Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Hedehusene
"Super effektiv og dygtig!"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Roskilde
"Emilie og hendes veninde hjalp med servering til min 30 års og det gjorde de bare til punkt og prikke!"
"Isolde løste opgaven perfekt!"
Praktisk hjælp ved mindre event
1,300,-
Der er styr på tingene, og Christopher har et godt øje for tingene, så er klar anbefaling herfra :-)
Hjælp til arrangement med servering og afrydning
1,874,-
Amanda Luna er super. Venlig, dedikeret, sans for detaljen, åben, proaktiv og en god til selv at fylde opgaven ud. Hun blender godt ind i selskabet og løser opgaven til punkt pg prikke. Stor anbefaling herfra.
Tjener (Servering, afrydning og opvask til fest)
1,500,-
Anne er helt fantastisk. Løser opgaven med stort overblik og kvalitet. Hvis der kunne gives flere stjerne, har Anne fortjent dem alle. Tak for en helt fantastisk hjælp.
hjælp til anretning af buffet, afrydning, opvask
1,100,-
"Vi var super tilfredse med Lotte, som hjalp sikkert og effektivt til ved vores søns konfirmation, så vi kunne læne os tilbage og nyde aftenen."
Serveringshjælp, oprydning og opvask
1,890,-
Meget venlig og imødekommende. En fin fornemmelse for, hvad gæsterne ved bordet mangler
Hjælp til servering og opvask
1,400,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rep. Af espressomaskine, den bliver ved at sige at der skal fyldes kaffebønner på, trods der er kaffebønner på, kan I hjælpe ?
500 kr
Greve
Vi kan ikke bruge den med kaffebønner, kun med malet kaffe, det er en delonghi Primadonna Elite- der står skal påfyldes kaffebønner, selvom der er kaffebønner på.
Underholdning til tøsefest
1,000 kr
Greve
Underholdning så vi får et godt grin
Underholdning til en tøsefest med 23 modne friske piger i privat hjem
1,000 kr
Greve
Åben for alle bud der giver et godt grin. Ikke sarte😂
Hjælp til madlavning i cater køkken på Sjælland
1,658 kr
Greve
Opgaven består i tilberedning af klassisk smørrebrød til en kunde, samt hovedrengøring af køleskabe og andet køkken rengøring. Samt udførsel af egenkontrol. Fortrækker person med kendskab til overnævnte.. Opgaven vare ca 8,5 time
Tjener til bryllup, amerikansk grillmad
750 kr
Greve
Søger tjener til servering af forret, hovedret og dessert til bryllup. 30 prs. Indendørs/udendørs - Temaet er Amerikansk Grillmad. Arbejdstiden er fra 17-21.30 Arbejdsopgaver 1. Servicere gæster med drikkevare. 2. Tømme service ud efter maden. 3. Bære mad tur retur til køkken. 4. Opvask mm. 5. Diverse opgaver ift. at servicere gæsterne. Det er vigtigt at man er fleksibel ift. opgaver Der er allerede 1 tjener som vil være den der koordinere med kokken og toastmaster
Fotograf til konfirmation 24. august
4,500 kr
Greve
Har brug for en fotograf til vores søns konfirmation og til festen d. 24. august 2024, ca 5-7 timer. Vi ønsker billeder ved kirken, og bilen lidt ved festen og billeder med hver gæst og konfirmanten. Vi er ca. 25 gæster
Servering eller anden hjælp til fest
1,690 kr
Greve
Vi har brug for køkkenhjælp til en konfirmation. Vi bliver 20-25 personer
Køkkenhjælp
1,200 kr
Greve
Hjælp til fest for 20-25 personer.
