
Se profil
Karina O..
Herlev
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Sød og perfekt hjælp udover alle grænser. Vil helt klart bruge Karina igen og kan kun give hende de bedste anbefalinger."
Verifikationer
Info

Ægteskabs celebrant
Humanistisk bryllup
Vielse i det frie
Vielse i hjemmet
Alle celebrant behov
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Herlev
verificeret
"Sød og perfekt hjælp udover alle grænser. Vil helt klart bruge Karina igen og kan kun give hende de bedste anbefalinger."
Info
Se profil
Brøndby
"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"
Info

Se profil
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Info

Se profil
København S
verificeret
"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."
Info

Se profil
Kongens Lyngby
"Vi havde fornøjelsen af at have Christina og hendes partner/veninde Sofie som personale til vores datters barnedåb, og de leverede en fantastisk oplevelse, der oversteg alle vores forventninger! Fra starten var deres service exceptionel. Efter aftale kom de dagen før, så vi kunne hilse på dem og sikre, at alt var på plads. På selve dagen tog de imod vores mad, varmede den og klargjorde den til en lækker buffet. Christina og Sofie sørgede for en hyggelig og imødekommende atmosfære ved vores velkomst, med vores skilte og flag samt servering af velkomstdrinks. Deres timing var perfekt, og de havde en fin forståelse for, hvornår maden, kaffen og kagen skulle serveres. Samlet set var det en 10 ud af 10 oplevelse. Vi kan varmt anbefale Christina og Sofie for deres professionalisme og fantastiske service!"
Info

Se profil
Virum
verificeret
"Very efficient and great work"
Info
Se profil
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Info

Se profil
Ishøj
verificeret
"Ankom til tiden, arbejdede effektivt og godt."
Info

Man kan trygt overlade sit køkken og sin serveringen til Christine, for det bliver klaret som man selv ville ha gjort det, kan varmt anbefale Christine og hendes team 5 STORE stjerner herfra ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Mangler hjælp til servering til en fødselsdag
6.000,-

Heidi er fantastisk - kan varmt anbefales. Heidi har et godt overblik, smuk anretning og altid med et smil på læben. Alt kørte på skinner og perfekt oprydning.
Servering
2.500,-

Vitus har udført bartender opgaven til vores havefest. Han var punktlig og professionel. Kan varmt anbefale ham.
Bartender
1.500,-

Hannah & Simone var bare en super hjælp til vor sølvbryllup med 80 gæster - havde øje for alle detaljer. Super søde og effektive - de bedste anbefalinger herfra mvh Steen
køkkenhjælp til pasning af buffet, brygge kaffe/te, afrydning opvask
2.800,-

Imran anrettede buffet, drikkevarer, kaffe, oprydning osv som aftalt, vi er fuldt tilfredse.
70 års fødselsdag
800,-

Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Hej, vil gerne have et tilbud på Hjælp til: middag med ca 30 personer, lettere tilberedning og anretning af mad, servering, oprydning. Tænker 2 personer i 6 timer
2.250,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Burgerpresser
1.000 kr
Jeg skriver for at høre, om I kan hjælpe med at producere en specialfremstillet burger-presser/smasher. Jeg har vedhæftet et billede som reference, men jeg ønsker modellen tilpasset følgende specifikationer: Diameter: 15 cm Kant: En lille opadgående kant hele vejen rundt på ca. 0,7 cm, så bøfferne holder formen Materiale: Fødevaregodkendt materiale – gerne rustfrit, poleret stål Vægt: Meget gerne en halv-tung konstruktion for god presseeffekt Jeg vil sætte pris på, hvis du kan oplyse en ca.-pris for fremstilling af sådan en del, samt eventuel leveringstid. På forhånd tak for hjælpen – jeg ser frem til at høre fra dig.
Har brug for 2 unge mennesker
500 kr
Hej! Jeg hedder Noabelle, og jeg skal konfirmeres den 16. maj 2026 🎉 Jeg leder efter to søde, ansvarsbevidste og hjælpsomme unge mennesker, som har lyst til at give en hånd med til min konfirmationsfest. Festen holdes i Lyngby, og jeg vil gerne have, at I møder op kl. 15, da festen starter kl. 16. Vi bliver omkring 80 personer, og jeg har brug for hjælp til følgende: • Varmning og anretning af mad (maden er færdiglavet – kødet skal blot varmes, og salaten tages ud) • Gøre buffeten klar med mad og drikkevarer • Sørge for løbende at fylde op under middagen (mad og drikkevarer) • Rydde op ved buffeten og ved bordene, når vi er færdige med at spise • Tage kage ud og sætte det klar på et bord • Hjælpe med at rydde op og evt. skubbe borde og stole væk, hvis der skal gøres plads til dansegulv Jeg leder efter nogen, der er til at stole på, har gåpåmod og kan bevare det gode humør, selv når der er lidt travlt 😊 Hvis du (eller I er to venner) har lyst til at hjælpe på dagen, så skriv endelig en besked til mig! Jeg lover, at stemningen bliver både hyggelig og festlig 💛 Venlig hilsen Noabelle☺️ Det er 500 kr per person☺️
Servering og køkkenhjælp
1.200 kr
Hej. Vil skal fejre sølvbryllup i private rammer for ca. 20 personer. Der kommer en kok og laver mad. Vi har brug for én person, der kan hjælpe med servering af mad og drikkevarer, afrydning, opvask m.v. Det vil ca. være i tidsrummet 17-21 (+/÷).
Havefest i forbindelse med 50 års fødselsdag
2.000 kr
Jeg har brug for noget hjælp til afholdelse af min 50 års fødselsdag. Folk er inviteret til Åbent Hus fra kl. 14. Og har derfor behov for at I kan komme fra kl. 13:00 til at hjælpe med at alt står klart med kaffe/kage og drikkevarer. Derefter skal skal der gøres klar til aftensmad ved 17-18 hvor et par venner griller noget mad, så der skal gøres klar med tilbehør og drikkelse. Til sidst ved ca. 20 tiden forventes I af have fri. Jeg forventer at der kommer mellem 50-75 mennesker fordelt over hele dagen. 50 personer som max på samme tid. Køkkenhjælp: Jeg har brug for nogen som kan hjælpe med at servere kaffe og kage samt drikkevare og ryde af igen så der hele tiden er rydeligt. Rengøring: Jeg står selv for rengøring efterfølgende Adgangsforhold: Vi bor i et rækkehus så derfor vil det være muligt at komme let til køkken og adgangsforhold er meget fine med parkering lige ude foran hoveddør
Havefest i forbindelse med 50 års fødselsdag
2.000 kr
Jeg har brug for noget hjælp til afholdelse af min 50 års fødselsdag. Folk er inviteret til Åbent Hus fra kl. 14. Og har derfor behov for at I kan komme fra kl. 13:00 til at hjælpe med at alt står klart med kaffe/kage og drikkevarer. Derefter skal skal der gøres klar til aftensmad ved 17-18 hvor et par venner griller noget mad, så der skal gøres klar med tilbehør og drikkelse. Til sidst ved ca. 20 tiden forventes I af have fri. Jeg forventer at der kommer mellem 50-75 mennesker fordelt over hele dagen. 50 personer som max på samme tid. Køkkenhjælp: Jeg har brug for nogen som kan hjælpe med at servere kaffe og kage samt drikkevare og ryde af igen så der hele tiden er rydeligt. Rengøring: Jeg står selv for rengøring efterfølgende Adgangsforhold: Vi bor i et rækkehus så derfor vil det være muligt at komme let til køkken og adgangsforhold er meget fine med parkering lige ude foran hoveddør
70 års fødselsdag
800 kr
