Person planlægger event med laptop og notesblok.

Eventplanlægger i Kongens Lyngby

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Kongens Lyngby

Event Planlæggere til alle dine behov

Catering

Planlægning

Madlavning

Transport

Og meget mere...

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste event planlæggere i Kongens Lyngby

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Karina O..

Herlev

5,0
24 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Sød og perfekt hjælp udover alle grænser. Vil helt klart bruge Karina igen og kan kun give hende de bedste anbefalinger."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Christine J..

Brøndby

5,0
36 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lotte H..

Birkerød

4,9
17 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lisa N..

København S

5,0
20 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Christina C..

Kongens Lyngby

5,0
1 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Vi havde fornøjelsen af at have Christina og hendes partner/veninde Sofie som personale til vores datters barnedåb, og de leverede en fantastisk oplevelse, der oversteg alle vores forventninger! Fra starten var deres service exceptionel. Efter aftale kom de dagen før, så vi kunne hilse på dem og sikre, at alt var på plads. På selve dagen tog de imod vores mad, varmede den og klargjorde den til en lækker buffet. Christina og Sofie sørgede for en hyggelig og imødekommende atmosfære ved vores velkomst, med vores skilte og flag samt servering af velkomstdrinks. Deres timing var perfekt, og de havde en fin forståelse for, hvornår maden, kaffen og kagen skulle serveres. Samlet set var det en 10 ud af 10 oplevelse. Vi kan varmt anbefale Christina og Sofie for deres professionalisme og fantastiske service!"

Verifikationer

Info

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Ahmad B..

Virum

5,0
36 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Very efficient and great work"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Hannah G..

København N

5,0
11 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Ken M..

Ishøj

4,9
62 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Ankom til tiden, arbejdede effektivt og godt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Man kan trygt overlade sit køkken og sin serveringen til Christine, for det bliver klaret som man selv ville ha gjort det, kan varmt anbefale Christine og hendes team 5 STORE stjerner herfra ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Mangler hjælp til servering til en fødselsdag

6.000,-

comment.user?.profileImg

Heidi er fantastisk - kan varmt anbefales. Heidi har et godt overblik, smuk anretning og altid med et smil på læben. Alt kørte på skinner og perfekt oprydning.

Servering

2.500,-

comment.user?.profileImg

Vitus har udført bartender opgaven til vores havefest. Han var punktlig og professionel. Kan varmt anbefale ham.

Bartender

1.500,-

comment.user?.profileImg

Hannah & Simone var bare en super hjælp til vor sølvbryllup med 80 gæster - havde øje for alle detaljer. Super søde og effektive - de bedste anbefalinger herfra mvh Steen

køkkenhjælp til pasning af buffet, brygge kaffe/te, afrydning opvask

2.800,-

comment.user?.profileImg

Imran anrettede buffet, drikkevarer, kaffe, oprydning osv som aftalt, vi er fuldt tilfredse.

70 års fødselsdag

800,-

comment.user?.profileImg

Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Hej, vil gerne have et tilbud på Hjælp til: middag med ca 30 personer, lettere tilberedning og anretning af mad, servering, oprydning. Tænker 2 personer i 6 timer

2.250,-

Gennemsnitlig anmeldelser af event planlæggere

Baseret på 610 Anmeldelser

4.87
577
14
4
2
13

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Kongens Lyngby

Burgerpresser

1.000 kr

Jeg skriver for at høre, om I kan hjælpe med at producere en specialfremstillet burger-presser/smasher. Jeg har vedhæftet et billede som reference, men jeg ønsker modellen tilpasset følgende specifikationer: Diameter: 15 cm Kant: En lille opadgående kant hele vejen rundt på ca. 0,7 cm, så bøfferne holder formen Materiale: Fødevaregodkendt materiale – gerne rustfrit, poleret stål Vægt: Meget gerne en halv-tung konstruktion for god presseeffekt Jeg vil sætte pris på, hvis du kan oplyse en ca.-pris for fremstilling af sådan en del, samt eventuel leveringstid. På forhånd tak for hjælpen – jeg ser frem til at høre fra dig.

