Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Klassisk bil
Limousine
Sportsvogn
Transport
Alle bryllups bil behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
København SV
"God udført rengøring"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
København SV
"Fint som aftalt"
Valby
"Udført tilfredsstillende og til aftalt tid"
Amanda Luna er super. Venlig, dedikeret, sans for detaljen, åben, proaktiv og en god til selv at fylde opgaven ud. Hun blender godt ind i selskabet og løser opgaven til punkt pg prikke. Stor anbefaling herfra.
Tjener (Servering, afrydning og opvask til fest)
1,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Service af kaffe maskine, som ikke virker
1,090 kr
Valby
Jeg skal have repareret min Sage Barista Express kaffe maskine. Jeg har selv skilt den af og sørget for at rørene ikke var kalket til, men det ser ud til at den er kalket til i et rør som jeg ikke selv kan få adgang til. Kan ikke vurdere om en kaffe maskine specialist er nødvendigt. Maskinen er allerede adskilt
Servering ifm fødselsdag. Varme retter til buffet og sætte frem samt rydde af, fylde og tømme opvasker
2,000 kr
Valby
2 til servering ifm 30 års fødselsdag. Afrydde velkomstdrinks og frugt og flødebolletårn, varme og servere buffet - fylde buffeten op. Rydde tallerkner og service ud efter buffet og fylde/tømme opvaskemaskine. Antal forventede gæster: 35 Antal retter i buffeten: 12 Varighed: ankomst kl 15-21
Sofarens
400 kr
Valby
Min sofa trænger til en kærlig rens, og da jeg skal have gæster, vil jeg høre om nogle kan idag, efter klokken 20.15
Jeg kan hjælpe dig med, at lave mad👨🏽🍳
3,000 kr
Valby
Mangler du en kok, som skal lave mad hjem hos dig ? Eller til fødselsdag, bryllup osv ? Så kan jeg klar det 🙏🏽👨🏽🍳 Jeg har over 10 års erfaring og har arbejdet på 2 stjernet Michelin restaurant, 1 stjerne Michelin restaurant og lige nu på en 5 stjernet hotel. Har også været bestyret på en pasta restaurant osv. Jeg kan lave alle slags mad. Lidt om mig: Jeg er 28 år gammel og bor i Valby. Jeg kommer fra Spanien og har boet i dk omkring 14 år nu.
Servering og opvask nytårsaften
4,000 kr
Valby
Der skal serveres mad til 11 mennesker nytårs aften, snacks og 3 retter, samt vaskes op. Ca. fra kl. 18 til 22. Maden vil være catered eller vil vi hjælpe med.
Tjener (Servering, afrydning og opvask til fest)
1,500 kr
Valby
Vi holder fest med middag og vil gerne have en tjener til at servere velkomstdrinks, anrette mad der kommer ude fra, servere maden til gæsterne og efterfølgende afrydde og vaske op (opvaskemaskine). Festen starter kl 17 og dansen starter kl 21,. Så “vagten” går fra ca kl 16 til kl 21.
Hjælp i køkkenet til min 60 års fødselsdag.
1,600 kr
Valby
Hjælp i selskabslokaler til min 60 års med 30-35 gæster. Hjælps ankomst kl.16. Stille drikkevarer frem og på køl. Stille mad frem - den kommer færdiglavet og varm - dog skal kødet skæres ud. Vaske løbende op (hurtig opvaskemaskine) Stille frem til, og lave kaffe og te. Stille drikkevarer og is frem løbende. Evt hjælpe med at blande drinks. Fleksibilitet ift tidsrummet ønskes, men forestiller mig fra 16-24 plus minus..
Når du er på udkig efter en bryllupsbil og ønsker at leje sådan en, kan det være rart at vide lidt om servicen på forhånd. I forbindelse med et bryllup kan der også være nok at holde styr på i forvejen. Derfor prøver vi her at give et overblik over forskellige typer services inden for bryllupsbiludlejning samt vigtige overvejelser, du bør have. Således bliver du klædt bedst muligt på til at træffe de rette valg.
Blandt de services, en bryllupsbiludlejer som oftest tilbyder, er:
Ja, denne og lignende service kan også kaldes:
Der findes flere forskellige former for bryllupsbiludlejning:
Forskellige aktører kan tilbyde udlejning af bil i forbindelse med bryllup:
Når du hyrer en bryllupsbil, vil vi her nævne et par ting, som er værd at være særligt opmærksom på:
Det kan være forskelligt og være alt efter aftale, hvad der indgår af udstyr. Når man tænker på bryllupsbiludlejning, så er det normalt selve bilen, man mener. Derudover kan der som en del af servicen for eksempel stå en GPS eller et musikanlæg til rådighed. Men dette bør aftales eller afklares med udlejeren på forhånd, så begge parter kender til bilens udrustning. Tag derfor en snak med hinanden om, hvordan bilen udrustes bedst muligt til lejligheden, og konkret hvem der sørger for hvad.
Hvor lang tid man har brug for at leje bryllupsbilen varierer efter brudeparrets behov. Tit og ofte begynder udlejningen om morgenen, hvor bilen afleveres til brudeparret, og slutter sent om aftenen efter bryllupsfesten. Andre vælger at lade lejen af bilen strække sig over flere dage, mens andre igen kun ønsker at have bilen i forbindelse med ceremonien.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen afhænger overordnet af, hvilket køretøj man ønsker, og hvor lang tid man gerne vil leje det til lejligheden. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. Biludlejerne byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Man kan som udgangspunkt ikke få fradrag for udgifter til bryllupsbiludlejning gennem Skats servicefradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En bryllupsbiludlejer kan hjælpe forskellige kunder i forbindelse med et bryllup:
Ved udlejning af en bryllupsbil kan det være, man efterspørger nogle særlige services, for eksempel:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste bryllupsbiludlejer, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med udlejeren. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring, så du undgår det administrative bøvl og kan fokusere på selve opgaven.
Ja, den primære mulighed for at foretage et klima- og miljøbevidst valg, når man skal hyre en bryllupsbil, er at gå efter en miljørigtig bil. En god idé er at gøre opmærksom på eventuelle “grønne” præferencer allerede i opgavebeskrivelsen.
Det kræver ikke nødvendigvis en specifik uddannelse at udleje selve bilen. Men mange biludlejere har en erhvervsmæssig baggrund inden for salgs-, service- eller transportbranchen.
Der følger en lang række fordele med, når man booker en bryllupsbiludlejer gennem Handyhand:
Handyhand gør det nemt at finde en bil udlejer i valby til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bil udlejer.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bil udlejere i valby, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllups biludlejning kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,500.00,- til 3,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!