Dalida .
Frederiksberg C
Seneste Anmeldelse
"Kan varmt anbefale at give Dalida en hjælpende hånd der hvor du kan. Lidt at planlægge opgave med 👍☺️"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Frederiksberg C
"Kan varmt anbefale at give Dalida en hjælpende hånd der hvor du kan. Lidt at planlægge opgave med 👍☺️"
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Tilst
"God og arbejdsom."
Fredericia
"Katrine og Isabel, er et par særdeles dygtige og kompetente piger. De køkkenet på en serdel3s kompetent måde, og efterlod køkkenet meget fint og opridset. Al ros til dem"
Brande
""Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig.""
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Katrine og Isabel, er et par særdeles dygtige og kompetente piger. De køkkenet på en serdel3s kompetent måde, og efterlod køkkenet meget fint og opridset. Al ros til dem
Servering til kobberbryllup
2,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Servering til kobberbryllup
1,770 kr
Vejle
Oprydning og opvask efter eftermiddagskaffe, og borddækning til aftensmad. Servering af forudbestilt mad, og oprydning efter middag. Ca 80 personer. Festen foregår i et tidligere staldrum, Ca 20 m fra køkken over gårdsplads..
Leje af 1 kokke og 3 tjenere d. 29. november i Vejle
4,000 kr
Vejle
Firma Julefrokost i Vejle centrum. Maden bliver bestilt udefra men der er behov for opvarmning, skæring, servering m.m. Ca. 80-90 gæster Buffet og bar med enkelte drinks (ikke noget kompliceret)
Serveringsopgave ifm. konfirmation
2,400 kr
Vejle
Modtagelse af catering mad, som færdiganrettes og gøres klar til servering på buffetbord kl. 15:30. Klargøring af drikkevarer mm til festen. holde buffeten pæn og fyldt op, fjerne flasker, klare postevand. mm. Oprydning efter gæsterne har forladt lokalet ca. kl. 19:00
Hjælp i køkkenet
3,000 kr
Vejle
Hjælp til madlavning ved weekendarrangement for 50 børn og voksne
Hjælp til fest
500 kr
Vejle
Vi søger en der vil hjælpe til ved en fødselsdag for 17 personer. Buffet blir bestilt ude fra først en forrets buffet og bagefter hovedret buffet. Desserten er kage det er jo super nemt. Men ville være rart med en som ville hjælpe lidt til med velkomst drink Hjælpe til buffet Oprydning i køkkenet osv. Tænker ca 4 timer gæster ankommer kl. 17
Drillet min søster svoger der smuttede fra sølvbrylluppet tog på ferie Men holder familie fest
800 kr
Vejle
Vil gerne ha en ubuden gæst En drillende tjener en der på en eller anden måde laver noget sjov Er åben for det meste Bakkesanger Vagabond politimand klovn fisker bondemand Hvad kan tilbydes Tænkte bare 15-30 minutter
Køkkenhjælp / servering til barnedåb
Vejle
Vi søger én person til hjælp i køkkenet / servering i forbindelse med barnedåb søndag d. 28/8. Festen foregår i vores eget hjem og vi bliver ca. 25 personer. Buffeten er bestilt udefra og vi dækker selv borde. Vi ønsker hjælp til: At sætte maden frem og rydde af igen Sørge for drikkevarer og lave kaffe Oprydning Opvask Tidsramme: kl. 11 til festen slutter/vi er færdige med at rydde op. Der er ikke aftensmad til gæsterne så jeg forventer de tager hjem omkring kl. 18. 28/8 2022
Det er vigtigt at kunne planlægge i god tid (nogle gange op til 12 måneder i forvejen), især ved større arrangementer. Din eventplanlægger fra Handyhands platform kan holde alt på sporet og bevæge dit event fremad ved at trække på sin kreative vision og sine organisatoriske evner på hvert trin. De fleste eventplanlæggere klarer regelmæssigt events som:
Eventplanlægning handler ikke kun om glitter og glamour - de kan også sørge for, at dit firmaarrangement fremstår poleret og professionelt. Firmaarrangementer omfatter konferencer, seminarer, produktlanceringer, prisuddelinger og endda reklamestunts. Uanset hvad din begivenhed er, kan din planlægger få enhver virksomheds- eller brancheevent til at føles mere speciel og mindre som arbejde. For det første mødes de med dig for at diskutere din vision, dit budget og dine forventninger til eventen. Dernæst udvikler de en strategi, der hjælper med at bringe dit tema til live. Derfra finder de passende leverandører, der kan levere alt, hvad du har brug for til arrangementet. Nogle planlæggere af firmaarrangementer kan også hjælpe med destinationskonferencer, så du kan være sikker på, at alt er klar, når du ankommer.
En bryllupsplanlægger kan hjælpe med at gøre din drømmedag til virkelighed. De mødes med dig for at tale om, hvordan du vil have din bryllupsdag til at se ud og føles, og så finder de en måde at gøre din drøm til virkelighed. De tænker på alt, så du ikke behøver at gøre det, såsom at lave et bryllupsbudget, finde leverandører, arrangere transport og pynte de valgte festlokaler. De holder dig informeret hele vejen igennem og holder sig til en tidslinje for at sikre, at det hele sker på den rigtige måde. Ved at engagere en eventplanlægger får du fuld kontrol uden stress og jag. Mange eventplanlæggere tilbyder også event management-tjenester for at hjælpe alt med at køre glat på dagen, så du kan være involveret så meget eller så lidt, som du vil.
Uanset om det er dit barns temafødselsdag eller en sofistikeret soiree for voksne, kan din eventplanlægger hjælpe med at koordinere og organisere en fødselsdagsfest, der vil blive husket i årevis. Din eventplanner hjælper dig med at finde lokaler, catering, balloner, underholdning og fødselsdagskage til din begivenhed. Nyd en særlig begivenhed med venner og familie, velvidende at der er taget hånd om selv de mindste detaljer. Fra opsætning til oprydning vil din eventplanlægger sørge for, at din fest forløber uden problemer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en eventplanlægger til at organisere dit bryllup, forretningskonference eller milepælsfødselsdag? Uanset om du har brug for hjælp til en lille sammenkomst eller en virksomhedsomspændende konference, er det vigtigt at finde en eventplanlægger, der vil forstå og gennemføre din vision for begivenheden. Outsource din eventplanlægning og fjern stress og overvældelse fra din næste fest, så du kan gå ind til en storslået begivenhed, hvor intet detalje er blevet glemt.
Handyhand kan sætte dig i forbindelse med de bedste eventplanlæggere i nærheden af dig, som vil omsætte din vision til en mindeværdig begivenhed, der vil få dine gæster til at tale. Ansæt din eventplanlægger, og så er alt, der er tilbage at gøre, at slappe af og nyde festen.
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i vejle til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i vejle, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,200.00,- til 2,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!