Bryllups planlægger i Gadbjerg

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Gadbjerg

Bryllups Planlæggere til alle dine behov

Styring af event

Planlægning

Organisering

Event eksperter

Alle bryllups behov

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste bryllups planlæggere i Gadbjerg

Opgaveejer for løst opgaver online

Lise L.

Silkeborg

4.8
(10)

Seneste Anmeldelse

"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"

Opgaveejer for løst opgaver online

Diana B.

Brande

5.0
(19)

Seneste Anmeldelse

""Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig.""

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(29)

Seneste Anmeldelse

"Havde en fantastisk oplevelse med Christine til min datters konfirmation. Der var styr på det hele, og jeg kunne bruge dagen på at være sammen med gæsterne og at nyde dem om min datter. Vi havde bestilt mad udefra, og hun styrede bare opsætning, udskiftning, afrydning af både mad og borde, samtidig med at køkkenet var nydeligt og ryddet. De største anbefalinger herfra, og klart en tanke om at bruge hende gang vores yngste datter skal konfirmeres eller i anden tilsvarende sammenhæng."

Opgaveejer for løst opgaver online

Hanne V.

Tilst

4.9
(19)

Seneste Anmeldelse

"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."

Opgaveejer for løst opgaver online

Dali .

Frederiksberg C

4.7
(17)

Seneste Anmeldelse

"Høj timepris - men effektiv indsats"

Opgaveejer for løst opgaver online

Nicoline Emilie F.

Horsens

4.7
(3)

Seneste Anmeldelse

"Super arbejde"

Opgaveejer for løst opgaver online

Sandra S.

Glostrup

4.9
(10)

Seneste Anmeldelse

"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."

Opgaveejer for løst opgaver online

Elisibannguaq B.

Grindsted

5.0
(1)

Seneste Anmeldelse

"Tusind tak 🙏🏼🤩"

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

"Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig."

Servering og køkkenhjælp til konfirmation. Maden kommer udefra men skal gøres klar og serveres.

1,600,-

Gennemsnitslig anmeldelser af bryllups planlæggere

Baseret på 202 Anmeldelser

4.87
189
6
3
2
2

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I Gadbjerg

Servicering fest 60 personer

3,000 kr

Bredsten

Servering, oprydning og opvask 60 Buffet kommer udefra - 3 serveringer på buffet. Natmad hotdogs tilberedes kl 1 Tidsrum kl 17- 2

Underholdning til konfirmation.. klovn.. ballon.. komiker eller lignende

300 kr

Grindsted

Underholdning til nieces konfirmation søges.. klovn.. ballon oppuster.. komiker.. sanger.. skal vare minimum 30 min og maks 1 time.. kom med forslag.. der er mange børn.

Til fødselsdag

1,500 kr

Holstebro

En sjov rengøringsmand/dame, der kan lave sjov med fødselaren. Fødselaren bliver 40 år. Der er både voksne og børn til festen

Serveringshjælp til teltfest

1,780 kr

Videbæk

Hjælp til udskæring af kød, tage af bordet, stille i kasser til leverandør, opfylde drikkevarer i tidsrummet 17-21 ca. antal gæster 55. Det er buffet med tilberedt mad, der leveres 17:30. Det er teltfest.

Kaffe/te for 100 ved Lyngvig Fyr

6,000 kr

Hvide Sande

En gruppe på 100 mennesker skal besøge Lyngvig Fyr og idet der ikke kan være så mange oppe i fyret af gangen, så er tanken at de kan snuppe en allerede betalt kop kaffe eller te. Tidsrummet er kun mellem kl. 13:00 og 15:00

Servering, opfyldning og opvask

5,000 kr

Randbøl

Vi skal giftes og mangler 3-4 personer til servering, opvask; opfyldning af drikkevare. Vi regner med fra kl 14-15 til kl 21 timemæssigt, og vi tilbyder omkring 150kr i timen.

