Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Frederiksberg
"Perfect work"
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
København SV
"God udført rengøring"
København K
"Super flink og forstående."
Fremragende hjælp. Med Lotte i køkkenet kunne vi koncentrere os om bare at nyde vores dag. Med super godt overblik sørgede hun for, at det hele spillede for os og vores 60 gæster og efterlod køkkenet så pænt. Hun har vores varmeste anbefaling.
Serveringshjælp til barnedåb
1,000,-
Super fantastisk!!! Hyr dem !!!
Søger 2 piger til servering & afrydning hjælp til fødselsdags fest.
2,400,-
Wen er hurtig og effektiv. Udførte arbejdet til UG.
Hjælper til fest
900,-
Mathilde udførte arbejdet til UG.
Hjælp under firmafest
900,-
Super veludført arbejde!
Bartender til havefest
300,-
Super professionel. Har godt overblik over opgaven og timingen for, hvornår de enkelte delopgaver skal udføres. Vi kan kun give Maria vores bedste anbefaling.
Hjælp til fødselsdag med 20 personer til frokost.
800,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
30 års. Oprydning efter middag. Gæsterne er væk i en time og kommer tilbage efterfølgende.
1,000 kr
Frederiksberg
Jeg holder 30 års d 1 feb. Vi bliver ca 27 gæster til spisning. Ved 22 tiden er gæsterne væk fra lejligheden i en time. Har brug for hjælp til oprydning fra middagen imens vi væk + fjernelse af stole og bord - Blot sættes ud til siden.
Hjælp til festival/event
800 kr
Frederiksberg
Hej, jeg søger 1 til 2 mand til at hjælpe til en festival i Frederiksberg Hallerne nu på lørdag d.5 fra kl. 17 til kl. 22. Der skal sættes borde op, tømmes skraldespande og andet lign. Under et event i Frederiksberg Hallerne.
Servering, oprydning og rengøring
1,200 kr
Frederiksberg
Hjælpe med at anrette og servere maden, rydde af vejen løbende + rydde op og gøre rent efter middagen. Slut senest kl.midnat.
Kok til havefest
10,000 kr
Frederiksberg
Vi vil gerne booke en kok til at lave en lækker grill menu med tilbehør til servering til havefest. Du må gerne foreslå menu. Skal serveres ca kl. 16.30 og til ca 30 voksne og 30 børn. Mulighed for klargøring hos os. Vi forventer at du rydder op efter din egen klargøring men ikke den generelle servering.
15:30-19:30 Hjælp med Servering og køkken/oprydning på Frederiksberg
700 kr
Frederiksberg
Jeg holder en fødselsdag i haven og har brug for ekstra hjælp til servering/oprydning i køkken. Deltagere er 35-40 personer i haven. Der er Buffet til hovedret og så dessert. Villalejlighed er på 1. sal og haven ligger 25 meter fra udgang. tallerkner og glas er lejet. Der er opvaskemaskine og skraldespande i nærheden
Det er vigtigt at kunne planlægge i god tid (nogle gange op til 12 måneder i forvejen), især ved større arrangementer. Din eventplanlægger fra Handyhands platform kan holde alt på sporet og bevæge dit event fremad ved at trække på sin kreative vision og sine organisatoriske evner på hvert trin. De fleste eventplanlæggere klarer regelmæssigt events som:
Eventplanlægning handler ikke kun om glitter og glamour - de kan også sørge for, at dit firmaarrangement fremstår poleret og professionelt. Firmaarrangementer omfatter konferencer, seminarer, produktlanceringer, prisuddelinger og endda reklamestunts. Uanset hvad din begivenhed er, kan din planlægger få enhver virksomheds- eller brancheevent til at føles mere speciel og mindre som arbejde. For det første mødes de med dig for at diskutere din vision, dit budget og dine forventninger til eventen. Dernæst udvikler de en strategi, der hjælper med at bringe dit tema til live. Derfra finder de passende leverandører, der kan levere alt, hvad du har brug for til arrangementet. Nogle planlæggere af firmaarrangementer kan også hjælpe med destinationskonferencer, så du kan være sikker på, at alt er klar, når du ankommer.
En bryllupsplanlægger kan hjælpe med at gøre din drømmedag til virkelighed. De mødes med dig for at tale om, hvordan du vil have din bryllupsdag til at se ud og føles, og så finder de en måde at gøre din drøm til virkelighed. De tænker på alt, så du ikke behøver at gøre det, såsom at lave et bryllupsbudget, finde leverandører, arrangere transport og pynte de valgte festlokaler. De holder dig informeret hele vejen igennem og holder sig til en tidslinje for at sikre, at det hele sker på den rigtige måde. Ved at engagere en eventplanlægger får du fuld kontrol uden stress og jag. Mange eventplanlæggere tilbyder også event management-tjenester for at hjælpe alt med at køre glat på dagen, så du kan være involveret så meget eller så lidt, som du vil.
Uanset om det er dit barns temafødselsdag eller en sofistikeret soiree for voksne, kan din eventplanlægger hjælpe med at koordinere og organisere en fødselsdagsfest, der vil blive husket i årevis. Din eventplanner hjælper dig med at finde lokaler, catering, balloner, underholdning og fødselsdagskage til din begivenhed. Nyd en særlig begivenhed med venner og familie, velvidende at der er taget hånd om selv de mindste detaljer. Fra opsætning til oprydning vil din eventplanlægger sørge for, at din fest forløber uden problemer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en eventplanlægger til at organisere dit bryllup, forretningskonference eller milepælsfødselsdag? Uanset om du har brug for hjælp til en lille sammenkomst eller en virksomhedsomspændende konference, er det vigtigt at finde en eventplanlægger, der vil forstå og gennemføre din vision for begivenheden. Outsource din eventplanlægning og fjern stress og overvældelse fra din næste fest, så du kan gå ind til en storslået begivenhed, hvor intet detalje er blevet glemt.
Handyhand kan sætte dig i forbindelse med de bedste eventplanlæggere i nærheden af dig, som vil omsætte din vision til en mindeværdig begivenhed, der vil få dine gæster til at tale. Ansæt din eventplanlægger, og så er alt, der er tilbage at gøre, at slappe af og nyde festen.
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i frederiksberg til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i frederiksberg, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 990.00,- til 1,300.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!