Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Styring af event
Planlægning
Organisering
Event eksperter
Alle bryllups behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
"Jeg har været yderst tilfreds med Sandras arbejde.\nMange gange tak for hjælpen.\nMorten"
Oprydning og servering under Kobberbryllupsfest.. samt oprydning og morgenen.
900,-
Intet negativt, fin service og opgaven blev udført 👍
Serveringshjælp til bryllup
3,000,-
Super god service
Bryllupsservering
3,600,-
Søde og glade. Opgaven udført til perfektion. Tak for det.
Servering og oprydning bryllupsreception
2,000,-
Heidi var super at hbe med på vores store dag! Vi havde en god samtale optil, for at være sikker på at forventningerne til arrangementet var afstemt. Hun og hendes kolega var smilende og fra de trådte ind ad døren, var der ingen bekymringer. Vi slappede totalt af og kunne nyde dagen. Der var bare styr på det!
Servering/afrydning bryllup
6,250,-
Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb.
Bryllupshjælp
3,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Servering til privat fest / 50 års fødselsdag
3,500 kr
Aakirkeby
servering og oprydning til 50 års fødselsdag. antal gæster 54 mad og drikke: forret, sharing food og dessert varighed: fra kl 18.00 til 00.00 eget udstyr skal ikke medbringes lokation vester ***********, bornholm
Fingerkager til salonåbning
800 kr
Rønne
Nyåbnet frisørsalon. Tema: Sort (mat) og beige Jeg leder efter et sortiment af "fingerkager" såsom cakepops, muffins og evt chokoladeovertrækkede jordbær. Eventet bliver stående derfor skal det være nemt for gæsten, at kunne spise kagen uden service. Derudover kunne jeg godt tænke mig en stor kage med logo på.
Mobil-bar og bartender
4,000 kr
Allinge
Jeg har brug for en mobil-bar & bartender, som kan servere 100 cocktails til et arrangement på ********** den 14 juni mellem klokken 14.00 - 15.00 Det foregår ved **** ***** på havnen i Allinge
Studentfest underholdning søges
6,000 kr
Rønne
Min søster bliver student og jeg søger noget underholdning som kan komme og sparke lidt gang i festen, med gode grin og festlig stemning. Hun har haft det ret hårdt i gym og er endelig i mål Der vil vlre omkring 30 mennesker i telt udendørs
Limousine til begivenheder
1,200 kr
Rønne
Vi er 6 mennesker der godt kunne tænke os og ankomme i en limousine til vores galla på vores gymnasie campus Bornholm d 3 maj 2024. Vi skal ankomme kl 17:45 og ville derfor gerne leje en limousine fra omkring 17:15. Kan det lade sig gøre? Mvh Lykke
Live musik til familietræf
5,000 kr
Rønne
Familietræf i en weekend på Bornholm ca. 50 - 70 gæster på rønne vandrehjem i starten af september. Vi søger live musik lørdag aften d. 7 september i nogle timer.
Klovne
600 kr
Gudhjem
Vi skal have en fødselsdag til en dreng på 9 år. Festen er 12 februar fra 10.00 til12.00. Der skal være 14 børn. Lege lidt med børnene.
Bartender
3,500 kr
Aakirkeby
Bartender til bryllupsfest i omkring 3-4 timer ca fra kl. 23. 3-4 forskellige drinks. Vi handler selv ingredienser.
Make up
850 kr
Aakirkeby
Jeg skal konfirmeres og jeg gerne have en til og ligge det på mig
Lave mad og drinks til havefest
1,000 kr
Gudhjem
Der skal laves burgere og hotdogs i en pølsevogn, alternativt skal der laves sandwichs. Jeg tænker at pølsevognen har åbent små 2 timer, og derudover vil der også skulle laves drinks i 2 timer. Det er udelukkende gin / tonics der skal laves.
Udendørs repos/højt bord, tilpasset et hjørne i min gård, ca.1,5 kvm
1,500 kr
Rønne
Repos, nærmest som et højt tilpasset bord i hjørnet af min gård
At lave en lækker 3 retters menu i vores sommerhus ved dueodde. Vi er syv personer.
10,000 kr
Nexø
Vi har et firmaarrangement i et privat sommerhus, og vi ønsker os hjælp til planlægning og forberedelse af en lækker middag til 7 personer.
Servering Konfirmation
Svaneke
Servering og hjælpe med buffet til konfirmation på Bornholm Årsdale. Ca 70 personer. 23/7-22
Fødselsdagsfest
Aalborg
Jeg holder 30års fødselsdags fest, hvor jeg skal bruge 3 personer til servering af mad og vin. Senere på aften skal der laves drinks i baren. Festen bliver holdt hjemme hos mig selv, hvor vi bliver 45 personer.
Servering til fødselsdagsfrokost
Aalborg
Fylde buffet op, bestik ind/ ud, drikkevarer til 30 psn frokost
Bartender til en fest
Aalborg
Jeg søger en bartender der kan stå og laver nogle lækkert driks til ca.35 gæster jeg har til en fødselsdagsfest der bliver hold d.4.12. Vi vælger 5 slags cocktails der skal stå på menu, jeg køber ingredienser, og du kommer til at stå i en fuld udstyret bar vi har i vores hjem. Jeg har brug for dig fra kl 20 til 12 midnat. Hvis du er frisk til opgaven er du velkommen til at kontakte mig!