Har brug for 2 unge mennesker

500 kr

Hej! Jeg hedder Noabelle, og jeg skal konfirmeres den 16. maj 2026 🎉 Jeg leder efter to søde, ansvarsbevidste og hjælpsomme unge mennesker, som har lyst til at give en hånd med til min konfirmationsfest. Festen holdes i Lyngby, og jeg vil gerne have, at I møder op kl. 15, da festen starter kl. 16. Vi bliver omkring 80 personer, og jeg har brug for hjælp til følgende: • Varmning og anretning af mad (maden er færdiglavet – kødet skal blot varmes, og salaten tages ud) • Gøre buffeten klar med mad og drikkevarer • Sørge for løbende at fylde op under middagen (mad og drikkevarer) • Rydde op ved buffeten og ved bordene, når vi er færdige med at spise • Tage kage ud og sætte det klar på et bord • Hjælpe med at rydde op og evt. skubbe borde og stole væk, hvis der skal gøres plads til dansegulv Jeg leder efter nogen, der er til at stole på, har gåpåmod og kan bevare det gode humør, selv når der er lidt travlt 😊 Hvis du (eller I er to venner) har lyst til at hjælpe på dagen, så skriv endelig en besked til mig! Jeg lover, at stemningen bliver både hyggelig og festlig 💛 Venlig hilsen Noabelle☺️ Det er 500 kr per person☺️

Servering og køkkenhjælp

1.200 kr

Hej. Vil skal fejre sølvbryllup i private rammer for ca. 20 personer. Der kommer en kok og laver mad. Vi har brug for én person, der kan hjælpe med servering af mad og drikkevarer, afrydning, opvask m.v. Det vil ca. være i tidsrummet 17-21 (+/÷).

Havefest i forbindelse med 50 års fødselsdag

2.000 kr

Jeg har brug for noget hjælp til afholdelse af min 50 års fødselsdag. Folk er inviteret til Åbent Hus fra kl. 14. Og har derfor behov for at I kan komme fra kl. 13:00 til at hjælpe med at alt står klart med kaffe/kage og drikkevarer. Derefter skal skal der gøres klar til aftensmad ved 17-18 hvor et par venner griller noget mad, så der skal gøres klar med tilbehør og drikkelse. Til sidst ved ca. 20 tiden forventes I af have fri. Jeg forventer at der kommer mellem 50-75 mennesker fordelt over hele dagen. 50 personer som max på samme tid. Køkkenhjælp: Jeg har brug for nogen som kan hjælpe med at servere kaffe og kage samt drikkevare og ryde af igen så der hele tiden er rydeligt. Rengøring: Jeg står selv for rengøring efterfølgende Adgangsforhold: Vi bor i et rækkehus så derfor vil det være muligt at komme let til køkken og adgangsforhold er meget fine med parkering lige ude foran hoveddør

Havefest i forbindelse med 50 års fødselsdag

2.000 kr

Jeg har brug for noget hjælp til afholdelse af min 50 års fødselsdag. Folk er inviteret til Åbent Hus fra kl. 14. Og har derfor behov for at I kan komme fra kl. 13:00 til at hjælpe med at alt står klart med kaffe/kage og drikkevarer. Derefter skal skal der gøres klar til aftensmad ved 17-18 hvor et par venner griller noget mad, så der skal gøres klar med tilbehør og drikkelse. Til sidst ved ca. 20 tiden forventes I af have fri. Jeg forventer at der kommer mellem 50-75 mennesker fordelt over hele dagen. 50 personer som max på samme tid. Køkkenhjælp: Jeg har brug for nogen som kan hjælpe med at servere kaffe og kage samt drikkevare og ryde af igen så der hele tiden er rydeligt. Rengøring: Jeg står selv for rengøring efterfølgende Adgangsforhold: Vi bor i et rækkehus så derfor vil det være muligt at komme let til køkken og adgangsforhold er meget fine med parkering lige ude foran hoveddør

70 års fødselsdag

800 kr

Hjælp søges kl. 11-16, 30 gæster i selskabslokaler, nær lyngby. Gæster inviteret til kl. 12. Vi har brug for hjælp med anretning af velkomstdrink, buffet (leveres 11:30), kaffe og kage, og med oprydning og opvask (der er opvaskemaskine). ingen servering ved bordene, gæsterne skal selv hente ved buffeten.

