Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Ishøj
"Fik en fantastisk jule aften, alt var helt i top tak til Ken"
København N
"Solvej tog bare styringen i køkkenet 😊 Super eksekveret. Vi fik vores mad leveret ret meget for sent og var lidt urolige, men Solvej havde overblikket og håndterede det hele for os 🥳 De bedste anbefalinger herfra 👍"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
København S
"Malena gjorde sit arbejde, men glemte et enkelt skab, og der var edderkoppespind i stuen."
Amanda Luna er super. Venlig, dedikeret, sans for detaljen, åben, proaktiv og en god til selv at fylde opgaven ud. Hun blender godt ind i selskabet og løser opgaven til punkt pg prikke. Stor anbefaling herfra.
Tjener (Servering, afrydning og opvask til fest)
1,500,-
Der er styr på tingene, og Christopher har et godt øje for tingene, så er klar anbefaling herfra :-)
Hjælp til arrangement med servering og afrydning
1,874,-
"Isolde løste opgaven perfekt!"
Praktisk hjælp ved mindre event
1,300,-
Anne er helt fantastisk. Løser opgaven med stort overblik og kvalitet. Hvis der kunne gives flere stjerne, har Anne fortjent dem alle. Tak for en helt fantastisk hjælp.
hjælp til anretning af buffet, afrydning, opvask
1,100,-
"Vi var super tilfredse med Lotte, som hjalp sikkert og effektivt til ved vores søns konfirmation, så vi kunne læne os tilbage og nyde aftenen."
Serveringshjælp, oprydning og opvask
1,890,-
Meget venlig og imødekommende. En fin fornemmelse for, hvad gæsterne ved bordet mangler
Hjælp til servering og opvask
1,400,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Oppyntning og servering (konfirmation)
1,500 kr
Måløv
Skal holde nonfirmation for 25 mennesker. Har brug for nogle friske piger m/k til at hjælpe med bordpynt, lokalepynt, anretning af mad (catering udefra), servering, afrydning, opvask (der er opvasker) osv. Man skal være der kl 10, gæsterne kommer kl 12, hvorefter forretten skal serveres omkring kl 13 (portionsa rettet og skal bare bæres ind). Derefter anrettes buffet, hvor enkelte ting skal lunes først. Herefter anrettes lidt dessert bord og noget kaffe. Ved ikke helt hvad tid man er færdig, men så snart kaffen er klar, kan man godt slippe afsted. Bliver man længere og hjælper med afrydning, opvask osv. afregner vi bare på timebasis. Ingen erfaring nødvendig og ikke nødvendigt at være over 18. Festen foregår i Måløv
Tjener til fødselsdagsfest
700 kr
Måløv
Tjener søger fødselsdagsfest for 40 personer. Mad er tilberedt på forhånd og vi har alle drikkevarer på lager. Tjenerens opgaver er: -servere mad (buffet) -løbende sørge for at der er drikkevarer på borde -vaske op i køkkenet -o.l.
Bryllupskørsel fra kirke til fest
1,500 kr
Måløv
Til kirken og fra kirke til fest Søger en gammel bil Søger det billigt
Hjælp til 60 års fødselsdag
800 kr
Måløv
Hjælp til opfyldning af buffet, opvask efter buffet, kaffebrygning og klargøring til kaffe. Der kommer ca 50 gæster. Der er industri opvasker i huset. Arbejdstiden vil være fra 14-17
Køkkenhjælp til fest
Måløv
Anretning afrydning og opvask. Tre retter. En fest med 30-50 personer (voksne). Formodentligt kok der sørger for helstegt pattegris (og delvis anretning). Gerne rengøringshjælp dagen derpå (morgen). To er velkomne til opgaven. Festen afholdes lørdag 31/7 2021 fra klokken 17 - 24. Evt rengøringshjælp søndag 1/8 inden klokken 10.
