Chauffør åbner dør til klassisk bryllupsbil klar til udlejning.

Bryllupsbiludlejning i Valby

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Valby

Bil Udlejere til alle dine behov

Klassisk bil

Limousine

Sportsvogn

Transport

Alle bryllups bil behov

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste bil udlejere i Valby

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Christine J..

Brøndby

5,0
36 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lisa N..

København S

5,0
20 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Cecilie H..

København SV

4,8
23 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Meget tilfreds"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Karina O..

Herlev

5,0
24 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Sød og perfekt hjælp udover alle grænser. Vil helt klart bruge Karina igen og kan kun give hende de bedste anbefalinger."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Hannah G..

København N

5,0
11 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Sandra S..

Glostrup

4,6
11 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Rebecca Helene H..

Valby

5,0
1 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Meget venlig, pålidelig, effektiv og grundig person, der arbejdede selvstændigt i køkkenet under vores konfirmationsfest. Rebecca sørgede for alt, hvad enten det var oprydning, opvarmning af mad, anretning, rengøring og opvask, og udviske fleksibilitet og imødekommenhed hele vejen igennem. Vi kan varmt anbefale Rebecca, hvis man har brug for hjælp til en fest."

Verifikationer

Info

mit id verificering
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Ken M..

Ishøj

4,9
62 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Ankom til tiden, arbejdede effektivt og godt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Min mand og jeg har i går holdt en kanon vellykket og festlig 2 x 60 års fødselsdag med ca 50-55 gæster i telt i haven og en kok der sørgede for helstegt pattegris og tilbehør. En mega STOR tak 🙏 til dig, Sara (som endda kom et kvarter for tidligt 🌹) og dig, Simon, der klarede den kæmpe udfordring med bravour ❤️ der var rigtig MANGE små opgaver at holde styr på og I formåede at bevare overblikket samt at holde den stramme tidsplan. Det var ikke en nem opgave! Vi og alle vores gæster synes det var en kanon hyggelig fest og og det bliver den altså kun hvis betjeningen også sidder i skabet 👍 To meget søde, præsentable, venlige, serviceminded og løsningsorienterede mennesker. Det skal siges vi kendte ikke Sara og Simon på forhånd og vi vil meget gerne bruge dem igen og varmt anbefale dem ❤️

2x60 års fødselsdag

2.500,-

comment.user?.profileImg

Vi indgik en aftale med Nanna om at bruge hendes hjælp i køkkenet til en konfirmationsfest. Nanna var ikke god til at svare på beskeder, men fastholdt, at hun nok skulle komme og løse opgaven. Desværre endte det med, at Nanna blev syg og meldte afbud 3 dage før festen, så vi stod lidt med håret i postkassen. Vi kan derfor ikke anmelde hendes opgaveløsning, da hun ikke kom.

Hjælpe i køkkenet med forfaldende arbejde i forbindelse med konfirmation med 45 gæster. Begrænset opvask, da service er lejet inkl. opvask

1.000,-

comment.user?.profileImg

Lisa og hendes veninde udførte opgaven perfekt! Vi var meget glade! ☺️

Hjælp til servering

500,-

comment.user?.profileImg

Meget venlig, pålidelig, effektiv og grundig person, der arbejdede selvstændigt i køkkenet under vores konfirmationsfest. Rebecca sørgede for alt, hvad enten det var oprydning, opvarmning af mad, anretning, rengøring og opvask, og udviske fleksibilitet og imødekommenhed hele vejen igennem. Vi kan varmt anbefale Rebecca, hvis man har brug for hjælp til en fest.

Køkkenhjælp til konfirmation d. 31. maj 2025 – praktisk hjælp med oprydning og klargøring

1.000,-

comment.user?.profileImg

Amanda Luna er super. Venlig, dedikeret, sans for detaljen, åben, proaktiv og en god til selv at fylde opgaven ud. Hun blender godt ind i selskabet og løser opgaven til punkt pg prikke. Stor anbefaling herfra.

Tjener (Servering, afrydning og opvask til fest)

1.500,-

comment.user?.profileImg

Khalil gjorde et fantastisk godt arbejde som julemand. Gjorde syv børn utrolig glade. Han var punktlig og udfyldte opgaven perfekt. Tak

Julemand

500,-

Gennemsnitlig anmeldelser af bil udlejere

Baseret på 610 Anmeldelser

4.87
577
14
4
2
13

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Valby

Julemand til juleaften

1.500 kr

Julemand som giver gaver som vi lægger i sæk udenfor døren og hygger lidt med 2 drenge på 10 og 6 år

henna tatto til fødselsdag

400 kr

det skal være en stor henna, på første hånd: (fylder alle fingre og hånd, og lidt op af underarmen), anden hånd: (to fingre og lidt af hånden), helst i københavn helst tæt på valby, det er til min 20års fødselsdag - inden d 28 november

Hjælp til privat havefest i Valby

1.000 kr

søger hjælp til privat havefest. opgaven indebærer opsætning og afrydning af mad (der bliver leveret catering), klargøring og opsætning til kaffe/kage samt lettere opfyldning af bar (vin, sodavand etc.). antal gæster 30 pers. dato: 13.09.25 fra kl. 16.30 (ca 4 timer).

