Person planlægger event med laptop og notesblok.

Eventplanlægger i Odense

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Odense

Event Planlæggere til alle dine behov

Catering

Planlægning

Madlavning

Transport

Og meget mere...

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste event planlæggere i Odense

Opgaveejer for løst opgaver online

Lulu Maria T.

Odense C

5.0
(4)

Seneste Anmeldelse

""Maria er et meget behageligt menneske, som evner at retter ind efter situationen. Kommer i god tid og mødte også op INDEN arrangementet for at se lokalerne inden festen. Er god til at spørge for at være helt sikkert. Styrede køkkenet med grundighed. Jeg følte mig tryg med Maria i køkkenet.""

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(33)

Seneste Anmeldelse

"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"

Opgaveejer for løst opgaver online

Simon A.

Broby

5.0
(17)

Seneste Anmeldelse

"Godt arbejde"

Opgaveejer for løst opgaver online

Marie T.

Årslev

3.0
(1)

Seneste Anmeldelse

"??"

Opgaveejer for løst opgaver online

Lise L.

Silkeborg

4.8
(13)

Seneste Anmeldelse

"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"

Opgaveejer for løst opgaver online

Lotte H.

Birkerød

4.9
(17)

Seneste Anmeldelse

"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"

Opgaveejer for løst opgaver online

Mette E.

Odense C

4.0
(1)

Seneste Anmeldelse

"God hjælp, kan anbefales"

Opgaveejer for løst opgaver online

Karina O.

Herlev

5.0
(17)

Seneste Anmeldelse

"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Super fedt og Simon var fantastisk

En bartender

1,480,-

comment.user?.profileImg

Han kom og ryddede op efter en havefest for 100 mennesker og kørte skraldet væk. Hurtigt og effektivt må man sige👍🏼

Oprydning efter fest

1,500,-

comment.user?.profileImg

En sød og pligtopfyldende pige som kunne det hele Rigtig fint af sådan en ung pige 🙂😊

Hjælp til fest

2,000,-

comment.user?.profileImg

"Maria er et meget behageligt menneske, som evner at retter ind efter situationen. Kommer i god tid og mødte også op INDEN arrangementet for at se lokalerne inden festen. Er god til at spørge for at være helt sikkert. Styrede køkkenet med grundighed. Jeg følte mig tryg med Maria i køkkenet."

Hjælp i køkkenet, konfirmation

750,-

comment.user?.profileImg

"Super service"

Servering til fest

1,000,-

comment.user?.profileImg

Niklas leverer et top professionelt stykke arbejde og er både sød og mega tjekket. Jeg kan anbefale at bruge Niklas til din næste fest.

Konfirmation

1,850,-

Gennemsnitslig anmeldelser af event planlæggere

Baseret på 322 Anmeldelser

4.88
303
10
3
2
4

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I Odense

Kage til forlovelse

800 kr

Odense C

Jeg har brug for en forlovelseskage til 20 personer

Mindesammenkomst for Tristan

2,000 kr

Odense C

Hej - vi har brug for hjælp i forbindelse med at holde en mindesammenkomst fredag den 13. September. Vi ønsker Hjælp fra kl 10-15 til at stille mad og drikke op før gæsterne kommer, fylde op med mad og drikke løbende, lave kaffe, generelt sørge for at tingene forløber uden problemer - og til sidst hjælpe med at rydde op. Vi får mad udefra - små finger-retter - og stiller selv borde op dagen før til mad og drikkelse. Gæsterne står op - det bliver meget uformelt. Vi anslår at der kommer mellem 100-200 personer, og det holdes i og udenfor privat hjem.

22 personer til og fra Munkemose til Blommenslyst fodboldgolf. Afgang kl. 12:00, retur 15:45

5,500 kr

Odense C

Fodbold bødekassefest 22 mand til og fra Munkemose til Blommenslyst fodboldgolf.