Hjælp til fest d. 6/7
Måløv
Min kone og jeg skal holde en fest for venner og familie lørdag d. 6/7 fra 13 til ca. 19. I den forbindelse har vi brug for hjælp til det praktiske. Der kommer ca. 50 gæster og bespisningen vil bestå i hhv. buffet og kaffe/kage senere. Festen bliver holdt i et festlokale med tilhørende anretterkøkken med industriel opvaskemaskine mv. Vi har brug for hjælp til følgende Afrydning af buffet og mad i beholdere/poser og på køl Opvask af fade mv. Afrydning af tallerkner og bestik (ca. 50 gæster) Opvask af tallerkner og bestik Brygge kaffe Stille kaffe og kage frem Afrydning af kaffe og kage Opvask af kagetallerkener og kagegafler samt fade Slutteligt afrydning og opvask af vinglas Evt. ad hoc opgaver undervejs Opgaven skal udføres lørdag d. 6/7 i tidsrummet ca. 13 - 19 afhængigt af hvad vi aftaler. Hjælp til opsætning og opdækning kan også bruges men er ikke et must.
Borddækning servering oprydning.
Online
Vi søger 2 der kan hjælpe med borddækning stille mad frem fylde op og rydde op til et åbent hus arrangement i et lejet lokale i Måløv.
Når du leder efter hjælp til planlægning af et event eller arrangement, kan det være rart at få overblik, hvad servicen inkluderer. Her vil vi dykke ned i, hvilke typer services der almindeligvis tilbydes inden for kategorien ‘planlægger af event’. Vi vil se nærmere på, hvilke opgaver eventarrangøren plejer at udføre. Og vi vil blandt andet komme ind på, hvordan prisen fastsættes. Vi anbefaler, at du læser med her og bliver klædt godt på til at træffe de bedste valg forud for dit arrangement.
Eventplanlæggerens arbejde bør tilpasses det konkrete event, men omfatter ofte grundlæggende disse punkter:
Som kunde bør du gøre det klart, hvad dine ønsker og krav til opgaven er, allerede når du opretter opgaven.
Der findes forskellige typer af services, som eventplanlæggere kan tage sig af. Det drejer sig ofte om:
Tøv ikke med at oprette en opgave på Handyhand-platformen, selv hvis dit arrangement er et andet.
De aktører, der typisk tager sig af opgaver med eventplanlægning, er:
Det er godt at gøre sig nogle overvejelser på forhånd om, hvad du forventer af servicen fra handyhanderen. Tænk på følgende punkter:
Husk altid at være præcis, når du beskriver i opgaven, hvad du leder efter for en type hjælp.
Prisen for en eventplanlæggers arbejde afhænger af flere faktorer såsom størrelsen og varigheden af eventet, eventuelle specielle krav samt eventplanlæggerens erfaring på området. Som kunde er det dig, der indleder med at sætte et budget, når du opretter opgaven. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved at anvende prisberegneren. Forskellige handyhandere byder på opgaven, og deres bud svarer til faste priser – ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem. Har din eventplanlægger udgifter til indkøbte materialer, anbefales det at afregne disse udgifter uafhængigt af Handyhand-prisen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En eventplanlægger kan hjælpe mange forskellige mennesker og i mange forskellige situationer. Her er nogle af de mest almindelige:
Ja, ‘planlægger til event’ kaldes også:
Nej, det behøver man ikke. Når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste eventplanlægger, tager Handyhand sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring. Således undgår du som kunde det administrative besvær og kan nøjes med at fokusere på selve dit event.
Det er generelt en god idé at sørge for god og klar kommunikation mellem de forskellige parter, hvis der er flere der er inde over planlægningen af et arrangement. Vi giver et par forslag til, hvordan man opnår det smidigste samarbejde her:
Nej, det kræver ikke nødvendigvis en uddannelse at være eventplanlægger. Dog kan det være en stor fordel at have erfaring inden for området, hvis man skal planlægge et event.
Når du finder din næste eventplanlægger gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i måløv til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i måløv, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 800.00,- til 1,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!