Hannah G.
København N
Seneste Anmeldelse
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
København Ø
"Well made job"
København Ø
"Onsdag eftermiddag, da jeg oprettede opgaven, valgte jeg at opgaven skulle være løst inden søndag, dvs. enten torsdag, fredag eller lørdag. Torsdag morgen, da jeg accepterede Andi H.s tilbud, skrev jeg med det samme til ham og spurgte hvilken dag, han ville kigge forbi. Trods flere beskeder til Andi H., fik jeg ikke svar og var derfor til sidst nødt til at skrive, at jeg ville have et svar fredag inden klokken 16 om hvornår Andi H. ville dukke op eller om jeg skulle give opgaven til en anden. Fredag 16:30 havde jeg stadig ikke fået svar på én eneste af mine beskeder og var derfor nødt til at annullerer opgaven."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
København K
"Super flink og forstående."
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
"Vi var super tilfredse med Lotte, som hjalp sikkert og effektivt til ved vores søns konfirmation, så vi kunne læne os tilbage og nyde aftenen."
Serveringshjælp, oprydning og opvask
1,890,-
Lotte er helt fantastisk. Hun var der og sørgede for alt bare kørte uden Mand lagde mærke til hun var der kan varmt anbefale Lotte hun er sød og fantastisk og et rigtig rigtig dejligt menneske og hun er bare lige Hvor hun skal være så vi kunne bare slappe af og og nyde vores fest fordi vi var i trygge hænder hos Lotte Varmeste anbefalinger fra os
Servering
1,500,-
Verdensklasse service.
Opvarmning af mad og servering til 2 x 40 års fødselsdag
1,700,-
Punktlig, flink, behagelig og frem for alt effektiv. Det var helt perfekt.
Flyttet julepynt ned fra loftet og til 1.sal og stuen
495,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Køkkenhjælp/servering og oprydning til firmajulefrokost
2,500 kr
København Ø
Vi ønsker 2 stk. hjælp til en firmajulefrokost med ca. 40 personer. Vi ønsker hjælp til køkken og servering og oprydning dagen efter festen. Vi bestiller mad udefra som skal stilles frem og varmes. Køkkenhjælp inkluderer forberedelse af maden, afrydning/opvask (Der er 2 x opvaskemaskine), servering og oprydning. Oprydning kan evt. ske dagen efter julefrokosten.
Servering
2,000 kr
København Ø
Dele velkomstdrink , sætte fade med mad på bordet, rydde af, sætte kaffe på bordet. Vaske op efter mad og kaffe. Ca. 50 gæster
Lave middag for 7 personer
3,500 kr
København Ø
Lave 3-4 retters middag for 7 personer. Medbring selv forberedt mad
Servering og oprydning til fest
1,750 kr
København Ø
Dække bord, servering og oprydning på Kommandantgården. Ca. 30 gæster. Der kommer kok og arrangerer maden. Tænker 2 personer. Forventeligt fra kl 17 til 01.00. Automatisk budgetforslag benyttet.
Hjælp i køkken til servering af smørrebrød, øl og vand og kage Kaffe - oprydning undervejs
3,000 kr
København Ø
50-70 gæster til smørrebrød og kaffe kage, lave lakke, stille vand ind, rydde ud, sætte i opvasker kl 9.30- 16
Det er vigtigt at kunne planlægge i god tid (nogle gange op til 12 måneder i forvejen), især ved større arrangementer. Din eventplanlægger fra Handyhands platform kan holde alt på sporet og bevæge dit event fremad ved at trække på sin kreative vision og sine organisatoriske evner på hvert trin. De fleste eventplanlæggere klarer regelmæssigt events som:
Eventplanlægning handler ikke kun om glitter og glamour - de kan også sørge for, at dit firmaarrangement fremstår poleret og professionelt. Firmaarrangementer omfatter konferencer, seminarer, produktlanceringer, prisuddelinger og endda reklamestunts. Uanset hvad din begivenhed er, kan din planlægger få enhver virksomheds- eller brancheevent til at føles mere speciel og mindre som arbejde. For det første mødes de med dig for at diskutere din vision, dit budget og dine forventninger til eventen. Dernæst udvikler de en strategi, der hjælper med at bringe dit tema til live. Derfra finder de passende leverandører, der kan levere alt, hvad du har brug for til arrangementet. Nogle planlæggere af firmaarrangementer kan også hjælpe med destinationskonferencer, så du kan være sikker på, at alt er klar, når du ankommer.
En bryllupsplanlægger kan hjælpe med at gøre din drømmedag til virkelighed. De mødes med dig for at tale om, hvordan du vil have din bryllupsdag til at se ud og føles, og så finder de en måde at gøre din drøm til virkelighed. De tænker på alt, så du ikke behøver at gøre det, såsom at lave et bryllupsbudget, finde leverandører, arrangere transport og pynte de valgte festlokaler. De holder dig informeret hele vejen igennem og holder sig til en tidslinje for at sikre, at det hele sker på den rigtige måde. Ved at engagere en eventplanlægger får du fuld kontrol uden stress og jag. Mange eventplanlæggere tilbyder også event management-tjenester for at hjælpe alt med at køre glat på dagen, så du kan være involveret så meget eller så lidt, som du vil.
Uanset om det er dit barns temafødselsdag eller en sofistikeret soiree for voksne, kan din eventplanlægger hjælpe med at koordinere og organisere en fødselsdagsfest, der vil blive husket i årevis. Din eventplanner hjælper dig med at finde lokaler, catering, balloner, underholdning og fødselsdagskage til din begivenhed. Nyd en særlig begivenhed med venner og familie, velvidende at der er taget hånd om selv de mindste detaljer. Fra opsætning til oprydning vil din eventplanlægger sørge for, at din fest forløber uden problemer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en eventplanlægger til at organisere dit bryllup, forretningskonference eller milepælsfødselsdag? Uanset om du har brug for hjælp til en lille sammenkomst eller en virksomhedsomspændende konference, er det vigtigt at finde en eventplanlægger, der vil forstå og gennemføre din vision for begivenheden. Outsource din eventplanlægning og fjern stress og overvældelse fra din næste fest, så du kan gå ind til en storslået begivenhed, hvor intet detalje er blevet glemt.
Handyhand kan sætte dig i forbindelse med de bedste eventplanlæggere i nærheden af dig, som vil omsætte din vision til en mindeværdig begivenhed, der vil få dine gæster til at tale. Ansæt din eventplanlægger, og så er alt, der er tilbage at gøre, at slappe af og nyde festen.
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i københavn ø til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i københavn ø, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,690.00,- til 2,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!