
Se profil
Karina O..
Herlev
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Sød og perfekt hjælp udover alle grænser. Vil helt klart bruge Karina igen og kan kun give hende de bedste anbefalinger."
Verifikationer
Info

Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Herlev
verificeret
"Sød og perfekt hjælp udover alle grænser. Vil helt klart bruge Karina igen og kan kun give hende de bedste anbefalinger."
Info
Se profil
Brøndby
"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"
Info

Se profil
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Info

Se profil
København S
verificeret
"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."
Info

Se profil
Kongens Lyngby
"Vi havde fornøjelsen af at have Christina og hendes partner/veninde Sofie som personale til vores datters barnedåb, og de leverede en fantastisk oplevelse, der oversteg alle vores forventninger! Fra starten var deres service exceptionel. Efter aftale kom de dagen før, så vi kunne hilse på dem og sikre, at alt var på plads. På selve dagen tog de imod vores mad, varmede den og klargjorde den til en lækker buffet. Christina og Sofie sørgede for en hyggelig og imødekommende atmosfære ved vores velkomst, med vores skilte og flag samt servering af velkomstdrinks. Deres timing var perfekt, og de havde en fin forståelse for, hvornår maden, kaffen og kagen skulle serveres. Samlet set var det en 10 ud af 10 oplevelse. Vi kan varmt anbefale Christina og Sofie for deres professionalisme og fantastiske service!"
Info

Se profil
Virum
verificeret
"Very efficient and great work"
Info
Se profil
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Info

Se profil
Ishøj
verificeret
"Ankom til tiden, arbejdede effektivt og godt."
Info

Man kan trygt overlade sit køkken og sin serveringen til Christine, for det bliver klaret som man selv ville ha gjort det, kan varmt anbefale Christine og hendes team 5 STORE stjerner herfra ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Mangler hjælp til servering til en fødselsdag
6.000,-

Heidi er fantastisk - kan varmt anbefales. Heidi har et godt overblik, smuk anretning og altid med et smil på læben. Alt kørte på skinner og perfekt oprydning.
Servering
2.500,-

Vitus har udført bartender opgaven til vores havefest. Han var punktlig og professionel. Kan varmt anbefale ham.
Bartender
1.500,-

Hannah & Simone var bare en super hjælp til vor sølvbryllup med 80 gæster - havde øje for alle detaljer. Super søde og effektive - de bedste anbefalinger herfra mvh Steen
køkkenhjælp til pasning af buffet, brygge kaffe/te, afrydning opvask
2.800,-

Imran anrettede buffet, drikkevarer, kaffe, oprydning osv som aftalt, vi er fuldt tilfredse.
70 års fødselsdag
800,-

Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Hej, vil gerne have et tilbud på Hjælp til: middag med ca 30 personer, lettere tilberedning og anretning af mad, servering, oprydning. Tænker 2 personer i 6 timer
2.250,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Burgerpresser
1.000 kr
Jeg skriver for at høre, om I kan hjælpe med at producere en specialfremstillet burger-presser/smasher. Jeg har vedhæftet et billede som reference, men jeg ønsker modellen tilpasset følgende specifikationer: Diameter: 15 cm Kant: En lille opadgående kant hele vejen rundt på ca. 0,7 cm, så bøfferne holder formen Materiale: Fødevaregodkendt materiale – gerne rustfrit, poleret stål Vægt: Meget gerne en halv-tung konstruktion for god presseeffekt Jeg vil sætte pris på, hvis du kan oplyse en ca.-pris for fremstilling af sådan en del, samt eventuel leveringstid. På forhånd tak for hjælpen – jeg ser frem til at høre fra dig.
Har brug for 2 unge mennesker
500 kr
Hej! Jeg hedder Noabelle, og jeg skal konfirmeres den 16. maj 2026 🎉 Jeg leder efter to søde, ansvarsbevidste og hjælpsomme unge mennesker, som har lyst til at give en hånd med til min konfirmationsfest. Festen holdes i Lyngby, og jeg vil gerne have, at I møder op kl. 15, da festen starter kl. 16. Vi bliver omkring 80 personer, og jeg har brug for hjælp til følgende: • Varmning og anretning af mad (maden er færdiglavet – kødet skal blot varmes, og salaten tages ud) • Gøre buffeten klar med mad og drikkevarer • Sørge for løbende at fylde op under middagen (mad og drikkevarer) • Rydde op ved buffeten og ved bordene, når vi er færdige med at spise • Tage kage ud og sætte det klar på et bord • Hjælpe med at rydde op og evt. skubbe borde og stole væk, hvis der skal gøres plads til dansegulv Jeg leder efter nogen, der er til at stole på, har gåpåmod og kan bevare det gode humør, selv når der er lidt travlt 😊 Hvis du (eller I er to venner) har lyst til at hjælpe på dagen, så skriv endelig en besked til mig! Jeg lover, at stemningen bliver både hyggelig og festlig 💛 Venlig hilsen Noabelle☺️ Det er 500 kr per person☺️
Servering og køkkenhjælp
1.200 kr
Hej. Vil skal fejre sølvbryllup i private rammer for ca. 20 personer. Der kommer en kok og laver mad. Vi har brug for én person, der kan hjælpe med servering af mad og drikkevarer, afrydning, opvask m.v. Det vil ca. være i tidsrummet 17-21 (+/÷).
Havefest i forbindelse med 50 års fødselsdag
2.000 kr
Jeg har brug for noget hjælp til afholdelse af min 50 års fødselsdag. Folk er inviteret til Åbent Hus fra kl. 14. Og har derfor behov for at I kan komme fra kl. 13:00 til at hjælpe med at alt står klart med kaffe/kage og drikkevarer. Derefter skal skal der gøres klar til aftensmad ved 17-18 hvor et par venner griller noget mad, så der skal gøres klar med tilbehør og drikkelse. Til sidst ved ca. 20 tiden forventes I af have fri. Jeg forventer at der kommer mellem 50-75 mennesker fordelt over hele dagen. 50 personer som max på samme tid. Køkkenhjælp: Jeg har brug for nogen som kan hjælpe med at servere kaffe og kage samt drikkevare og ryde af igen så der hele tiden er rydeligt. Rengøring: Jeg står selv for rengøring efterfølgende Adgangsforhold: Vi bor i et rækkehus så derfor vil det være muligt at komme let til køkken og adgangsforhold er meget fine med parkering lige ude foran hoveddør
Havefest i forbindelse med 50 års fødselsdag
2.000 kr
Jeg har brug for noget hjælp til afholdelse af min 50 års fødselsdag. Folk er inviteret til Åbent Hus fra kl. 14. Og har derfor behov for at I kan komme fra kl. 13:00 til at hjælpe med at alt står klart med kaffe/kage og drikkevarer. Derefter skal skal der gøres klar til aftensmad ved 17-18 hvor et par venner griller noget mad, så der skal gøres klar med tilbehør og drikkelse. Til sidst ved ca. 20 tiden forventes I af have fri. Jeg forventer at der kommer mellem 50-75 mennesker fordelt over hele dagen. 50 personer som max på samme tid. Køkkenhjælp: Jeg har brug for nogen som kan hjælpe med at servere kaffe og kage samt drikkevare og ryde af igen så der hele tiden er rydeligt. Rengøring: Jeg står selv for rengøring efterfølgende Adgangsforhold: Vi bor i et rækkehus så derfor vil det være muligt at komme let til køkken og adgangsforhold er meget fine med parkering lige ude foran hoveddør
70 års fødselsdag
800 kr
Hjælp søges kl. 11-16, 30 gæster i selskabslokaler, nær lyngby. Gæster inviteret til kl. 12. Vi har brug for hjælp med anretning af velkomstdrink, buffet (leveres 11:30), kaffe og kage, og med oprydning og opvask (der er opvaskemaskine). ingen servering ved bordene, gæsterne skal selv hente ved buffeten.
Danselærer til bryllup 5. september i Kongens Lyngby
1.000 kr
Min veninde og hendes mand skal giftes - og som indslag vil jeg gerne booke en danselærer, der kan komme og lære alle gæsterne en dans - det kan være i alle genre. F.eks. linedance. Vi er cirka 40 deltagere, og det er selvfølgelig bare et sjovt indslag, og ikke fordi nogen skal kunne den til perfektion. Det vil være i en gårdhave og alle er nybegyndere. Maks 45 minutter
Bartender
1.500 kr
Vi holder havefest for max 20 mennesker ,og har brug for en bartender der kan sørge for drinks til gæsterne. Tidsrummet bliver omkring kl.19 - 23 Vi sørger for at få indkøbt drikkevarer m.m. ,så nogle udvalgte drinks kan laves.Vi kan godt lave et kort med specifikke drinks. ( Max 8-9)
DJ til jubilæumsfest på DTU
4.000 kr
vi holder 5-års jubilæum for kandidatuddannelsen i teknologisk entreprenørskab, hvor 150 studerende, undervisere, eksternes etc. spiser middag sammen fra 18-21. fra 21-00 vil vi gerne have en dj ud at spille. dj'en skal helst have sit eget udstyr med. vi har hjælpere til at assistere med opsætning og lyd.
Når du leder efter hjælp til planlægning af et event eller arrangement, kan det være rart at få overblik, hvad servicen inkluderer. Her vil vi dykke ned i, hvilke typer services der almindeligvis tilbydes inden for kategorien ‘planlægger af event’. Vi vil se nærmere på, hvilke opgaver eventarrangøren plejer at udføre. Og vi vil blandt andet komme ind på, hvordan prisen fastsættes. Vi anbefaler, at du læser med her og bliver klædt godt på til at træffe de bedste valg forud for dit arrangement.
