
Se profil
Anne D..
Brønshøj
Seneste Anmeldelse
"God kommunikation hele vejen igennem og et fint stykke arbejde"
Verifikationer
Info

Fødselsdagsdekoratør
Festdekoratør
Børnefødselsdage
Underholdning
Alle dekoratør-behov
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Brønshøj
"God kommunikation hele vejen igennem og et fint stykke arbejde"
Info
Se profil
Brøndby
"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"
Info

Se profil
Herlev
verificeret
"Sød og perfekt hjælp udover alle grænser. Vil helt klart bruge Karina igen og kan kun give hende de bedste anbefalinger."
Info
Se profil
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Info

Se profil
København S
verificeret
"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."
Info

Se profil
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Info

Se profil
Brønshøj
verificeret
"Ann og hendes datter var virkelig hjælpsomme, så vi selv kunne nyde vores fest uden at skulle bekymre os om hvordan det gik i køkkenet, så varm anbefaling herfra til Ann"
Info

Se profil
Ishøj
verificeret
"Ankom til tiden, arbejdede effektivt og godt."
Info

Vi var utrolig glade for at have Heidi til at servere til vores barnedåb. Hun havde et godt øje for detaljen og var ekstrem effektiv. Derudover var hun utrolig behagelig at samarbejde med, hun lyttede tll vores behov og kom selv med gode input. Vi vil klart anbefale Heidi til andre, der skal bruge en dygtig servitrice.
Servering til barnedåb
1.500,-

Lotte er sød, ved hvad hun laver, punktlig, øje for hvad der mangler og hun var bare med på og gøre dagen lettere. Tak til Lotte.
Hjælp til 30 års fødselsdag
1.000,-

Super effektiv og selvkørende!
Serveringshjælp til fødselsdag
3.000,-

Helt igennem fin oplevelse med Anne. God kommunikation, punktlig og effektiv.
Anretning/afrydning ved konfirmation
1.200,-

Super kommunikation, effektiv, punktlig og på alle måder en god oplevelse!
Hjælp med anretning/afrydning til konfirmation
1.250,-

