Hannah G.
København N
Seneste Anmeldelse
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
København K
"Super flink og forstående."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Frederiksberg
"super oplevelse! hyr Caroline"
København SV
"God udført rengøring"
Super julemand
Julemand
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Hjælp til ballonbue til 1 års fødselsdag
500 kr
København N
Jeg leder efter en der kan lave en ballonbue til en 1 års fødselsdag som bliver afholdt i et lokale. Ballonerne sørger jeg for.
Tjen penge på at holde en privatfest i din egen lejlighed
1,000 kr
København N
Har du et privat sted, hvor du kan holde en fest, og elsker du at samle mennesker? Så kan du blive vært på vores nye platform og samtidig tjene penge på at skabe unikke oplevelser for dig selv og dine gæster! Hvad kræver det at være vært? Du har et privat sted i eller nær København, hvor festen kan afholdes. Du skal have plads til Min. 30 gæster som skal inviteres igennem vores platform (du må selvfølgelig gerne tage dine egne venner med udover!). Mindst 15 gæster køber billet via vores platform – du bestemmer selv entréprisen og beholder 80% af indtægterne. F.eks. tjener du 2400 hvis 30 gæster betaler 100 pr. billet. Du laver 3 opslag på dine sociale medier: 1. To før festen for at promovere festen og platformen. 2. Ét efter festen med billeder og en tak til gæsterne. Hvad tilbyder vi? Mulighed for at holde en fantastisk fest og møde nye mennesker. En nem måde at tjene penge på – uden de store anstrengelser. Fuldt ejerskab over, hvordan festen skal være – med eller uden tema. Lyder det som noget for dig? Så skriv til mig, og lad os sammen skabe Københavns fedeste privatfester!
Køkkenhjælp til fødselsdag
800 kr
København N
1 køkkenhjælp fra kl. 14-19 på Nørrebro. Fødselsdag for ca. 35 gæster med først kagebord og derefter aftensmad, begge dele på buffetbord. Har brug for hjælp til at lave kaffe, sørge for drikkevarer på buffetbordet, tage af kagebordet og stille frem til aftensmad samt afrydning/lettere oprydning undervejs f.eks. fjerne tomme dåser, stille i opvaskemaskine m.v.
Hjælp til barnedåb
900 kr
København N
Vi søger en pålidelig og effektiv person til at hjælpe os med servering og oprydning i forbindelse med vores barnedåb, Vi bliver omkring 45 gæster, og du vil hjælpe med: - Anrette og stille tapas frem - Rydde af borde og vaske op - Generel oprydning af fade og andet service undervejs Vi forventer, at du er serviceminded, kan arbejde selvstændigt og har øje for detaljer. Vi forventer du ankommer kl 10.00 og hjælper indtil cirka 16.00
Tjenere til fødselsdagsfest
1,000 kr
København N
2 tjener søges til at servicere til en fødselsdagsfest den 26. oktober 2024. 500kr pr person i tidsrummet 17- 23. 85 gæster. Der skal ikke medbringes noget. Påklædning: sort skjorte og sortebukser. Lave te og servere det på bordene løbende. Ryde op på bordene løbende. Når buffet ankommer skal det sættes på bordene sammen med tallerkener og bestik, glas. Rydde op efter maden Fylde opvaskemaskinen op og vaske op resterende. Gøre rent i køkkenet.
Det er vigtigt at kunne planlægge i god tid (nogle gange op til 12 måneder i forvejen), især ved større arrangementer. Din eventplanlægger fra Handyhands platform kan holde alt på sporet og bevæge dit event fremad ved at trække på sin kreative vision og sine organisatoriske evner på hvert trin. De fleste eventplanlæggere klarer regelmæssigt events som:
Eventplanlægning handler ikke kun om glitter og glamour - de kan også sørge for, at dit firmaarrangement fremstår poleret og professionelt. Firmaarrangementer omfatter konferencer, seminarer, produktlanceringer, prisuddelinger og endda reklamestunts. Uanset hvad din begivenhed er, kan din planlægger få enhver virksomheds- eller brancheevent til at føles mere speciel og mindre som arbejde. For det første mødes de med dig for at diskutere din vision, dit budget og dine forventninger til eventen. Dernæst udvikler de en strategi, der hjælper med at bringe dit tema til live. Derfra finder de passende leverandører, der kan levere alt, hvad du har brug for til arrangementet. Nogle planlæggere af firmaarrangementer kan også hjælpe med destinationskonferencer, så du kan være sikker på, at alt er klar, når du ankommer.
En bryllupsplanlægger kan hjælpe med at gøre din drømmedag til virkelighed. De mødes med dig for at tale om, hvordan du vil have din bryllupsdag til at se ud og føles, og så finder de en måde at gøre din drøm til virkelighed. De tænker på alt, så du ikke behøver at gøre det, såsom at lave et bryllupsbudget, finde leverandører, arrangere transport og pynte de valgte festlokaler. De holder dig informeret hele vejen igennem og holder sig til en tidslinje for at sikre, at det hele sker på den rigtige måde. Ved at engagere en eventplanlægger får du fuld kontrol uden stress og jag. Mange eventplanlæggere tilbyder også event management-tjenester for at hjælpe alt med at køre glat på dagen, så du kan være involveret så meget eller så lidt, som du vil.
Uanset om det er dit barns temafødselsdag eller en sofistikeret soiree for voksne, kan din eventplanlægger hjælpe med at koordinere og organisere en fødselsdagsfest, der vil blive husket i årevis. Din eventplanner hjælper dig med at finde lokaler, catering, balloner, underholdning og fødselsdagskage til din begivenhed. Nyd en særlig begivenhed med venner og familie, velvidende at der er taget hånd om selv de mindste detaljer. Fra opsætning til oprydning vil din eventplanlægger sørge for, at din fest forløber uden problemer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en eventplanlægger til at organisere dit bryllup, forretningskonference eller milepælsfødselsdag? Uanset om du har brug for hjælp til en lille sammenkomst eller en virksomhedsomspændende konference, er det vigtigt at finde en eventplanlægger, der vil forstå og gennemføre din vision for begivenheden. Outsource din eventplanlægning og fjern stress og overvældelse fra din næste fest, så du kan gå ind til en storslået begivenhed, hvor intet detalje er blevet glemt.
Handyhand kan sætte dig i forbindelse med de bedste eventplanlæggere i nærheden af dig, som vil omsætte din vision til en mindeværdig begivenhed, der vil få dine gæster til at tale. Ansæt din eventplanlægger, og så er alt, der er tilbage at gøre, at slappe af og nyde festen.
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i københavn n til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i københavn n, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 850.00,- til 1,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!