Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
København N
"Solvej tog bare styringen i køkkenet 😊 Super eksekveret. Vi fik vores mad leveret ret meget for sent og var lidt urolige, men Solvej havde overblikket og håndterede det hele for os 🥳 De bedste anbefalinger herfra 👍"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
"Isolde løste opgaven perfekt!"
Praktisk hjælp ved mindre event
1,300,-
Der er styr på tingene, og Christopher har et godt øje for tingene, så er klar anbefaling herfra :-)
Hjælp til arrangement med servering og afrydning
1,874,-
Amanda Luna er super. Venlig, dedikeret, sans for detaljen, åben, proaktiv og en god til selv at fylde opgaven ud. Hun blender godt ind i selskabet og løser opgaven til punkt pg prikke. Stor anbefaling herfra.
Tjener (Servering, afrydning og opvask til fest)
1,500,-
Anne er helt fantastisk. Løser opgaven med stort overblik og kvalitet. Hvis der kunne gives flere stjerne, har Anne fortjent dem alle. Tak for en helt fantastisk hjælp.
hjælp til anretning af buffet, afrydning, opvask
1,100,-
"Vi var super tilfredse med Lotte, som hjalp sikkert og effektivt til ved vores søns konfirmation, så vi kunne læne os tilbage og nyde aftenen."
Serveringshjælp, oprydning og opvask
1,890,-
Meget venlig og imødekommende. En fin fornemmelse for, hvad gæsterne ved bordet mangler
Hjælp til servering og opvask
1,400,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Oppyntning og servering (konfirmation)
1,500 kr
Måløv
Skal holde nonfirmation for 25 mennesker. Har brug for nogle friske piger m/k til at hjælpe med bordpynt, lokalepynt, anretning af mad (catering udefra), servering, afrydning, opvask (der er opvasker) osv. Man skal være der kl 10, gæsterne kommer kl 12, hvorefter forretten skal serveres omkring kl 13 (portionsa rettet og skal bare bæres ind). Derefter anrettes buffet, hvor enkelte ting skal lunes først. Herefter anrettes lidt dessert bord og noget kaffe. Ved ikke helt hvad tid man er færdig, men så snart kaffen er klar, kan man godt slippe afsted. Bliver man længere og hjælper med afrydning, opvask osv. afregner vi bare på timebasis. Ingen erfaring nødvendig og ikke nødvendigt at være over 18. Festen foregår i Måløv
Tjener til fødselsdagsfest
700 kr
Måløv
Tjener søger fødselsdagsfest for 40 personer. Mad er tilberedt på forhånd og vi har alle drikkevarer på lager. Tjenerens opgaver er: -servere mad (buffet) -løbende sørge for at der er drikkevarer på borde -vaske op i køkkenet -o.l.
Bryllupskørsel fra kirke til fest
1,500 kr
Måløv
Til kirken og fra kirke til fest Søger en gammel bil Søger det billigt
Hjælp til 60 års fødselsdag
800 kr
Måløv
Hjælp til opfyldning af buffet, opvask efter buffet, kaffebrygning og klargøring til kaffe. Der kommer ca 50 gæster. Der er industri opvasker i huset. Arbejdstiden vil være fra 14-17
Køkkenhjælp til fest
Måløv
Anretning afrydning og opvask. Tre retter. En fest med 30-50 personer (voksne). Formodentligt kok der sørger for helstegt pattegris (og delvis anretning). Gerne rengøringshjælp dagen derpå (morgen). To er velkomne til opgaven. Festen afholdes lørdag 31/7 2021 fra klokken 17 - 24. Evt rengøringshjælp søndag 1/8 inden klokken 10.
