Person planlægger event med laptop og notesblok.

Eventplanlægger i Søborg

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Søborg

Event Planlæggere til alle dine behov

Catering

Planlægning

Madlavning

Transport

Og meget mere...

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste event planlæggere i Søborg

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(34)

Seneste Anmeldelse

"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."

Opgaveejer for løst opgaver online

Jens B.

Søborg

4.0
(1)

Seneste Anmeldelse

"Sød og hjælpsom ung mand."

Opgaveejer for løst opgaver online

Hannah G.

København N

5.0
(11)

Seneste Anmeldelse

"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"

Opgaveejer for løst opgaver online

Karina O.

Herlev

5.0
(17)

Seneste Anmeldelse

"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"

Opgaveejer for løst opgaver online

Lotte H.

Birkerød

4.9
(17)

Seneste Anmeldelse

"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"

Opgaveejer for løst opgaver online

Sandra S.

Glostrup

4.6
(11)

Seneste Anmeldelse

"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."

Opgaveejer for løst opgaver online

Anne D.

Brønshøj

5.0
(7)

Seneste Anmeldelse

"Super godt arbejde!"

Opgaveejer for løst opgaver online

Malena M.

København S

4.8
(43)

Seneste Anmeldelse

"Malena var punktlig og grundig."

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

En fornøjelse at samarbejde med Nanna - God energi, positiv og fleksibel ift at få opgaven løst på præcis den måde jeg ønsker det på. En rigtig god hjælp

Servering til fest

1,250,-

comment.user?.profileImg

Super service, sød og smilende - en kæmpe hjælp til vores konfirmation. Jeg kan i den grad anbefale at bruge Sandra.

Servering, afrydning, opvask til konfirmation

1,200,-

comment.user?.profileImg

Venlig og imødekommende

Varme mad til buffet, som kommer fra Kokkensbuffet til 17 personer.

1,500,-

comment.user?.profileImg

Lotte var en super hjælp til vores fest.

Serveringshjælp til fødselsdag

750,-

Gennemsnitslig anmeldelser af event planlæggere

Baseret på 326 Anmeldelser

4.88
307
10
3
2
4

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I Søborg

Servering til fest

1,500 kr

Søborg

Hjælp til anretning, servering og oprydningen, kl. 16-22 i Søborg. Vi bliver 29 gæster i selskabslokaler med adskilt køkken (mulighed for at lukke døren). Maden leveres udefra og alle retter leveres potionsanrettet eller på fade. Der er 12 forskellige retter, hvoraf 8 retter skal varmes. Maden skal anrettes som buffet. Sørge for at fadene er fyldt og at der er fyldt op med drikkevarer. Oprydning og opvask efterfølgende. Lave kaffe klar og anrette dessert. Klargøre skåle med chips.

Hjælp til opvarmning og anretning

1,000 kr

Søborg

Hej, jeg holder fødselsdag for ca. 20 personer. Vi har bestilt catering udefra og vil gerne have hjælp til opvarmning og anretning af maden under festen, som vi holder hjemme. Desuden oprydning og opvask (i maskine) efterfølgende. Vi forventer at du er her fra 18-21, og at vi spiser ca. kl 19. Maden ankommer senest kl 18. Vi foretrækker at du har noget erfaring med opvarmning og anretning af mad.

Konfirmations catering og servering

2,000 kr

Søborg

Hej, min datter skal konfirmeres næste år, så jeg søger en køkkendame/mand og et par serveringsfolk, til ikke alt for mange penge. Jeg er kørestolsbruger, så jeg kan ikke selv gøre så meget. Mvh Nia Kyung Ja Lee Koh

Varme mad til buffet, som kommer fra Kokkensbuffet til 17 personer.

1,500 kr

Søborg

Opvarme flere retter og brød og sætte den frem på et buffet bord. Tage imod maden som kommer med Kokkensbuffet. Det er festlokale med køkken med alt service. Maden kan komme imellem 16.30 - 18 og i følge mad planen vil det tage Ca 45 minutter at varme de forskellige retter. Så det er fra 16 - 19

Servering buffet konfirmation afrydning

2,000 kr

Søborg

Servering/anrette af buffet. Afrydning glas og tallerkner sætte i opvakemaskinen og sæter kaffe og dessert frem.

Serveringshjælp til fødselsdag

1,000 kr

Søborg

Vi skal holde en forsinket 40 års fødselsdag for ca 25 personer lørdag d 27/1 i privat regi. Vi har brug for hjælp til klargøring/servering af mad (catering/buffet) og herefter oprydning inkl. rengøring af catering service. Fra ca 17.00 -22.00

Hvad tilbyder event planlæggere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.

Hvorfor hyre en event planlægger med Handyhand?

Har brug for en eventplanlægger til at organisere dit bryllup, forretningskonference eller milepælsfødselsdag? Uanset om du har brug for hjælp til en lille sammenkomst eller en virksomhedsomspændende konference, er det vigtigt at finde en eventplanlægger, der vil forstå og gennemføre din vision for begivenheden. Outsource din eventplanlægning og fjern stress og overvældelse fra din næste fest, så du kan gå ind til en storslået begivenhed, hvor intet detalje er blevet glemt.


Handyhand kan sætte dig i forbindelse med de bedste eventplanlæggere i nærheden af dig, som vil omsætte din vision til en mindeværdig begivenhed, der vil få dine gæster til at tale. Ansæt din eventplanlægger, og så er alt, der er tilbage at gøre, at slappe af og nyde festen.

Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i søborg til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i søborg, i post nr: 900 til 2930.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,190.00,- til 1,780.00,- kr.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!