Hjælp i køkkenet til barnedåb
Roskilde
Vi får 35 gæster til en barnedåb, maden kommer udefra og leveres varmt.Vi har brug for hjælp til at skylle af og sætte i opvaskeren, opfylde sodavand og vin og den type opgaver.Familien er behjælpelig så du står på ingen måde med det hele selv - vi har bare brug for et ekstra sæt hænder for at det hele kører.
Hjælp til servering til Konfirmation - Roskilde - 18.9
Roskilde
Hjælp til konfirmation med 54 gæster den 18.9 i Roskilde . Der vil være en anretter i køkkenet, så der er kun serveringshjælp mm. Vi vil tro at opgave i hvert fald kræver 2 personer.Gæster er iniviteret til 13.30. Varigheden vil være 12.30 eller 13.00 til ca 18.00.
Din bryllupsdag kan være lige så fortryllende, som du forestiller dig, men kun en dygtig og erfaren bryllupsplanlægger kan gøre det muligt. Og selvom omfanget af færdigheder og tjenester kan variere fra Handyhand til Handyhand, er her hvad din professionelle bryllupsplanlægger kan få gjort, når du hyrer dem gennem Handyhand:
Planlægger du et charmerende lille havebryllup? Hvad med et boho-chic et? Uanset hvilket tema du og din ægtefælle har i tankerne, kan din bryllupsarrangør hjælpe dig med at videreudvikle det. Din Handyhand kan komme med et stemningsbræt eller en digital præsentation med foreslåede farvepaletter, dekorationer og buketstilarter, der bringer din idé til live. Derefter kan de hjælpe dig med at finde de nødvendige materialer og kontakte andre professionelle for at hjælpe med at bygge, designe og installere eventuelle specialfremstillede indretninger og arrangementer.
Mange par kæmper med at oprette og holde sig til et budget. Heldigvis kan din Handyhand hjælpe med at oprette et budget, så du og din kommende ægtefælle ikke kommer ud af kurs. Desuden kan de også hjælpe med at spore og dokumentere omkostninger, opsummere forventede og faktiske udgifter og oprette detaljerede rapporter. På denne måde kan du se frem til rene og organiserede økonomi før og efter brylluppet.
Efter at have fundet dit tema og udarbejdet dit budget, kan din Handyhand hjælpe dig med at finde det perfekte sted. Uanset om du drømmer om et kirkebryllup eller en ceremoni ved stranden, kan din bryllupsplanlægger hjælpe dig med at søge efter og booke dine ceremoni- og receptionsområder. En bryllupsplanlægger til destinationer kan også hjælpe dig med at undersøge resorts, booke hotelværelser og arbejde sammen med en rejseagent om alt andet, du måtte have brug for til turen.
Bag hver bryllup er der et omfattende team bestående af blomsterhandlere, kokke, entertainere, fotografer og designere. Og for par, der vælger at klare deres bryllup selv, kan det være stressende og overvældende at forhandle med og koordinere alle disse professionelle. En certificeret bryllupsplanlægger kan hjælpe med at udarbejde kontrakter, forhandle med og afslutte aftaler med alle slags bryllupsleverandører. De kan endda arbejde sammen med din bryllupsdagskoordinator under din prøvemiddag.
Dagen er kommet, og hvis der er nogen, der kan hjælpe dig ned ad kirkegulvet, så er det din bryllupsplanlægger. Din luksus bryllupsplanlægger kan hjælpe med at styre din gæsteliste, overvåge gaver og personlige ejendele, og arrangere transport af eventuelle materialer eller udstyr, der skal flyttes fra et sted til et andet. Din Handyhand kan også hjælpe dig med at komme op med og udføre aktiviteter for dine gæster og andre rejseplan detaljer for destination bryllupper.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
At planlægge dit bryllup bør føles som en drøm, der går i opfyldelse, men det kan være mere stressende end du tror. Fra at konceptualisere dit tema til at underholde dine gæster kan hele processen være udmattende og overvældende. Heldigvis kan du og din ægtefælle ansætte en bryllupsarrangør til at hjælpe jer med at forberede jer til den store dag.
Takket være Handyhand har det aldrig været så nemt at ansætte bryllupsplanlægningstjenester. Du skal blot indsende din opgave på vores platform og forvente dusinvis af tilbud fra bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Du kan også se anmeldelser fra andre nygifte par, så du kan finde den professionelle, der matcher dine drømme, din vision og dit budget.
Mange bryllupsprofessionelle kan være overprissat, men ikke på Handyhand. Når du opretter din opgave på Handyhand, kan du angive den pris, som du og din ægtefælle har råd til. Vores platform kan forbinde dig til pålidelige og troværdige tjenester fra erfarne bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Book i dag, og du kan se frem til et stressfrit bryllup med kærligheden i dit liv!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllups planlægger i klemensker til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllups planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllups planlæggere i klemensker, i post nr: 3700 til 3790.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupsplanlægger kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2,470.00,- til 3,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!