Køkkenhjælp til 50 års fødselsdag

4.000 kr

I stort selskabslokale med professionelt køkken. Antal gæster: 50-60 personer. Ingen børn Type og mængde af mad: Buffet (fra smageriet) med både kolde og varme retter. Der skal lunes og forberedes noget, men det leveres anrettet på fade mv. Der vil også være dessert, så der skal skiftes undervejs. Drinks og snacks: Der skal forberedes velkomstdrinks og snacks. Ikke avanceret. Buffetopstilling: Rimelig simpel klargøring og vedligeholdelse under middagen. Der vil være dedikerede borde tæt ved køkkenet. Maden leveres på rigtige fade og skåle, som skal rengøres efterfølgende. Restemad skal pakkes i poser mv. efter afrydning. (Når I har spist). Opvaskemaskine: Klassisk industrimaskine med bakker. Omrokering: Behov for at flytte og rydde borde efter maden, så der bliver lagt an til musik og dans Forventningen er, at I er 2-3 personer, der hjælper fra ca. 1 time inden gæsterne kommer (forventet at gæsterne kommer ca. 17) og er med indtil al opvask fra middag og dessert er klaret. Det bliver nok ca. 6-8 timer i alt. Mit budget er den samlede pris for 2-3 personer.

Kok og tjener

5.940 kr

Vi har behov for en kok og tjener til vores bryllup i august næste år til cirka 75 mennesker. Maden kan serveres som selvbetjening/buffet ved bordene, tjeneren skal servere vin, vand m.m. og fjerner tallerkener efter spisning. Vi tænker på 3-4 retter og gerne fra kl. 18-20 ish. Vh Lucivania og Mads

Hjælp til servering

500 kr

Vi skal holde bryllup d. 23/8 og skal transportere et helt selskab med tog fra Valby til Christianshavn. I den forbindelse ønsker vi at 2 mennesker skal dukke op på stationen med drikkevare som kan servere for vores gæster og fylde op igen i toget hvis nødvendigt. Vi skal nok stå for indkøb af drikkevare og glas, så de skal blot dukke op, tage toget med os og servere på turen, altså ca 30 min. fra ca kl. 13 til 13.30. Der er tale om bobler og til ca 60 mennesker.

Servering af drikkevarer

300 kr

Vi skal holde fest og skal transportere et helt selskab med tog fra Valby til Christianshavn. I den forbindelse ønsker vi at 2 mennesker skal dukke op på stationen med drikkevare som kan servere for vores gæster og fylde op igen i toget hvis nødvendigt. Vi skal nok stå for indkøb af drikkevare og glas, så i skal blot dukke op, tage toget med os og servere på turen. Der er tale om bobler og til ca 60 mennesker.

Hvad tilbyder bil udlejere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • For at booke og leje en bil til dit bryllup via Handyhand, skal du følge disse trin:

    1. Opret opgave: Opret allerførst din opgave på Handyhand-platformen. Her beskriver du nøjagtigt, hvad du efterspørger, f.eks. at leje en veteranbil eller selv køre bilen til brylluppet, og hvornår du gerne vil have servicen udført. 
    2. Angiv budget: Angiv, hvad du er villig til at betale for bryllupsbiludlejningen, så handyhanderne bedre kan tilpasse deres bud til dine prismæssige forventninger.
    3. Modtag tilbud: Når din opgave er slået op på platformen, vil bryllupsbiludlejere fra dit lokalområde sende dig tilbud.
    4. Tag imod et tilbud: Sammenlign de tilbud, du har fået, og vurdér, hvem der tilbyder den rette service i forbindelse med lige netop dit bryllup.
    5. Acceptér og kør afsted: Når du har accepteret et tilbud, kan bryllupskørslen finde sted.
  • Betalingen af bryllupsbiludlejeren, du hyrer, foregår sådan her:

    • Reservation: Efter at have accepteret og bekræftet et bud fra en handyhander trækkes det pågældende beløb fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når udlejningen er overstået, og opgaven er markeret som udført, overføres beløbet direkte til handyhanderen.

    I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til ejeren af opgaven, altså til dig, som en kredit, du kan vælge at få udbetalt. Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Da du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der tilbyder deres hjælp, har tid og mulighed for at tage sig af transporten til brylluppet på det tidspunkt, som du har ønsket.

