Person planlægger event med laptop og notesblok.

Eventplanlægger i Vanløse

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Vanløse

Event Planlæggere til alle dine behov

Catering

Planlægning

Madlavning

Transport

Og meget mere...

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste event planlæggere i Vanløse

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Christine J..

Brøndby

5,0
36 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lisa N..

København S

5,0
20 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Karina O..

Herlev

5,0
24 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Sød og perfekt hjælp udover alle grænser. Vil helt klart bruge Karina igen og kan kun give hende de bedste anbefalinger."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Hannah G..

København N

5,0
11 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Sandra S..

Glostrup

4,6
11 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Sanne F..

Frederiksberg

4,7
3 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Sanne lagde 2 af min kones kjoler op (én silkekjole og én velourkjole) og gjorde det rigtig pænt og til aftalt tid. Meget fint arbejde, men desværre glemte hun foret i den ene kjole, så det måtte min kone selv ordne. Vi henvender os gerne en anden gang."

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Anne D..

Brønshøj

4,9
9 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"God kommunikation hele vejen igennem og et fint stykke arbejde"

Verifikationer

Info

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Ken M..

Ishøj

4,9
62 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Ankom til tiden, arbejdede effektivt og godt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Jeg vil give Lisa mine ALLERBEDSTE anbefalinger. Vi holdt en kæmpe fest og Lisa og hendes veninde styrede os igennem det hele uden at ryste på hånden. Det var tydeligt fra start at de havde helt styr på det, så vi kunne slappe af og holde fest. Så fem ud af fem ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Hjælp til fest

2.500,-

comment.user?.profileImg

Karina kunne se at opgaven kun kunne udføres tilfredstillende med en ekstra hjælper. Kom og havde et godt overblik og sørgede for at vi kunne læne os tilbage og nyde festen. Kan kun anbefales

servering til konfirmation

1.500,-

comment.user?.profileImg

Det var fint, at have Hannah som hjælp til konfirmation (56 gæster), var sød og venlig og hjælpsom.

servering ved konfirmation

1.500,-

comment.user?.profileImg

Imødekommende service 😁

Servering og afrydning til barnedåb

750,-

comment.user?.profileImg

Top service

Køkkenhjælp til fest

1.000,-

Gennemsnitlig anmeldelser af event planlæggere

Baseret på 610 Anmeldelser

4.87
577
14
4
2
13

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Vanløse

Tysktalende julemand

1.000 kr

Vi leder efter en tysktalende julemand som kan aflevere gaver til en pige på næsten 4 år og en pige på 1,5 år og måske kan danse omkring træet med os.

Køkkenhjælp til fest

1.000 kr

Vi skal holde en 50 års fødselsdags fest i Vanløse. Hjælp til lidt oppyntning og dække bord, sørge for drikkevarer og indbæring/udbæring og vask af service. Der kommer en kok med mad der griller mv. Fordel hvis du har prøvet det før. Fra kl 16-22

Hjælp til fest

2.500 kr

Jeg har brug for hjælp i køkken og til servering og oprydning til min datters 18 års fødselsdag, som holdes i haven. Jeg søger 2 personer, gerne unge, som har prøvet noget lignende før. Tidsrummet er kl.14-20. Der skal sættes mad på bordene (hovedret, dessert, kaffe) opfyldning af drikkevarer, tage af bordet, vaske op mm.

Konfirmation

2.000 kr

Konfirmation på Frederiksberg/Vanløse. Gerne billeder fra efter kirken og efterfølgende en times tid fra Havefest, både et samlet skud og ellers bare lidt løst og fast. Gerne digital fotobog eller ligende.