Serveringshjælp til 3-retters
800 kr
Greve
Serveringsdame 1 stk fra ********* hvor der skal anrettes 3 retters mad til 40 personer, der ankommer opvarmet fra catering firma kl 1430. Kødet til hovedretten skæres ud. Der skal bæres ud og laves kaffe og der skal fyldes op med vand ved borde. Fyldes i opvasken undervejs
Konfirmationsfest hjælper søges
2,500 kr
Greve
Konfirmations fest i lokale Gæster ca 35 Arbejdes opgave Borddækning inden kl 16 Sætte mad på buffeborde ca 17 Stå for opvask efter hovedret og dessert tænker at der skal 2 til opgaven . Efter det klare vi resten selv
Bartender til pool party
1,500 kr
Greve
Bartender til pool party ca 20 personer Vi har alt der skal bruges
Det er vigtigt at kunne planlægge i god tid (nogle gange op til 12 måneder i forvejen), især ved større arrangementer. Din eventplanlægger fra Handyhands platform kan holde alt på sporet og bevæge dit event fremad ved at trække på sin kreative vision og sine organisatoriske evner på hvert trin. De fleste eventplanlæggere klarer regelmæssigt events som:
Eventplanlægning handler ikke kun om glitter og glamour - de kan også sørge for, at dit firmaarrangement fremstår poleret og professionelt. Firmaarrangementer omfatter konferencer, seminarer, produktlanceringer, prisuddelinger og endda reklamestunts. Uanset hvad din begivenhed er, kan din planlægger få enhver virksomheds- eller brancheevent til at føles mere speciel og mindre som arbejde. For det første mødes de med dig for at diskutere din vision, dit budget og dine forventninger til eventen. Dernæst udvikler de en strategi, der hjælper med at bringe dit tema til live. Derfra finder de passende leverandører, der kan levere alt, hvad du har brug for til arrangementet. Nogle planlæggere af firmaarrangementer kan også hjælpe med destinationskonferencer, så du kan være sikker på, at alt er klar, når du ankommer.
En bryllupsplanlægger kan hjælpe med at gøre din drømmedag til virkelighed. De mødes med dig for at tale om, hvordan du vil have din bryllupsdag til at se ud og føles, og så finder de en måde at gøre din drøm til virkelighed. De tænker på alt, så du ikke behøver at gøre det, såsom at lave et bryllupsbudget, finde leverandører, arrangere transport og pynte de valgte festlokaler. De holder dig informeret hele vejen igennem og holder sig til en tidslinje for at sikre, at det hele sker på den rigtige måde. Ved at engagere en eventplanlægger får du fuld kontrol uden stress og jag. Mange eventplanlæggere tilbyder også event management-tjenester for at hjælpe alt med at køre glat på dagen, så du kan være involveret så meget eller så lidt, som du vil.
Uanset om det er dit barns temafødselsdag eller en sofistikeret soiree for voksne, kan din eventplanlægger hjælpe med at koordinere og organisere en fødselsdagsfest, der vil blive husket i årevis. Din eventplanner hjælper dig med at finde lokaler, catering, balloner, underholdning og fødselsdagskage til din begivenhed. Nyd en særlig begivenhed med venner og familie, velvidende at der er taget hånd om selv de mindste detaljer. Fra opsætning til oprydning vil din eventplanlægger sørge for, at din fest forløber uden problemer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en eventplanlægger til at organisere dit bryllup, forretningskonference eller milepælsfødselsdag? Uanset om du har brug for hjælp til en lille sammenkomst eller en virksomhedsomspændende konference, er det vigtigt at finde en eventplanlægger, der vil forstå og gennemføre din vision for begivenheden. Outsource din eventplanlægning og fjern stress og overvældelse fra din næste fest, så du kan gå ind til en storslået begivenhed, hvor intet detalje er blevet glemt.
Handyhand kan sætte dig i forbindelse med de bedste eventplanlæggere i nærheden af dig, som vil omsætte din vision til en mindeværdig begivenhed, der vil få dine gæster til at tale. Ansæt din eventplanlægger, og så er alt, der er tilbage at gøre, at slappe af og nyde festen.
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i greve til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i greve, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,030.00,- til 3,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!