  • Hvis du fortryder eller ønske at annullere en Handyhand-opgave, der drejer sig om udlejning af en bryllupsbil, så afhænger proceduren af, om det er før eller efter, at du har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:

    Før du har accepteret et bud:

    1. Log ind på Handyhand.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg den pågældende opgave.
    4. Vælg “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.

    Efter du har accepteret et bud:

    1. Log ind på Handyhand.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg den pågældende opgave.
    4. Vælg “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.
    6. Udfyld formularen og forklar, hvorfor opgaven skal annulleres.
    7. Send anmodningen afsted.
    8. Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen inden for 48 timer.

    Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer, og afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos os. Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din Handyhand-profil. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager også en mail herom. Du er altid velkommen til at genopslå opgaven på platformen, hvis du igen får brug for hjælp.
    Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales først at følge vejledningen ovenfor. Man kan også se en video om, hvordan man annullerer henholdsvis på hjemmesiden eller på mobilen, efter at man har accepteret et bud.

  • Ja, Handyhand sørger for, at du kan blive dækket af vores skadegodtgørelse i tilfælde af uforudsete hændelser eller skader opstået under arbejdets udførelse. For at se den fulde beskrivelse af dækningen anbefaler vi, at du læser mere om Handyhands skadegodtgørelse.

  • Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i andre kunders erfaringer og oplevelser med de enkelte biludlejere. Derudover kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver der er blevet udført. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte bryllupsbiludlejer på platformen, når man vil leje en bryllupsbil.

  • Vil du i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at komme det på:

    • Kontaktformular: Besøg os online og send os en besked.
    • Telefon: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail: Send os en detaljeret e-mail, og vi vender tilbage hurtigst muligt.

    Vi står klar til at hjælpe med spørgsmål om alt fra tekniske forhold på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.

  • Du kommunikerer nemt og sikkert med biludlejeren, du hyrer, gennem Handyhands interne beskedsystem. Beskedsystemet giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift og dermed have god adgang til oplysningerne om opgaven. Dette er en stor fordel, hvis I får brug for at lave ændringer i aftalen, eller hvis I får brug for support hos Handyhand. Det anbefales derfor at holde kommunikationen mellem dig og handyhanderen inden for dette beskedsystem.

  • Ja, når bryllupsbiludlejningen er overstået, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret, inde på Handyhands platform. På den måde er du med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal leje en bil eller veteranbil til bryllupskørsel.

  • Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige bryllupsbiludlejere komme med deres bud på opgaven, og disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du nu vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud imødekommer det, du har efterspurgt, allerbedst. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.

  • På baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere, som man finder inde på profilerne på platformen, har du mulighed for at vurdere, hvem der vil være den bedste til at løse lige netop din opgave. Træf på den måde en velovervejet beslutning, når du skal finde en bil eller anden transport at leje til et bryllup.

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en bil udlejer med Handyhand?

Der følger en lang række fordele med, når man booker en bryllupsbiludlejer gennem Handyhand:

  • Effektivt: Du kan nemt og hurtigt oprette din opgave og straks modtage tilbud fra handyhandere.
  • Sammenlign: Du kan hurtigt sammenligne tilbuddene fra bryllupsbiludlejerne, så du frit kan vælge det tilbud, der passer dig.
  • Billigt: Med vores budsystem kan du finde konkurrencedygtige priser, der er op til 70 % billigere end hos traditionelle udbydere.
  • Online estimat: Få hjælp til at lave et prisskøn med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside.
  • Fleksibelt: Handyhand er indrettet til at imødekomme mange forskellige typer behov – uanset om du stiller særlige krav.
  • Gennemsigtigt: Du får bred indsigt i, hvad biludlejerne eller chaufførerne tidligere har lavet, i anmeldelserne, som du finder på platformen. 
  • Kundesupport: Vi står klar til at hjælpe fra start til slut for at sikre et gnidningsfrit forløb fra booking til betaling.
  • Skadegodtgørelse: For at give ekstra tryghed kan alle opgaver, der udføres via Handyhand, blive dækket af en skadegodtgørelse, såfremt man har en skadeforsikring, f.eks. en indboforsikring.
  • Sikker betaling: Overfør trygt penge gennem Handyhands sikre betalingssystem.
  • Lokalt fokus: Vores netværk af lokale handyhandere er afsæt for en service tilpasset lige netop dine ønsker og behov. 

Handyhand gør det nemt at finde en bil udlejer i valby til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bil udlejer.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bil udlejere i valby, i post nr: 1359 til 2889.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllups biludlejning kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 700,00,- til 4.000,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!