
Se profil
Heidi J..
Holstebro
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Vi var meget tilfredse med Heidis indsats."
Verifikationer
Info

Fødselsdagsdekoratør
Festdekoratør
Børnefødselsdage
Underholdning
Alle dekoratør-behov
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Holstebro
verificeret
"Vi var meget tilfredse med Heidis indsats."
Info

Se profil
Holstebro
"det var rigtigt fint alt fyldt tilfredsstillende :-)"
Info

Se profil
Silkeborg
"Lise & Claire var fantastiske og var en af grundene til at vores aften forløb helt perfekt 👌 Vi kan kun anbefale disse to skønne kvinder, hvis man f.eks. som os, skal bruge hjælp i køkkenet, så man selv kan slappe af og nyde sin fest!"
Info

Se profil
Struer
verificeret
"Anita er en sød og imødekommende kvinde. Hun er nem at kommunikere med og forstår sig på opgaven. Hun har overblik og kan selv tage initiativ, når hun observere der vil være behov for hendes arbejdskraft. Vagn og jeg giver hende de bedste anbefalinger."
Info
Se profil
Brøndby
"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"
Info
Se profil
Tilst
"Hanne udførte opgaven eksemplarisk i kort tid. Alle tre stykke passer perfekt og kan bruges igen."
Info

Se profil
København S
verificeret
"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."
Info

Se profil
Herlev
verificeret
"Sød og perfekt hjælp udover alle grænser. Vil helt klart bruge Karina igen og kan kun give hende de bedste anbefalinger."
Info

Anita er en sød og imødekommende kvinde. Hun er nem at kommunikere med og forstår sig på opgaven. Hun har overblik og kan selv tage initiativ, når hun observere der vil være behov for hendes arbejdskraft. Vagn og jeg giver hende de bedste anbefalinger.
Hjælp til at sætte mad frem på en bufet og tage det væk og pakke det på køl. Praktisk hjælp omkring bordene når der spises.
1.010,-

"Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig."
Servering og køkkenhjælp til konfirmation. Maden kommer udefra men skal gøres klar og serveres.
1.600,-

Lise & Claire var fantastiske og var en af grundene til at vores aften forløb helt perfekt 👌 Vi kan kun anbefale disse to skønne kvinder, hvis man f.eks. som os, skal bruge hjælp i køkkenet, så man selv kan slappe af og nyde sin fest!
Serveringspersonale til havefest
2.500,-

