Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Up and beond service 😁"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Up and beond service 😁"
Valby
"Danny er imødekommende og giver hurtig respons. Kan anbefales herfra :-)"
København SV
"Exceptionel service !"
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
København N
"Det er super"
København S
"Fantastic job. Good communication, reliable and attention to detail."
København SV
"Fint som aftalt"
Amanda Luna er super. Venlig, dedikeret, sans for detaljen, åben, proaktiv og en god til selv at fylde opgaven ud. Hun blender godt ind i selskabet og løser opgaven til punkt pg prikke. Stor anbefaling herfra.
Tjener (Servering, afrydning og opvask til fest)
1,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Jeg kan hjælpe dig med, at lave mad👨🏽🍳
3,000 kr
Valby
Mangler du en kok, som skal lave mad hjem hos dig ? Eller til fødselsdag, bryllup osv ? Så kan jeg klar det 🙏🏽👨🏽🍳 Jeg har over 10 års erfaring og har arbejdet på 2 stjernet Michelin restaurant, 1 stjerne Michelin restaurant og lige nu på en 5 stjernet hotel. Har også været bestyret på en pasta restaurant osv. Jeg kan lave alle slags mad. Lidt om mig: Jeg er 28 år gammel og bor i Valby. Jeg kommer fra Spanien og har boet i dk omkring 14 år nu.
Servering og opvask nytårsaften
4,000 kr
Valby
Der skal serveres mad til 11 mennesker nytårs aften, snacks og 3 retter, samt vaskes op. Ca. fra kl. 18 til 22. Maden vil være catered eller vil vi hjælpe med.
Tjener (Servering, afrydning og opvask til fest)
1,500 kr
Valby
Vi holder fest med middag og vil gerne have en tjener til at servere velkomstdrinks, anrette mad der kommer ude fra, servere maden til gæsterne og efterfølgende afrydde og vaske op (opvaskemaskine). Festen starter kl 17 og dansen starter kl 21,. Så “vagten” går fra ca kl 16 til kl 21.
Hjælp i køkkenet til min 60 års fødselsdag.
1,600 kr
Valby
Hjælp i selskabslokaler til min 60 års med 30-35 gæster. Hjælps ankomst kl.16. Stille drikkevarer frem og på køl. Stille mad frem - den kommer færdiglavet og varm - dog skal kødet skæres ud. Vaske løbende op (hurtig opvaskemaskine) Stille frem til, og lave kaffe og te. Stille drikkevarer og is frem løbende. Evt hjælpe med at blande drinks. Fleksibilitet ift tidsrummet ønskes, men forestiller mig fra 16-24 plus minus..
Hjælp til fest
1,500 kr
Valby
Vi har brug for hjælp til at gøre klar til spisning, samt afrydning og opvask. Vi bliver ca 42
Servering og opvask til havefest for 60
Valby
Skære brød åbne flasker servere champagne rydde af efter kage og sætte opvask over servere buffet rydde af efter middag tømme og stille i opvask efter middag anrette dessert Fredag 2/9 fra kl 12-22
Serveringshjælp til konfirmation i Lyngby 15/5
Valby
PERSONALE FUNDET!! Vi søger 2 hjælpere til vores søns konfirmation i Lyngby i dejlige store lokaler med alle faciliter inkl køkken med hurtig opvask m.m. Vi får leveret en buffet og bliver 45-50 personer. Vi tilbyder en attraktiv løn da festen er lige oppe over:-) Dbh Peter Søndag den 15. maj 10 - 17:00
Servering og afrydning til fest
Valby
Servering og klargøring af diverse snacks kaffe kage chips osv samt løbende oprydning og orden af køkken (sætte i opvasker) brygge kaffe til konfirmations fest hvor vi bliver 60. Der kommer en foodtruck og det er et åbent hus arrangement så der er ikke siddende bordservering. Lørdag den 30 april fra 16:30 til 21:00
Det er vigtigt at kunne planlægge i god tid (nogle gange op til 12 måneder i forvejen), især ved større arrangementer. Din eventplanlægger fra Handyhands platform kan holde alt på sporet og bevæge dit event fremad ved at trække på sin kreative vision og sine organisatoriske evner på hvert trin. De fleste eventplanlæggere klarer regelmæssigt events som:
Eventplanlægning handler ikke kun om glitter og glamour - de kan også sørge for, at dit firmaarrangement fremstår poleret og professionelt. Firmaarrangementer omfatter konferencer, seminarer, produktlanceringer, prisuddelinger og endda reklamestunts. Uanset hvad din begivenhed er, kan din planlægger få enhver virksomheds- eller brancheevent til at føles mere speciel og mindre som arbejde. For det første mødes de med dig for at diskutere din vision, dit budget og dine forventninger til eventen. Dernæst udvikler de en strategi, der hjælper med at bringe dit tema til live. Derfra finder de passende leverandører, der kan levere alt, hvad du har brug for til arrangementet. Nogle planlæggere af firmaarrangementer kan også hjælpe med destinationskonferencer, så du kan være sikker på, at alt er klar, når du ankommer.
En bryllupsplanlægger kan hjælpe med at gøre din drømmedag til virkelighed. De mødes med dig for at tale om, hvordan du vil have din bryllupsdag til at se ud og føles, og så finder de en måde at gøre din drøm til virkelighed. De tænker på alt, så du ikke behøver at gøre det, såsom at lave et bryllupsbudget, finde leverandører, arrangere transport og pynte de valgte festlokaler. De holder dig informeret hele vejen igennem og holder sig til en tidslinje for at sikre, at det hele sker på den rigtige måde. Ved at engagere en eventplanlægger får du fuld kontrol uden stress og jag. Mange eventplanlæggere tilbyder også event management-tjenester for at hjælpe alt med at køre glat på dagen, så du kan være involveret så meget eller så lidt, som du vil.
Uanset om det er dit barns temafødselsdag eller en sofistikeret soiree for voksne, kan din eventplanlægger hjælpe med at koordinere og organisere en fødselsdagsfest, der vil blive husket i årevis. Din eventplanner hjælper dig med at finde lokaler, catering, balloner, underholdning og fødselsdagskage til din begivenhed. Nyd en særlig begivenhed med venner og familie, velvidende at der er taget hånd om selv de mindste detaljer. Fra opsætning til oprydning vil din eventplanlægger sørge for, at din fest forløber uden problemer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Har brug for en eventplanlægger til at organisere dit bryllup, forretningskonference eller milepælsfødselsdag? Uanset om du har brug for hjælp til en lille sammenkomst eller en virksomhedsomspændende konference, er det vigtigt at finde en eventplanlægger, der vil forstå og gennemføre din vision for begivenheden. Outsource din eventplanlægning og fjern stress og overvældelse fra din næste fest, så du kan gå ind til en storslået begivenhed, hvor intet detalje er blevet glemt.
Handyhand kan sætte dig i forbindelse med de bedste eventplanlæggere i nærheden af dig, som vil omsætte din vision til en mindeværdig begivenhed, der vil få dine gæster til at tale. Ansæt din eventplanlægger, og så er alt, der er tilbage at gøre, at slappe af og nyde festen.
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i valby til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i valby, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,250.00,- til 2,700.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!