Jeg kan klart anbefale Henrik! Han er både dygtig, grundig og rar!
Delvist opsætning af køkken
5.000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Besøg af julemand
250 kr.
Jeg søger en sød mand der kan spille julemand juleaften hjemme hos os og glæde to børn ☺️ Jeg har kostume og gavesæk med gaverne der kan hentes nogle dage før. Du skal blot klæde dig ud, ringe på døren og dele gaverne ud til to børn varighed 10-15 min på adressen 🎅🏻🌲♥️
Julemand til 24 december ved 17.00 - 20.00 tiden
500 kr.
Udklædt julemand til at komme og aflevere gaver til ungerne. Helst kl. 17.00 eller senest kl.20.00 Vi har udklædning hvis personen ikke selv har. Varighed ca 15 min 3 stks børn skal have gaver Gaver gives til ham på selve dagen - vi tænker at sætte en pose med gaver udenfor døren, men han må gerne skrive en sms når han er 5 min fra adressen.
Julemand d.24 december
600 kr.
Vil du være julemand for vores tre børn på 3, 3 og 9 år? Vi søger en, der kan komme og give dem en god og hyggelig oplevelse., hvor i kommer med gaver til børnene. (maske 1 gave til hver barn som vi giver pa forhånd). Besøget ma gerne varer ca. 15 - 30 minutter og skal finde sted et tidspunkt mellem kl. 10 og 19 den 24. december. Du må gerne have egne juletøj med.
Islagkager
1.600 kr.
Jeg vil gerne have et bud på nogle lækre og forskelligeislagkager til 26 personer som dessert. Umiddelbart forestiller jeg mig 3-5 stk alt efter størrelsen.
Bryllupsbillejning
2.000 kr.
bryllupskørsel i fin bil- gerne hvid - kørsel med brudepar d. 9. august. kl. ca. 14.30 fra brønshøj kirke og til fotograferingssted - afventer den nøjagtige lokation, derefter til endedestinationen som er i lyngby varighed forventeligt ca. 1 time. meget gerne pyntet bil.
Bryllupsfotograf til selve festdelen
4.500 kr.
Der skal tages billeder af selve bryllypsfesten fra parrets dans, taler og ellers dj og dans (ingen vielsesbilleder, ingen parbilleder) Fotografi fra kl. 20-23.30 Ca. 40 gæster Både indendørs og udendørs arealer Billeder ønskes redigeret Vedkommende skal selv medbringe værktøj
Kok - fødselsdagsmiddag
10.000 kr.
Jeg holder min 60 års fødselsdaag i vores have. Der opsættes 2 telte af 8x4 meter, med gulv. Vi har hyret 2 serverings/afrydnings/opvask/stå i baren piger. (De har prøvet det en del gange).Jeg havde tænkt en "kokkens spændende forret - giv den gas". (Jeg ynder selv at lave f.eks. ærtesuppe med kammuslinger - så det skal det ikke være. Det må gerne være "kokkens signaturret som kan noget" Jeg er mere i tvivl om hovvedretten. På den ene side tænker jeg mere nede på jorden med noget rødt kød og en "god souce" til f.eks. noget fermanteret grøntsag til. (absolut ikke bløde gulerødder/bønner). Det behøver ikke være farlig fint....Eller - har kokken en specialitet?Og så tænkte jeg selv at lave dessert dagen forud - lavet i glas - lige til at servere.Vi bliver omkring 42 personer - nogle mangler at svar osv.Vi kan sagtens købe ind - det kan også være kokken.Køkkenet er gængs af slagsen for et hus. Der er induktionsplader.
70 års fødselsdag med brunch,
2.500 kr.
Antal gæster. ca 35 Opstille buffet med service og mad (jeg sørger for at købe det ind og lave en del på forhånd) Vi kan sammen lave en plan over opstilling af service og mad og hvordan det ændrer sig igennem dagen Servere champagne og appelsin juice Lave smoothies (jordbær banan) Muligvis lave pandekager Muligvis lave røræg, bacon og champignon og avocado anrette brød,ost, marmelader , smør mm , frugt, spinat quiche, skåle yogurt mm Planen kl 11:30 Brunch i vores hjem i brønshøj. Indendørs hvis det regner, Inde og ude hvis det er godt vejr kl 14 - 15 Danse event i haven under et halv tag 15:30 servere varm chokolade med flødeskum og kage. Åbne gaver mm kl16:30 For de der vil gå tur om mosen kl 18:30 serveres suppe og brød og øl- for de gæster der stadig er der vi har en 50 koppers kaffemaskine. kaffe , vand og juice serveres gennem hele dagen Opvask og oprydning løbende hjælp kan gå efter suppen serveres
Servering til barnedåb
1.500 kr.
1 Serveringspersonale til barnedåb søges Vi holder barnedåb for i alt 40 voksne og 13 børn. Vi skal bruge hjælp til at klargøre buffet, tage imod gæster med velkomstdrink og løbende oprydning/opvask. Mødetid kl 10-16 Det er vigtigt, at du er her præcis kl 10.00, da du skal lukkes ind i lokalet. Der vil ligge en køreplan klar, så du ved, hvad der skal gøres. Gæsterne ankommer ca. Kl 13 og spisetid er ca. 13.30. Opgaverne er: - Klargøring af snacks, grønt og frugt - Tage imod mad, der leveres i tidsrummet 11.30-13. - Servering af velkomstdrinks fra bord - Opsætning og klargøring af buffet (der er få retter der skal varmes ellers er det lige til at sætte på bordet, der leveres i fade) - brygning af kaffe og opsætning af kaffebuffet - løbende oprydning og opvask Vi vil desuden hjælpe til løbende.
Handyhand er din markedsplatform, hvis du gerne vil have løst arbejdsopgaver, men måske ikke har tid, erfaring eller overskud. Står du og skal planlægge et event eller afholde en 50 års fødselsdag, og er du lidt på bar bund mht. pynt, tema osv? Via Handyhand kan du få dekorationsservice til fødselsdag, festdekorationer og eventdekorationer. Vores handyhandere kan hjælpe dig med festplanlægning og dekoration, og de kan blandt andet tilbyde services som:
En handyhander kan også yde hjælp ved at fungere som:
Som fødseldagsdekoratør kan handyhanderne blandt andet hjælpe med:
Det er en god idé at aftale, hvilket udstyr og redskaber din handyhander tager med, og hvad du selv skal stille til rådighed til udførelse af den specifikke opgave.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at booke en dekoratør til fødselsdagsfesten på Handyhand følger du bare disse simple trin:
Du betaler nemt og sikkert din handyhander via Handyhand, uanseet om du har booket dem til fødselsdagsdekoration eller ej. Sådan fungerer betalingsprocessen:
Husk at du altid skal betale din handyhander gennem Handyhand. På den måde sikrer du, at både du og din handyhander er beskyttet og kan få gavn af vores support, hvis der opstår udfordringer eller problemer under udførelsen af en opgave.
En fødselsdagsdekoratør bruger typisk 1-2 timer på at opsætte pynt og dekorationer til festen. Du kan sagtens aftale en anden tidshorisont, hvis der er ekstra meget pynt, festlokalet er stort eller lignende.
Handyhand tjekker indirekte om en festdekoratør er pålidelig ved at bruge et ærligt og gennemsigtigt system med anmeldelser og udførselsrate. Det giver vores kunder mulighed for nemt at vurdere, hvor mødestabil og dygtig en billig dekoratør er. Handyhandernes anmeldelser er resultatet af tidligere kunders oplevelser, og udførselsraten viser deres historik over tidligere fuldførte opgaver.
Når opgaven er udført, har du mulighed for at vurdere og bedømme din oplevelse med den handyhander, du hyrede. Ved at gøre det, så kan andre kunder også få glæde af din erfaring, når de skal vælge og bestille en handyhander til fremtidige opgaver.
Ja, Handyhand sørger for, at du kan blive dækket af vores skadegodtgørelse i tilfælde af uforudsete hændelser eller skader opstået under arbejdets udførelse. For at se den fulde beskrivelse af dækningen anbefaler vi, at du læser mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Du kan let komme i kontakt med support i Handyhand på den af de følgende måder, der passer dig bedst:
Find og book den bedste håndværker via Handyhand til at løse din specifikke opgave. Du sparer tid og penge, imens handyhanderen klarer opgaven nemt og sikkert. Booking via Handyhand inkluderer blandt andet:
Handyhand gør det nemt at finde en fødselsdagsdekoratør i brønshøj til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien fødselsdagsdekoratør.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige fødselsdagsdekoratører i brønshøj, i post nr: 1359 til 2889.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Fødselsdagsdekoratør kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.350,00,- til 2.880,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!