Inge-Lise S.
Holstebro
Seneste Anmeldelse
"det var rigtigt fint alt fyldt tilfredsstillende :-)"
Styring af event
Planlægning
Organisering
Event eksperter
Alle bryllups behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Holstebro
"det var rigtigt fint alt fyldt tilfredsstillende :-)"
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Tilst
"Rigtig godt samarbejde. God og effektiv. Varmt anbefale."
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Brande
""Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig.""
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Ishøj
"Fik en fantastisk jule aften, alt var helt i top tak til Ken"
"Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig."
Servering og køkkenhjælp til konfirmation. Maden kommer udefra men skal gøres klar og serveres.
1,600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
serveringspersonale
5,000 kr
Holstebro
Vi søger engagerede og servicemindede personer til at hjælpe med servering og praktiske opgaver til vores bryllup. Festen bliver afholdt som buffet, og der vil være behov for følgende: - Servering og opsyn med buffet: Hjælp med at sørge for, at buffeten ser præsentabel ud, og at der løbende fyldes op. - Udskæring af kød: Sørge for, at kødet bliver skåret og serveret på en flot måde. - Oprydning og opvask: Sørge for, at alt service bliver vasket op og sat på plads under og efter festen. - Reception: Hjælp med servering af drikkevarer og let frokost til gæsterne. - Natmad: Sikre, at gæsterne får serveret natmad og efterfølgende rydde op. Der er tale om 75 personer.
Zumba underholdning til fødselsdag
1,000 kr
Holstebro
Zumba underholdning i cirka 30 min
Til fødselsdag
1,500 kr
Holstebro
En sjov rengøringsmand/dame, der kan lave sjov med fødselaren. Fødselaren bliver 40 år. Der er både voksne og børn til festen
Bartender hjælp eftermiddag
500 kr
Holstebro
Vi har et brand som vi skal fremvise og præsentere med cocktails. I den forbindelse har vi aftalt med butikken at vi laver nogen drinks/cocktails med vores eget brand. Som et en Cognac likør Det bliver et event på 3-4 timer som er hos Estate Wine I Holstebro (Vinhandel) dato mellem d. 12 og d. 15 ca. Jeg kører fra Aalborg af selv og har bar bord med (højt) som et 70x70cm, hvor der gerne skulle kunne blive mixet, ellers er det plads i butikken. Hvad angår transport kan du kører med fra Aalborg af, eller blive samlet op på vejen. Jeg skal nok købe ingredienser ind, men vil gerne have en dialog med dig omkring evt. cocktails/drinks som du syntes ville passe. Ser gerne at du er i godt humør og man føler sig velkommen som besøgende. Jeg har ikke bar udstyr, så du skal besidde dette. Ps. du skal have erfaring fra lignende job, da det ikke blot skal være følge en opskrift med cl mål også give det til kunden. Vores brand udstråler professionalisme og ser gerne at du er ligeså.
Konfirmation
5,000 kr
Holstebro
Serveringspersonale til konfirmation 26/4-2024. Gerne 2-3 personer (hvis der stadig er konfirmationer på bededag den dag, ellers kan datoen skifte, da det jo er lidt usikkert med hvad der skal med denne helligdag) Vi bliver ca 45-48 mand til festen. Der skal serveres: Velkomstdrink Forret Hovedret ala buffet Dessert og kaffe Skrub af mad Der skal ryddes af borde og det der nu plejes at ordnes sådan en dag.
Servering og køkkenhjælp til konfirmation. Maden kommer udefra men skal gøres klar og serveres.