Vi var meget tilfredse med Heidis indsats.
servering og opvask til sølvbryllup Fra klokken 15 til klokken 21
1.000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Delonghi kaffebrygger vil ikke afkalke viser rød trekant
930 kr.
Maskinens automatiske afkalkning virker ikke, der vises et rødt faresignal.
servering og opvask til sølvbryllup Fra klokken 15 til klokken 21
1.000 kr.
Der skal serveres for 50 personer Maden bliver leveret, så den skal evt. varmes lidt og ellers anrettes på som buffet. Det drejer sig om forret, hovedret og Dessert. Drikkevare skal også sættes på tag selv bord og fyldes op. Dertil hørende oprydning og opvask. Vi rydder selv op i køkkenet bagefter festen
Køkken og serveringspersonale til ca. 50 gæster
2.500 kr.
Maden kommer udefra men noget skal varmes. Maden skal arrangeres på fade, skåle med mere og sættes på bordene. Der skal løbende vaskes op. Tidsrummet tænker jeg fra 11.30 til 16.00. Tænker opgaven kan løses af 2 personer.
Serveringspersonale til havefest
2.000 kr.
Havefest med 52 personer, (4 børn). Vi ønsker hjælp af 2-3 personer fra kl. 16:30 til kl. 22:00, eller til desserten er væk og køkkenet står pænt igen. Maden bliver leveret ca. 17:15, men kan komme før tid. Det er buffet, så aftensmad skal stå klar kl. 18:00. Så arbejdsopgaver vil være opvask, anretning af buffet, samt opfyldning af drikkevarer.
Hjælp til at sætte mad frem på en bufet og tage det væk og pakke det på køl. Praktisk hjælp omkring bordene når der spises.
1.010 kr.
Maden skal sættes frem som en bufet, så den står klar til gæsterne sætter sig til bords kl. 18:00 Maden er klar til at sætte ind. Forestiller mig du kommer kl. 17:00. Der vil mel. ca. kl. *********** være en opgave med at afrydde lidt i haven, hvor vi er startet med velkomst. Herefter at gå til hånde med lidt praktisk omkring bordene til vi er færdige med at spise ca. kl. 20:00 hvor resten af maden tages væk og sættes på køl. Vi som værter indgår med dig i et godt samarbejde:-) undervejs. En arbejdstid fra kl. 17:00 - 21:00. Vi har bambus tallerkner, så opvask vil ikke blive det store behov. Men vi forventer du kan sætte en opvasker over, undervejs med det du finder tid til. Glæder os til at høre fra dig. Festen skal holdes i Tvis Vagn og Helle
Måltidsplanlægning og mealprep
5.000 kr.
Jeg skal have frokost og aftensmad til 2 atleter - som lever sundt. Maden skal laves efter specifikke makroer
Madlavning servicering og oprydning til konfirmation
1.000 kr.
Madlavningen til buffe til konfirmation 45 mennesker Servering søger for drikkevare altså vin Oprydning efter mad og festen Der vil være hjælp fra os til at lave mad også Mad vil være frikadeller kyllingespyd medister nogen stege salater flødekartofler og kartofler på andre måder Vi laver så meget mad på forhånd som vi kan selv Festen bliver holdt i no ved Ringkøbing
serveringspersonale
5.000 kr.
Vi søger engagerede og servicemindede personer til at hjælpe med servering og praktiske opgaver til vores bryllup. Festen bliver afholdt som buffet, og der vil være behov for følgende: - Servering og opsyn med buffet: Hjælp med at sørge for, at buffeten ser præsentabel ud, og at der løbende fyldes op. - Udskæring af kød: Sørge for, at kødet bliver skåret og serveret på en flot måde. - Oprydning og opvask: Sørge for, at alt service bliver vasket op og sat på plads under og efter festen. - Reception: Hjælp med servering af drikkevarer og let frokost til gæsterne. - Natmad: Sikre, at gæsterne får serveret natmad og efterfølgende rydde op. Der er tale om 75 personer.
Zumba underholdning til fødselsdag
1.000 kr.
Zumba underholdning i cirka 30 min
Handyhand er din markedsplatform, hvis du gerne vil have løst arbejdsopgaver, men måske ikke har tid, erfaring eller overskud. Står du og skal planlægge et event eller afholde en 50 års fødselsdag, og er du lidt på bar bund mht. pynt, tema osv? Via Handyhand kan du få dekorationsservice til fødselsdag, festdekorationer og eventdekorationer. Vores handyhandere kan hjælpe dig med festplanlægning og dekoration, og de kan blandt andet tilbyde services som:
En handyhander kan også yde hjælp ved at fungere som:
Som fødseldagsdekoratør kan handyhanderne blandt andet hjælpe med:
Det er en god idé at aftale, hvilket udstyr og redskaber din handyhander tager med, og hvad du selv skal stille til rådighed til udførelse af den specifikke opgave.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at booke en dekoratør til fødselsdagsfesten på Handyhand følger du bare disse simple trin:
Du betaler nemt og sikkert din handyhander via Handyhand, uanseet om du har booket dem til fødselsdagsdekoration eller ej. Sådan fungerer betalingsprocessen:
Husk at du altid skal betale din handyhander gennem Handyhand. På den måde sikrer du, at både du og din handyhander er beskyttet og kan få gavn af vores support, hvis der opstår udfordringer eller problemer under udførelsen af en opgave.
En fødselsdagsdekoratør bruger typisk 1-2 timer på at opsætte pynt og dekorationer til festen. Du kan sagtens aftale en anden tidshorisont, hvis der er ekstra meget pynt, festlokalet er stort eller lignende.
Handyhand tjekker indirekte om en festdekoratør er pålidelig ved at bruge et ærligt og gennemsigtigt system med anmeldelser og udførselsrate. Det giver vores kunder mulighed for nemt at vurdere, hvor mødestabil og dygtig en billig dekoratør er. Handyhandernes anmeldelser er resultatet af tidligere kunders oplevelser, og udførselsraten viser deres historik over tidligere fuldførte opgaver.
Når opgaven er udført, har du mulighed for at vurdere og bedømme din oplevelse med den handyhander, du hyrede. Ved at gøre det, så kan andre kunder også få glæde af din erfaring, når de skal vælge og bestille en handyhander til fremtidige opgaver.
Ja, Handyhand sørger for, at du kan blive dækket af vores skadegodtgørelse i tilfælde af uforudsete hændelser eller skader opstået under arbejdets udførelse. For at se den fulde beskrivelse af dækningen anbefaler vi, at du læser mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Du kan let komme i kontakt med support i Handyhand på den af de følgende måder, der passer dig bedst:
Find og book den bedste håndværker via Handyhand til at løse din specifikke opgave. Du sparer tid og penge, imens handyhanderen klarer opgaven nemt og sikkert. Booking via Handyhand inkluderer blandt andet:
Handyhand gør det nemt at finde en fødselsdagsdekoratør i holstebro til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien fødselsdagsdekoratør.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige fødselsdagsdekoratører i holstebro, i post nr: 7172 til 7862.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Fødselsdagsdekoratør kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.260,00,- til 5.000,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!