god idé at booke professionel hjælp. På den måde undgår man nemlig stress og jag i forbindelse med eventet, og man kan i stedet fokusere på de positive aspekter ved arrangementet.

Handyhand gør det nemt at finde en event opsætter i sandved til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event opsætter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event opsættere i sandved, i post nr: 4000 til 4632.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Opsætning og oprydning af event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 800.00,- til 6,000.00,- kr.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!