Hjælp søges kl. 11-16, 30 gæster i selskabslokaler, nær lyngby. Gæster inviteret til kl. 12. Vi har brug for hjælp med anretning af velkomstdrink, buffet (leveres 11:30), kaffe og kage, og med oprydning og opvask (der er opvaskemaskine). ingen servering ved bordene, gæsterne skal selv hente ved buffeten.
Danselærer til bryllup 5. september i Kongens Lyngby
1.000 kr
Min veninde og hendes mand skal giftes - og som indslag vil jeg gerne booke en danselærer, der kan komme og lære alle gæsterne en dans - det kan være i alle genre. F.eks. linedance. Vi er cirka 40 deltagere, og det er selvfølgelig bare et sjovt indslag, og ikke fordi nogen skal kunne den til perfektion. Det vil være i en gårdhave og alle er nybegyndere. Maks 45 minutter
Bartender
1.500 kr
Vi holder havefest for max 20 mennesker ,og har brug for en bartender der kan sørge for drinks til gæsterne. Tidsrummet bliver omkring kl.19 - 23 Vi sørger for at få indkøbt drikkevarer m.m. ,så nogle udvalgte drinks kan laves.Vi kan godt lave et kort med specifikke drinks. ( Max 8-9)
DJ til jubilæumsfest på DTU
4.000 kr
vi holder 5-års jubilæum for kandidatuddannelsen i teknologisk entreprenørskab, hvor 150 studerende, undervisere, eksternes etc. spiser middag sammen fra 18-21. fra 21-00 vil vi gerne have en dj ud at spille. dj'en skal helst have sit eget udstyr med. vi har hjælpere til at assistere med opsætning og lyd.
Det er ikke kun spisebordet, der er vigtigt i en spisestue. Stolene omkring bordet er lige så vigtige, da det er her man sidder og hygger sig med familien og vennerne. Derfor kan det være en god idé at overveje at skifte stolene ud, hvis man gerne vil have et nyt udtryk i sin spisestue. Man kan eksempelvis overveje at skifte de klassiske spisestuestole ud med nogle moderne stole, eller måske er et helt hvidt bord mere ens stil. Det kan også være du har en stor spisestue, så der kan være plads til at rundt bord, som kan samle personerne om bordet på en helt anden måde, fordi man alle sammen sidder med front mod hinanden. Dette leder typisk op til en samlet samtale for hele selskabet. Lige meget hvad, så er det vigtigt at have behagelige stole i sin spisestue, da man jo gerne skal kunne sidde der i flere timer ad gangen - især når der er gæster på besøg.
En vielse i det frie er en fantastisk måde at holde sin bryllupsceremoni på. Det giver jer mulighed for at være kreative med jeres bryllup, og I kan have det lige så unikt, som I ønsker det. En vielse i det frie kan foregå på mange forskellige steder - lige fra stranden til parken eller haven. Uanset hvor I holder jeres vielse, så er der nogle ting, I skal huske på. For det første skal I sørge for at have en god PA-anlæg, så alle kan høre præsten eller taleren. Dernæst skal I have taget hensyn til vejret - især hvis I holder jeres vielse udenfor. Sørg for at have noget telt eller pavillon, som kan give jer skygge og beskyttelse mod regnen, hvis den begynder at pisse ned. Endeligt skal I huske at informere jeres gæster om, hvorvidt de skal medbringe stole eller ej. På den måde undgår I, at folk står op under hele ceremonien.
En af de store beslutninger man tager i sit liv, er når man vælger at blive gift. Der er mange overvejelser der skal tages, og det kan være en stor mundfuld for nogle par. For det første skal I have fundet ud af hvor I gerne vil holde jeres bryllup. Skal det være et kirkebryllup eller måske et bryllup i naturen? Eller har I måske allerede en idé om hvor I gerne vil holde jeres reception? Uanset hvad så er der nogle ting I skal have styr på inden I kan gå videre med planlægningen. ..For det første skal I have fundet ud af hvilken type bryllup I ønsker jer. Vil I have et kirkebryllup eller måske et bryllup i naturen? Eller har I måske allerede en idé om hvor I gerne vil holde jeres reception? Uanset hvad så er der nogle ting I skal have styr på inden I kan gå videre med planlægningen. ..Dernæst skal i finde ud af budgettet for jeres bryllupsfest. Her er det vigtigt at have realistiske forventninger, og ikke lade sig rive med af de mange muligheder der findes. Husk på at jo mere simpelt og elegant festen er, jo mindre koster den typisk også - og sommetider kan det være mere smukt end de dyreste festligheder. Noget andet man skal huske på, er at invitere venner og familie til festen - her gælder det samme som med budgettet, at man ikke behøver at invitere alle man kender