OPsætte telt til konfirmation

1.800 kr

Vi skal have sat et telt op til ca. 40 personer op i vores have. Vi henter selv telt. Det skal sættes op i morgen torsdag. Underlaget er græs og jævnt. Der står ikke noget i vejen. Der er fri adgang til haven

Praktisk hjælp til konfirmation

1.803 kr

Konfirmation 43 gæster Telt i privat have Vanløse Fra kl. 16-20 Gæster kommer kl. 16.30 Buffet: 3 retter. Det er catering. Retterne kommer i varme kasser og skal stilles frem på et bord. Dessert skal også blot sættes på buffet bord og der skal laves kaffe hertil. Service: til 43 gæster. Opvask: Der er drikke glas og vinglas. Alm. IKEA tallerkner. Opvaskemaskine: Alm opvaskemaskine til privat brug. Håndopvask: stort set alt må komme i opvaskemaskinen. Men pga. tid kan det være nødvendigt også at vaske op i hånden. Drikkevarer: sodavand i halvanden liters flaske, øl på flaske eller dåse, vin. Drikkevarer kan sættes på bordet og folk hælder selv op. Køleskab: der er to køleskabe, hvoraf det ene er til drikkevarer. Telt: 6x8 meter. Buffet bord er placeret i huset hvor teltet støder op til.

Hjælp til opsætning af festtelt med gulv

1.200 kr

Vi skal have hjælp til at slå et festtelt op samt lægge gulv i teltet. Teltet måler 5 x 8 meter. Det kræver nok minimum to-tre mand. Der vil være lidt snævert ift. at komme omkring teltet - det fylder det meste af haven, men det er muligt at komme rundt. Der skal IKKE sættes borde og stole op. I den vedhæftede pdf findes en vejledning, som du kan se på, for at danne dig et indtryk af opgaven.

Lave burgere til fest - 90 gæster

5.000 kr

Vi skal afholde konfirmation og skal bruge en eller 2 kokke der kan grille og lave lækre burgere til ca 90 gæster. Vi har 2 x store grill men vil gerne have hjælp til indkøb af mad.

Hvad tilbyder event planlæggere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • For at booke den hjælp du har brug for til at planlægge dit event, følger du disse simple trin:

    1. Opret opgave: Opret din opgave på Handyhand-platformen. Her beskriver du nøjagtigt, hvad du har brug for hjælp til, og hvornår du gerne vil have arbejdet udført.
    2. Sæt et budget: Angiv, hvad du er villig til at betale for opgaven, så handyhanderne bedre kan tilpasse deres bud til dine prismæssige forventninger.
    3. Modtag tilbud: Når din opgave ligger på platformen, vil interesserede eventplanlæggere fra dit lokalområde sende dig deres tilbud.
    4. Vælg en handyhander: Nu kan du sammenligne tilbuddene fra eventplanlæggerne og vælge den rette til at stå for opgaven.
    5. Acceptér og gå i gang: Når du har accepteret et tilbud fra en eventarrangør, kan planlægningsarbejdet gå i gang med det samme. 
  • Betalingen af din eventplanlægger forløbet sådan her:

    • Reservation: Når du har accepteret og bekræftet et bud, trækkes det pågældende beløb fra din konto, og det reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når planlægningen af dit arrangement er overstået, og opgaven er markeret som udført, overføres beløbet direkte til handyhanderen.

    Skulle opgaven gå hen og blive annulleret, bliver beløbet returneret til dig, der har oprettet opgaven. Det sker i form af en kredit, du også kan vælge at få udbetalt. Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Du modtager bud og henvendelser direkte på den opgave, du har oprettet. Fordi du i opgaven har angivet dit foretrukne tidspunkt for udførelse af arbejdet, kan du som udgangspunkt regne med, at de interesserede handyhandere dermed har tid. 

  • Måden, man fortryder eller annullerer en opgave på, afhænger af, om man allerede har sagt ja til et tilbud eller ej.

    Ved fortrydelse, inden man har accepteret et bud fra en handyhander, gør man sådan her:

    1. Log ind på Handyhand-platformen.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg opgaven.
    4. Tryk “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.

     

    Ved aflysning, efter at man har accepteret et bud, gør man sådan:  

    1. Følg trin 1-5 ovenfor, som hvis det var inden, du havde accepteret et bud. 
    2. Udfyld formularen. Forklar, hvorfor opgaven skal annulleres.
    3. Afsend anmodningen.
    4. Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen.

     

    Er der ingen reaktion fra handyhanderen godkendes anmodningen automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når selve annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan du vælge at få dem overført til det kort, du oprindelig brugte ved indbetaling. Du modtager også en mail herom. 