Hjælp til fest d. 6/7
Måløv
Min kone og jeg skal holde en fest for venner og familie lørdag d. 6/7 fra 13 til ca. 19. I den forbindelse har vi brug for hjælp til det praktiske. Der kommer ca. 50 gæster og bespisningen vil bestå i hhv. buffet og kaffe/kage senere. Festen bliver holdt i et festlokale med tilhørende anretterkøkken med industriel opvaskemaskine mv. Vi har brug for hjælp til følgende Afrydning af buffet og mad i beholdere/poser og på køl Opvask af fade mv. Afrydning af tallerkner og bestik (ca. 50 gæster) Opvask af tallerkner og bestik Brygge kaffe Stille kaffe og kage frem Afrydning af kaffe og kage Opvask af kagetallerkener og kagegafler samt fade Slutteligt afrydning og opvask af vinglas Evt. ad hoc opgaver undervejs Opgaven skal udføres lørdag d. 6/7 i tidsrummet ca. 13 - 19 afhængigt af hvad vi aftaler. Hjælp til opsætning og opdækning kan også bruges men er ikke et must.
Borddækning servering oprydning.
Online
Vi søger 2 der kan hjælpe med borddækning stille mad frem fylde op og rydde op til et åbent hus arrangement i et lejet lokale i Måløv.
Det er vigtigt at kunne planlægge i god tid (nogle gange op til 12 måneder i forvejen), især ved større arrangementer. Din eventplanlægger fra Handyhands platform kan holde alt på sporet og bevæge dit event fremad ved at trække på sin kreative vision og sine organisatoriske evner på hvert trin. De fleste eventplanlæggere klarer regelmæssigt events som:
Eventplanlægning handler ikke kun om glitter og glamour - de kan også sørge for, at dit firmaarrangement fremstår poleret og professionelt. Firmaarrangementer omfatter konferencer, seminarer, produktlanceringer, prisuddelinger og endda reklamestunts. Uanset hvad din begivenhed er, kan din planlægger få enhver virksomheds- eller brancheevent til at føles mere speciel og mindre som arbejde. For det første mødes de med dig for at diskutere din vision, dit budget og dine forventninger til eventen. Dernæst udvikler de en strategi, der hjælper med at bringe dit tema til live. Derfra finder de passende leverandører, der kan levere alt, hvad du har brug for til arrangementet. Nogle planlæggere af firmaarrangementer kan også hjælpe med destinationskonferencer, så du kan være sikker på, at alt er klar, når du ankommer.
En bryllupsplanlægger kan hjælpe med at gøre din drømmedag til virkelighed. De mødes med dig for at tale om, hvordan du vil have din bryllupsdag til at se ud og føles, og så finder de en måde at gøre din drøm til virkelighed. De tænker på alt, så du ikke behøver at gøre det, såsom at lave et bryllupsbudget, finde leverandører, arrangere transport og pynte de valgte festlokaler. De holder dig informeret hele vejen igennem og holder sig til en tidslinje for at sikre, at det hele sker på den rigtige måde. Ved at engagere en eventplanlægger får du fuld kontrol uden stress og jag. Mange eventplanlæggere tilbyder også event management-tjenester for at hjælpe alt med at køre glat på dagen, så du kan være involveret så meget eller så lidt, som du vil.
Uanset om det er dit barns temafødselsdag eller en sofistikeret soiree for voksne, kan din eventplanlægger hjælpe med at koordinere og organisere en fødselsdagsfest, der vil blive husket i årevis. Din eventplanner hjælper dig med at finde lokaler, catering, balloner, underholdning og fødselsdagskage til din begivenhed. Nyd en særlig begivenhed med venner og familie, velvidende at der er taget hånd om selv de mindste detaljer. Fra opsætning til oprydning vil din eventplanlægger sørge for, at din fest forløber uden problemer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en eventplanlægger til at organisere dit bryllup, forretningskonference eller milepælsfødselsdag? Uanset om du har brug for hjælp til en lille sammenkomst eller en virksomhedsomspændende konference, er det vigtigt at finde en eventplanlægger, der vil forstå og gennemføre din vision for begivenheden. Outsource din eventplanlægning og fjern stress og overvældelse fra din næste fest, så du kan gå ind til en storslået begivenhed, hvor intet detalje er blevet glemt.
Handyhand kan sætte dig i forbindelse med de bedste eventplanlæggere i nærheden af dig, som vil omsætte din vision til en mindeværdig begivenhed, der vil få dine gæster til at tale. Ansæt din eventplanlægger, og så er alt, der er tilbage at gøre, at slappe af og nyde festen.
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i måløv til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i måløv, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 800.00,- til 1,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!