En ægteskabs celebrant er en person, der officielt kan vie jer som par. De fleste vælger at bruge en præst eller pastor til dette formål, men i dag er der også mange, der vælger at bruge en ægteskabs celebrant. En ægteskabs celebrant har typisk ikke de samme religiøse forpligtelser som en præst eller pastor, og derfor kan de ofte tilpasse vielsen mere individuelt til jer som par. Det betyder også, at I har mulighed for at vælge jeres egne ceremoni- og bryllupsritualer, hvilket ikke er muligt, hvis I bruger en præst eller pastor. Derudover kan I også selv vælge, hvor vielsen skal foregå - uanset om det er i et kirkerum, på stranden eller måske i jeres have. En anden fordel ved at bruge en ægteskabs celebrant er, at I typisk vil have mere tid til at forberede jer på vielsen sammen med ham eller hende. Dette giver jer mulighed for at få lavet et mere personligt bryllup, da I har haft mulighed for at snakke om jeres forventninger og drømme til dagen.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
Der er mange ting, man skal være opmærksom på, når man skal hyre en ægteskabs celebrant. Først og fremmest skal man sørge for at finde en celebrant, der passer til ens personlighed og stil. Dette kan være svært, da der er mange forskellige celebrants på markedet. Derfor kan det være en god idé at spørge venner og familie, hvis de kender nogen, eller om de har hørt godt om nogen. På den måde kan man få et indtryk af, hvem der er i stand til at give en god ceremoni. Dernæst skal man sørge for at have et budget på plads. Ceremonien kan hurtigt blive dyr, hvis man ikke er opmærksom på dette fra starten af. Derfor er det vigtigt at have et budget på plads, så man ikke ender med at bruge flere penge, end man havde planlagt. Endelig skal man sørge for at have alle de nødvendige papirer i orden. Dette gælder især ægtepagten, som er et dokument, der bekræfter ægteskabet juridisk set. Uden denne pagt er ægteskabet ikke gyldigt i Danmark.
En ægteskabs celebrant bruger typisk omkring to timer på at forberede sig til et bryllup. Dette inkluderer tid til at tale med bruden og gommen, for at få et indtryk af deres personligheder, og hvad de ønsker for deres bryllup. Yderligere bruger en ægteskabs celebrant også tid på at skrive en tale, der passer til bruden og gommens personligheder, samt den type bryllup de ønsker. Endelig vil en ægteskabs celebrant også bruge tid på selve dagen, hvor der typisk er flere ting der skal koordineres - såsom timingen af talerne, musikken osv. På selve dagen kan det være en god idé at have en assistent med, som kan tage sig af nogle af disse opgaver, så celebranten kan fokusere på at være til stede i nuet.
En ægteskabs celebrant er en person, der officielt kan vie jer som par. De fleste ægteskabscelebranter har en uddannelse inden for området, og de fleste af dem vil have taget et kursus i både jura og ceremonier. Derudover skal man også betale et gebyr for at få lov til at bruge deres tjenester. Gebyret varierer alt efter hvor meget arbejde der er involveret i planlægningen af jeres vielsesceremoni, og hvor langt tid det tager at gennemføre den. I nogle tilfælde kan man også vælge at få en ægteskabs celebrant til at stå for al planlægningen af vielsen, så man ikke selv skal bekymre sig om dette.
Hvorfor booke en ægteskabscelebrant med Handyhand? Fordi Handyhand tilbyder erfarne og professionelle celebranter, der skaber personlige og unikke ceremonier, som passer til jeres ønsker og behov. Spar tid og stress - book en ægteskabscelebrant med Handyhand i dag!
Med Handyhand kan du nemt og bekvemt bestille en ægteskabscelebrant til din store dag. Platformen tilbyder et bredt udvalg af kvalificerede celebranter, der passer til dine behov og præferencer. Du kan nemt sammenligne priser, læse anmeldelser og vælge den perfekte celebrant til at skabe en personlig og mindeværdig ceremoni. Spar tid og stress ved at bruge Handyhand til at finde den rette ægteskabscelebrant, der vil gøre jeres bryllup til en uforglemmelig oplevelse.
Handyhand gør det nemt at finde en ægteskabs celebrant i kongens lyngby til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien ægteskabs celebrant.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige ægteskabs celebranter i kongens lyngby, i post nr: 1359 til 2889.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Ægteskabs celebrant kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.200,00,- til 2.000,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!