
Se profil
Karina O..
Herlev
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Sød og perfekt hjælp udover alle grænser. Vil helt klart bruge Karina igen og kan kun give hende de bedste anbefalinger."
Verifikationer
Info

Fødselsdagsdekoratør
Festdekoratør
Børnefødselsdage
Underholdning
Alle dekoratør-behov
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Herlev
verificeret
"Sød og perfekt hjælp udover alle grænser. Vil helt klart bruge Karina igen og kan kun give hende de bedste anbefalinger."
Info
Se profil
Brøndby
"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"
Info

Se profil
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Info

Se profil
København S
verificeret
"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."
Info
Se profil
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Info

Se profil
Ishøj
verificeret
"Ankom til tiden, arbejdede effektivt og godt."
Info

Se profil
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Info

Se profil
Virum
"Maj er sød og venlig og så er hun også dygtig, kan kun anbefale hende. mvh VN"
Info

I weekenden fejrede jeg min søn, og jeg var heldig at have Karina til at hjælpe med alt det praktiske på dagen. Fra starten kunne jeg mærke, at jeg var i professionelle hænder. Karina var nem at tale med, havde godt overblik og var fuldstændig selvkørende. Hun var den afgørende faktor, der gjorde, at jeg som vært kunne slappe af og nyde dagen. Alle gæsterne har rost Karina for hendes imødekommende væsen, hendes gode overblik og hendes servicemindede tilgang. Jeg kan kun på det varmeste anbefale Karina. Bedste hilsner Nina
Servering til konfirmation fra 15-22
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
konfirmation anretning af buffet mv
2.500 kr
søger 2 friske personer til hjælp ved konfirmation i havetelt 50 km2 i 42-44 personer heraf ca 18 børn. Køkken i vores hus ganske få meter fra havetelt. 3 trappetrin. Gæster ankommer kl. 13. Arrangementet forventes at slutte ved 17-18- tiden. Ønsker hjælp fra ca 2 dansktalende personer med erfaring fra servering/selskaber til at sørge for velkomstdrink skænkes op og fordeles til gæster. 3 retters menu bliver leveret fra cateringfirma. Forret portionsanrettes. Hovedret (skal opvarmes) sættes som buffet på 2 stationer eller i fade til bordene. Dessert er allerede portionsanrettet. Laves ca 2 frugtfade til buffetbordene. Desuden kaffe/the efter maden. Desuden hjælp til oprydning efter retterne. 2 personaler burde række, en bør have erfaring med tilberedning/anretning af maden.
Servering til havebryllup
3.000 kr
Servering/tjenere til havebryllup. Ønsker 2 personer der skal hjælpe fra ca. kl. 14.30 - 22.30 (måske senere). Opgaver som bl.a.: Anret mad på buffet, ryd af bord og vask op, fyld op med vin og vand på borde.
Køkken ,serverings personale
1.200 kr
Hjælp i køkken og servering til privat fest .5-6 timer
Handyhand er din markedsplatform, hvis du gerne vil have løst arbejdsopgaver, men måske ikke har tid, erfaring eller overskud. Står du og skal planlægge et event eller afholde en 50 års fødselsdag, og er du lidt på bar bund mht. pynt, tema osv? Via Handyhand kan du få dekorationsservice til fødselsdag, festdekorationer og eventdekorationer. Vores handyhandere kan hjælpe dig med festplanlægning og dekoration, og de kan blandt andet tilbyde services som:
En handyhander kan også yde hjælp ved at fungere som:
Som fødseldagsdekoratør kan handyhanderne blandt andet hjælpe med:
Det er en god idé at aftale, hvilket udstyr og redskaber din handyhander tager med, og hvad du selv skal stille til rådighed til udførelse af den specifikke opgave.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at booke en dekoratør til fødselsdagsfesten på Handyhand følger du bare disse simple trin:
Du betaler nemt og sikkert din handyhander via Handyhand, uanseet om du har booket dem til fødselsdagsdekoration eller ej. Sådan fungerer betalingsprocessen:
Husk at du altid skal betale din handyhander gennem Handyhand. På den måde sikrer du, at både du og din handyhander er beskyttet og kan få gavn af vores support, hvis der opstår udfordringer eller problemer under udførelsen af en opgave.
En fødselsdagsdekoratør bruger typisk 1-2 timer på at opsætte pynt og dekorationer til festen. Du kan sagtens aftale en anden tidshorisont, hvis der er ekstra meget pynt, festlokalet er stort eller lignende.
Handyhand tjekker indirekte om en festdekoratør er pålidelig ved at bruge et ærligt og gennemsigtigt system med anmeldelser og udførselsrate. Det giver vores kunder mulighed for nemt at vurdere, hvor mødestabil og dygtig en billig dekoratør er. Handyhandernes anmeldelser er resultatet af tidligere kunders oplevelser, og udførselsraten viser deres historik over tidligere fuldførte opgaver.
Når opgaven er udført, har du mulighed for at vurdere og bedømme din oplevelse med den handyhander, du hyrede. Ved at gøre det, så kan andre kunder også få glæde af din erfaring, når de skal vælge og bestille en handyhander til fremtidige opgaver.
Ja, Handyhand sørger for, at du kan blive dækket af vores skadegodtgørelse i tilfælde af uforudsete hændelser eller skader opstået under arbejdets udførelse. For at se den fulde beskrivelse af dækningen anbefaler vi, at du læser mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Du kan let komme i kontakt med support i Handyhand på den af de følgende måder, der passer dig bedst:
Find og book den bedste håndværker via Handyhand til at løse din specifikke opgave. Du sparer tid og penge, imens handyhanderen klarer opgaven nemt og sikkert. Booking via Handyhand inkluderer blandt andet:
Handyhand gør det nemt at finde en fødselsdagsdekoratør i bagsværd til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien fødselsdagsdekoratør.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige fødselsdagsdekoratører i bagsværd, i post nr: 1359 til 2889.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Fødselsdagsdekoratør kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.500,00,- til 3.000,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!