    Du kan altid genopslå din opgave på platformen, hvis du vil. Handyhand står desuden klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, eller du kan få hjælp i videoerne om aflysning henholdsvis på hjemmesiden og på mobilen.

  • Ja, Handyhand sørger for, at du kan blive dækket af vores skadegodtgørelse i tilfælde af uforudsete hændelser eller skader opstået under arbejdets udførelse. For at se den fulde beskrivelse af dækningen anbefaler vi, at du læser mere om Handyhands skadegodtgørelse.

  • Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser. De giver et indblik i tidligere kunders erfaringer og oplevelser med eventplanlæggerne. Man kan også se en 'udførelsesrate', som viser andelen af udførte opgaver blandt de accepterede opgaver. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte handyhander på platformen.

  •  Du er velkommen til at kontakte os i Handyhand på følgende måder:

    • Kontaktformular: Send os en besked, når du besøger os online.
    • Telefon: Ring til os, og vi hjælper dig, mens du er i røret. 
    • E-mail: Send os en detaljeret e-mail, og vi vender tilbage hurtigst muligt.

    Hos Handyhand kan vi hjælpe med alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.

  • Du kommunikerer nemt og sikkert med personen, du hyrer, gennem Handyhands interne beskedsystem. Beskedsystemet giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift. Det er smart, hvis I får brug for at lave ændringer i aftalerne, eller I ønsker support. Således har I god adgang til alle oplysningerne knyttet til opgaven og til samarbejdet.

  • Ja, når servicen er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den eventplanlægger, du havde hyret – det gøres på selve Handyhand-platformen. Din feedback er guld værd for fremtidige brugere af platformen. De kan bruge den til at træffe velovervejede beslutninger, når de også er på udkig efter en eventarrangør.

  • Som kunde lægger du ud med at sætte et budget. Det gør du, idet du opretter din opgave, og det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige handyhandere give deres bud på opgaven. Deres bud svarer til faste priser (ikke timepriser). Du kan nu vælge din foretrukne eventarrangør blandt dem, der har meldt sig, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.

  • For at finde frem til den bedste eventarrangør på Handyhand-platformen kan du se anmeldelserne, bedømmelserne og oplysningerne om mødestabilitet, som knytter sig til de enkelte handyhandere. På den måde kan du vurdere, hvem der er bedst egnet til at udføre din opgave, og du kan således træffe en velovervejet beslutning.

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en event planlægger med Handyhand?

Når du finder din næste eventplanlægger gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:

  • Effektivt: Opret nemt din opgave på platformen, og modtag straks tilbud fra handyhandere i nærheden af dig.
  • Sammenlign: Du kan hurtigt sammenligne tilbuddene fra de forskellige handyhandere og frit vælge det, der passer dig.
  • Fleksibelt: Gennem Handyhand kan man få hjælp til mange forskellige typer af opgaver – uanset om man stiller særlige krav.
  • Gennemsigtigt: Idet du har adgang til at se anmeldelser fra tidligere kunder, får du bred indsigt i eventplanlæggernes tidligere arbejde og deres kvalifikationer.
  • Billigt: Med vores budsystem kan du finde konkurrencedygtige priser, der er op til 70 % billigere end hos traditionelle udbydere.
  • Online estimat: Få hjælp til at lave et prisskøn med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside.
  • Sikker betaling: Betalingen håndteres sikkert gennem Handyhands betalingssystem.
  • Skadegodtgørelse: For at give ekstra tryghed kan alle opgaver, der udføres via Handyhand, blive dækket af en skadegodtgørelse, såfremt man har en skadeforsikring, f.eks. en indboforsikring.
  • Kundesupport: Vi står klar til at hjælpe fra start til slut for at sikre et gnidningsfrit forløb fra booking til betaling.
  • Lokalt fokus: Vores netværk af lokale eventarrangører er afsæt for en service tilpasset lige netop dine ønsker og behov. 

Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i vanløse til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i vanløse, i post nr: 1359 til 2889.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.810,00,- til 2.500,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!