Anne D.
Brønshøj
Seneste Anmeldelse
"Super godt arbejde!"
Ægteskabs celebrant
Humanistisk bryllup
Vielse i det frie
Vielse i hjemmet
Alle celebrant behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brønshøj
"Super godt arbejde!"
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
Super effektiv og selvkørende!
Serveringshjælp til fødselsdag
3,000,-
Lotte er sød, ved hvad hun laver, punktlig, øje for hvad der mangler og hun var bare med på og gøre dagen lettere. Tak til Lotte.
Hjælp til 30 års fødselsdag
1,000,-
Jeg kan klart anbefale Henrik! Han er både dygtig, grundig og rar!
Delvist opsætning af køkken
5,000,-
Super kommunikation, effektiv, punktlig og på alle måder en god oplevelse!
Hjælp med anretning/afrydning til konfirmation
1,250,-
Helt igennem fin oplevelse med Anne. God kommunikation, punktlig og effektiv.
Anretning/afrydning ved konfirmation
1,200,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Opstilling af buffet afrydning af tallerkener efter middag
1,000 kr
Brønshøj
Vi skal holde reception i et lokale i Brønshøj. Vi mangler en til at hjælpe med at opsætte vores reception mad på fade og tage opvasken når maden er spist Vi skal være i kirken kl 13 så du skal kunne være ved lokalet kl 12:30 og gøre klar til vi kommer efter Vi tænker fra 12:30 til klokken 16:30
Fotograf til fest i Brønshøj
1,296 kr
Brønshøj
Fotograf til fest - der skal tages fotos parvis, når gæsterne ankommer, ialt 32 personer, og så skal der fotograferes rundt om bordet, når festen er startet. Det er på restaurant i dagslys, der er masser af lys ind i lokalet. Fotograf skal selv medbringe kamera. Efterfølgende skal disse sendes på mail eller andet iflg aftale. Det handler om lørdag d. 13.7 fra kl. 12.45 (fest starter kl. 13) til kl. 14.45 på ************ i Brønshøj.
Ansigtsmaling til børnefest
1,500 kr
Brønshøj
Ansigtsmaling til børnefødselsdag. Tidsrummet 10 30 til 12
Serveringshjælp til fødselsdag
1,400 kr
Brønshøj
2 x hjælper til 50 års fødselsdagsfest søges: 200 kr. i timen pr. person Mødetid kl. 17 Slut ca. 23-24 tiden (men vi håber på fleksibilitet i tilfælde af behov for længere tid alt efter aftenens forløb) 45 gæster deltager Festen består af: 18.00: Gæster ankommer og velkomstdrink serveres Forret serveres på tallerkener ved bordene Hovedret serveres som buffet Dessert/Kaffebord serveres som buffet Tag-selv bar klargøres Arbejdet indbefatter altså kl. 17 - ca. 23/24: - Servering af velkomstdrink - Klargøring af mad/serveringer/buffet (+ opfyldning) - Servere ved borde - Klargøring af kaffebord + drinksbord - Rydde af borde + opvask + pakke rester i køleskab efter hver ret - Sørge for vin (flasker), vand og sodavand på bordene - Slutoprydning: opvask og diverse rengøring i køkkenet
Delvist opsætning af køkken
5,000 kr
Brønshøj
Som ses på billederne er noget af køkkenet allerede oppe. Resten skal sættes op og det kræver også et par tilskæringer ift. placering af rør (!!!). Køkkenet er inkl. indbygningsovn, køleskab og opvaskemaskine. Skuffer skal samles og sættes på. Bordplade klarer vi selv. Vi er meget glade for vores nye hus og ønsker derfor søde og ordentlige folk med erfaring i opsætning af køkken og som rydder pænt op og tager skoene af 😀 Alt værktøj skal selv medbringes. Kan det gøres i påsken er det klart at foretrække ☺️ Vi skal nok sørge for der er drikkevarer til rådighed ☺️
Hjælp til 30 års fødselsdag
1,000 kr
Brønshøj
Jeg har brug for en der kan hjælpe til min lillebror 30 års surprise-fest. Vi bliver maks. 35 inkl. børn. Der skal sættes mad frem som en buffet (maden kommer udefra), sørger for at der er fyldt op, rydde af, sætte i opvaskeren, gøre klar til kaffe/kage og hvad der ellers måtte være. Det er i tidsrummet fra kl. 14-18. Festen bliver holdt i privat hjem med have i Brønshøj.
