Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Styring af event
Planlægning
Organisering
Event eksperter
Alle bryllups behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Christine var effektiv, professionel og en kæmpe hjælp til vores sommerfest. Stor anbefaling herfra! Hende vil jeg gerne hyre igen.
Praktisk hjælp til sommerfest
3,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Hjælp
600 kr
Haslev
Jeg er professionel konditor.** Skriv til mig, hvis I vil bestille kager hos mig, på Facebook: Ludmila Gabrelyan.🍰🍰
Gourmetmiddag og brunch 2 Pers privat (prisforslag modtages)
2,500 kr
Næstved
Appetizer Borddækning Forret med rimmet torsk Forret med panerede risottokugler Hjemmebagt brød og hjemmelavet pesto Hovedret med pighvar på grøntsager Dessert marengsbund, karamelliserede æbler, noget kefir evt og hvid chokolade Hjemmelavede flødeboller til kaffen Servering, opvask mm
Madlavning
1,900 kr
Sakskøbing
Vikar til køkkenvagt på bosted Jeg er vagtplanlægger på et bosted for voksne (i Sakskøbing) og søger en vikar, der kan tage en køkkenvagt en gang imellem. Du vil blive grundigt introduceret til opgaverne af vores køkkenpersonale, og du vil aldrig være alene om arbejdet. Vi tilbyder et forholdsvis stressfrit miljø, hvor samarbejde er i fokus. Dine opgaver vil inkludere: - Tilberedning af måltider til 26 beboere ud fra indkøbte råvarer - Smøring af smørrebrød - Oprydning i køkkenet Praktiske oplysninger: - Den næste ledige vagt er d. 7. november. - Du vil få tilbudt en introvagt før din første rigtige vagt. - Vagterne ligger fra kl. 6.30 til 14.30 og kan være både på hverdage og i weekenden. - Lønnen er i henhold til kommunens vikarsatser. Jeg ser frem til at høre fra dig!
Morgenmad, bacon æg boller med ost
350 kr
Haslev
Bacon æg og boller med smør og ost Til Ca 2 personer og 2 børn på 3 og 1.5 år
Klovn/tryllekunstner til børnefødselsdag
Herfølge
9 års børnefødselsdag, underholdning i en time til 15 tøser
Hjælp til buffet og opvask
1,240 kr
Næstved
Fødselsdag med ca 70 deltagere..Sørge for kaffe/the. Sætte drikke varer op.. varme evt mad i ovn..Opvask i maskine. Sætte buffet og fylde op. Oprydning og opvask. Fra kl ca 13 - 22
Anretning, Afrydning og Opvask til barnedåb
1,400 kr
Stubbekøbing
Cirka 5 timer fra kl 10 (plus/minus en time). Anrette velkomstdrinks og snacks. Hjælpe med at opvarme og stille tag-selv-mad frem. Sørge for at der bliver ryddet af efter mad, hjælpe med anretning af kage og drikkevarer, herefter afrydning, aftørring af borde og opvask. Der er tale om 37 gæster hvoraf 11 er børn. Ca 40 tallerkener, tilhørende bestik samt 37 glas samt 26 vinglas. Et antal diverse fade og skåle til snacks. Der vil samtidig værre større bradepander, fade og lign der skal vaskes op.
Lav 3 retters middag til ca 8 kuverter
3,000 kr
Stege
Vi er 7-9 personer som skal have en hyggelig aften i sommerhus. I den forbindelse søger vi en kok der kan lave en 3 retters middag. Noget fisk/suppe eller lign til forret. Gerne noget bøf med kartofler og sauce til hovedret. Is til dessert.
Anretning, Afrydning og Opvask til barnedåb
1,200 kr
Stubbekøbing
Cirka 5 timer fra kl 11 (plus/minus en time). Anrette velkomstdrinks og snacks. Hjælpe med at opvarme og stille mad frem. Sørge for at der bliver ryddet af efter mad, hjælpe med anretning af dessert og drikkevarer, herefter afrydning, aftørring af borde og opvask. Der er tale om 22-26 gæster hvoraf 8 er børn. 44-52 tallerkener, tilhørende bestik samt 26 glas samt 18 vinglas. Et antal diverse tallerkener og skåle til snacks. Der vil samtidig værre større bradepander, fade og lign der skal vaskes op.
Servering og hjælp ved fest
2,000 kr
Næstved
Servering og hjælp ved sølvbryllup i eget hjem inkl.oprydning og opvask Ca. 25 personer Buffet fra Smageriet Opsætning af drikkevarer Varighed fra 12 til 18
Søger mavedanser til underholdning
1,000 kr
Haslev
Mavedanser søges til underholdning for 60 gæster til 30 års fødselsdag. Må meget gerne involvere gæsterne, så vi alle danser sammen og du lærer os en dans ca 30 min mellem 17-20 hvad der passer dig.
