Person planlægger event med laptop og notesblok.

Eventplanlægger i Glostrup

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Glostrup

Event Planlæggere til alle dine behov

Catering

Planlægning

Madlavning

Transport

Og meget mere...

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste event planlæggere i Glostrup

Opgaveejer for løst opgaver online

Sandra S.

Glostrup

4.6
(11)

Seneste Anmeldelse

"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(34)

Seneste Anmeldelse

"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."

Opgaveejer for løst opgaver online

Frederik H.

Glostrup

5.0
(2)

Seneste Anmeldelse

"Super service!"

Opgaveejer for løst opgaver online

Karina O.

Herlev

5.0
(17)

Seneste Anmeldelse

"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"

Opgaveejer for løst opgaver online

Ken M.

Ishøj

4.9
(35)

Seneste Anmeldelse

"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."

Opgaveejer for løst opgaver online

Hannah G.

København N

5.0
(11)

Seneste Anmeldelse

"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"

Opgaveejer for løst opgaver online

Lotte H.

Birkerød

4.9
(17)

Seneste Anmeldelse

"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"

Opgaveejer for løst opgaver online

Malena M.

København S

4.8
(43)

Seneste Anmeldelse

"Malena var punktlig og grundig."

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

meget behageligt væsen. God kommunikation. Effektivt overblik

opstilling buffet afrydning afskylning færdigstegning af kød mv ca - pers

700,-

Gennemsnitslig anmeldelser af event planlæggere

Baseret på 326 Anmeldelser

4.88
307
10
3
2
4

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I Glostrup

Mavedans

1,700 kr

Glostrup

Ønsker en kvindelig mavedanser der skal optræde til mit bryllup 15 min. Salen er aflang. Kun kvinder til festen.

DJ den 29/11-2024 fra 21:00 til 01:00

3,000 kr

Glostrup

Musik, der kan danses til hele aften Indendørs alder mellem 18 til 67 år DJ fra 21:00 til 01:00

Bryllupstatovør

3,500 kr

Glostrup

Vi har fået en idé om, at det kunne være sejt, hvis vi til vores bryllup havde en bryllupstatovør, der kunne sidde og lave små tatoveringer på de af gæsterne, der ønsker det. Og med 5-10 forskellige valgmuligheder. Så vi vil gerne have et bud på, hvad sådan noget kunne koste i timen eller om det ville være pr. tatovering? / Anders

Trylleshow

500 kr

Glostrup

Børnefødselsdag d. 21/9 kl 12-15 med ca. 5 børn i alderen 6-9 år

Serveringshjælp til konfirmation

1,700 kr

Glostrup

Vi har brugt for serverings-/køkkenhjælp til vores søns konfirmation. Vi bliver 23 personer. Der kommer mad udefra.Forret leveres klar og skal blot anrettes på tallerkner. Hovedretten kommer opvarmet i fade der blot skal sættes på bordet som buffet. Dessert: kagebuffet (kagerne skal bare stilles på bord). Vi har brug for at du er der og kan tage imod maden imellem kl. 11-12. Gæsterne ankommer kl. 12.30, og vi regner med at gå til bords omkring kl. 13. Hilsen Trille

Hjælp til oprydning/servering (fest)

750 kr

Glostrup

Vi søger en positiv, smilende og serviceminded person til hjælp med oprydning, opvask og servering til en mindre fest som foregår hjemme. Det drejer sig om ca. 5 timer.

Servering, let oprydning og opvask i forbindelse med en konfirmation

2,000 kr

Glostrup

Anretning, let servering, oprydning, lave kaffe/te og opvask i forbindelse med vores datters konfirmation der holdes hjemme i et telt i haven - op til ca. 50 personer (ikke helt på plads endnu).

Servering, afrydning,oprydning til 40år fest

250 kr

Glostrup

Skal bruge pris på servering for gæster, afrydning og oprydning. Servere drikkevare osv

Hvad tilbyder event planlæggere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.

Hvorfor hyre en event planlægger med Handyhand?

Har brug for en eventplanlægger til at organisere dit bryllup, forretningskonference eller milepælsfødselsdag? Uanset om du har brug for hjælp til en lille sammenkomst eller en virksomhedsomspændende konference, er det vigtigt at finde en eventplanlægger, der vil forstå og gennemføre din vision for begivenheden. Outsource din eventplanlægning og fjern stress og overvældelse fra din næste fest, så du kan gå ind til en storslået begivenhed, hvor intet detalje er blevet glemt.


Handyhand kan sætte dig i forbindelse med de bedste eventplanlæggere i nærheden af dig, som vil omsætte din vision til en mindeværdig begivenhed, der vil få dine gæster til at tale. Ansæt din eventplanlægger, og så er alt, der er tilbage at gøre, at slappe af og nyde festen.

Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i glostrup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i glostrup, i post nr: 900 til 2930.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,200.00,- til 2,400.00,- kr.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!