Danselærer til bryllup 5. september i Kongens Lyngby

1.000 kr

Min veninde og hendes mand skal giftes - og som indslag vil jeg gerne booke en danselærer, der kan komme og lære alle gæsterne en dans - det kan være i alle genre. F.eks. linedance. Vi er cirka 40 deltagere, og det er selvfølgelig bare et sjovt indslag, og ikke fordi nogen skal kunne den til perfektion. Det vil være i en gårdhave og alle er nybegyndere. Maks 45 minutter

Bartender

1.500 kr

Vi holder havefest for max 20 mennesker ,og har brug for en bartender der kan sørge for drinks til gæsterne. Tidsrummet bliver omkring kl.19 - 23 Vi sørger for at få indkøbt drikkevarer m.m. ,så nogle udvalgte drinks kan laves.Vi kan godt lave et kort med specifikke drinks. ( Max 8-9)

DJ til jubilæumsfest på DTU

4.000 kr

vi holder 5-års jubilæum for kandidatuddannelsen i teknologisk entreprenørskab, hvor 150 studerende, undervisere, eksternes etc. spiser middag sammen fra 18-21. fra 21-00 vil vi gerne have en dj ud at spille. dj'en skal helst have sit eget udstyr med. vi har hjælpere til at assistere med opsætning og lyd.

Hvad tilbyder event planlæggere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • For at booke den hjælp du har brug for til at planlægge dit event, følger du disse simple trin:

    1. Opret opgave: Opret din opgave på Handyhand-platformen. Her beskriver du nøjagtigt, hvad du har brug for hjælp til, og hvornår du gerne vil have arbejdet udført.
    2. Sæt et budget: Angiv, hvad du er villig til at betale for opgaven, så handyhanderne bedre kan tilpasse deres bud til dine prismæssige forventninger.
    3. Modtag tilbud: Når din opgave ligger på platformen, vil interesserede eventplanlæggere fra dit lokalområde sende dig deres tilbud.
    4. Vælg en handyhander: Nu kan du sammenligne tilbuddene fra eventplanlæggerne og vælge den rette til at stå for opgaven.
    5. Acceptér og gå i gang: Når du har accepteret et tilbud fra en eventarrangør, kan planlægningsarbejdet gå i gang med det samme. 
  • Betalingen af din eventplanlægger forløbet sådan her:

    • Reservation: Når du har accepteret og bekræftet et bud, trækkes det pågældende beløb fra din konto, og det reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når planlægningen af dit arrangement er overstået, og opgaven er markeret som udført, overføres beløbet direkte til handyhanderen.

    Skulle opgaven gå hen og blive annulleret, bliver beløbet returneret til dig, der har oprettet opgaven. Det sker i form af en kredit, du også kan vælge at få udbetalt. Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Du modtager bud og henvendelser direkte på den opgave, du har oprettet. Fordi du i opgaven har angivet dit foretrukne tidspunkt for udførelse af arbejdet, kan du som udgangspunkt regne med, at de interesserede handyhandere dermed har tid. 

  • Måden, man fortryder eller annullerer en opgave på, afhænger af, om man allerede har sagt ja til et tilbud eller ej.

    Ved fortrydelse, inden man har accepteret et bud fra en handyhander, gør man sådan her:

    1. Log ind på Handyhand-platformen.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg opgaven.
    4. Tryk “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.

     

    Ved aflysning, efter at man har accepteret et bud, gør man sådan:  

    1. Følg trin 1-5 ovenfor, som hvis det var inden, du havde accepteret et bud. 
    2. Udfyld formularen. Forklar, hvorfor opgaven skal annulleres.
    3. Afsend anmodningen.
    4. Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen.

     

    Er der ingen reaktion fra handyhanderen godkendes anmodningen automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når selve annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan du vælge at få dem overført til det kort, du oprindelig brugte ved indbetaling. Du modtager også en mail herom. 

