Ken M.
Ishøj
Seneste Anmeldelse
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Ishøj
"Tusind tak 🙏🏼🤩"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Var rigtig gode.
Servering og hælp til fest
2,250,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Bryllupshjælpere til oprydning og servering
2,500 kr
Ishøj
Vi skal giftes den 3/8 og skal holde fest i Ishøj *******. Vi har brug for to hjælpere der vil være behjælpelige med at tage af efter mad, sætte opvask over, fylde op med snacks inden maden, lave kaffe og osv... Der kommer en kok og buffet så det med maden klarer han og der vil også være bartendere. Vi forventer at skulle bruge hjælp fra kl 12 -20/21 Der er fuldt storkøkken.
Oprydning efter bryllup
1,600 kr
Ishøj
Hej! Vi søger nogle til at komme og hjælpe os med oprydning efter vores bryllup i et lejet fest lokale. Opgaven består i at søger for alt pynt , stof i loftet og duge bliver samlet og taget ned og lagt i nogle kasser. Alle hvide stole skal samles og gøres klar til at et udlejnings firma kommer og afhenter dem. Borde skal tørres af og foldes sammen og stables på en vogn der står i lokalet. Alt service skal på plads i køkkenet. Køleskab skal tømmes hvis der er noget og alt overskydende drikkevare + eventuelle madvare skal samles så det nemt at bære ud. Der skal vaskes gulv og måske tørres overflader af i køkkenet. Og fjernes alt skrald. Men ellers ikke andet rengøring. I forhold til hvad tid på dagen forestiller jeg at det bliver om morgen/formiddag. Men det kan aftales nærmere. Et udlejnings firma kommer nemlig i mellem 10-13 og afhenter stole.
Servering og hælp til fest
2,000 kr
Ishøj
Vi har brug for hjælp til opfyldning på buffet. oprydning, opvask og forfaldende opgaver til fødselsdagsfest. Jeg regner med 2 personer fra kl 16.00 til ca 22.00
Nedtagning og pakning af pynt i festtelt samt klargøre 20 borde + 200 stole til afhentning
3,000 kr
Ishøj
Vi skal have nedtaget festpynt fra et lejet telt. Pynten skal nedtages og pakkes i kasser. Ligeledes skal 20 borde og 200 stole stilles samlet så de er klar til afhentning. Der kan være lidt let rengøring involveret, men som udgangspunkt er det primært nedtagning af pynt der skal foretages. OBS! Opgaven kræver stige og nedtagning af pynt i op til ca. 4m højde.
Det er vigtigt at kunne planlægge i god tid (nogle gange op til 12 måneder i forvejen), især ved større arrangementer. Din eventplanlægger fra Handyhands platform kan holde alt på sporet og bevæge dit event fremad ved at trække på sin kreative vision og sine organisatoriske evner på hvert trin. De fleste eventplanlæggere klarer regelmæssigt events som:
Eventplanlægning handler ikke kun om glitter og glamour - de kan også sørge for, at dit firmaarrangement fremstår poleret og professionelt. Firmaarrangementer omfatter konferencer, seminarer, produktlanceringer, prisuddelinger og endda reklamestunts. Uanset hvad din begivenhed er, kan din planlægger få enhver virksomheds- eller brancheevent til at føles mere speciel og mindre som arbejde. For det første mødes de med dig for at diskutere din vision, dit budget og dine forventninger til eventen. Dernæst udvikler de en strategi, der hjælper med at bringe dit tema til live. Derfra finder de passende leverandører, der kan levere alt, hvad du har brug for til arrangementet. Nogle planlæggere af firmaarrangementer kan også hjælpe med destinationskonferencer, så du kan være sikker på, at alt er klar, når du ankommer.
En bryllupsplanlægger kan hjælpe med at gøre din drømmedag til virkelighed. De mødes med dig for at tale om, hvordan du vil have din bryllupsdag til at se ud og føles, og så finder de en måde at gøre din drøm til virkelighed. De tænker på alt, så du ikke behøver at gøre det, såsom at lave et bryllupsbudget, finde leverandører, arrangere transport og pynte de valgte festlokaler. De holder dig informeret hele vejen igennem og holder sig til en tidslinje for at sikre, at det hele sker på den rigtige måde. Ved at engagere en eventplanlægger får du fuld kontrol uden stress og jag. Mange eventplanlæggere tilbyder også event management-tjenester for at hjælpe alt med at køre glat på dagen, så du kan være involveret så meget eller så lidt, som du vil.
Uanset om det er dit barns temafødselsdag eller en sofistikeret soiree for voksne, kan din eventplanlægger hjælpe med at koordinere og organisere en fødselsdagsfest, der vil blive husket i årevis. Din eventplanner hjælper dig med at finde lokaler, catering, balloner, underholdning og fødselsdagskage til din begivenhed. Nyd en særlig begivenhed med venner og familie, velvidende at der er taget hånd om selv de mindste detaljer. Fra opsætning til oprydning vil din eventplanlægger sørge for, at din fest forløber uden problemer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en eventplanlægger til at organisere dit bryllup, forretningskonference eller milepælsfødselsdag? Uanset om du har brug for hjælp til en lille sammenkomst eller en virksomhedsomspændende konference, er det vigtigt at finde en eventplanlægger, der vil forstå og gennemføre din vision for begivenheden. Outsource din eventplanlægning og fjern stress og overvældelse fra din næste fest, så du kan gå ind til en storslået begivenhed, hvor intet detalje er blevet glemt.
Handyhand kan sætte dig i forbindelse med de bedste eventplanlæggere i nærheden af dig, som vil omsætte din vision til en mindeværdig begivenhed, der vil få dine gæster til at tale. Ansæt din eventplanlægger, og så er alt, der er tilbage at gøre, at slappe af og nyde festen.
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i ishøj til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i ishøj, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2,150.00,- til 3,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!