Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Brønshøj
"Super godt arbejde!"
"Isolde løste opgaven perfekt!"
Praktisk hjælp ved mindre event
1,300,-
Der er styr på tingene, og Christopher har et godt øje for tingene, så er klar anbefaling herfra :-)
Hjælp til arrangement med servering og afrydning
1,874,-
Amanda Luna er super. Venlig, dedikeret, sans for detaljen, åben, proaktiv og en god til selv at fylde opgaven ud. Hun blender godt ind i selskabet og løser opgaven til punkt pg prikke. Stor anbefaling herfra.
Tjener (Servering, afrydning og opvask til fest)
1,500,-
Anne er helt fantastisk. Løser opgaven med stort overblik og kvalitet. Hvis der kunne gives flere stjerne, har Anne fortjent dem alle. Tak for en helt fantastisk hjælp.
hjælp til anretning af buffet, afrydning, opvask
1,100,-
"Vi var super tilfredse med Lotte, som hjalp sikkert og effektivt til ved vores søns konfirmation, så vi kunne læne os tilbage og nyde aftenen."
Serveringshjælp, oprydning og opvask
1,890,-
Meget venlig og imødekommende. En fin fornemmelse for, hvad gæsterne ved bordet mangler
Hjælp til servering og opvask
1,400,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Hjælp til Barnedåb 2-3 timer
500 kr
Skovlunde
Jeg skal holde barnedåb i en Kirke. Vi har lejet et lokale i kirken, hvor vi efterfølgende vil være. Der er et stort køkken man kan bruge. Jeg har brug for en, der kan stå for alene at gøre maden klar. Vi vil på forhånd have lavet fade med tapas. De skal gøres færdige og stilles ind i lokalet. Der skal skæres brød og frugt. Stilles sodavand osv. ind i lokalet. Det er 1,5 liters sodavand. Så skal der laves saftevand. Kagerne skal sættes på fade og stilles ind. Kirketjeneren står for at lave kaffe og the. Vi bliver ca. 30 voksne og 15 børn. Jeg har brug for hjælp fra kl. 9.30 og så 2-3 timer.
Konfirmation
1,500 kr
Skovlunde
Selskabsbooster. Løbende sørge for at der er hyggeligt blandt gæsterne. Antal gæster: 40 Varighed: 5 t Aktiviteter: skabe roligt ubemærket dejlig stemning Plads: Indendørs og udendørs Materialer: Nix
Summer party chef needed
600 kr
Skovlunde
We are holding a summer party at a kolonihave and would like to ask a chef to take care of the food. We would like at least 3 courses, primarily things on the grill (meet/fish/shellfish).
Servering
1,100 kr
Skovlunde
Opvarmning af mad, sætte frem på buffetbord samt opvask og afrydning
Konfirmation 20 personer
850 kr
Skovlunde
Støtte til en at varme mad op og lidt servering til 20 personer. kl.16-21 6.maj. 2023
Festhjælp
800 kr
Skovlunde
Hjælp til anretning af mad , servering og opvask ca kl. 13- 18 Ca 20 gæster i privat hjem
Bartender til privatfest for ca 20 personer
Skovlunde
Vi skal holde housewarming i vores nye hus i Skovlunde og vil gerne give vores gæster en god oplevelse/service mens vi stadig kan være nærværende og hygge os med dem. Derfor søger vi en smilende og glad person der har lyst til at hjælp os i nogle timer. Det vigtigste for os er at finde en der har lyst til at være bartender i et par timer fra ca 21-23. Der skal laves gængse drinks/cocktails som G&T Irish coffee mojito whiskey sour French 75 osv. Der vil også være fadølsanlæg og vin så der vil være fin tid til at sørge for at drinksne bliver gode/pæne. Vi sørger naturligvis for gode råvarer og redskaber. Hvis du har lyst til at hjælpe mere end et par timer så kan vi let udvide det. I princippet ville det være fint med hjælp fra 15-03 eller en kortere periode i det interval. Vores gæster kommer kl 16. Før det skal der gøre lidt klar sættes drikkevarer frem osv. Fra 16-18 skal der løbende fyldes lidt op i en tá selv bar med drikkevarer og snaks samt forberede aftensmad. Fra 18-21 skal der gøres klar til aftensmad grilles og ryddes af og sættes i opvaskemaskine. Og vi regner med at festen kører frem til ca kl 03 så bartendervagten kan sagtens køre der til. Vi hjælper naturligvis selv til med det praktiske og din fornemmeste opgaver vil være at sørge for at vores gæster kan få noget lækkert i glasset og at det bliver serveret med et smil 😀 Hvis du kan spille på et instrument og/eller synge eller kender nogen der kan så kunne det også sagtens blive et indslag. Hvis du har spørgsmål må du endelig skrive. Lønnen finder vi ud af afhængig af tid kompetencer osv. Lørdag d. 18. juni i tidsrummet kl 15-03 læs beskrivelsen ovenover for mere info.