Eventplanlæggerens arbejde bør tilpasses det konkrete event, men omfatter ofte grundlæggende disse punkter:
Som kunde bør du gøre det klart, hvad dine ønsker og krav til opgaven er, allerede når du opretter opgaven.
Der findes forskellige typer af services, som eventplanlæggere kan tage sig af. Det drejer sig ofte om:
Tøv ikke med at oprette en opgave på Handyhand-platformen, selv hvis dit arrangement er et andet.
De aktører, der typisk tager sig af opgaver med eventplanlægning, er:
Det er godt at gøre sig nogle overvejelser på forhånd om, hvad du forventer af servicen fra handyhanderen. Tænk på følgende punkter:
Husk altid at være præcis, når du beskriver i opgaven, hvad du leder efter for en type hjælp.
Prisen for en eventplanlæggers arbejde afhænger af flere faktorer såsom størrelsen og varigheden af eventet, eventuelle specielle krav samt eventplanlæggerens erfaring på området. Som kunde er det dig, der indleder med at sætte et budget, når du opretter opgaven. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved at anvende prisberegneren. Forskellige handyhandere byder på opgaven, og deres bud svarer til faste priser – ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem. Har din eventplanlægger udgifter til indkøbte materialer, anbefales det at afregne disse udgifter uafhængigt af Handyhand-prisen.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at booke den hjælp du har brug for til at planlægge dit event, følger du disse simple trin:
Betalingen af din eventplanlægger forløbet sådan her:
Skulle opgaven gå hen og blive annulleret, bliver beløbet returneret til dig, der har oprettet opgaven. Det sker i form af en kredit, du også kan vælge at få udbetalt. Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Du modtager bud og henvendelser direkte på den opgave, du har oprettet. Fordi du i opgaven har angivet dit foretrukne tidspunkt for udførelse af arbejdet, kan du som udgangspunkt regne med, at de interesserede handyhandere dermed har tid.
Måden, man fortryder eller annullerer en opgave på, afhænger af, om man allerede har sagt ja til et tilbud eller ej.
Ved fortrydelse, inden man har accepteret et bud fra en handyhander, gør man sådan her:
Ved aflysning, efter at man har accepteret et bud, gør man sådan:
Er der ingen reaktion fra handyhanderen godkendes anmodningen automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når selve annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan du vælge at få dem overført til det kort, du oprindelig brugte ved indbetaling. Du modtager også en mail herom.
Du kan altid genopslå din opgave på platformen, hvis du vil. Handyhand står desuden klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, eller du kan få hjælp i videoerne om aflysning henholdsvis på hjemmesiden og på mobilen.
Ja, Handyhand sørger for, at du kan blive dækket af vores skadegodtgørelse i tilfælde af uforudsete hændelser eller skader opstået under arbejdets udførelse. For at se den fulde beskrivelse af dækningen anbefaler vi, at du læser mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser. De giver et indblik i tidligere kunders erfaringer og oplevelser med eventplanlæggerne. Man kan også se en 'udførelsesrate', som viser andelen af udførte opgaver blandt de accepterede opgaver. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte handyhander på platformen.
Du er velkommen til at kontakte os i Handyhand på følgende måder:
Hos Handyhand kan vi hjælpe med alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.
Du kommunikerer nemt og sikkert med personen, du hyrer, gennem Handyhands interne beskedsystem. Beskedsystemet giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift. Det er smart, hvis I får brug for at lave ændringer i aftalerne, eller I ønsker support. Således har I god adgang til alle oplysningerne knyttet til opgaven og til samarbejdet.
Ja, når servicen er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den eventplanlægger, du havde hyret – det gøres på selve Handyhand-platformen. Din feedback er guld værd for fremtidige brugere af platformen. De kan bruge den til at træffe velovervejede beslutninger, når de også er på udkig efter en eventarrangør.
Som kunde lægger du ud med at sætte et budget. Det gør du, idet du opretter din opgave, og det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige handyhandere give deres bud på opgaven. Deres bud svarer til faste priser (ikke timepriser). Du kan nu vælge din foretrukne eventarrangør blandt dem, der har meldt sig, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
For at finde frem til den bedste eventarrangør på Handyhand-platformen kan du se anmeldelserne, bedømmelserne og oplysningerne om mødestabilitet, som knytter sig til de enkelte handyhandere. På den måde kan du vurdere, hvem der er bedst egnet til at udføre din opgave, og du kan således træffe en velovervejet beslutning.
En eventplanlægger kan hjælpe mange forskellige mennesker og i mange forskellige situationer. Her er nogle af de mest almindelige:
Ja, ‘planlægger til event’ kaldes også:
Nej, det behøver man ikke. Når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste eventplanlægger, tager Handyhand sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til betaling. Således undgår du som kunde det administrative besvær og kan nøjes med at fokusere på selve dit event.
Det er generelt en god idé at sørge for god og klar kommunikation mellem de forskellige parter, hvis der er flere der er inde over planlægningen af et arrangement. Vi giver et par forslag til, hvordan man opnår det smidigste samarbejde her:
Nej, det kræver ikke nødvendigvis en uddannelse at være eventplanlægger. Dog kan det være en stor fordel at have erfaring inden for området, hvis man skal planlægge et event.
Når du finder din næste eventplanlægger gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i kongens lyngby til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i kongens lyngby, i post nr: 1359 til 2889.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.200,00,- til 2.000,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!