3,000 kr
Holstebro
Servering og køkken hjælp til konfirmation. Festen holdes hjemme i privaten og maden leveres udefra, men skal muligvis varmes og anrettes. Derudover rengøring og opvask i køkkenet. Ca 40 gæster
Serveringshjælp og anretning af buffet
Holstebro
Søger hjælp til min datters konfirmationsfest på Dolken i Mejrup lørdag den 21. maj. Kl. 11-18 Jeg har behov for en der kan varme og anrette festmad som vi får fra slagter samt en eller to piger der hjælper til med anretning afrydning mm. og kunne godt bruge en der kan koordinere maden til buffet som er tre retter. Vi bliver 30 gæster og festen holdes hjemme i telt på terrassen. Kunne det være noget for dig/jer? Vh. Michael Nybo §§§§§§§§ 21.05.2022
Tjener/servering/opvask
Holstebro
Vi skal have personalefest i Holstebro. Vi bliver 30 personer. Og vil gerne at man er der kl 16.30 -17 og dækker borde. Tager imod maden og når maden kommer retter an på borde (buffet) og er klar til når gæsterne kommer. Skænker en velkomstdrinks Rydder af bordene og vasker op og bliver ca til 21 efter endt dessert og opvask/rengøring Det foregår i Mejdal hallen (7500 Holstebro) Torsdag den 14 april. Fra kl 1630 til 21
Din bryllupsdag kan være lige så fortryllende, som du forestiller dig, men kun en dygtig og erfaren bryllupsplanlægger kan gøre det muligt. Og selvom omfanget af færdigheder og tjenester kan variere fra Handyhand til Handyhand, er her hvad din professionelle bryllupsplanlægger kan få gjort, når du hyrer dem gennem Handyhand:
Planlægger du et charmerende lille havebryllup? Hvad med et boho-chic et? Uanset hvilket tema du og din ægtefælle har i tankerne, kan din bryllupsarrangør hjælpe dig med at videreudvikle det. Din Handyhand kan komme med et stemningsbræt eller en digital præsentation med foreslåede farvepaletter, dekorationer og buketstilarter, der bringer din idé til live. Derefter kan de hjælpe dig med at finde de nødvendige materialer og kontakte andre professionelle for at hjælpe med at bygge, designe og installere eventuelle specialfremstillede indretninger og arrangementer.
Mange par kæmper med at oprette og holde sig til et budget. Heldigvis kan din Handyhand hjælpe med at oprette et budget, så du og din kommende ægtefælle ikke kommer ud af kurs. Desuden kan de også hjælpe med at spore og dokumentere omkostninger, opsummere forventede og faktiske udgifter og oprette detaljerede rapporter. På denne måde kan du se frem til rene og organiserede økonomi før og efter brylluppet.
Efter at have fundet dit tema og udarbejdet dit budget, kan din Handyhand hjælpe dig med at finde det perfekte sted. Uanset om du drømmer om et kirkebryllup eller en ceremoni ved stranden, kan din bryllupsplanlægger hjælpe dig med at søge efter og booke dine ceremoni- og receptionsområder. En bryllupsplanlægger til destinationer kan også hjælpe dig med at undersøge resorts, booke hotelværelser og arbejde sammen med en rejseagent om alt andet, du måtte have brug for til turen.
Bag hver bryllup er der et omfattende team bestående af blomsterhandlere, kokke, entertainere, fotografer og designere. Og for par, der vælger at klare deres bryllup selv, kan det være stressende og overvældende at forhandle med og koordinere alle disse professionelle. En certificeret bryllupsplanlægger kan hjælpe med at udarbejde kontrakter, forhandle med og afslutte aftaler med alle slags bryllupsleverandører. De kan endda arbejde sammen med din bryllupsdagskoordinator under din prøvemiddag.
Dagen er kommet, og hvis der er nogen, der kan hjælpe dig ned ad kirkegulvet, så er det din bryllupsplanlægger. Din luksus bryllupsplanlægger kan hjælpe med at styre din gæsteliste, overvåge gaver og personlige ejendele, og arrangere transport af eventuelle materialer eller udstyr, der skal flyttes fra et sted til et andet. Din Handyhand kan også hjælpe dig med at komme op med og udføre aktiviteter for dine gæster og andre rejseplan detaljer for destination bryllupper.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
At planlægge dit bryllup bør føles som en drøm, der går i opfyldelse, men det kan være mere stressende end du tror. Fra at konceptualisere dit tema til at underholde dine gæster kan hele processen være udmattende og overvældende. Heldigvis kan du og din ægtefælle ansætte en bryllupsarrangør til at hjælpe jer med at forberede jer til den store dag.
Takket være Handyhand har det aldrig været så nemt at ansætte bryllupsplanlægningstjenester. Du skal blot indsende din opgave på vores platform og forvente dusinvis af tilbud fra bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Du kan også se anmeldelser fra andre nygifte par, så du kan finde den professionelle, der matcher dine drømme, din vision og dit budget.
Mange bryllupsprofessionelle kan være overprissat, men ikke på Handyhand. Når du opretter din opgave på Handyhand, kan du angive den pris, som du og din ægtefælle har råd til. Vores platform kan forbinde dig til pålidelige og troværdige tjenester fra erfarne bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Book i dag, og du kan se frem til et stressfrit bryllup med kærligheden i dit liv!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllups planlægger i holstebro til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllups planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllups planlæggere i holstebro, i post nr: 6823 til 7884.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupsplanlægger kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2,500.00,- til 5,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!