Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Up and beond service 😁"
Klassisk bil
Limousine
Sportsvogn
Transport
Alle bryllups bil behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Up and beond service 😁"
Valby
"Danny er imødekommende og giver hurtig respons. Kan anbefales herfra :-)"
København SV
"Exceptionel service !"
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
København N
"Det er super"
København S
"Fantastic job. Good communication, reliable and attention to detail."
København SV
"Fint som aftalt"
Amanda Luna er super. Venlig, dedikeret, sans for detaljen, åben, proaktiv og en god til selv at fylde opgaven ud. Hun blender godt ind i selskabet og løser opgaven til punkt pg prikke. Stor anbefaling herfra.
Tjener (Servering, afrydning og opvask til fest)
1,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Jeg kan hjælpe dig med, at lave mad👨🏽🍳
3,000 kr
Valby
Mangler du en kok, som skal lave mad hjem hos dig ? Eller til fødselsdag, bryllup osv ? Så kan jeg klar det 🙏🏽👨🏽🍳 Jeg har over 10 års erfaring og har arbejdet på 2 stjernet Michelin restaurant, 1 stjerne Michelin restaurant og lige nu på en 5 stjernet hotel. Har også været bestyret på en pasta restaurant osv. Jeg kan lave alle slags mad. Lidt om mig: Jeg er 28 år gammel og bor i Valby. Jeg kommer fra Spanien og har boet i dk omkring 14 år nu.
Servering og opvask nytårsaften
4,000 kr
Valby
Der skal serveres mad til 11 mennesker nytårs aften, snacks og 3 retter, samt vaskes op. Ca. fra kl. 18 til 22. Maden vil være catered eller vil vi hjælpe med.
Tjener (Servering, afrydning og opvask til fest)
1,500 kr
Valby
Vi holder fest med middag og vil gerne have en tjener til at servere velkomstdrinks, anrette mad der kommer ude fra, servere maden til gæsterne og efterfølgende afrydde og vaske op (opvaskemaskine). Festen starter kl 17 og dansen starter kl 21,. Så “vagten” går fra ca kl 16 til kl 21.
Hjælp i køkkenet til min 60 års fødselsdag.
1,600 kr
Valby
Hjælp i selskabslokaler til min 60 års med 30-35 gæster. Hjælps ankomst kl.16. Stille drikkevarer frem og på køl. Stille mad frem - den kommer færdiglavet og varm - dog skal kødet skæres ud. Vaske løbende op (hurtig opvaskemaskine) Stille frem til, og lave kaffe og te. Stille drikkevarer og is frem løbende. Evt hjælpe med at blande drinks. Fleksibilitet ift tidsrummet ønskes, men forestiller mig fra 16-24 plus minus..
Hjælp til fest
1,500 kr
Valby
Vi har brug for hjælp til at gøre klar til spisning, samt afrydning og opvask. Vi bliver ca 42
Servering og opvask til havefest for 60
Valby
Skære brød åbne flasker servere champagne rydde af efter kage og sætte opvask over servere buffet rydde af efter middag tømme og stille i opvask efter middag anrette dessert Fredag 2/9 fra kl 12-22
Serveringshjælp til konfirmation i Lyngby 15/5
Valby
PERSONALE FUNDET!! Vi søger 2 hjælpere til vores søns konfirmation i Lyngby i dejlige store lokaler med alle faciliter inkl køkken med hurtig opvask m.m. Vi får leveret en buffet og bliver 45-50 personer. Vi tilbyder en attraktiv løn da festen er lige oppe over:-) Dbh Peter Søndag den 15. maj 10 - 17:00
Servering og afrydning til fest
Valby
Servering og klargøring af diverse snacks kaffe kage chips osv samt løbende oprydning og orden af køkken (sætte i opvasker) brygge kaffe til konfirmations fest hvor vi bliver 60. Der kommer en foodtruck og det er et åbent hus arrangement så der er ikke siddende bordservering. Lørdag den 30 april fra 16:30 til 21:00
Når man lejer en bil til brylluppet, så er det typisk fordi man gerne vil have en flot og elegant bil, som kan køre foran brudens far og bruden selv. Dette er dog ikke det eneste man kan bruge bryllupsbilen til. Bryllupsbilen kan også bruges til at køre gæsterne fra festlokalet til hotellet efter festen, hvis I har booket et hotelværelse til overnatning. På den måde slipper I for at skulle tage jeres egne biler, og I kan i stedet nyde jeres aften sammen med familie og venner. Ofte vil der være mulighed for at få chaufføren med i bryllupsbilen, så I slipper helt for at skulle tænke på transporten.
En limousine er et langt og stort luksusbil, der typisk har plads til seks personer. Limousinerne bliver ofte brugt af virksomheder eller store familier, da de har plads til mange personer. Limousinerne er også ofte udstyret med en chauffør, så man ikke skal køre selv. Chaufføren tager sig typisk af alt det praktiske, mens man kan sidde i ro og mag i bagenden af bilen og nyde turen. En limousine er dog ikke for alle, da de er meget dyre at anskaffe sig - både i indkøb og vedligeholdelse. Derudover kræver det også en speciel kørekorttype at få lov at køre en limousine, hvilket ikke alle har.
Sportsvogn er en type bil, der ofte bruges til lange køreture. Sportsvognen har typisk en stor motor, og den er bygget til at kunne køre hurtigt. Sportsvognen er ofte dyrere end andre biler, fordi den er så speciel.
Når man skal holde bryllup, så er der mange ting, man skal have styr på. Det er ikke kun selve dagen og festen, der skal planlægges, men også alle de andre ting omkring brylluppet. Dette kan eksempelvis være transporten til og fra brylluppet. Hvis I har et stort budget til jeres bryllup, så kan I overveje at leje en luksusbil som f.eks. en Rolls Royce eller en Bentley til at køre jer rundt i på dagen. På den måde er I sikret en flot ankomst og afgang fra jeres eget bryllup. Men det behøver ikke at være så dyrt, hvis I gerne vil have transport til jeres bryllup. I kan for eksempel leje en personbil med chauffør til at køre jer rundt i på dagen - dette behøver ikke nødvendigvis at være dyrere end offentlig transport, da I typisk kan finde gode priser online. Endelig kan I overveje selv at køre rundt i jeres egne biler - dette er især praktisk hvis I har et mindre budget til transporten, men det er dog ikke altid lige sikkert med parkering mv., hvorfor det ofte kan være mere stressende end noget andet.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Når man skal holde bryllup, er der mange ting, der skal planlægges. Dette kan være alt fra selve bryllupsfesten, til hvilken type transport man ønsker at have til og fra festen. Ofte vil det være sådan, at man gerne vil have en fin bil til at køre sig selv og sin udkårne i. Dog kan dette være svært at finde rundt i, hvis man ikke har kendskab til markedet for biler - især hvis man ikke har behov for en bil i dagligdagen. Derfor kan det være en god idé at booke hjælp til bryllups biludlejning, da de typisk har et stort udvalg af forskellige biler, som du kan leje. Herudover vil de også kunne give dig gode råd om valget af bil, så du får den helt rigtige model til dit bryllup. Endelig er det også ofte sådan, at når man lejer en bil igennem et firma, så slipper man for selv at skulle stå med alt det praktiske - altså tankning osv. - da dette typisk er inkluderet i prisen på lejen af bilen.
Handyhand gør det nemt at finde en bil udlejer i valby til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bil udlejer.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bil udlejere i valby, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllups biludlejning kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,250.00,- til 2,700.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!