Hjælp i køkken til 60 års fest
Skovlunde
20 personer til Buffet Klargøring af velkomstdrink Klargøring af buffet Opfyldning af buffet Afrydning af buffet Opvask af service Kaffebrygning Anrette kaffebord med service Lørdag den 4. Sep fra kl 15.30 til ca 22
Det er vigtigt at kunne planlægge i god tid (nogle gange op til 12 måneder i forvejen), især ved større arrangementer. Din eventplanlægger fra Handyhands platform kan holde alt på sporet og bevæge dit event fremad ved at trække på sin kreative vision og sine organisatoriske evner på hvert trin. De fleste eventplanlæggere klarer regelmæssigt events som:
Eventplanlægning handler ikke kun om glitter og glamour - de kan også sørge for, at dit firmaarrangement fremstår poleret og professionelt. Firmaarrangementer omfatter konferencer, seminarer, produktlanceringer, prisuddelinger og endda reklamestunts. Uanset hvad din begivenhed er, kan din planlægger få enhver virksomheds- eller brancheevent til at føles mere speciel og mindre som arbejde. For det første mødes de med dig for at diskutere din vision, dit budget og dine forventninger til eventen. Dernæst udvikler de en strategi, der hjælper med at bringe dit tema til live. Derfra finder de passende leverandører, der kan levere alt, hvad du har brug for til arrangementet. Nogle planlæggere af firmaarrangementer kan også hjælpe med destinationskonferencer, så du kan være sikker på, at alt er klar, når du ankommer.
En bryllupsplanlægger kan hjælpe med at gøre din drømmedag til virkelighed. De mødes med dig for at tale om, hvordan du vil have din bryllupsdag til at se ud og føles, og så finder de en måde at gøre din drøm til virkelighed. De tænker på alt, så du ikke behøver at gøre det, såsom at lave et bryllupsbudget, finde leverandører, arrangere transport og pynte de valgte festlokaler. De holder dig informeret hele vejen igennem og holder sig til en tidslinje for at sikre, at det hele sker på den rigtige måde. Ved at engagere en eventplanlægger får du fuld kontrol uden stress og jag. Mange eventplanlæggere tilbyder også event management-tjenester for at hjælpe alt med at køre glat på dagen, så du kan være involveret så meget eller så lidt, som du vil.
Uanset om det er dit barns temafødselsdag eller en sofistikeret soiree for voksne, kan din eventplanlægger hjælpe med at koordinere og organisere en fødselsdagsfest, der vil blive husket i årevis. Din eventplanner hjælper dig med at finde lokaler, catering, balloner, underholdning og fødselsdagskage til din begivenhed. Nyd en særlig begivenhed med venner og familie, velvidende at der er taget hånd om selv de mindste detaljer. Fra opsætning til oprydning vil din eventplanlægger sørge for, at din fest forløber uden problemer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en eventplanlægger til at organisere dit bryllup, forretningskonference eller milepælsfødselsdag? Uanset om du har brug for hjælp til en lille sammenkomst eller en virksomhedsomspændende konference, er det vigtigt at finde en eventplanlægger, der vil forstå og gennemføre din vision for begivenheden. Outsource din eventplanlægning og fjern stress og overvældelse fra din næste fest, så du kan gå ind til en storslået begivenhed, hvor intet detalje er blevet glemt.
Handyhand kan sætte dig i forbindelse med de bedste eventplanlæggere i nærheden af dig, som vil omsætte din vision til en mindeværdig begivenhed, der vil få dine gæster til at tale. Ansæt din eventplanlægger, og så er alt, der er tilbage at gøre, at slappe af og nyde festen.
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i skovlunde til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i skovlunde, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 990.00,- til 1,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!