Det er ikke kun spisebordet, der er vigtigt i en spisestue. Stolene omkring bordet er lige så vigtige, da det er her man sidder og hygger sig med familien og vennerne. Derfor kan det være en god idé at overveje at skifte stolene ud, hvis man gerne vil have et nyt udtryk i sin spisestue. Man kan eksempelvis overveje at skifte de klassiske spisestuestole ud med nogle moderne stole, eller måske er et helt hvidt bord mere ens stil. Det kan også være du har en stor spisestue, så der kan være plads til at rundt bord, som kan samle personerne om bordet på en helt anden måde, fordi man alle sammen sidder med front mod hinanden. Dette leder typisk op til en samlet samtale for hele selskabet. Lige meget hvad, så er det vigtigt at have behagelige stole i sin spisestue, da man jo gerne skal kunne sidde der i flere timer ad gangen - især når der er gæster på besøg.
En vielse i det frie er en fantastisk måde at holde sin bryllupsceremoni på. Det giver jer mulighed for at være kreative med jeres bryllup, og I kan have det lige så unikt, som I ønsker det. En vielse i det frie kan foregå på mange forskellige steder - lige fra stranden til parken eller haven. Uanset hvor I holder jeres vielse, så er der nogle ting, I skal huske på. For det første skal I sørge for at have en god PA-anlæg, så alle kan høre præsten eller taleren. Dernæst skal I have taget hensyn til vejret - især hvis I holder jeres vielse udenfor. Sørg for at have noget telt eller pavillon, som kan give jer skygge og beskyttelse mod regnen, hvis den begynder at pisse ned. Endeligt skal I huske at informere jeres gæster om, hvorvidt de skal medbringe stole eller ej. På den måde undgår I, at folk står op under hele ceremonien.
En af de store beslutninger man tager i sit liv, er når man vælger at blive gift. Der er mange overvejelser der skal tages, og det kan være en stor mundfuld for nogle par. For det første skal I have fundet ud af hvor I gerne vil holde jeres bryllup. Skal det være et kirkebryllup eller måske et bryllup i naturen? Eller har I måske allerede en idé om hvor I gerne vil holde jeres reception? Uanset hvad så er der nogle ting I skal have styr på inden I kan gå videre med planlægningen. ..For det første skal I have fundet ud af hvilken type bryllup I ønsker jer. Vil I have et kirkebryllup eller måske et bryllup i naturen? Eller har I måske allerede en idé om hvor I gerne vil holde jeres reception? Uanset hvad så er der nogle ting I skal have styr på inden I kan gå videre med planlægningen. ..Dernæst skal i finde ud af budgettet for jeres bryllupsfest. Her er det vigtigt at have realistiske forventninger, og ikke lade sig rive med af de mange muligheder der findes. Husk på at jo mere simpelt og elegant festen er, jo mindre koster den typisk også - og sommetider kan det være mere smukt end de dyreste festligheder. Noget andet man skal huske på, er at invitere venner og familie til festen - her gælder det samme som med budgettet, at man ikke behøver at invitere alle man kender
En ægteskabs celebrant er en person, der officielt kan vie jer som par. De fleste vælger at bruge en præst eller pastor til dette formål, men i dag er der også mange, der vælger at bruge en ægteskabs celebrant. En ægteskabs celebrant har typisk ikke de samme religiøse forpligtelser som en præst eller pastor, og derfor kan de ofte tilpasse vielsen mere individuelt til jer som par. Det betyder også, at I har mulighed for at vælge jeres egne ceremoni- og bryllupsritualer, hvilket ikke er muligt, hvis I bruger en præst eller pastor. Derudover kan I også selv vælge, hvor vielsen skal foregå - uanset om det er i et kirkerum, på stranden eller måske i jeres have. En anden fordel ved at bruge en ægteskabs celebrant er, at I typisk vil have mere tid til at forberede jer på vielsen sammen med ham eller hende. Dette giver jer mulighed for at få lavet et mere personligt bryllup, da I har haft mulighed for at snakke om jeres forventninger og drømme til dagen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Hvorfor booke en ægteskabscelebrant med Handyhand? Fordi Handyhand tilbyder erfarne og professionelle celebranter, der skaber personlige og unikke ceremonier, som passer til jeres ønsker og behov. Spar tid og stress - book en ægteskabscelebrant med Handyhand i dag!
Med Handyhand kan du nemt og bekvemt bestille en ægteskabscelebrant til din store dag. Platformen tilbyder et bredt udvalg af kvalificerede celebranter, der passer til dine behov og præferencer. Du kan nemt sammenligne priser, læse anmeldelser og vælge den perfekte celebrant til at skabe en personlig og mindeværdig ceremoni. Spar tid og stress ved at bruge Handyhand til at finde den rette ægteskabscelebrant, der vil gøre jeres bryllup til en uforglemmelig oplevelse.
Handyhand gør det nemt at finde en ægteskabs celebrant i brønshøj til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien ægteskabs celebrant.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige ægteskabs celebranter i brønshøj, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Ægteskabs celebrant kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 4,130.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!