Person udfører ægteskabsceremoni som celebrant i smukt udendørs miljø.

Ægteskabs celebrant i Vallensbæk Strand

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Vallensbæk Strand

Ægteskabs Celebranter til alle dine behov

Ægteskabs celebrant

Humanistisk bryllup

Vielse i det frie

Vielse i hjemmet

Alle celebrant behov

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste ægteskabs celebranter i Vallensbæk Strand

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Ken M..

Ishøj

4,9
62 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Ankom til tiden, arbejdede effektivt og godt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

İmran A..

Vallensbæk Strand

5,0
6 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Imran hjalp til mit bryllup! Hun var super sød og hjælpsom. Jeg skulle ikke bekymre mig om noget som helst! 🤍 TAK!"

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Christine J..

Brøndby

5,0
36 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lisa N..

København S

5,0
20 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Sandra S..

Glostrup

4,6
11 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Karina O..

Herlev

5,0
24 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Sød og perfekt hjælp udover alle grænser. Vil helt klart bruge Karina igen og kan kun give hende de bedste anbefalinger."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

daniella S..

Brøndby Strand

5,0
21 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Det har været en fryd at arbejde sammen med Daniela."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Hannah G..

København N

5,0
11 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"

Verifikationer

Info

anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Til vores guldbryllupsfest koordinerede og organiserede Ken M maden super professionelt fra cateringfirmaet til middag, kaffe samt et senere pølse- og ostebord. I festen deltog 50 gæster. Til opgaven blev Ken suportet af 2 tjenere. Den følgende morgen anrettede Ken Morgenmad, kaffe mm. til 25 gæster. Alt i alt et super professionelt arbejde der udførtes med humor og smil.

Hjælp til Guldbryllupsfest med 60 gæster

1.700,-

Gennemsnitlig anmeldelser af ægteskabs celebranter

Baseret på 626 Anmeldelser

4.85
587
17
4
3
15

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Vallensbæk Strand

Hornmusik

1.000 kr.

Hornmusik til guldbryllup kl 8 om morgenen

Køkkenhjælp til fest

1.400 kr.

Vi skal holde min mands 50 års fødselsdag og har brug fra køkkenhjælp til oprydning og opvask (fylde og tømme opvaskemaskine) Ca. fra kl 14 til kl 21 Vi bor i Vallensbæk. Der kommer ca. 50 gæster.

Hjælp til Guldbryllupsfest med 60 gæster

1.700 kr.

Vi ønsker en professionel I køkkenet der koordinerer og instruerer 2 unge piger under middag og kaffe. Du og pigerne sikrer at buffeen under middagen er indbydende både med hensyn til mad og drikkevarer. Der vælges bordformænd bland gæsterne som hjælper med at sikre at der er vand og vin. Der skal ikke skænkes op i glassene. Maden leveres mellem kl. 10 og kl. 12 kold fra Gaudium i anretter-køkkenet. Der medfølger specifikke instrukser fra Gaudium vedrørende opvarmning og anretning af maden. Opgaven starter kl.11.30 og slutter kl. 15.30. Vi har hyret 2 unge piger i 20’erene til at hjælpe til med festen. De møder kl. 11.30 og slutter ca. kl.22.00. Gæsterne ankommer kl.12.30. • Forretten portionsanrettes • Der skal varmes og udskæres mør kalv langtidsstegt og unghane. Derudover varmes kartofler, rødvinssauce og brød alt sammen i.h.t. medfølgende vejledning fra Gaudium-der vedlægges pdf af menu og vejledning fra Gaudium. • Der er et fuldt udstyret anretter køkken-Der vedlægges pdf fil af inventarliste samt foto af køkken og festlokale. • Opvask: Af skylning af service og køkkenudstyr og opstilling i køkkenet klar til opvask • Festlokalet er i stueplan. Anretter køkken og festlokale ligger ved siden af hinanden i samme niveau. • Desserten: chokoladekager anrettes på fade på buffeen. • Efter kl. 15.30 står de 2 piger for alt mulig praktisk og "skrub af maden" • Musik: Der er musik fra kl. 15.00

Køkkenhjælp og Servering til selskab.

1.500 kr.