Servering til konfirmation

2,000 kr

Odense C

Vi behøver hjælp til at - anrette - servere - lune og skære mad til konfirmation. Derudover hjælp til at tage af bordet, rydde op og sætte opvask over. Vi vil beskrive opgaverne grundigt og det vil være lige til at løse. Vi håber også at kunne koordinere maden med køkkenet i forhold til taler osv.. Vi vil gerne have at opgaven løses af 2. Budgettet er samlet for begge hjælpere. Vi regner med at tidsrummet kommer til at være ca. kl. 11:30-19:30.

Anretning, opvarmning af buffet og oprydning herefter til fest aften d. 3 juni i Odense c

3,000 kr

Odense C

Hjælp til klargøring og anretning af buffet, samt oprydning herefter.

Servering til 1 års fødselsdag/navnefest

1,000 kr

Odense C

Fest for ca 50 mennesker. Mad (pølsehorn, pizzasnegle osv.) og kager skal opvarmes og anrettes til buffet. Der skal måske ryddes lidt op i løbet af festen og laves kaffe. Drikkevarer skal også fyldes op løbende. Festen er fra kl 12-18 og der skal nok gøres lidt klar inden.

Hjælp til klargøring af fest middag

Odense

Der kommer 33 gæster i hjemmet og vi vil h’erne have hjælp til klargøring af middag bestilt hos kokken og jomfruen, men vi tager imod gæster.

Fødselsdagsfest med 60 kuverter i Odense C

Odense C

Jeg holder en fødselsdagsfest med buffet fra Kokken & Jomfruen i selskabslokaler ved Grønløkkevej 8B og jeg mangler hjælp til køkken og opsætning/oprydning af buffet Tidsrummet 17.00 - 21:00 17. september 2021

Serveringshjælp til studenterreception - Odense C

Odense C

Afhentning af buffet samt serveringshjælp - alt i Odense C 21/6. Kl. 15:30 - 19:00

Servering og oprydning samt rengøring

Odense C

Servering og oprydning samt rengøring af hus den næste dag i Svendborg området. 5. og evt. 6. September 2020 Opgaven skal løses i Svendborg.

Servering - gå til hånde. Odense C

Odense

Jeg holder housewarming med drinks og fingermad og søger en der vil sørge for at sætte på og tage af bordet og holde øje med at folk får mad og drikke så jeg selv kan koncentrere mig om gæsterne. Jeg tænker omkring 4-6 timer. Du kunne evt. komme og smøre sandwich og hjælpe med at gøre klar. Lørdag den 18. maj ved 12-tiden til sidst på eftermiddagen.

Hjælp i køkkenet til barnedåb

Odense C

Vi skal holde barnedåb den 24/9 i Odense i et forsamlingshus og mangler derfor en til at stå i køkkenet. Opgaverne ville være rydde ud/tage opvask stille drikkevarer frem varme pølsehorn lave kaffe sætte snacks frem til velkomst hælde velkomstdrink op skære frugt til desserten osv. Men ingen decideret madlavning da der kommer en og laver helstegt pattegris. 24/9-17

Hvad tilbyder event planlæggere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.

Hvorfor hyre en event planlægger med Handyhand?

Har brug for en eventplanlægger til at organisere dit bryllup, forretningskonference eller milepælsfødselsdag? Uanset om du har brug for hjælp til en lille sammenkomst eller en virksomhedsomspændende konference, er det vigtigt at finde en eventplanlægger, der vil forstå og gennemføre din vision for begivenheden. Outsource din eventplanlægning og fjern stress og overvældelse fra din næste fest, så du kan gå ind til en storslået begivenhed, hvor intet detalje er blevet glemt.


Handyhand kan sætte dig i forbindelse med de bedste eventplanlæggere i nærheden af dig, som vil omsætte din vision til en mindeværdig begivenhed, der vil få dine gæster til at tale. Ansæt din eventplanlægger, og så er alt, der er tilbage at gøre, at slappe af og nyde festen.

Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i Odense til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i Odense, i post nr: 5000 til 5100.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,300.00,- til 2,630.00,- kr.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!