    Du kan altid genopslå din opgave på platformen, hvis du vil. Handyhand står desuden klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, eller du kan få hjælp i videoerne om aflysning henholdsvis på hjemmesiden og på mobilen.

  • Ja, Handyhand sørger for, at du kan blive dækket af vores skadegodtgørelse i tilfælde af uforudsete hændelser eller skader opstået under arbejdets udførelse. For at se den fulde beskrivelse af dækningen anbefaler vi, at du læser mere om Handyhands skadegodtgørelse.

  • Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser. De giver et indblik i tidligere kunders erfaringer og oplevelser med eventplanlæggerne. Man kan også se en 'udførelsesrate', som viser andelen af udførte opgaver blandt de accepterede opgaver. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte handyhander på platformen.

  •  Du er velkommen til at kontakte os i Handyhand på følgende måder:

    • Kontaktformular: Send os en besked, når du besøger os online.
    • Telefon: Ring til os, og vi hjælper dig, mens du er i røret. 
    • E-mail: Send os en detaljeret e-mail, og vi vender tilbage hurtigst muligt.

    Hos Handyhand kan vi hjælpe med alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.

  • Du kommunikerer nemt og sikkert med personen, du hyrer, gennem Handyhands interne beskedsystem. Beskedsystemet giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift. Det er smart, hvis I får brug for at lave ændringer i aftalerne, eller I ønsker support. Således har I god adgang til alle oplysningerne knyttet til opgaven og til samarbejdet.

  • Ja, når servicen er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den eventplanlægger, du havde hyret – det gøres på selve Handyhand-platformen. Din feedback er guld værd for fremtidige brugere af platformen. De kan bruge den til at træffe velovervejede beslutninger, når de også er på udkig efter en eventarrangør.

  • Som kunde lægger du ud med at sætte et budget. Det gør du, idet du opretter din opgave, og det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige handyhandere give deres bud på opgaven. Deres bud svarer til faste priser (ikke timepriser). Du kan nu vælge din foretrukne eventarrangør blandt dem, der har meldt sig, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.

  • For at finde frem til den bedste eventarrangør på Handyhand-platformen kan du se anmeldelserne, bedømmelserne og oplysningerne om mødestabilitet, som knytter sig til de enkelte handyhandere. På den måde kan du vurdere, hvem der er bedst egnet til at udføre din opgave, og du kan således træffe en velovervejet beslutning.

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en event planlægger med Handyhand?

Når du finder din næste eventplanlægger gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:

  • Effektivt: Opret nemt din opgave på platformen, og modtag straks tilbud fra handyhandere i nærheden af dig.
  • Sammenlign: Du kan hurtigt sammenligne tilbuddene fra de forskellige handyhandere og frit vælge det, der passer dig.
  • Fleksibelt: Gennem Handyhand kan man få hjælp til mange forskellige typer af opgaver – uanset om man stiller særlige krav.
  • Gennemsigtigt: Idet du har adgang til at se anmeldelser fra tidligere kunder, får du bred indsigt i eventplanlæggernes tidligere arbejde og deres kvalifikationer.
  • Billigt: Med vores budsystem kan du finde konkurrencedygtige priser, der er op til 70 % billigere end hos traditionelle udbydere.
  • Online estimat: Få hjælp til at lave et prisskøn med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside.
  • Sikker betaling: Betalingen håndteres sikkert gennem Handyhands betalingssystem.
  • Skadegodtgørelse: For at give ekstra tryghed kan alle opgaver, der udføres via Handyhand, blive dækket af en skadegodtgørelse, såfremt man har en skadeforsikring, f.eks. en indboforsikring.
  • Kundesupport: Vi står klar til at hjælpe fra start til slut for at sikre et gnidningsfrit forløb fra booking til betaling.
  • Lokalt fokus: Vores netværk af lokale eventarrangører er afsæt for en service tilpasset lige netop dine ønsker og behov. 

Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i kongens lyngby til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i kongens lyngby, i post nr: 1359 til 2889.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.200,00,- til 2.000,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!