Vi holder 70 års fødselsdag for min mand og forventer at blive omkring 25 personer. Vi har brug for hjælp til at holde styr på køkkenet, på maden til buffeten samt til løbende at sørge for drikkevarer osv. Arrangementet starter kl 13 og vi forventer det er tilstrækkeligt at du er der fra kl 12 og frem til kl 18.

Bartender søges

1.500 kr.

Bartender til privat fest i Vallensbæk sejlklub lørdag d. 27 januar fra kl. 17.00-01.30. Der skal laves velkomstdrinks, skænkes fadøl og laves nemme drinks som g&t, rom&cola og lign.

Hvad tilbyder ægteskabs celebranter

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • Der er mange ting, man skal være opmærksom på, når man skal hyre en ægteskabs celebrant. Først og fremmest skal man sørge for at finde en celebrant, der passer til ens personlighed og stil. Dette kan være svært, da der er mange forskellige celebrants på markedet. Derfor kan det være en god idé at spørge venner og familie, hvis de kender nogen, eller om de har hørt godt om nogen. På den måde kan man få et indtryk af, hvem der er i stand til at give en god ceremoni. Dernæst skal man sørge for at have et budget på plads. Ceremonien kan hurtigt blive dyr, hvis man ikke er opmærksom på dette fra starten af. Derfor er det vigtigt at have et budget på plads, så man ikke ender med at bruge flere penge, end man havde planlagt. Endelig skal man sørge for at have alle de nødvendige papirer i orden. Dette gælder især ægtepagten, som er et dokument, der bekræfter ægteskabet juridisk set. Uden denne pagt er ægteskabet ikke gyldigt i Danmark.

  • En ægteskabs celebrant bruger typisk omkring to timer på at forberede sig til et bryllup. Dette inkluderer tid til at tale med bruden og gommen, for at få et indtryk af deres personligheder, og hvad de ønsker for deres bryllup. Yderligere bruger en ægteskabs celebrant også tid på at skrive en tale, der passer til bruden og gommens personligheder, samt den type bryllup de ønsker. Endelig vil en ægteskabs celebrant også bruge tid på selve dagen, hvor der typisk er flere ting der skal koordineres - såsom timingen af talerne, musikken osv. På selve dagen kan det være en god idé at have en assistent med, som kan tage sig af nogle af disse opgaver, så celebranten kan fokusere på at være til stede i nuet.

  • En ægteskabs celebrant er en person, der officielt kan vie jer som par. De fleste ægteskabscelebranter har en uddannelse inden for området, og de fleste af dem vil have taget et kursus i både jura og ceremonier. Derudover skal man også betale et gebyr for at få lov til at bruge deres tjenester. Gebyret varierer alt efter hvor meget arbejde der er involveret i planlægningen af jeres vielsesceremoni, og hvor langt tid det tager at gennemføre den. I nogle tilfælde kan man også vælge at få en ægteskabs celebrant til at stå for al planlægningen af vielsen, så man ikke selv skal bekymre sig om dette.

Hvorfor hyre en ægteskabs celebrant med Handyhand?

Hvorfor booke en ægteskabscelebrant med Handyhand? Fordi Handyhand tilbyder erfarne og professionelle celebranter, der skaber personlige og unikke ceremonier, som passer til jeres ønsker og behov. Spar tid og stress - book en ægteskabscelebrant med Handyhand i dag!


Med Handyhand kan du nemt og bekvemt bestille en ægteskabscelebrant til din store dag. Platformen tilbyder et bredt udvalg af kvalificerede celebranter, der passer til dine behov og præferencer. Du kan nemt sammenligne priser, læse anmeldelser og vælge den perfekte celebrant til at skabe en personlig og mindeværdig ceremoni. Spar tid og stress ved at bruge Handyhand til at finde den rette ægteskabscelebrant, der vil gøre jeres bryllup til en uforglemmelig oplevelse.

Handyhand gør det nemt at finde en ægteskabs celebrant i vallensbæk strand til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien ægteskabs celebrant.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige ægteskabs celebranter i vallensbæk strand, i post nr: 1359 til 2889.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Ægteskabs celebrant kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.500,00,- til 1.750,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!