Grillning af hele lam til fest
1,700 kr
Vordingborg
Vi skal holde 50 års fødselsdagsfest i egen have d. 10. Aug 2024. Vi har 2 lam af ca 25 kg/stk, der skal grilles til 65 personer. Vi søger en person der har erfaring med at grille hele lam og som har en grill med til formålet. Alt andet tilbehør sørger vi selv for Opgaven forventes at tage 5-6 timer.
Underholdning til 60 års fødselsdag
3,000 kr
Næstved
30 min. Underholdning jokes, tryl eller andet. 29.6. Mellem kl. 19-23. 60 års føsda med 50 gæster Budget kr. 2000 - 3000 + mad og drikke
Klovn til børnefødselsdag i Næstved
1,000 kr
Næstved
Klovn til 5 års børnefødselsdag lørdag d*********** i Næstved
Din bryllupsdag kan være lige så fortryllende, som du forestiller dig, men kun en dygtig og erfaren bryllupsplanlægger kan gøre det muligt. Og selvom omfanget af færdigheder og tjenester kan variere fra Handyhand til Handyhand, er her hvad din professionelle bryllupsplanlægger kan få gjort, når du hyrer dem gennem Handyhand:
Planlægger du et charmerende lille havebryllup? Hvad med et boho-chic et? Uanset hvilket tema du og din ægtefælle har i tankerne, kan din bryllupsarrangør hjælpe dig med at videreudvikle det. Din Handyhand kan komme med et stemningsbræt eller en digital præsentation med foreslåede farvepaletter, dekorationer og buketstilarter, der bringer din idé til live. Derefter kan de hjælpe dig med at finde de nødvendige materialer og kontakte andre professionelle for at hjælpe med at bygge, designe og installere eventuelle specialfremstillede indretninger og arrangementer.
Mange par kæmper med at oprette og holde sig til et budget. Heldigvis kan din Handyhand hjælpe med at oprette et budget, så du og din kommende ægtefælle ikke kommer ud af kurs. Desuden kan de også hjælpe med at spore og dokumentere omkostninger, opsummere forventede og faktiske udgifter og oprette detaljerede rapporter. På denne måde kan du se frem til rene og organiserede økonomi før og efter brylluppet.
Efter at have fundet dit tema og udarbejdet dit budget, kan din Handyhand hjælpe dig med at finde det perfekte sted. Uanset om du drømmer om et kirkebryllup eller en ceremoni ved stranden, kan din bryllupsplanlægger hjælpe dig med at søge efter og booke dine ceremoni- og receptionsområder. En bryllupsplanlægger til destinationer kan også hjælpe dig med at undersøge resorts, booke hotelværelser og arbejde sammen med en rejseagent om alt andet, du måtte have brug for til turen.
Bag hver bryllup er der et omfattende team bestående af blomsterhandlere, kokke, entertainere, fotografer og designere. Og for par, der vælger at klare deres bryllup selv, kan det være stressende og overvældende at forhandle med og koordinere alle disse professionelle. En certificeret bryllupsplanlægger kan hjælpe med at udarbejde kontrakter, forhandle med og afslutte aftaler med alle slags bryllupsleverandører. De kan endda arbejde sammen med din bryllupsdagskoordinator under din prøvemiddag.
Dagen er kommet, og hvis der er nogen, der kan hjælpe dig ned ad kirkegulvet, så er det din bryllupsplanlægger. Din luksus bryllupsplanlægger kan hjælpe med at styre din gæsteliste, overvåge gaver og personlige ejendele, og arrangere transport af eventuelle materialer eller udstyr, der skal flyttes fra et sted til et andet. Din Handyhand kan også hjælpe dig med at komme op med og udføre aktiviteter for dine gæster og andre rejseplan detaljer for destination bryllupper.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
At planlægge dit bryllup bør føles som en drøm, der går i opfyldelse, men det kan være mere stressende end du tror. Fra at konceptualisere dit tema til at underholde dine gæster kan hele processen være udmattende og overvældende. Heldigvis kan du og din ægtefælle ansætte en bryllupsarrangør til at hjælpe jer med at forberede jer til den store dag.
Takket være Handyhand har det aldrig været så nemt at ansætte bryllupsplanlægningstjenester. Du skal blot indsende din opgave på vores platform og forvente dusinvis af tilbud fra bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Du kan også se anmeldelser fra andre nygifte par, så du kan finde den professionelle, der matcher dine drømme, din vision og dit budget.
Mange bryllupsprofessionelle kan være overprissat, men ikke på Handyhand. Når du opretter din opgave på Handyhand, kan du angive den pris, som du og din ægtefælle har råd til. Vores platform kan forbinde dig til pålidelige og troværdige tjenester fra erfarne bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Book i dag, og du kan se frem til et stressfrit bryllup med kærligheden i dit liv!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllups planlægger i øster ulslev til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllups planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllups planlæggere i øster ulslev, i post nr: 4633 til 4990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupsplanlægger kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,200.00,- til 2,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!