Madlavning og servering til fødselsdag

7,000 kr

Harboøre

I anledning af min mands fødselsdag, ønsker vi mad lavet og serveret i lejet sommerhus (tilberedning behøver ikke ske i sommerhuset). Vi bliver ca. 30 personer hvoraf ca. 6 er små børn. Jeg forestiller mig en festlig, men budgetvenlig menu bestående af hovedret og dessert. Jeg er åben for forslag og en samlet pris for mad, tilberedning og servering :)

Servering af mad og Bartender efterfølgende fra ca 16.30 - 02

2,000 kr

Herning

Vi skal holde fødselsdagsfest. Der er knap 60 gæster. Vi har 2 kokke der laver maden. Der skal serveres ved bordet - mad og drikke samt opvask. Der er industriopvasker. Der er også andet hjælp. Efter maden skal der laves drinks i baren - så godt hvis man har erfaring i dette.

Konfirmation. Servering ta’ selv bord til alle tre retter. Alt service skal retur uvasket

3,000 kr

Sønder Felding

Anrette 3 retters menu på ta’ selv bord. Afrydning af service. Der er ingen opvask - alt skal retur uvasket. Sørge for kaffe - til desserten. Vi bliver 55 gæster

Børneunderholdning til sommerfest

5,000 kr

Lem St

Underholdning for børn til sommerfest 1 time ca. akrobatik, tryllekunstner, musik, osv

Festtelt med bund til bryllup

3,000 kr

Jelling

Festtelt med bund opstillet til bryllup

Bartender hjælp eftermiddag

500 kr

Holstebro

Vi har et brand som vi skal fremvise og præsentere med cocktails. I den forbindelse har vi aftalt med butikken at vi laver nogen drinks/cocktails med vores eget brand. Som et en Cognac likør Det bliver et event på 3-4 timer som er hos Estate Wine I Holstebro (Vinhandel) dato mellem d. 12 og d. 15 ca. Jeg kører fra Aalborg af selv og har bar bord med (højt) som et 70x70cm, hvor der gerne skulle kunne blive mixet, ellers er det plads i butikken. Hvad angår transport kan du kører med fra Aalborg af, eller blive samlet op på vejen. Jeg skal nok købe ingredienser ind, men vil gerne have en dialog med dig omkring evt. cocktails/drinks som du syntes ville passe. Ser gerne at du er i godt humør og man føler sig velkommen som besøgende. Jeg har ikke bar udstyr, så du skal besidde dette. Ps. du skal have erfaring fra lignende job, da det ikke blot skal være følge en opskrift med cl mål også give det til kunden. Vores brand udstråler professionalisme og ser gerne at du er ligeså.

Servering og hjælp til større fødselsdagsfest

3,000 kr

Herning

Servering og afrydning/opvask i forbindelse med fødselsdagsfest for ca. 85 personer, lørdag den 9. December 2023 kl. ca. 1130 til 1630. Der vil være velkomstdrink, portionsanrettet forret, buffet og herefter kaffe/kage. Der er “kogekone”, så opgaven er at hjælpe til, hvor der er behov. Umiddelbart skal bruges to personer.

Hvad tilbyder bryllups planlæggere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om

Hvorfor hyre en bryllups planlægger med Handyhand?

At planlægge dit bryllup bør føles som en drøm, der går i opfyldelse, men det kan være mere stressende end du tror. Fra at konceptualisere dit tema til at underholde dine gæster kan hele processen være udmattende og overvældende. Heldigvis kan du og din ægtefælle ansætte en bryllupsarrangør til at hjælpe jer med at forberede jer til den store dag.


Takket være Handyhand har det aldrig været så nemt at ansætte bryllupsplanlægningstjenester. Du skal blot indsende din opgave på vores platform og forvente dusinvis af tilbud fra bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Du kan også se anmeldelser fra andre nygifte par, så du kan finde den professionelle, der matcher dine drømme, din vision og dit budget.


Mange bryllupsprofessionelle kan være overprissat, men ikke på Handyhand. Når du opretter din opgave på Handyhand, kan du angive den pris, som du og din ægtefælle har råd til. Vores platform kan forbinde dig til pålidelige og troværdige tjenester fra erfarne bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Book i dag, og du kan se frem til et stressfrit bryllup med kærligheden i dit liv!

Handyhand gør det nemt at finde en bryllups planlægger i gadbjerg til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllups planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllups planlæggere i gadbjerg, i post nr: 6823 til 7884.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupsplanlægger kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,710.00,- til 5,200.00,- kr.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!